Mul selline mure, et GAZ24 4. silinder jätab süüte vahele.
Esimese hooga sai kontrollitud, kas säde on: küünal maha ja vastu korpust säde on olemas.
Tekkis mõte, et ehk siis surve all ei tööta küünal, sai kõik 4 küünalt uute vastu asendada ja pilt ikka sama, 4. silinder ei toimi.
Siis moodustus teooria, et ehk on kompressioon mingil põhjusel madal. Sai mõõdetud kompressioon kõigis silindrites, alates esimesest oli: 10,5; 10,5; 10 ja 8,5. Seega neljandas silindris on madalam kompressioon.
Sai katsetatud, ehk on viga rõngastes: tiba mootori õli silindrisse küünlaaugust ja vahetult hiljem mõõtmine näitas, et surve on korras. Tekkis mõte, et ehk on siis 4. silindris rõngad kinni (oleks klapid hõredad, siis vast õli ei aitaks). Sai proovitud diisliga loetamist, Würthis on müügil ka selline aine nagu "Boltex", mis muudes kohtades suht imeravim, aga siin juhul toimet ei olnud.
Nüüd laiemale ringile küsimus: Mis edasi teha?
Mootori lahti võtmine on paras ettevõtmine. Saatsin päringud mitmesse remondi töökohta aga tundub, et huvi ei ole kellelgi selle töö vastu. Kellegi on siinjuures kogemusi, et mida võiks katsetada veel, et peen mehhaanika tööst mööda hiilida?
Viimati muudetud Konstant poolt (L okt 26, 2019 7:26 pm), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 552 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: L okt 26, 2019 6:08 pm Postita teema:
Kas 24-l see piduri õimendi vaakum neljandast pütast ei tule.Või oli see mossel nii. Panid vaakumi vooliku otsa kinni ja ok. Ma oletan kahjuks, kuna 24 on mulle võõras.
Tundub, et GAZ24 puhul sellist lahendust kasutatud ei ole.
Mõtlesin veel, et kas selline variant toimiks, kus paneks veidi diislit või muud nõgi lahustavat vedelikku silindrisse ja siis laseks kompressoriga surve järgi. Idee poolest võiks sedasi vedelik avaldada suuremat rõhku rõngastele ja äkki poeb paremini nende ja kolvi vahele?
Liitunud: Mar 02, 2010 Teateid: 48 Asukoht: Raplamaa
Postitatud: R nov 01, 2019 11:32 am Postita teema:
Vana nipp on töötava mootori karburaatorisse vett pihustada.
Põlemiskambris see vesi muutub ülikuumaks auruks ja eemaldab lõpuks ka kõige karmima nõe.
Mootorit tuleks hoida u 2000 p/min. Võid rahulikult mitu liitrit sealt vaikselt läbi lasta.
Pärast operatsiooni tuleks mootoril lasta veel natuke töötada, et kogu sadestunud vesi sisselaskesüsteemist kätte saada.
Võib-olla aitab, võib-olla on kolvirõngad üldse katki.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: R nov 01, 2019 7:59 pm Postita teema:
Kas süüteküünalde värv silindrite lõikes on sama ehk kas põlemissegu on kõikjal võrdväärne? Minu autol põhjustas mootori ebaühtlast tööd riknenud kollektori tihend (võimaldas lisaõhku imeda). Pärast tihendi vahetamist kadus mootori suurem rappumine "aiste vahel" ja tuntavalt vähenes "puristamine" väljalasketorustikus.
Vabandan mitte-tehniliste väljendte kasutamise pärast.
Sm. Metalliotsija andis väärt vihje! Pärast kollektori eemaldamist avanes selline pilt, et tihend oli 4. silindri sisselaske juurest täielikult mõranenud. Alustan tihendi vahetust pärast pinna puhastust ja teen katse. Loodan, et see oligi probleemiks. Tänan abi eest!
Veel üks küsimus: kas kollektori-tihendi-plokikaane vahele peaks panema ka kuumuskindlat silikooni õhukese kihi või mõjub see pigem halvasti ja tuleks mõte kõrvale heita?
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1326 Asukoht: Tartu
Postitatud: K nov 13, 2019 10:04 pm Postita teema:
Kui paigaldad originaaltihendi ei ole mingit silikooni jms.vaja _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: R nov 15, 2019 7:59 am Postita teema:
Tervist.
Õhuke kiht olukorda halvemaks ei muuda, pigem aitab kaasa ebatasasuste silumisele. Kodumaiste detailide monteeritavad liitepinnad on ju vahel sellised, et... oi-oi-oi. Päris tavalist "silikooni" ma ei soovita, sinna võiks sobida mingi kõrgtemperatuurne keraamiline spetsiaalpasta vms.
Ma ise viimati mingit tihendusainet siiski ei lisanud. Polnud kohe käepärast võtta ja vist oli EA eelõhtu ka. Kiire, noh. Aga uus kasutamata tihend ripub ju igaühel garaaži seinal naela otsas. Alati võib vahetada.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.