Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: L aug 11, 2012 12:17 am Postita teema:
See spiraalvedrudega plekk-karp ei ole kuidagi laadimisega seotud. See on süütevoolu mingi kaitse või takisti. See teine jahutusribidega karp (mille pildi mulle meilile saatsid) on süütekommutaator. Samuti pole midagi pistmist laadimisega. Laadmine võib ka siis ära kaduda, kui ampermeeter läbi põleb. Sel autol on olemas ka pingeregulaator, kuid ma seda esimese hooga ei kahtlustaks. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: May 15, 2008 Teateid: 141 Asukoht: Viljandimaa
Postitatud: L aug 11, 2012 8:55 pm Postita teema:
Soovitan kontrollida ampermeetri kinnitust näidikute korpuse külge.Korpus on plastist ja veidigi sädeleva ühenduse korral hakkab plastik soojenema,eriti just "+" klemm.Ja ühendus jääbki järjest halvemaks kuni laadimise katkemiseni.
Olen kohanud plussklemmi ümbert täiesti ära põlenud korpust.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L mai 06, 2017 6:04 pm Postita teema:
Ei ole sellel teemal mõni aasta sõna võtnud, aga täna otsustasin oma autole taotleda ülevaatust Tallinnas. Jah, ma pole vanatehnikat näidanud pealinnas, sest puudub kogemus. Oma Hondat olen näidanud 3a tagant Kristiine LV kõrval olevas ülevaatuse punktis, aga täna oli seal kell 11.30 5 autot järjekorras.
Olin oma vanatehnika (3102) enda jaoks nii vahule löönud, kui ehitusinsener oskab (pestud, küünlad vahetatud, sumbuka süsteemid värskelt hõbevärviga värvitud ja ise end positiivselt vahule löödud. Just sõitnud 150 km ja happy). Sisenesin Õismäe ülevaatuspunkti, kus lüsisin, et kas vanatehnikat ka vaatate. Vastati: Peame ju. Noorhärra möllas laupäeval minu rariteediga 20 min, ja küsis kas peaks tühikäiku rohkem peale keerama. Mina vastasin, et sobib ju küll. Küll Ta raputas, pidurdas, vahetas tulesid ja uuris CO-d. Lõpuks mainis minu lihtsale küsimusele: Kuidas on. Vastastus oli, et tuleb viia Koskisessa.
Kui läksin tütarlapse juurde, siis tema teatas lihtsas vigases eesti keeles, et Te ei läbinud ülevaatust. Teil on Co natuke suur ja pidurdusjõud eri pooltel erineb 60%.Maksin 40 raha, olin õnnelik, et võin 30 päeva sõita.
Minu resümee. Miks peavad laupäeval töötama mehed, kes oma tööd vihkavad. Kas nad ei või öelda, et reguleeri karbussi, ja Oled Tore Mees, kes hoiab aus Isade Autosid.
Kas see on normaalne? Tahan homme minna Tagadile, et saada kokku normaalsete inimestega, kes ei vihka enda tööd, vaid naudivad elu. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Rahu Sm.Kaldi. Usun,et kogemus oli ebameeldiv aga Tallinna ümbruses on ka teisi kohti,kuhu minna TÜV sooritama.
Tõesti töömees oleks võinud oma suuvärgiga, veidi koomale hoida. Aga samas,mis teha ju oli ta ka väsinud ja tüdinenud. Ning auto polnud talle tuttav(loe: ei saanud selle läbivaatamisega hakkama):
Selle masina TÜV edukaks läbimiseks,peab auto hingeelu veidigi tundma.
Kuid,ma ei mõista kuidas ta sai 60% pidurite erinevuse? See eeldab,et sul on kas süsteemis suur rõhukadu,või ei oska mees vajutada pidurit?
Ma ei usu,et isand Kaldi laseb piduriteta Volgaga ringi.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 553 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: T mai 09, 2017 11:31 am Postita teema:
Jah, kahju kohe sinust. Need kohad, mina sinu ei tea ,mina vaene sina vaene, teeme nelikumend jeuro ja jargmine kuu juuesti ,tuleks lausa kaardistada. Naljanurga teema raha eest rohkem. Olen kuulnud et Sagros ülevaataja pidi vanatehnikast kodus olema ja vajadusel reguleeringuidki tegema ,kui reaalne on.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T mai 09, 2017 6:27 pm Postita teema:
Tänud Uno toetust avaldamast. Eks ma viin oma uue raha Paidemaa ülevaatajatele, kes teavad minu isa, minu hullusi ja pühendumust NL tehnika arendamisse ja liikumises olemisse. Ma tõesti arvasin, et selles maailmas pole vaja oma Ülevaatuse Õukonnapoissi palgal hoida. Mul oli kohe kahju ülevaatajast, kes raputas, väristas, testis pidureid, esi- ja taga udutulesid ja otsis roosteauke, mida, kurat polnud ju. Siis ikka leidis.
Tahtsin olla natuke aus. Nüüd mul vähemalt võimalus 30 päeva end parandada ja otsida ülevaatuse punkti. Kohe mõtlesin, et võiks ise ka ehitusobjekte "tublimalt inspekteerida", on seda vaja. Jääge inimeseks! igaüks täidab oma OÜ-d omal moel. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: N mai 11, 2017 8:41 pm Postita teema:
Minu isa, eluaegne autojuht, on mind lapsest saati õpetanud: " pidurid, rool ja tuled peavad alati korras olema", seda ka siis, kui ülevaatusel ei ole vaja käia. Seega kuluta see kuu aega ikka pidurite remondi peale.
Mehann, tervitab ikka ka!
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mai 12, 2017 8:58 am Postita teema:
Olin mõni aasta tagasi samuti hädas oma 12 klapilise mootori CO kahega.
Ei saanud seda normi piiresse esimesel, teisel ega ka kolmandal korral. Õnneks teisel ja kolmandal korral tulid sõbralikud ülevaatajad lihtsalt vastu ja mõõtsime ilma lisatasuta vaid reguleerimiste tulemusi, mis paraku ei vastanud taaskord kehtestatud määrale. Lõpuks aitas see, kui soetasin uued välismaa küünlad ja uue karburaatori. Ka nendest polnud veel tegelikult kohe esimese hooga piisavalt abi, kuigi näidud olid juba väga, väga ligilähedased vajalikele. Edasi sõitsin auto maanteel korralikult kuumaks. Ikka kohe tuliseks, et köhiks köik jäägid välja. Ja ülevaatuspunktis oli siis juba kõrgem pilotaaž, kus ülevaataja mõõtis ja mina samaaegselt keerasin karpa kruvi, kuni lõpuks saime vajaliku näidu kätte. Soovin edu järgnevaks ülevaatuseks. Toomas _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Dec 28, 2008 Teateid: 130 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mai 12, 2017 9:52 am Postita teema:
Elan hetkel sõitva volga vabalt. Loen seltsimeeste äpardumisi ja mõtlen, et tahaks ka ülevaatusel feilida ja ülemusele helistada, et "kuule, sorry, jään täna hiljaks, karpa on vaja läbi puhuda enne kui sõita saan." Uuema anonüümse plastmassautoga põrutud heitgaasitest kipub ikka tähendama, et oled võitnud võimaluse poole kuupalga ulatuses katalüüsmuundureid soetada, peale mida selgub, et hoopis mingi elektroonika on katki ja särts küsib teise poole palgast endale. Suvalisse hondasiibikusse istud sisse, keerad võtit ja sõidad. Samas emotsioon on sama kõva kui pesumasinat kasutades. Samas volgaga on hea tuju garanteeritud puhtalt sellest, et ta suvatses võtmest käima minna. Kui ta nüüd veel sõidab ka ongi nagu väike idüll valmis. Ja selle peale kaks või kolm korda ülevaatusel käia polekski nagu midagi hullu.
Aga veidi rohkem teemasse pläriseda - ka mina julgen laagri sagro punkti soovitada. Isegi minu rõvesinise unistuse pihta suhtuti väga mõistlikult ja leiti aega nii karburaatori sättimiseks kui niisama "dšättimiseks." "järgmise põlvkonna“ algaja volgahuviline sai teepeale päris mitu kasulikju näpunäidet kaasa.
Ps. Rendin lühemaks ajaks Volga, et ülevaatusel käia. Ei pea esimesel korral läbi minema, võiks olla sõitev.
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L mai 13, 2017 12:17 pm Postita teema:
Sm. Mehhannil on õigus - pidurid, rool ja vedrustus!
Aga Sm. Simmtann on ikka väärt sõnasepp!
Omast kogemusest julgen ka öelda, et kui Volga esimese raksuga võtmest käivitub ja ta ametlikult sõidab avalikel teedel, siis see sisemine emotsioon on midagi väga erilist.
Ütleks, et minule pakub isegi pesumasina kasutamine vist rohkem pinget, kui uue autoga sõitmine:)
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.