Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T apr 07, 2009 9:38 am Postita teema:
Juhi põrand on päris karm. Kõrvalistuja põrandast ei saanud piltidelt aru ja tagaistujate oma ei tundu tõesti kõige hullem. Mul on ka garaazis olemas üks niisugune poolik põrandaplekk, millel on tagaistujate põrand ära lõigatud (oli enda autole sobivaid tükke vaja), kuid esiistujate põrandad on täiesti terved. Kui on huvi, võid järele tulla.
Aga eks ajagraafik natuke "hapu" tundub küll. Kuigi midagi võimatut siin pole kui kiiresti keevitaja leiab. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T apr 07, 2009 11:38 am Postita teema:
Mina soovin teile seltsimees järjepidevust.
Iga õhtu peate hakkama pärast päevatööd tegelema, et õigeks ajaks valmis jõuda, praegu on aega vaid 7,5 nädalat. Kui meie Tihhonofiga vaatasime, et aega on maa ja ilm, selle 3102 projektiga, siis nüüd kipub juba kitsaks, lisaks on ju veel Ata¨ee ka sõitvaks saada (tagasild undab).
Fotode järgi vaadates on teil ka küttesüsteemis parasjagu Stalingradi lahingud pooleli.
Siia lõppu paneks aga igihaljad sõnad ühe jaguari entusiasti suust: "See kõik on tehtav".
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: T apr 07, 2009 2:33 pm Postita teema:
Tänan seltsimehi kiire abikäe ulatamise eest! Volgaomaniku mainitud plekke olen kunagi oma silmaga ka näinud ning olid täitsa korralikud aga antud juhul tundub Tihhonovi pakutav just see, mida vajan. Eriti veel kuna asume mõlemad Põhja-Eestis ning mul niikuinii vaja Tihhonovilt varasemalt kokku lepitud pagasniku vedru varras välja nõutada. Nagu ka ühe pildi pealt näha on too varras just see, millel pikemalt painutatud ots paremal, kuid ega minagi aru saanud, et neil kahel vardal mingi erinevus oleks.
Mis puutub aja nappusesse siis ühe lahendusena protsessi kiirendamiseks olen mõningate sõprade abiga korraldamas n.ö. "Volga talguid" kus loodame ühe päeva jooksul kambakesi aeganõudvat puhastamist ja lihvimist kiirendada.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: T apr 14, 2009 4:30 pm Postita teema:
Võimalik, et kõlan väga rumalalt aga, kas keegi oskab öelda, kuidas saab esiistme seljatuge üles lükkavat vedru lõdvaks lasta? Ma üritasin istme polstrit maha võtta aga selle jaoks on vaja vedru istme küljest lahti võtta. Kardan et see viskab ennast kruvidest lahti lastest "klõpsti" kokku (pärast ühe kruvi avamist tõmbas juba natuke viltu). Kas mu kartus on põhjendamatu või saan kuskilt enne pinget maha keerata? Mingi kuuskant ava seal varda otsas asub.
Igasuguste kommentaaride eest ette tänades,
Sm Tamm
Liitunud: Jul 04, 2006 Teateid: 142 Asukoht: Tartu
Postitatud: K apr 15, 2009 1:46 am Postita teema:
Kui ma mõned nädalad tagasi remontisin oma bee¸i GAZ 2402 juhiistet, siis mul küll mingeid probleeme selle "kardetava" vedruga ei tekkinud.
Keerasin istmel kõigepealt küljest ära seljatoe kallet reguleeriva käepideme. Seejärel keerasin lahti seljatoe küljes, plekist katte all olevad paar polti, mis kogu seda "vedrutamist" istme seljatoe küljes kinni hoidis.
Siis kruvisin kuuskantpadruniga turvavööpoolselt küljelt lahti selle kuuekandilise, süvistatud peaga "kontra" ja kuuekandiline metallvarras tuli ilma tõrgeteta istmepadja seest välja. Edasi läks juba lihtsalt.
Midagi eriti keerulist istmete lahtivõtmises ei ole ja kokkupanekus ka. Lihtsalt aega kulub maru palju. Ma soovitaks sul osta või laenata kelleltki GAZ 24 detailide kataloog. Selle joonistel on viimse seibini ära märgitud, mis järjekorras missugune asi või pisividin autole/detailile külge läheb, või vastupidi- küljest ära tuleb. _________________ http://autoblogi.blogspot.com
Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1146 Asukoht: Tartu
Postitatud: K apr 15, 2009 9:29 am Postita teema:
Siitkohalt siiski avaldaks kahtlust, sest mina pole oma autol seda istme seljatoe vedru enam sama hästi tagasi kunagi saanud.
Ta on ikka megapinge all. Kui ise lahti võtad, saab kokku tagasi küll, aga istme seljatugi minu arust ei tõuse enam iseenesest lamavast asendist üles ja alati peab istme seljatuge enda järgi käega paika regullima, mitte ei saa mõnusalt seljaga paika lükata. Vedru on pärast lahti võtmist kordades vähem pingul. Ma ei imestaks, kui need vedrud on mingi spetsiaalse seadmega üles keeratud.
Aga võibolla olen midagi valesti teinud. Kui keegi selle asja kunagi väga hästi selgeks saab, siis olen isegi lahendusest huvitatud.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: N mai 07, 2009 4:59 pm Postita teema: Vahekokkuvõte:
Nädalad lausa lendavad ning kevad toob pidevalt uusi segajaid. Kuni tänaseni ei olnud midagi märkimisväärset isegi raporteerida. Nüüdseks olen suutnud läbida alles enda jaoks seatud esimese etapi. See tähendab seda, et kogu salongi põrand ning pagasiruum on puhtad. Puhtad, kuid mitte haljaks lihvitud. Seda pigi ning tavotti ikka andis sealt eemaldada. Tagasilöögid tulid ka talgute korraldamisel. Pole lihtne ilusa ilmaga inimesi räpase auto juurde vedada, isegi kui lubad tasuta õlut ning igavest tänuvõlga Ehk õnnestub lähinädalatel. Lisan lähipäevil oma fotopäevikusse ka mõned pildid ning üritan tulevikus vähe tragim pildistaja olla. Endal ka hea hiljem vaadata. Auto kraapimisest puhkamiseks olen samal ajal tegemas iluravi istmekatetele. Plaanid endiselt suured. Eks näis mis tegelikult 23ndaks ära jõuan teha...
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: N mai 14, 2009 11:53 pm Postita teema:
Suutsin täna ära lõhkuda ühe bensiinipaagi vitsa (või kuidas iganes neid nimetatakse) ning ka teine on suhteliselt läbi roostetanud. Loodan, et tegemist ei ole haruldase kaubaga. Homme helistan Volga poodi ja küsin, kas neil leidub, kuid alati on ka seltismeeste pakkumised teretulnud.
Lisaks tekkis huvi, mis tüüpi pastat ja poleerijat oleks kõige parem kasutada kroomdetailide särama ajamiseks. Olen näinud viltkäiamisi rohelise pastaga kuid mulle sobiks paremin mõni relaka või trelli otsa käiv vahend. Oskab keegi midagi soovitada ?
Liitunud: Jul 04, 2006 Teateid: 142 Asukoht: Tartu
Postitatud: R mai 15, 2009 12:32 am Postita teema:
Kroomdetailide jaoks soovitavad mõned tsiklimehed Autoglym-i toodetavat, (vist) "Chrome Polish" nimelist pastat. Näeb välja nagu hambapastatuub, selline väike ja hõbedane. Maksab kusagil 100 krooni ringis. Tallinnas saab teda Autoglym-i tooteid müüvast autokeemia kauplusest.
Kui aga eelmainit vahendit kusagilt saada pole, proovi tavalise "Cif"-i puhastuspastaga. Too on samamoodi peenikeste abrasiivteradega, nagu kroomipuhastuspastagi.
Kroomitud pindu proovi kõigepealt alguses kõvatallalise poroloonist kettaga lihvida ja madalatel pööretel(u. 1000 p/min) ning seejärel töö käigus aparaadil pöördeid veidi suurendades. Lambavillast ketas on sellise pinna jaoks võibolla liiga räige ja võib läikiva detaili suure kuumuse ja ketta enda liig kareda tööpinna tõttu hoopis matiks muuta. _________________ http://autoblogi.blogspot.com
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: L mai 16, 2009 9:39 am Postita teema:
Autoglymi ei õnnestunud saada kuid sain kohalikust ehituspoest ühe teise poleerimispasta. Testisin mõningate varujuppide peal ja olen tulemusega rahul.
Eile sain kätte ka tagaakna kardinasiinid ning nende paigaldamiseks miskid pleki külge poltide neetimise tangid.
Täna koos paari sõbraga saab siis kõiki neid vahendeid proovida ning tegevust jäädvustada...
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: E mai 25, 2009 12:18 pm Postita teema:
Samal ajal kui seltsimehed Lääne-Virumaa ohtlikel kurvidel auto külili paiskumist vältisid tegin mina risti vastupidi. Nelja mehe ja tungraudade abiga keerasin oma volga vasakule küljele. Nüüd ta siis seisab garaazis ühel küljel ning kuna põhja kraapimine võib võtta kuni nädala tekkisid (tagantjärele ) mõned küsimused, millele kogenumad autode külitajad ehk oskavad vastata:
1) Kui suur on oht et auto kere või muud detailid nädal aega küllili olles ära painduvad/väsivad (mootor on peal!)?
2) Mida saaksin teha, et seda vältida? Kuhu tugesid panema?
3) Milliseid töövahendeid olete auto külitamisel kasutanud? Olen mõelnud, et mingi tali meetodiga oleks mul ka üksi võimalik autot uperkuuti ajada ja siis jälle tööpäeva lõppedes ratastele tagasi pöörata.
4) Kas kahjulikum on pikemalt küllili seista lasta või mitmeid kordi küllili keerata?
Liitunud: Aug 25, 2006 Teateid: 326 Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Postitatud: E mai 25, 2009 12:43 pm Postita teema:
Sm Tamm kirjutas:
Samal ajal kui seltsimehed Lääne-Virumaa ohtlikel kurvidel auto külili paiskumist vältisid tegin mina risti vastupidi. Nelja mehe ja tungraudade abiga keerasin oma volga vasakule küljele. Nüüd ta siis seisab garaazis ühel küljel ning kuna põhja kraapimine võib võtta kuni nädala tekkisid (tagantjärele ) mõned küsimused, millele kogenumad autode külitajad ehk oskavad vastata:
1) Kui suur on oht et auto kere või muud detailid nädal aega küllili olles ära painduvad/väsivad (mootor on peal!)?
2) Mida saaksin teha, et seda vältida? Kuhu tugesid panema?
3) Milliseid töövahendeid olete auto külitamisel kasutanud? Olen mõelnud, et mingi tali meetodiga oleks mul ka üksi võimalik autot uperkuuti ajada ja siis jälle tööpäeva lõppedes ratastele tagasi pöörata.
4) Kas kahjulikum on pikemalt küllili seista lasta või mitmeid kordi küllili keerata?
Ette tänades,
Sm Tamm
Ei lähe ta loppi seal kallutusraudadel. Kui juba läheb, siis on kere nii mäda, et ei tasu keevitustraati raisata. Mul oli samuti auto 2 nädalat ühel küljel. _________________ Volgatu seltsimees
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.