Postitatud: R mär 20, 2015 12:20 pm Postita teema:
Lätist on kaubandusvõrku saabunud I seeria Volga: http://www.auto24.ee/used/1963758. Kui muidu kulub hobiauto peale palju raha jupikaupa ja pika aja jooksul, siis siin on võimalik kohe investeerida 11995 eurot.
Pilte vaadates tekkisid mõned küsimused, tegemist on hea materjaliga eneseharimiseks. Piltidel on näha vale spidomeeter (kuulutuse tekstis ausalt ära toodud), puuduv akukate. Kas jääb veel midagi ilmselt ebaoriginaalset silma?
Kas 1971. aasta masinal puudusid esimese numbrimärgi külgedel kroomitud "kihvad"? Kas tagumised nelinurksed helkurid puudusid? Kas esimeste turvavööde alumised läikivad kinnitused on originaalid?
Piltidel kadedustäratavalt ilusti säilinud hall salong. Kui kellelegi peaks meenuma, et tal on selline üle, siis oleksin just sellisest (või siis ainult juhiistmest) väga huvitatud.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: L mär 21, 2015 11:57 am Postita teema:
See auto on vist erimudel- tal on ka 2410 gabariitideta esipõll _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Postitatud: L mär 21, 2015 1:24 pm Postita teema:
No esimese seeria omanikud raudselt jaotavad seeriatesse. Samas näiteks kolmanda ja neljanda seeria masina omanikud võivad kahetsusväärselt sellise jaotuse tähtsust pisendada ja teha näo, et kõik Gaz 24 on võrdselt põnevad.
Tsitaat müügikuulutusest:...Täisorigiginaal ... Peale iga sõitu pargiti auto kuiva garaa ̨i ja seda putitati nädalavahetuseti. Eesmärk oli autot hoida kogu aeg uuele lähedases seisukorras...
Kena I seeria sugemetega masin. Kahju, tundub et nädalavahetuseti putitamiseks võeti alati ette reis Koeru. Juba nende väheste fotode põhjal tuleks päris pikk nimekiri, no nii hullult on ta kallal koerut tehtud. Koeru tööde nimekirja alustati siin juba 24-10 esipõllega. Aga see on aidanud saavutada selle, et ta on jätkuvalt uuele lähedases seisukorras. Nii täisoriginaalselt, kui osaliselt koerukate hinnaklass peaks olema siiski midagi muud...
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: L mär 21, 2015 10:43 pm Postita teema:
Koeru on geograafiline punkt. Kui see siduda Volgaga, siis tekib sellest mõiste, koerut saab teha igalpool, nii eestis, lätis, venemaal, kus iganes. Igal maal oma geograafiline "Koeru" ja omad Volgad.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 553 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: L mär 21, 2015 10:54 pm Postita teema:
Mehed ,auto on liktsalt Koerustükid läbinud lätimaal.Sõnastus läks kah veits segi,nimelt originaalvärvkate on parandusvärvkatte all! Annab välja hõõruda vajadusel ! Nii müübki lenduri tütar Anne M. Vist lätlane, tegi Gogle tõlke.?
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: E jaan 23, 2017 3:21 pm Postita teema:
Kuratlikult peibutav ilus, viimse detailini viimistletud 24 koos oma algusotsa toodangu kõikide tunnustega- ülikõva!
Isegi liiga pedantselt lastud asjadega vähe "üle võlli": lävekarbi pleki kinnituskruvid on kui sõdurid rivis, nende peade sälgud on ka keeratud kõik ühele joonele...
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: E dets 07, 2020 8:35 pm Postita teema:
Pisut veel esimese seeria detailide erinevustest. Selgub, et ka C piilari õhutusavade kroomitud katted ehk rombid on tootmisaja vältel teinud läbi väikesed muutused. Piltidel on vasakult esimene I seeria romb, mida kasutati tootmise algusest 1973 aastani. Keskmine on 1973 aastast kuni 1984 aastani kasutatud parktulega variant. Ja parempoolne on 1985-1986 aasta GAZ 24-jadel ja 24-10 netel kasutatud romb. Paremal pildil tagantvaates sama asi vasakul I seeria ja paremal 24-10-ne oma.
Järgmistel piltidel kõrvuti siis esimese ja viimase otsa rombid. Suurim erinevus on soonte arv ülemises ja alumises neljandikus. Nagu näha on I seeria rombil servas esimene sile riba laiem ja seetõttu ka 1 soon vähem, kui 24-10 rombil. Triipude tagumised otsad on 24-10 rombil ümarad. Üldse on uuemad detailid ikka lohakama käekirjaga valmistatud, kui I seeria omad.
Ja kes veel ei teadnud, siis pilt I seeria üheosalisest käigukangist. Nupp on vale, seda ärge vaadake.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2, 3, 4, 5
Lehekülg 5, kokku lehekülgi 5
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.