Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N apr 05, 2007 8:57 am Postita teema:
Mis saab selle vastu kellegil olla, kui heas korras ja kunagises ühiskonnas väga kõrgelt hinnatud masinad ka täna rohkem hinda tõuseksid.
Naljaks oli üks kuulutuse peale helistaja, kes mainis, et 1,5 aasta eest sai väga heas korras G-24 kätte 10000-15000 EEKiga ja uuris, miks mina küsin nüüd kordades kõrgemat hinda. Ja siis mainis veel, et G-24 salongi soojendus kehva ja G24-10 on ikka palju parem jne. Oskasin sellele mehele ainult jõudu soovida nende 15000 EEKiste väga heas originaalkorras G-24 ostsimisel ja mainisin, et G-21 salongisoojendus on veel kehvem, kui G-24 oma, aga ometi maksavad need veel omakorda rohkem .
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N apr 05, 2007 8:58 am Postita teema:
Hinnakujundusel tahaksin veel osutada asjaolule, et mis iganes Volga restaureerimisele valatud higi, veri ja pisarad ning kulutatud raha ja aeg ei moodusta üks ühele selle auto hinda. Kui näiteks kulutada Volga restaureerimisele 282 900.- krooni siis see veel ei tähenda, et see on selle auto turuhind. Enamasti restaureeritakse ikka enda lõbuks ja tarbeks ning autot taastama hakates reeglina ei mõelda tema müümisele.
Kui aga tulla tagasi Volgahindade kujundamisele tõusvas joones siis siin on abiks ainult meie endi käeline ja kõneline tegevus ehk positiivse maine kujundamine. Sinnani, kus korraliku Volga hind on 100 000.- krooni ja seda peetakse iseenesest mõistetavaks, on veel väga-väga pikk tee.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N apr 05, 2007 9:07 am Postita teema:
pakun, et kaasaja Volgad ei tõuse aastakümnete pärast hinda mitte kunagi, kuna nende positsioon tänases Vene ühiskonnas on 0 - neil ei ole mingit ajaloolist väärstust.
Väga korralik ja originaal (mis ei vaja mingit taastamist või renoveerimist)G-21 esimene seeria on võimalik täna maha müüa arvatavasti 250000 EEKiga; II seeria 150000-20000 EEKiga ja III seeria kuni 150000 EEKiga.
G-24 väärtus on alles tõusmisel ja siin nii selgeid hinnapiire ei ole. Samas usun, et G-24 korralik ja originaal I seeria on võimalik maha müüa 100000 EEKiga kindlasti. Minu G-24 on aga sisuliselt nn pesuehtsa G-24 ajastu tootmise lõpusirgelt ja seega jääb väärtus kõvasti madalamaks.
Kõik hinnad on kehtivad ainult siis, kui auto juures hinnatakse nn uunikumi ja kollektsioneerimise objekti, mitte tarbesõidukit.
Liitunud: Jun 02, 2005 Teateid: 167 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N apr 05, 2007 9:16 am Postita teema:
Lugupeetud hinnakomisjon vasakul ja paremal,
küsib Harju KEK.
väga kena teema. otsustame lõpuks ära kui palju maksab sõiduauto Volga. Muidu toimub ainult üks isetegevus, spekulatsioon ja muu säärane.
Kord peab olema!
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K mai 09, 2007 6:43 am Postita teema:
eilse seisuga võib hinnakomisjoni hindade andmebaasi lisada, et 08.05.2007 müüdi Tallinnas 1984 aasta heas originaalkorras 52000 km läbisõitnud valge GAZ-24 hinnaga 55000 EEK-i. Konkreetne ostja oleks selle masina ära ostnud ka 60000 EEKiga (millega masin müügis oli), kuid kuna tegemist oli konkreetse ja tõsisest nn vanatehnika fanaatikust noormehega (24. aastane), siis ei olnud minul kahju talle masin tema soovitud hinnaga ära müüa - minu tingimus oli ainult see, et tehing peab toimuma hiljemalt 2 päeva jooksul ja ümberregistreerimise kulud maksab 100% ostja.
Auto kohta niipalju, et originaalvärvkate oli autol defektidega (kas lihtsalt kriimud või värv väikeste tükkidena kuni halli kruntpinnani maas) ning ideaalse tulemuse saavutamiseks tuleks masin üle värvida. Mootor hea, kuid kindlasti vajab kerget häälestamist - karburaator, süüde, võimalik, et klapid jne (ise kahjuks teha ei jõudnud), häälestamist vajas ka sidur - natuke raputab kohalt võttes. Kroomosad olid veatud, pindmisi roostetäkse võis masinal leida vähesel määral tagumiste rattakoobaste servade nendes kohtades, kus kive kõige rohkem vastu peksab. Kokkuvõttes võib aga koondhinnanguga öelda, et masin oli nii pealt, kui alt ja seest roostevaba. Salong oli masinal samuti väga korralik. Masinal olid all uued originaalrehvid - need hankisin ise.
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: K mai 09, 2007 7:53 am Postita teema:
Lugupeetud hinnakomisjoni kaaseesistujad!
Tunnistame, et Volga hinna kujundamisel ja kehtestatud hinnaga komisjonimüügil täideti kõiki protseduurireegleid.
Viimatist Tagadi Restauraatorite päeva kasutas keegi registreerimata kodanik oma kupongide eest soetatud import sõiduauto Mercedes Benz müügiks. Küsis selles eest umbes 70 000 krooni, muidu on ilmselt see sama auto müügis odavamalt http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/054/auto_php-id=340054-www_auto24_ee.html
Ja selle eest ära ei ostetud, aga Volga, nagu me loeme seltsimehe kirjutisest, osteti. Seega oleme Volgade hinna kujundamises täiesti õigel teel ja võime sirge seljaga jätkata.
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K mai 09, 2007 8:26 am Postita teema:
omalt poolt soovitan kõigil, kes müüvad tõesti korralikku ja originaalkonditsioonis Volgat, varuda kannatust. Mina müüsin enda masina maha pooleteise kuuga, kuid enda jaoks kehtestatud miinimumplaaniga - 55000 EEKi oli nimelt miinimumhind, mille müüki alustades endale püstitasin. Müügiperiood võib aga venida väga pikaks (6 kuud vms), kui autot ei soovita nn poolmuidu ära anda.
kokku helistas selle aja jooksul mulle 5 inimest, kes masina kohta ühtteist küsisid, vaatamas masinat käisid nendest 3 (üks tahtis veel, kuid ei jõudnud, kuna masin osteti juba ära). Kaks esimest vaatajat olid mingi aeg nn peaaegu kindlad ostjad, kuid erinevatel põhjustel loobusid. Lõplik ostja luges kuulutust esmakordselt 06.05.2007, käsi vaatamas 07.05.2007 ja ostis ära 08.05.2007.
Tavakuulutused olid üleval Soovis, Kuldses Börsis ja Auto-24-s. Elektroonilises keskkonnas klikkiti Soovis kuulutust selle aja jooksul 650 ja Börsis 283 korda. Auto 24-s oli vaatajaid iga päev vähemalt 54 - maksumum oli 255, kuid eks siis klikkisid kõik Volga Foorumi lugejad selle kuulutuse läbi ja see ajas ka nr lakke. Nädala oli masin ka Osta.ee oktsionil, kuid seal ei teinud keegi isegi alghinna pakkumist, mis oli 36000 EEKi
Müügikulud olid kokku kuulutamise peale 440 EEKi ja bensiin proovisõitude jaoks 300 EEKi. Ühele huvilisele tulin ka vastu sellega, et sõitsin Nõmmelt Piritale ise kohale, et masinat näidata ja lasta mehel proovisõitu teha.
Viimati muudetud insener poolt (K mai 09, 2007 8:26 am), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K mai 09, 2007 8:26 am Postita teema:
Ãœlaltoodud Mercedes Benz oli aia taga müügis minu mälu järgi hinnaga 56000 krooni. Vaatasin teda ise päris põhjalikult´, kuna tegu on ikkagi Volgale väga sarnase sõidukiga.
Minust jä ta puutumata, kuna esinesid selle ajastu Mercedesele tüüpilised puudused - küljekarbid ja rattakoopad läbi ...
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K mai 09, 2007 9:07 am Postita teema:
Uurides tähelepanelikult selle tehingu kalendaarset ajakava, siis saan aru, et ostja poolt vaadatuna oli tegemist nö. emotsionaalostuga, st. ostja luges esmakordselt kuulutust 06.05.07., käis vaatamas 07.05.07. ja edasi ostis ära 08.05.07. Meenutades Kaubandusliku Konjuktuuri Instituudi poolt elanike hulgas läbiviidud, juhuslikele telefoninumbritele tehtud kõnesid ja valikulisi küsitlusi, siis ilmnes ja sai kinnitust fakt, et üldjuhul ja ka siis, kui ostja on vaimses madalseisus ja kannab kaasas mineviku taaka, ei kulu mistahes hinnaga müüdava Volga nägemisest kuni ostuotsuseni mitte üle 1 ööpäeva!
Siis alla ei kuulu loomulikult need ostjad, kellel juba on Volga aga on olemas ka erandeid, kellest vbolla mõni teine kord.
Samal teemal vt. ka "Väikeloomade suguelu", 1984, EPA toimetus
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K mai 09, 2007 10:02 am Postita teema:
muuseas see, kes masina ära ostis on staa¸ikas vanatehnikahuviline ja tal on olemas igasugu kraami - alates JAWA-st ja sapakast kuni G-21 ja Pobideni välja. Eks mees aastaid tagasi uskus ja lootis, et on aega ja võimalusi, et ehitada ise kokkuostetud risudest korralikke asju kokku, kuid sai nüüd aru, et parem osta juba midagi korralikku kohe ja siis seda natuke kõbida.
minul on sama seisukoht ja sellepärast olen ka enda masinate eest ise maksnud ja ka müümisel ise küsinud paljude Foorumi lugejate ja tuttavate hinnangul põhjendamatult kõrget hinda. Mina sellega ei nõustu ja tean, et kõik kellel on korralikult taastatud masin, on sinna ise rohkem sisse tagunud, kui näiteks maksis see minu G-24 maha müües. Mingid sellised enamvähem korras ja mitteoriginaalkonditsioonis masind ei maksa minu silmis aga midagi.
Postitatud: P apr 27, 2008 12:34 pm Postita teema:
Paar päeva tagasi kolasin netis ringi ja leidsin selle: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/501/auto_php-id=484501-www_auto24_ee.html
No ma ei tea kas olen veidi pime või hind on tõesti seda võrd kõrge.
Masin ise on tuttav ja minu kodu tänavatel veel möödunud aastal ringi sõitnud.
Kahjks pean müüjate kurvastuseks ütlema, et selle hinnaga ja arvestades praegust olukorda ei saa see auto nii pea uut omaniku.
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E apr 28, 2008 7:18 am Postita teema:
müüja võib küsida, mis tahab - huviliste puudus viib peagi hinna alla või jätab kauba seisma. näiteks rohkem kui aasta on müügil olnud üks roheline G-21, mida minu hinnnagul ei osta selle hinna eest ka keegi, kuid ikka müüakse ja masin seisab samal ajal Järvel lageda taeva all platsil - väline seisukord on müügiperioodiga pidevalt langenud
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=244162&cache_missing=1
müüja võib küsida, mis tahab - huviliste puudus viib peagi hinna alla või jätab kauba seisma. näiteks rohkem kui aasta on müügil olnud üks roheline G-21, mida minu hinnnagul ei osta selle hinna eest ka keegi, kuid ikka müüakse ja masin seisab samal ajal Järvel lageda taeva all platsil - väline seisukord on müügiperioodiga pidevalt langenud
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=244162&cache_missing=1
Ma ei mäleta küll enam nii täpselt kuid kas see auto pole mitte müügis juba oma 2-3.a? Ning kui ta väljas seisab läheb olukord aina hullemaks,
lõpptulemus on teadagi,mis.
Lisaksin oma eelmise postituse sisule veel seda, et inimesed,kes seda autot on asunud müüma on vist selle illusiooni kütkeis, et põhjanaabrid tulevad ja ostavad ära! No kui oleks tegemist Opel kapitäni vm ennesõja aegse masinaga siis oleks see usutav aga volga puhul no selle,hinna eest vähe usutav.
Selliste eelpoolmainitude GAZ 21 hind võiks olla 5000-10.000.- olenevalt veel seisukorrast,varuosasid kui need pole kroom, ehis, plastmass või plekki detailidega arvesse ei lähe.
Tundub, et majanduskriis või kudas me kas seda nimetada ei soovi on hinna muutuses tunda andnud aga tekst, mis auto kohta käib no ei tea kas naerda või mitte
... aga tekst, mis auto kohta käib no ei tea kas naerda või mitte
vabandust, mul vist pikad juhtmed. kas võiksid täpsustada, mis seal kuulutuse jutus vildakat on?
aga muidu, mis soome politseisse puutub, siis vähemalt värvilahendus on sel volgal küll sarnane ammuste aegade politseiautodega.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.