Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1208 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: L okt 16, 2010 1:09 pm Postita teema:
dr. Watsonil "vedas". Kardaani saime tasakaalu, vahetades asendeid. Käigukasti poolses otsas 180° asendit muutes muutus vibratsiooni iseloom, kuid probleem muutus kiiruste vahemiku nihkumisega. Kui esialgu oli vibratsioon linnaliikluse ummikukiirustel, siis peale kardaani pööramist osutus probleemseks kiiruseks 40kmh.
Keerasin käigukasti poolt otsa algasendisse ning vahetasim asendit keskmise risti juurest, kus on samuti poltühendus ning kaks võimalikku asendit. Peale 180° asendi muutust enam vibratsiooni ei esinenud.
Olen sama asja ka enda autol kunagi kohanud.
Ehk on see info kellelegi abiks...
Liitunud: Aug 26, 2009 Teateid: 25 Asukoht: Melbourne, Australia
Postitatud: T nov 23, 2010 1:01 pm Postita teema: 40-45 km/h vibration
Apologies for writing in English in this forum but it is this topic that I have my own trouble with.
I too have had vibration between 40-45 km/h in my 63 21
Engine is good, had all new tyres fitted and balanced, rubber bushes all round the engine and gearbox are new and even just had the driveshaft replaced with a new slip & stub, flange and universal joint and fully balanced, but I still have the same problem vibration between 40-45 km/h
I need understand correctly from sm. Mirski, do I need to just
Only undo the 4 bolts of the driveshaft at the gearbox end and turn the whole drive shaft 180 degrees and rebolt?
I also do not have the 2 square gaskets with 4 holes at each end of the cardens, could this also be an issue with the vibration?
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1208 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T nov 23, 2010 1:26 pm Postita teema:
Hi,
the propshaft consists of two shafts and therefore has three places where iti is bolted together.
tehre are only two ways to fit the bolted parts together 0° and 180°
I would start at the gearbox and first mark the starting position (chalk or a pen) unbolt the propshaft, turn it or the gearbox's shaft 180°, rebolt, tighten and then a testdrive.
If the problem is worse, then turn it back and move on to the middle joint.
And then the rear one.
If the vibration is less, but still there then you can leave the first change and move on to the middle jonit.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.