Tere seltsimehed. Sain täna ARK-st kätte Eesti Volgade hetkeseisu. Need andmed on üleval ka avalehel, kuid lisan nad siia ka. Juhul kui kellelgi on midagi lisada või arutada.
SEDAAN 21
GAZ 21 421 tk
GAZ 21A 42 tk
GAZ 21B 26 tk
GAZ 21D 3 tk
GAZ 21E 1 tk
GAZ 21G 2 tk
GAZ 21I 74 tk
GAZ 21K 3 tk
GAZ 21L 23 tk
GAZ 21M 30 tk
GAZ 21P 54 tk
GAZ 21R 66 tk
GAZ 21S 20 tk
GAZ 21T 15 tk
GAZ 21U 4 tk
GAZ 21US 32 tk
GAZ 21V 5 tk
UNIVERSAAL 21
GAZ 22 24 tk
GAZ 22G 6 tk
SEDAAN 24
GAZ 24 534 tk
GAZ 24-01 49 tk
GAZ 24-07 1 tk
GAZ 24-76 1 tk
UNIVERSAAL 24
GAZ 24-02 35 tk
GAZ 24-04 1 tk
GAZ 24-77 3 tk
SEDAAN 2410
GAZ 24-10 196 tk
GAZ 24-11 22 tk
GAZ 24-17 19 tk
UNIVERSAAL 2410
GAZ 24-12 6 tk
GAZ 24-13 3 tk
SEERIA 31
GAZ 3102 19 tk
GAZ 3110 1 tk
GAZ 31013 2 tk
GAZ 31029 1 tk
T¦AIKA
GAZ 13 15 tk
GAZ 14 7 tk
GAZ 14-02 2 tk
PÄRIS VANATEHNIKA
GAZ 20 161 tk
GAZ 20M 13 tk
GAZ 72 4 tk
GAZ A 1 tk
GAZ M1 3 tk
MAASTURID
GAZ 67 1 tk
GAZ 67B 28 tk
GAZ 69 286 tk
GAZ 69A 131 tk
Seisuga 30 august 2007
Viimati muudetud Sm.Tihhonov poolt (K sep 26, 2007 11:03 pm), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K sep 26, 2007 3:55 pm Postita teema:
kuna viimase aasta jooksul on müügis olnud mitu väga korralikku (rääkimata rüsadest) arvelt maas Gaz 21 ja Gaz 24, siis võib arvata, et väga palju masinaid seisabki väljaspool ARK arvestust. Originaalina hästi säilinud pärleid leiabki aga pigem arvelt maas sõidukite hulgast.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K sep 26, 2007 4:52 pm Postita teema:
Lubage mul ikkagi imestada Gaz 3102 vähese arvukuse üle. Võtsin umbes 2 aastat tagasi ka ARK-ist sama väljavõtte ja juba siis oli registris 19 Gaz 3102-te. Vahepeal olen mina ühe riiki juurde toonud ja vaevalt, et ma olen ainuke. Ning ikkagi on neid järel ainult 19 tk. Kas tõesti on siis neid reaalselt koos dokumentidega utiliseeritud???
Ise olen pidanud ranget arvestust enda poolt nähutd-katsustud-kuuldud 3102tede üle Eestis ning oskan nimetada üle 20 seda marki auto. Komplektseid ja sõidukorras (või ütleme siis ... teatud tingimustel tänavakõlbulikke) isendeid on neist minu hinnangul umbes 10 autot. Ilmselt on osad seisvad vrakid on ka ilma dokumentideta.
Aga üks on kindel - nendesse autodesse tasub panustada, sest nad on väljasuremise ohus. Haarakem härjal sarvist.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: K sep 26, 2007 7:55 pm Postita teema:
GAZ-21 indeksitega on ARK registris kindlapeale hämarad lood. Võibolla on asi kehvastivalgustatud tööruumides? Aga võibolla mitte. Toon elust näite.
Minu GAZ-21 sai omale indeksiks B (nagu Borja), kuna "sinises" tehnilises passis oli märgitud ehitusaastaks 1956. Sel aastal toodeti väidetavalt just modifikatsiooni 21B. Ometi polnud vanas passis indeksist märkigi. Lihtsalt 21 ja kõik. Kui nüüd autot eemalt silmitseda, on tegu hoopis III pesakonna 21-ga. Kerenumbrit lähemalt silmitsedes ei ole tegu III pesakonna 21-ga. Olgu tema see, mis ta on, aga asjasse korralikult süvenemata lajatati mulle B-ga. Laelambid põlesid küll heledasti. Nu vot.
D. Metallov. Valgustatu. _________________ Haapsalu EPT
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N sep 27, 2007 8:23 am Postita teema:
Olete teie ikka, ütleme niimoodi, naljatilgad! Miks peaks arkis töötavaid poisse ja tüdrukuid ning onusid ja tädisid huvitama mingid registri andmebaasi koormavad vanad vene autod? Kui algupärases tehnilises passis on mark kirjas, siis ümbervormistamisel tänapäevasele reg. tunnistusele nii ka ümber trükitakse; ei hakka seal keegi uurima mingit konkreetse mudeli tähistust, et kas B või R või NLKP, st. Nebel Lauri, Karli poeg. Ja kilod või liitrid võetakse hopsti arvutist, mõnelt teiselt samamarki vene autolt, nii et tehnilised ja omaniku andmed tuleks sealsamas letiäärest lahkumata kohe üle kontrollida. Ise ootan huviga aega, millal ark võtab tõsiselt ette Volgade dokumentide ja tehasetähiste nö. ümbertõstmiste ja birkade uuesti neetimise teema ühelt autolt teisele ja sealt kolmandale ja nii edasi. Aga selleks on ju tänapäeval olemas arki vihjetelefon! Nii et seltsimehed, kui teil on infot, et mõni Volga sõidab ringi valede dokumentidega, siis ärge häbenege, helistage ja andke teine seltsimees kohemaid nö. ülesse!
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: N sep 27, 2007 5:51 pm Postita teema:
Seltsimehed!
Mure ebaõigete arvude pärast on põhjendatud, seoses sellega nõuan Teede- ja sideministri tagasi astumist.
Mina aga olen kuulnud, et mitmetel kodanikel on peale kapitaalremonti ja kerevahetust jäänud dokumentidesse GAZ 21, kuigi kere on juba paigaldatud autole uuem, 24 tüübiline.
Kuidas on kastiga must Volga esiosaga auto tabelis kajastatud, kui üldse on? Palun vastata kirjalikult.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: R sep 28, 2007 9:05 am Postita teema:
Olen isegi istunud 1969. aasta GAZ-24 roolis. Kogemus oli niiöelda meeliülendav. Võiks ju arvata, et tabasin meie teedelt mõne haruldastest nn. eelseeria masinatest... ehh, seltsimehed, ehh. Kõigest moderniseeritud GAZ-21 (indeksit ei mainitudki)...
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: R sep 28, 2007 12:31 pm Postita teema:
Ja veel! Tundub, et GAZ 14 on üks töökindlamaid autosid maailmas. Üheksast seitse on kehtiva ülevaatusega ja on valmis tormama vabariigi teeliiklusesse. Üks vajab väiksemat hooldust ja teine asub lihtsalt naaberriigis, kuigi on Eesti registris.
Nimelt Volgasid on ju protsentuaalselt oluliselt rohkem valmistatud kui T¨aikasid, nüüdseks aga on vahe tunduvalt vähenenud. Seega tuleb tõesti tõdeda, et sama languse jätkumise juures on GAZ 24 kümmekonna aasta pärast meie vabariigis esindatud vaid paari eksemplariga. Ja need paar eksempari võiksid ju soovi korral osaleda ka vabariiklikul vanade T¨aikade kokkutulekul, mida turvab Maybachi klubi.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R sep 28, 2007 3:53 pm Postita teema:
Väravamehaanik kirjutas:
Seltsimehed!
Kuidas on kastiga must Volga esiosaga auto tabelis kajastatud, kui üldse on? Palun vastata kirjalikult.
Austatud lugejad,
Palun ärge alluge provokatsioonidele. Jääge kodudesse. Mina kuulsin just raadiost, et Eestis on korruptsiooniindeks täiesti maailmatasemel ja seega ei ole muretsemiseks põhjust. Selle asemel, et ametnikke kahtlustada võiksite mõelda, et "Mida (või kuidas) mina saaksin Eestile ära teha". Ehk olgem ise eeskujuks. Teeme kaks korda head - võtame ette registri puhastamise ja aedlinnade heakorrastuse.
Kõnealune kastiauto ei puutu üldse siia teemasse, sest ta ei ole ülaltoodud statistika osa. Ma nimelt küsisin GAZ sõiduautode registri väljavõtte, kuid must kastiauto on Gaz väikeveok. Kategooria N1.
Minul on näiteks praegu maja ees valge Gaz 2410, mis on dokumentide järgi hoopis valge Gaz 3102. Toodetud pealegi veel 1997. aastal, mis on ainult 5 aastat hiljem kui toodeti viiamne 2410. Auto tehasetähis ei klapi üldse dokumentides olevaga, kuid numbrimärgid on õiged. Vot statistika....
Liitunud: May 03, 2005 Teateid: 64 Asukoht: Harju Rajoon
Postitatud: P sep 30, 2007 12:48 am Postita teema:
Nende andmete põhjal on kinnitust leidnud tõsiasi, et GAZ24 on palju haruldasem sõiduauto kui 21. ARK oleks võinud veel märkida mitu neist on kehtiva ülevaatusega. Aga hea et need andmed on nüüd toodud avalikkuse ette!
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T okt 02, 2007 7:47 am Postita teema:
helitehnik kirjutas:
... GAZ24 on palju haruldasem sõiduauto kui 21!
Panen siia kirja enda dilemma ARKi registristriga. Nimelt seisan restauraatorina probleemi ees, kas teha olemasolevatest komplektsetest Gaz 21 "kaksikutest" endale üks korralik sõiduk ja kustutada teine registrist või säilitada mõlemad. Pole nagu harjunud hävitama. Jättes kõrvale isiklikud majanduslikud kaalutlused, on mul küsimus, et selliselt jätkates tuleb varsti olukord, mida näeme laatadel - pakutakse osi, mida pole enam kuhugi külge panna. Ärimehed ütlevad, et üleliigne kopaga laiaks lüüa ja EMEXisse, ning enda oma hind kerkib kahekordseks.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T okt 02, 2007 9:05 am Postita teema:
MTJ juhataja poolt tõstatud probleem on kahtlemata aktuaalne. Juba praegu on minu hinnangul Gaz 24le turgudel teatud varuosi rohkem kui on korralikult taastatud autosid, millele neid külge panna. Näiteks esimesi iluvõresid ja esimesi suunatulesid. Puudu on znakkidest.
Ka Gaz 3102 teatud varuosasid on kordades rohkem saada kui on Eestis autosid. Näiteks paaris kaupluses müüakse 3102 le uhiuut K156 karburaatorit. Hinnas alla ei tulda (kuna tükk on ju haruldane), kuid mina olen kolme aasta jooksul näinud üldse kahte 12 klapiga mootorit millele see karpa külge sobib ... ja need on mõlemad minu käes.
Ise pole ka harjunud hävitama, kuid tegelikult oleks see kõige õiglasem lahendus. Saad ise hoovil seisvast probleemist lahti ja ei anna oma probleemi kellelegi teisele ka üle.
Ma arvan,et sellist ARK andmebaasi sirvimist tuleks veel teha, sest need
väljatoodud registreeritud autode arv muutub ajas üsna palju.
Teistel seltsimeestel oleks ka tulevikus huvitav jälgida kuidas volgade arv ajas muutub, saaks natuke statistikat teha.
Asja ei tohi unarusse jätta.
Ma arvan,et kõiki volgasid ei saagi säilitada ja polegi vaja, ma olen seda meelt,et vanad ära rondistunud ja ära pedereeritud volgad tuleks ümber töödelda ja nendest saadud materjalist olemas olevatele varuosi teha juurde.
Sm.Zaparov, Koeru kapitaalremondi volgasid ei tunnista.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R jaan 14, 2011 3:45 pm Postita teema:
Austatud seltsimehed.
Viimasest statistilisest väljavõttest Gaz sõiduautode arvukuse kohta on möödunud 3 aastat. Paras aeg teha kokkuvõtteid. Vahepeal on LKF teinud kihutustööd, et kindlustuslepinguta sõidukid registrist kustutada ja seeläbi registrit puhastada. Paljudel lootusetute projektide omanikel on südametunnistus koputanud. Metalli hind oli vahepeal päris kõrgel jne. Analüüsisin nüüd päris suure huviga, mis seisud meil on. Olin enam kui kindel, et GAZ sõiduautode arv on olulisel määral vähenenud. Üksikud imporditud autod ei tohiks üldpilti ju palju mõjutada. Kuid tõdesin hoopis vastupidist.
Kolme aastaga on registris olevate Gaz sõiduautode arv vastupidi suurenenud peaaegu 100 auto võrra. Justkui oleks neid uuesti tootma hakatud. Tundub, et LKF ähvardused romusid arvelt kustutada, on andnud hoopis vastupidise tulemuse. Hirmus registrist kustutamise ees, on hakanud kodanikud hoopis ürgvanade tehniliste passidega autode dokumente korrastama. Isegi kui autot ennast enam elavate kirjas pole. Sest kuidas muidu selgitada kolme aastaga lisandunud 21 Pobedat, 56 Gaz 67/69 maasturit ja päris arvestatav hulk lisandund Gaz 24 (25 tk) ja 2410 (22 tk). Nendest imporditud autode arv on tõenäoliselt tühine.
Registrist on vähenenud vaid Gaz 21 üldarv, samas on 4 ühiku võrra kasvanud Gaz 22 arvukus. Kas reaalselt on ka lisandunud 4 niisugust autot? Vaevalt. Suurenenud on ka universaalkerega Gaz 2402 arv kolme auto võrra. Gaz 3102 mahu kasvamine 19 autolt 22-ni olen ma ise otseselt vastutav, sest neist 2 on minu impordid. See ei ole hea, sest arvukuse suurenemine kahandab nende väärtust.
ZIMide statistika on puudulik, sest millegipärast puudus minu 2007 aastal saadud väljavõttes ZIM üldse? Ka tabeli ülaosas olevad vanaautode andmed ei pruugi olla võrreldavad, sest kolm aastat tagasi keskendusin ma peamiselt Volgade numbritele. Samuti puudus 2007 mul kereversioonide info, mistõttu ei ole ma kindel kuidas on muutunud lahtiste Pobedade, universaal Tsaika ja lahtise Volga ametlikud andmed. Fakt on, et ka Tsaika Gaz 13 üldarv on suurenenud 2 auto võrra (neist üks on kindlasti mitte väga ammune import kapitalistlikust riigist).
Tegin tabeli ülevaatest jpeg failid, et nad oleksid mugavalt siinsamas lehel vaadeldavad. Keda huvitab Gaz autode täpne jaotus mudelite, värvide, mootori töömahtude jms põhjal, võib tõmmata endale kogu suure tabeli mille ma koostasin. Seal on tabeli eri lehtedel kõik mudelid läbi käidud. Ainult aastaarvude infot kahjuks pole. Näiteks avastasin sealt häbitundega, et minu 16 klapilisel Gaz 3102-l on siiani värvivahetus vormistamata. Tuleb ära teha.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.