Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 3102 (beez), Martin
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 236 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 3102 (beez), Martin
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 3102 (beez), Martin
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K dets 22, 2004 3:04 pm    Postita teema: Gaz 3102 (beez), Martin Vasta viitega

Teatan suurt kultuuriuudist. Elasid kord eit ja taat ning neil oli aias suur hunnik rauakolu. Ühel päeval sõitis nende aia taha üks kapitalistlik rämpsauto ja sealt astusid välja kaks meest. Pealtnäha kontoritöötajad. Üks küsis: "Taat, mis sul sealt hunnikust paistab?". Taat kehitas õlgu ja vastas: "Üks Volga, vist! Tahan lähiajal hoovi ära koristada ning ilmselt viin siis emeksisse," mille peale üks mees aia tagant minestas ja teine haaras telefoni järele.

Siinkohal muinasjutt katkeb, sest tegelikult ei eksisteeri ei eite ega taati, ning kõik algusest peale oli väljamõeldis. Küll aga vastab tõele see, et Volga on reaalselt olemas ning tema saatus on lähiajal lahtine. Väga hea ta oma seisukorralt pole. Põhi on läbi, tagumiset poolraamid läbi roostetanud, ukste altääred roostes, üks tagauks päris kõdunenud. Kapoti alt kah üks lanseron keevitatud. Peal on 12 klapiga mootor. Salong mitte kõige jubedam, kuid uksepolstrid kindlasti otsas ja ainult tagaiste on originaal riidega. Esiistmed on uued tehtud. Veel hiljuti ta sõitis ja hetkel on isegi ülevaatus olemas. Käivitamisele reageeris lubavalt, kuid kokkuvõttes suri aku enne kui käivitamine lõpuni jõudis.

Taastamiseks on see auto kõlbmatu, ent tal on dokumendid. Dokumentide järgi siis 83 aasta 3102.

Pildid vahetatud natuke paremate vastu:

Tegelikult ta nii roosa pole. Lihtsalt optiline pete.


Tegu on siis vene mehe autoga olnud ning eks mees ole ikka "tuuninud" kah. Paigaldatud on plastikust lingikatted ja küljeteibid kirjadega "Volga" ja "Miami Beach". Kas pole mitte kena?


Tahaossa tulede alla on paigutatud igaks juhuks liiklusmärgid "lai veos".



Mootor on 12 klapiga


Viimati muutis Sm.Tihhonov (N jaan 27, 2005 10:57 pm), kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Punane Parun
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K dets 22, 2004 4:18 pm    Postita teema: Vasta viitega

Püha jeerum! Õnnitlused leiu puhul! Eraldi äramärkimist väärib kindlasti eeldatavasti ERKI sisekujunduse eriala tudengi diplomitöö "Volga interjööri sisedisain". Ma ometi ei ole nii naiivne, et arvata nagu oleks ilma kõrgemate erialateadmisteta võimalik kujundada sellist harukordset maitset ja toonitaju, mis lubaks omavahel kokkusobitada ideaalselt harmoneeruva uksepolstri punase ja istmekatte sinise! Bravo!
_________________
Wolga - nur fliegen ist schöner...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R dets 24, 2004 2:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kapitalistidel on täna mingi usupüha. Mina olen sel päeval ikka tööl, nagu kommunistile kohane. Päev nagu iga teinegi ja mind see Coca-Cola värvides habemega vana ei hirmuta. Olen näinud ka tema seda palet, kus ta kaubamaja nurga taga "hou-hou-hou" hüüdis, kellukest tilistas (justkui ilma selleta joodikut ära ei tunneks) ja samal ajal soomlastelt raha kerjas. Näärimees - vaat tema on seltsimees. Sõidab muide siiani oma 1974. aasta punase Moskvits 412-ga (eksportmudel), ainult et sneguurotska on vanaks jäänud.

Kuid mitte see pole teema, millest tahtsin rääkida. Nüüdsest on see ülaltoodud piltidel kujutatud peletis minu oma. Ostsin ta nii öelda enesetunde pärast. Vaadake kui ilusat taksovärvi ta on ju. Ja see kena vaheldust pakkuv salongi värvikompositsioon. Iga kord muigad, kui peale vaatad. Ja teate kui hea tunne on olla 3102 omanik, isegi kui auto ise on selline .... eee ... nagu ülaltoodud piltidel.

Auto on iseenesest täiesti komplektne, omades kõiki neid õigeid tükke, mis on iseloomulikud Gaz 3102-le (ehk siis õige armaturlaud, õiged salongi detailid, õige 12V mootor, jne). Tuled ja klaasid on terved. Paraku on asi iseenesest ikkagi utiil ja mina tema taastamisega hakkama ei saaks. Mina vajan temast vaid dokumente ning mõningaid varuosi, mida võib vaja minna mu musta 3102 korrastamisel. Seega kuulub see auto lammutamisele. Ära võtan need tükid, mis tunduvad väärtuslikuna, ning ülejäägi (roostes pleki) müün ühele tuntud kapitalistlikule ettevõttele (omab sidemeid Venemaaga) vanametalli hinnaga. See teeb minust muidugi volgasõprade seast tõrjutud seltsimehe, sest neid inimesi pole Eestis palju, kes oma kätega Gaz 3102 oleks puruks lõiganud ja prügimäele viinud.

Muidugi kui keegi arvab, et suudaks vanakese elustada, siis ülla eesmärgi nimel olen nõus oma varuosakuhjast loobuma. Kuid ma hoiatan - selleks on vaja palju hingejõudu.

Jube suur on see auto. Mõjub väga imposantse ja suursugusena. Vaatad peale ja tunned end mõttetu mehena. Seltsimeeste auto ikka. Ja hästi õnnestunud seltsimeeste auto.


Viimati muudetud Sm.Tihhonov poolt (E dets 27, 2004 4:41 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R dets 24, 2004 6:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Loen siin neid lugejate autosid ja tahaks ka midagi kirjutada aga kahjuks ei saa. Kuidas nüüd öelda. Tegelikult mul on ......kuidas nüüd öelda. Mõne Volga hankimisvalmidus. Lisaks olen aidanud seltsimeestel autosid hankida. Ja seda korduvalt. Ja mitte ainult. Ükskord lähiminevikus soetasin igalt järgnevalt aadressilt jälle järgmise Volga. Lisaks olen neid pildistanud.

Lugupidamisega
Sm. Tasku

Järgmisel aastal avaldab kogu tõe!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N dets 30, 2004 6:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Meelemuutus. Teatan tähtsast otsusest - ülalnäidatud beez Gaz 3102 EI KUULU lammutamisele. Mina endas seda hingejõudu ei leia, et niisugust mudelit lõhki lõigata. Sellele otsusele aitas jõuda meie tubli klubiline Robi, kelle valvsa silma all see masin seisab. Temal oli ju veel raskem. Ta pidi seda iga päev nägema ja kogu aeg teadma, et "kunagi lõigatakse see lõhki". Ma juba nägin vaimusilmas pilti, kuidas kokkulepitud päeval on Robi end ahelatega Volga külge sidunud ja teatab, et "ainult üle minu laiba". Nii, et masin jääb terveks. Esialgu tulevikuplaanid puuduvad, kuid eks tulevik toob selgust.

Täna panime ta esimest korda käima ja kõikide üllatuseks käivitus ta pärast kuudepikkust seismist ilma mingi vaevata. Mootor käib väga ühtlaselt, ei mingit vibra, ei mingit lonkamist, ei mingit "turtsu". Super. Kes veel ei tea, siis Volga 12 klapiga mootor teeb täpselt sama muhedat häält kui tavaline. Lihtsalt tundub, et kõib veidi ühtlasemalt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1164
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P jaan 09, 2005 3:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Hämmastav, võin vanduda, et nägin samasugust masinat eile linnapeal liikumas. Ainult et sellel põlesid esituledes mingid hirmsad ksenoonpirnid. Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E jaan 10, 2005 10:48 am    Postita teema: Vasta viitega

Hihii - sai käidud sellega tõesti linnarahvast hirmutamas. "Xenonid" on nüüdseks eemaldatud.

Pärast kahetunnist ettevalmistust (kütuse toomine, süütepooli juhtme maha keeramine Gaz 21-lt, akuklemmide puhastamine, akuklemmide paigaldamine, masina pesemine jne) käivitasime mootori ja sõitsime väravast välja. Väraval tervitas meid au andmisega Sm.Tasku. Saime sõita umbes kaks km, kui kapitalistlik rämpsauto Ford Transit (seesama, mis Gazel-i pealt maha tehti) pritsis Volgal kapoti poriseks. Sõitsime tagasi koju, et masina esiosa uuesti puhtaks pesta. Ja siis läks lahti.

Käisime temaga Viimsi poolsaarel, sõitsime kiiremaid ja sirgemaid lõike ning sukeldusime nii linnaliiklusse kui veelompidesse. Masin toimis laitmatult. Volga läbis kokku umbes 130 km lakkmatus vihmasajus ja tormituultes. Valgusfooride taga saime näha mõnda üksikut uudishimulikku pilku, kuid enamasti siiski kaastundlikke või üleolevaid näoilmeid. Eriti kaastundlikult vaatas meid üks noor naisterahvas Audi A4 roolist. Ta vist arvas, et nägi viimaks ometi "teise Eesti" ära.

Liikluses on Volgaga tore. Jalgu kellelegi ei jää, kuid kõik sõidavad ikka mööda. Olgu sõidukiirus milline tahes, ikka leidub mõni 84 aasta Kadett või 82 aasta diisel Mersu, kellele on möödasõit auküsimus. Samas hakkas õhtul hilja üks Mazda 626 (aastast umbes 86) närvidele käima ja tuleb tunnistada, et Volga 12 klapiga 77kW mootor oli tubli Very Happy Mazdamees oli tõenäoliselt üsna shokeeritud, kui Vabaduse puiesteel foori tagant süstides möiratas see kole beez jurakas hirmuäratavalt, tõstis seejärel nina püsti ning köhis käiguvahetusel Mazdale hea paugu põlemata bensiini näkku. Mazdamehel läks päev siiski kirja, sest mina pidin taarapunkti ette ära keerama.

Roostes Volga ja pruunid kolisevad õllepudelid moodustasid hea koosluse. Mina olin ainuke kodanik, kes arvas, et tegu on väärika autoga. Ülejäänud taarapunkti kleindid vaatasid mind kui tavalist vene parmu.

Oli tore vanatehnikaüritus
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T jaan 11, 2005 12:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mõned fotojäädvustused Gaz 3102 testitsüklist.

GOSIZBÕTANIA No 1

Ettevalmistus:


Teede hirm enne starti:


Varuosadoonor on naasnud missioonilt:


Vaatamata tema veidi hirmsale väljanägemisele on tegu täiesti sõidukõlbuliku masinaga. Ka dokumentatsioon on korras, mis tähendab, et auto omab nii kehtivat ametlikku ülevaatust kui liikluskindlustust. Kuna temaga tuleb sõite veel ja veel, siis varustan masina sel nädalal naastrehvidega.


Viimati muudetud Sm.Tihhonov poolt (K jaan 12, 2005 5:43 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1164
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K jaan 12, 2005 2:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mulle meenus ka üks kurioosne juhtum selle auto saatuse määramise hetkest. Olime sm Martiniga algselt väga halvasti meelestatud selle auto suhtes. Kere läbi ja mootor ei käi, varuosadeks ja ülejääk emex'isse mõtlesime. Auto sellist saatust kuuldes lendas kohale sm Gazik, kelle huvi peale sai ka bensiin hangitud ja lootusetult võtit keeratud. Keegi ei uskunud, aga see juhtus siiski, ta käivitus. Ja mitte ainult et käivitus, mootor töötab hoolimata pikale seismisele äärmiselt hästi. Sõitmisel esineb mõnikord harva bensiinijääkide turtsatused summutis, aga autol pole midagi reguleeritud.
No nüüd muutus kõik, ei emex'ile. Selline auto lihtsalt peab korda saama. Ajasime auto omale kohale ja läksime kõik laiali sel õhtul. Paar päeva hiljem tuli sm Martin autole järele, et katsesõidule minna, davai, aku peale , bensiin paaki, keeran võtit ja plõks. Kontrollin üle akuklemmid, plõks, jama, puhastan korralikult klemmid ära - plõks, plõks. No jo.. tvoju. Mis toimub? Alles töötas.
Siis leidsin, plussklemm ise oli ilus puhas vaskklemm, selle kinnitus pluss juhtmega oli aga läbi roostetanud. Kuidas sealt paar päeva tagasi veel vool läbi käis on müstika. Nüüd küll kõik töötab ja hetkel sõidab sm Martin sellega uhkelt pealinnas ringi, mina aga mõtlen ja imestan kuidas küll asjaolud nii naljakalt kokku sattusid.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K jaan 12, 2005 3:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sellele autole meeldib sõita. Siiani on igal õhtul mootor soe olnud. Esmaspäeva õhtul tulid kaks head seltsimeest külla ja loomulikult mindi jälle Volgaga linna peale. Kusjuures üks oli veel naisseltsimees, kas tegi väga sügava filosoofilise järelduse, et mitte auto ei kolise, vaid tee on halb. Taas kord lühike fotoreportaaz, mille salvestas naisseltimees oma tsertifikaatide eest ostetud fotoaparaadiga Zenit.

Esmalt veendub iga korralik autojuht, kas sõiduk on tehniliselt korras (paagis on kütust, rehvirõhud, tuled, mootoris on õli, jahutussärgis tosool jne). Väike lühitutvustus tuleb teha ka teistele, sest kunagi ei või teada, mis tee peal juhtub. Kui teine seltsimees peab haarama rooli, peab ju temagi sõiduki tehnikat tundma.


Volga sukeldub metropoli. Selleks tuleb varuda kütust.


Ekipaaz poseerib


Sohver kiidab masinat, ent peab siiski loovutama oma istekoha, sest on teisigi, kes soovivad endisaegset luksusautot proovida.


Suur masin tekitab esialgu veidi kohmetust. Pealgi on süütelukk totaalselt ebamugava koha peal. Ja kõigele lisaks - mis asendis see käigukang on???


Saanud kord masina liikuma, võib seltsimehe näost lugeda ainult rõõmu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K jaan 12, 2005 5:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

robi kirjutas:
mina aga mõtlen ja imestan kuidas küll asjaolud nii naljakalt kokku sattusid.


Sa ju tead, et kui see auto poleks sel saatuslikul päeval käivitunud, olekski tema "järgmine peatus" otsustatud olnud. Räägitakse et isegi rohukõrrel on hing sees, autost rääkimata. Ilmselt oli auto poolt tegu viimase meeleheitliku pingutusega päästa oma nahk Emexi metallipurustaja käest.

Kuid selle auto korda saamise üle mina ei julgeks ikka ostustada. Kui üldse, siis jääb see hakkajamate seltsimeeste ülesandeks nende omal riisikol.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R jaan 21, 2005 6:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eelmisel reedel teostasin standartsed protseduurid (rehvirõhu kontroll, õlitaseme kontroll, jahutusvedeliku kontroll, veendusin valgustusseadmete ja klaasipuhastite töös) ning käivitasin mootori. Järgmine peatus oli kultuuripealinn Tartu. Toimus küllasõit meie tublile aatekaaslasele Taunole.

Volga sõitis igati rahuldavalt. Esialgu võis nuriseda veidi kütteseadme töö üle, kuid väike peatus teeservas ning ribikatiku asendi korrigeerimine andis soovitud tulemuse. Masina kabiin soojenes nõutud temperatuurini.

Tartus käisime Taunoga kaubandusvõrkudes, kus hankisime endale ilusad pruunid ülikonnad
. Soovitame soojelt - Elfriide pood, kvaliteet kõrgeimal tasemel. Ülikond 100 krooni, lips viiekas.

Tauno kostitas seltsimehi väärikalt. Laual oli igasugust defitsiitset kaupa. Ei puudunud ka vürtsikilu ning heeringas sibula ja hapukoorega. ETKVL-i kauplusest oli õnnestunud hankida sardelle.

Õhtul läksime tänavale Volga akuklemmi lahti ühendama. Oleks ma ainult teadnud, et tegu oli propaganda üritusega. Tauno avastas kogemata taskust "pooliku" ja kaks pitsi. Kõik näis juhusena niikaua, kuni ta pitsid välja kallas ning hakkas seejärel rääkima mulle, et see masin tuleb veidi "kõvemaks" keevitada ning siis suvel temaga ringi tuisata. Kui ma julgesin kahelda, täitis ta pitsid jälle. Ja nii see läks. Lõpuks kiitsin juba ise takka, et küll see oleks suvel mõnus masin ja värviks ta veel üle kah, saaks veel parem.




Ford Transitil mööda sõitnud militsionäärid vaatasid viigipükstega noormehi ja pitse Volga kapotil ning naeratasid heatahtlikult.

Õhtul uinusin rahutult. Esiteks tegi rahutuks Tauno poolt räägitud mesijutt, kuid põhimure oli see, et olin Volga parkinud prügikastile liiga lähedale. Äkki hommikusel ringil olev prügiauto vaatab, et keegi on selle ära visanud ja tõstab peale.

Õnneks oli hommik õhtust targem. Masin oli alles. Samuti otsustasin, et ei muuda oma strateegiat selle auto saatuse osas.

Oli tore vanatehnikaüritus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R mai 13, 2005 11:29 am    Postita teema: Vasta viitega

Vahepealsete arengutena on masinalt maha tõstetud mootor. See ootab nüüd puhastamist, veidi nokitsemist ning seejärel installeerimist Motorexil nähtud mustale Gaz 3102-le.

Masina üdini maha roostetanud kere saatus on endiselt lahtine. Mõistus tõrgub uskumast, et sellest veel kunagi auto võiks saada. Samas südametunnistus ei luba ketaslõikurit kah sisse lüüa.

Eks näis.

Äkki Robi tahab sellest endale lillepostamenti ehitada?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1164
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R mai 13, 2005 2:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

Noh.....

Mul naine pigem eelistaks vanaaegset vankrit kuhu lilled panna Cool .
Idee iseenesest aga päris hea.

Poolenisti maa sisse kaevata ja hammerit värviga üle lasta. Nagu ameerikas Cadillac'idega tehakse
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2749
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N sep 22, 2005 4:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vahepeal on kaua vaikust olnud, kuid auto on endiselt alles. Robi ... vabandust ... sm Mirski hoovi peal seistes oli tema peamiseks ülesandeks kummivirna püsti hoida ja pakuda kassile peavarju, kui hooletu pererahvas kodunt lahkudes oli unustanud kiisule võtmed jätta. Auto oli tegelikult kena hoovi kujunduselement.

Pehkinud kerega peresedaan taastamiseks enam ei kõlvanud ning vajalikud varuosad olid tema küljest juba eemaldatud. Järgmise peatuspaigana ootas ta garažeerimist aadressile Betooni tn 6. Ajapuudusel polnud me jõudnud teda veel mõõtu lõigata.

Augusti keskel hakkasid puhuma uued tuuled ning äkki hakkas temast hirmus kahju. 3102 on Eestis juba nii haruldaseks muutunud, et iga järgmise eksemplari hävitamine oleks kuritegu. Kõige parem, kui sellest sõitmisest tüdinenud autost veel kellelegi mingit kasu oleks. Automajandite ja kaitsejõudude kõige vanemad sõidukid anti mõnikord noortele õppeotstarbeks. Näiteks JerAZ-i saab moodustada suurepärase pioneeristaabi, UAZ sobis sõjamängudeks ning Harju KEKi hoovi peal seisnud ratasteta ZIL kraana kabiinis harjutasin ise esimesi sõiduvõtteid.

Aga mida teha vana Volgaga? Sündis otsus anda see auto üle Järva Jaani vanaautode varjupaigale. Neil on juba igasuguseid Volgasid, kuid 3102-te veel pole. Muuseumipapa võttis uudise rõõmuga vastu.

Tegelikult oleks võinud auto ka antud seisundis sinna viia (arvestades sealsete eksponaatide keskmist taset), kuid friikidena tahtsime me teda selgelt ülejäänud eksponaatidest eristada. Tahtsime, et iga külastaja (ka kõige rumalam) saaks aru, et see Volga ei olnud mitte lihtsalt teistest natuke parem, vaid parim sõiduauto NSV Liidus üldse. Läbi roostetanud, tuhmunud beezi värvi ja kleepstuuninguga viimase lihvi saanud roop ei oleks kuidagi suutnud seda au ja hiilgust edasi anda.

Ja nii see kõik algas.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 3

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud