Liitunud: Aug 25, 2006 Teateid: 326 Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Postitatud: R dets 29, 2006 4:32 pm Postita teema: Gaz 24 (1983) sm.nymmik
Kõik sai alguse Motorex2006 kui parkisin oma sõiduki ära ja minna uudistama tänapäevaseid masinaid. Astudes oma autost välja oli minu kõrvale parkinud mingi kohutavalt suur sõiduk. Volga. Imetledes palju on sellel rauda tekkis ka endale isu.
Siin siis minu töölisklassi auto ja suur unistus "Volga"
Esimesena sai koju veetud Helitehniku poolt müütatav GAZ24 (1972)
Lintspidomeeter, väike numbrialus mida veel tahta. Mootor oli ainult puudu, kuidagi haihtunud. Oli selge et ehitamiseks on doonorit vaja. Juba samal õhtul pakuti mulle veel 1 Volgat. Mille tarisin koju juba järgmine päev.
Olles teda küürinud ja mukkinud ning isegi paar sõitu teinud (korra tööle, Kurtna laadale ning Lasnamäe Maksimarketi juures kohtasin üht ekipaazi 3102-l), tabasin, et kahest kokku ehitamine võtab meeletu aja ja raha.
Must volga leidis tee portaali auto24.ee sellisena
Sellisena sai ta maha müüdud.
Ise aga kinnitasin pilgud süleraali ekraanile ja hakkasin otsima uusi "Volgasid"
I. Käidud sai Häädemeestes vaatamas 1987 aasta 2410-t 2006 suvi kap.remonditud ja värvitud. kohale jõudsin pimedas aga juba siis oli aru saada et auto on kole. keevitust poldud lihvitud, pahtel näpuga veetud ja värvitud liivatormi käes. Salong räämas, paak roostetanud jne. Ühesõnaga tühi sõit.
II. Sõitsin Viljandisse Hõljuki müüdavat vaatama mis kandis indeksit 24-11, kui piltidelt oli auto 5+ siis reaalsus lõi, masin oli piisavalt lohukesi täis, rooste kippus juba värvkattest läbi ning üldine seisukord jäi hindele 3+
III. Näitas Hõljuk mulle Viljandi linnas veel ühe vanuri Volgat millelt oli võtta ainult tehnika, kere nägi välja kole.
IV. pakuti paari Volgat meili ja telefoni teel mis nägid välja samasugused rotikad nagu minu must oli.
V. auto24.ee oli üleval üks beez, mida müütati ka juba mitu kuud tagasi, hinda polnud. Helistasin, hind 15K (palju minu eelarvele), helistasin nädala pärast - 13K, läksin eelmine kolmapäev autot vaatama, kukkus hind 10-le tuhandele. Täna kaupa tehes hind enam ei kukkunud aga kaasa sain hulgaliselt osi (v.tagatiib, uus karburaator, rehv, amordid, tuled jne.)
Auto on ostetud 1983.a. uuena poest ning olnud ainult 1 (nais)omanik autol.
Korra ülevärvitud (esipõll ja p.poritiib vahetatud), sõitnud 141 tuhat km, servise raamat täidetud kuni veneaja lõpuni. Salong ilus puhas ja korras. Pindmist roostet esineb, mis tuleb eemaldada köögis leiduva cilliti abiga. parandust tahab v.tagatiiva serv ja v. esiporitiib (köömes muu kõrval) Mootor töötab kui õmblusmasin.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: P dets 31, 2006 4:57 pm Postita teema:
83-nda aastakäigu omal originaalistmed küll sellised ei olnud nagu minu -72.-l.
Mul oli kunagi üks must Gaz 24, aastaks -81 ja juba seal oli teine kangas ja iste. 1983-ndaks aastaks oli iste ka juba paksema padjaga. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Aug 25, 2006 Teateid: 326 Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Postitatud: P dets 31, 2006 5:06 pm Postita teema:
gazik kirjutas:
83-nda aastakäigu omal originaalistmed küll sellised ei olnud nagu minu -72.-l.
Mul oli kunagi üks must Gaz 24, aastaks -81 ja juba seal oli teine kangas ja iste. 1983-ndaks aastaks oli iste ka juba paksema padjaga.
Lähiajal teen täpsemad pildid enda istmetest, kangas on jah natuke teine aga üldjoontes sama _________________ Volgatu seltsimees
Liitunud: Aug 25, 2006 Teateid: 326 Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Postitatud: N jaan 04, 2007 2:21 pm Postita teema:
Autole on soetatud uued suunatuled, H4 tuledeelemendid (parema nähtavuse huvides)
Ning täna sain ARCO-AR'st kätte veljed, puhastatud ja värvitud. Kuna aga talverehvid õnnestus saada koos velgedega (Tänud sm. Prav), siis kel huvi velgede vastu võtku ühendust.
08.01.2007 Sattusin kpl. Volga, sai ostetud gabariittule korpused 2tk, 2 tagatuld helkuriga ja välimine vasakpoolne tagumine koobas. Raha tuli poodi jätta ligi ~600 kr.
09.01.2007 Õnnestus soetada hea hinnaga Sm. Pravi käest tagalogarid Talveralli tarbeks.
10.01.2007 Sai garaazis väheke möllatud ning logarid ala pandud. talveralli võib alata
Uued tagatuled sai ka külge krutitud _________________ Volgatu seltsimees
Liitunud: Aug 25, 2006 Teateid: 326 Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Postitatud: E apr 02, 2007 11:01 am Postita teema:
Eile vaatas siis plekksepp minu auto üle, et hakata noorendamiskuuri tegema. kuigi väljast paistab asi hea on tööd kõvasti, just tagaosas. Kuna vahetust vajavad ka rattakoopad. Jah just vahetust mitte ma ei taha plekitükkidega lappimist.
Suurem probleem on umbes 3 nädala pärast,et kust saada värvija, kes teeks eeltöö ja värviks auto üle. Kellel on kontakte palun jagage infot PS'i või meili teel imre@epood.ee
Eile pesin Volga esinduslikult puhtaks ja tegin tiiru Tallinna tänavatel.
Liitunud: Aug 25, 2006 Teateid: 326 Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Postitatud: E apr 16, 2007 8:22 am Postita teema:
Volgahuviline kirjutas:
Vaatasin, et Volga on müüki pandud.
Kas esialgsed plaanid (keevitamine, värvimine jms.) on muutunud ?
Tegelikult tingis müügi see, et .... KRT ei leia töömeest, kes teeks keretööd ja värviks masina üle. Tallinnas paarist kohast, kus olen küsinud öeldakse selline hind et OHHOHHOOO - miinimum pakkumine oli 60K No see on hullumeelne ju.
Liitunud: Jul 04, 2006 Teateid: 142 Asukoht: Tartu
Postitatud: E apr 16, 2007 10:10 pm Postita teema:
Sm. nymmik.
Te oleks võinud küsida nende hindade esitajailt, et kas te keevitate/joodate kuldtraadiga neid autosid kokku? Või sisaldab autole pealekantav pahtel kullatolmu ?
Võibolla on märkamatult see ajakirja "Eesti Naise" moelehekülgedel eksponeeritav kullatrend ka autoremonditööstusesse imbunud, kes sedagi teab.
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 298 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T apr 17, 2007 7:00 am Postita teema:
olen poisikesest peale pisteliselt kõikide keevitustega kokku puutunud ja üldiselt saanud suhteliselt kiiresti elementaaroskused kätte. Süsihappegaasi keevitusega on kõige lihtsam ringi käia, ning kui aparaat on parajalt vastava materjali jaoks reguleeritud, siis oleks vaja natuke enne sarnase pleki peal harjutada ja siis ise pihta hakata. Enne on kasulik natuke teoreetilisi teadminis oskajalt ka uurida. Keevitusaparaadi saab ehk kellegi käest laenata - võimalik, et on olemas ka tööriistalaenutuses(keevitusaparaat peab aga olema korralik). Vaja on veel igasuguseid pitskruvisid, millega asjad paika sobitadas kinni tõmmata jne. vanade plekkide lammutamisel on abiks relakas ja õhuke (a'la 3 mm paks) meisel, mis on terav nii otsast kui ühe külje pealt - sellega on võimalik väga edukalt vana tiiba lahti lõhkuda jne.
Seega Nymmik, võta asi ise ette ja tee ära! Teine võimalus on osta masin, mis keevitust ei vaja.
Liitunud: Aug 25, 2006 Teateid: 326 Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Postitatud: T apr 17, 2007 8:49 am Postita teema:
Meelis1 kirjutas:
olen poisikesest peale pisteliselt kõikide keevitustega kokku puutunud ja üldiselt saanud suhteliselt kiiresti elementaaroskused kätte. Süsihappegaasi keevitusega on kõige lihtsam ringi käia, ning kui aparaat on parajalt vastava materjali jaoks reguleeritud, siis oleks vaja natuke enne sarnase pleki peal harjutada ja siis ise pihta hakata. Enne on kasulik natuke teoreetilisi teadminis oskajalt ka uurida. Keevitusaparaadi saab ehk kellegi käest laenata - võimalik, et on olemas ka tööriistalaenutuses(keevitusaparaat peab aga olema korralik). Vaja on veel igasuguseid pitskruvisid, millega asjad paika sobitadas kinni tõmmata jne. vanade plekkide lammutamisel on abiks relakas ja õhuke (a'la 3 mm paks) meisel, mis on terav nii otsast kui ühe külje pealt - sellega on võimalik väga edukalt vana tiiba lahti lõhkuda jne.
Seega Nymmik, võta asi ise ette ja tee ära! Teine võimalus on osta masin, mis keevitust ei vaja.
Esialgne plaan oligi ise teha, kuid?
1) Hetkel puudub korralik katusealune kus sellist tööd saaks teha.
2) Puudub aeg selleks
Sellest lähtuvalt oligi mõte teenust sisse osta.
Ja kunagi ei saa sellist isendit mis ei vajaks tegemist, pealt sile masin võiba seest olla hapu. _________________ Volgatu seltsimees
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 298 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T apr 17, 2007 11:38 am Postita teema:
aja puudus on tõsine probleem.
mis puudub korralikesse roostevabadesse isenditesse, siis minu müügis olev G-24 on küll selline, et keevitusega ei ole seal midagi teha.
ideaalse tulemuse saavutamiseks võiks küll kuni katuseni masina originaalvärvi üle värvida, kuna küllalt palju on kohti, kus kas kivi vm löögist on värv maas ja paistab alt hall krunt vms. Eelmine kevad võtsin Viljandist Silleri autoteenindusest pakkumise enda auto ülevärvimiseks ja kuna eeltööde mahu vajadus tunnistati väga väikeseks, siis tehti pakkumine 10000 EEKi (sh värv ja masina lahti ning kokkumonteerimine). Tegemist siis välispinna eeltöö ja värvimisega (eemaldatakse stanged, liistud, iluvõre jne). Töö on meestel aga väga korralik!
Aga pidigi olema nii, et kui suht väikese eeltöö ja värvimise peale leiab veel mõistliku hinnaga korralikku teenust, siis plekitöö on juba väga kallis.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 8
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.