Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 459 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ M21 `57 Andres21
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ M21 `57 Andres21
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 3:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käed hakkavad sellest pildiseeriast värisema... Õnneks on tööpäev läbi:)
ILUS!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 5:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kõvasti on vaeva nähtud ja tundub, et kusagilt ei hoita ka tagasi. Ikka täie rauaga! Palju õnne juba ette valmiva kaunitari puhul.

Lugupidamisega,

Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 6:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

Oli kaugelt juba paista,et tegu on põhjaliku tööga. Minu poolt vaid kiidusõnad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 141
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K apr 02, 2014 6:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Poltidega on selle projektiga, arvestades eelmiste projektide kogemusi, asi nii, et esiotsa polte nii kapoti all kui väljaspool seda ma ei värvi ja põhimõtteliselt ka vanu polte ei kasuta. Põhjus see, et peale värvimist tuleb neid mitmeid kordi keerata ja tagajärg on pooleldi värvitud poldid, mida hiljem pintsliga püüad parandada ja tulemus pole kiita. Värvitud poldid on võimalik jätta siis kui värvid auto tervikuna, mitte uksed tiivad eraldi. Olen püüdnud neid pöörata ka läbi riidest lapi, kuid ega seegi eriti eduline ole. Poltide originaalsusega on asi nii, et reeglina on nii vanal autol esiotsa poldid juba vähemalt kolmest ajavööndist ja demontaazil keerad veel mingi osa puruks. Minu silmale on korretne ühesuguste poltidega komplekteerimine. Spets poldid ja suuremad poldid on originaalid ja uuesti tsingitud. Selle uuesti tsinkimisega on ka selline kogemus, et kui just mini liivapritsis neid ei puhasta, siis on kahe kolme aastaga uuesti rooste väljas. Poltide ettevalmistus tsinkimiseks käib mul nii, et topin nad kõik 4L plastik kanistrisse ja mootoripesu vedelik peale ning seal ma neid siis kaks-kolm päeva leotan ning teen kolm neli korda päevas baarmani liigutusim ning loksutan neid korralikult. Peale seda käin nad kõik üksikult puurpingi pöörleva terasharjaga üle. Paraku on tsinkimise tulemus ikkagi selline, et osa poldi peast on läikiv, osa matt ja peale montaazi see ilusat pilti ei jäta. Liivapritsi käinud poldid on peale tsinkimist kõik matid.
Kroomiring tuleb I seeria originaal, st. ainult aknaring. Veerenni pikkused on I seerial tõesti vist erinevad. Minul on nad originaalis sellised nagu pildilt näha, kuid Marko arvas, et on ka teistsuguseid pikkusi.
Hetkel küll kohe uut projekti tegema ei hakka, saaks sellegi kokku. Kroomimisele sai kogu varandus kaasa võetud, et nii kauge sõit ära tasuks ja mingi osa on veel tegemises. Mingi osa läheb müügiks ( tagumised tuled, laternavõrud, üks kapotimärk, täiskomplektne I seeria kannel koos suunatulede ja viisnurgaga, üks I seeria esistange ja üks tagastange, üks jooks käepidemeid ning palju pisividinaid). Ainult enne ei müü kui enda valik tehtud ja auto koos.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 141
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N apr 03, 2014 11:18 am    Postita teema: Vasta viitega

Nüüd ma tean miks esimese seeria iluvõre teisega asendati. Seda üheksast vidinast koosnevat puslet kokku panna on tõeliselt s....t., eriti kui auto on värskelt värvitud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 141
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P apr 13, 2014 6:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Võtsin täna uued tagavedru pakid puhastamiseks ja määrimiseks lahti, ning märkasin, et mõlemal vedrul on ühel pool vedrulehtede ülekate erinev ca 15mm. See tähendab, et üks vedru pool on tugevam. Kas see on tüüpiline vene praak või peabki asi nii olema? Volga raamatust ei leidnud selle kohta midagi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P apr 20, 2014 1:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

andres21 kirjutas:
Mis mõttes sa seda raskust mõtled? Cadillac on vaieldamatult keerulisem ( vaakum süsteemid, kliimaseadmed, roolivõim, pidurivõim, elektri aknad, servo sulgurid, el. istmed jne.) ja seega ka töö maht vähemalt kaks korda suurem. Ameeriklase tegemise juures on probleem ka tollkeermega poldid.
Samas küsin, et mis tihend ja kuidas on tehase poolt paigaldatud bensiinipaagi ja põhja vahele? Kas sealt peaks õhk läbi käima või püüda see tihendada nii, et sinna vesi ja pori ei satu?



Kadillak on 2 korda suurem kui Volga.
Tehniliselt on mäekõrguselt keerulisem.
Silumiini on kordades rohkem.

Ja varuosad maksavad miljonid. Ehk siis, erinevalt Volgast, mille varuosasid saab kilohinnaga, Caddy isegi vanad ja roostes osad maksavad täiesti valusat raha (näit. istemootor, kasutatud 100 usd + kohaletoomine jne, kõlarid kasutatud 40-50 usd, jne)
Hunnik asju lihtsalt pole saadaval ka.
Kui Volga juhtmestiku saab 50 euriga, siis Caddy juhtmestiku pole saadaval üldse. Caddy mootori remkomplekt (kolvid jne) on 1500 usd + kohaletoomine.

Ja oluline - Cadillac on ka oluliselt paremini viimistletud, see tähendab, et see töökvaliteet mis Volga puhul "käib küll" Cadillaci puhul jätab üsna sita mulje.


Ehk siis ma arvan, umbes 3-4 korda see Caddy taastamine rohkem maksma läheb.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 141
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: L mai 03, 2014 6:48 am    Postita teema: Vasta viitega

Enne homset Tagadi laata oleks vist paslik seltsimeestele meelde tuletada, et vene ajal läksid praakdetilid paraku tagavaraosadeks. Seega tasub ostu tehes väga detailselt asju uurida. Omal nahal viimasel nädalal saanud kaks valusat õppetundi. Uut käsipiduri trossi paigaldades, mis oli juba korralikult värvitud ja õlitatud, selgus, et trossi otsas olev keermestatud kinnitus on enne trossi otsamist paigaldatud trossile keermega sissepoole. Trossi uus otsamine on suht problemaatiline garaazi tingimustes. Eile oli aga täielik error, kui paigaldasin radiaatorit. No mingist asendist ei sobi parempoolne ülemine kinnitus. Natuke hullu tunne tekkis, et ei saa radikat ette. Selgus, et õlifiltri kinnituse kõrval olev radika kinnituse kronstein on tehases keevitatud 180 kraadi valesti ja radika kronsteini kinnitusauk vaatab õlifiltri poole. Detail oli uus ja enne paigaldust ja värvimist ei osanud küll niisugust asja kontrollida.
Nüüd kui auto värvitud ja kere praktiliselt koos on selle kronsteini lahtilõikamine, uus keevitus ja värvimine, ning rattakoopas olevate poltide uus kivikaitsega katmine paar päeva täiendavat tööd.
Edukat laadapäeva kõigile.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 141
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K mai 14, 2014 11:37 am    Postita teema: Vasta viitega

Küsimus esilaternate kohta. Kas I seerial võisid olla luubiga klaasid, kollased või tavalised? Olemas luubiga valged, luubiga kollased ja tavalised ilma ühegi kirjata klaasid(üleval ainult verh). Millised panna?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K mai 14, 2014 11:56 am    Postita teema: Vasta viitega

Luubiga klaas oli kasutusel juba Moskvit¨ 401 ja 402(ka hilisemal 407,403 ja 408) mudelil. Seega võis vabalt juba 1957-1958.a volgadel esineda. Kindlasti oli ta läbipaistev. Pole kuulnud,et neid kollaseid luubika klaase, kellegi autol oleks olnud küljes. Samas kuna pole sellele ajal elanud siis võib minu informatsioon lünklik olla.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 141
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N aug 21, 2014 6:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nii nagu ma kartsin, nii ka juhtus. Kui suve alguseks projekti valmis ei saa, siis jääb venima. Nüüd siis võib öelda, et valmis. Proovisõitu oleks võinud teha kuu aega tagasi, aga tundes ennast, oli oht, et mis siis veel tegemata, see jääbki pikalt lohisema. Täna sai siis ka pagassi polster sisse, esisild lõplikult reguleeritud, natuke süüdet seatud, paagist veel kord sete välja lastud ja polnudki nagu enam midagi teha. Proovisõidu eel olin enda jaoks pannud paika, et kui mingi agregaat nõuab uuesti lahtivõtmist või mingit suuremat tööd, siis Volgat enne talve ei näpi ja pühendun Cadillaci sõidumõnule.
Prooviring oli ca 10 km ja tagasi garaazi tulles pidin nentima, et teha pole midagi. Tahtsin küll hakata esisilda kontrollima ( kergelt uitas), kuid siis tuli meelde Cadillac ja diagonaal rehvid. Volga uitamine oli sellega võrreldes ikka poisike. Homme ülevaatusele, näis mis masind arvavad. Kui kõik OK, siis laupäeval Pärnu üritusel.
Tänud kõigile foorumis osalejatele hea nõu ja õpetuste eest. Tänud ka kõigile kes aitasid osadega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N aug 21, 2014 7:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tubli mees. Kindlasti soovivad foorumlased näha ka viimaseid pilte. Või toimub tutvustus millalgi Tartumaal.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
andres21
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 27, 2013
Teateid: 141
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R aug 22, 2014 1:32 pm    Postita teema: Vasta viitega

Esimene väljanäitus peaks olema homme Pärnus Konse vanatehnika päeval. Tartus näeb alati ja kui keegi pilti teeb ja üles riputab, saab õlled minu poolt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P aug 24, 2014 8:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Laupäeval Pärnus


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Siim Kaarel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 04, 2013
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N aug 28, 2014 11:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väga väga ilus! Minu müts langes. Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 4

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud