Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 181 Asukoht: Tallinn; Järvamaa
Postitatud: T veeb 10, 2009 4:25 pm Postita teema:
Ma soovitan leida vabu vahendeid summas, mis kulus teil velgedele, ning Programeeritav aju (VEMS, MS...) peale panna.
Mis on eelised:
- töökindlus
- seadete muutmise lihtsus
- ideaalne segu igas pööretevahemikus
- märgatavalt väiksem kütusekulu
- olenevalt autost, reaalne võimsuse suurenemine
- (kas ma mainisin töökindlust?)
- ülimadal hind, kui ebayst komponendid osta na kokku joota
mis on puudused:
- hind, ehk investeering, kui ise elektroonikat ei jaga
- Vaja pädeva inimese abi segumapide esimesel koostamisel.
Pädevat inimest tean soovitada, kes seadistab auto nullist ideaalselt töötavaks, kasutab enda VEMS-i ja pakub üldse nö täispaketti.
(944 Porschel registreeriti dünamomeetril ligi 20% võimsuse kasv ja linnatsüklis tarbib auto ligi 2l vähem kütust) _________________ G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: T veeb 10, 2009 7:20 pm Postita teema:
Sm. Tihhonov. Kannatage homseni.
Kolmapäeval olen jälle selles kohas kus see Gaz-i v8 mootor meil viimati mürras...Inimesed kohapeal loevad su eelmise lehe jutu uuesti läbi ja siis vaatame homme mis variandid on. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N veeb 12, 2009 8:17 pm Postita teema:
Vahepeal siis uudisek niipalju, et sm. Tihhonovil õnnestus tutvuste kaudu leti ja mati alt hankida korralikud tiivakatted. Väga mugav on töödada kapotialuse kallal, ei pea muretsema, et värskelt värvitud tiivad kriibitud saaksid.
Postitatud: N veeb 12, 2009 9:26 pm Postita teema:
tõenäoliselt kuulub järgnev jutt valdkonda "muna õpetab kana", aga siiski
igaks juhuks manitseksin kõiki taoliste suurepäraste mattide kasutajaid. nimelt peab hoolega jälgima, et nii auto kui matt oleksid piinlikult puhtad. te ei taha teada, mida teeb mati ja tiiva vahel olev liivatera, kui lukkussepp on mõne tunni kapoti all kaevanud.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N veeb 12, 2009 10:41 pm Postita teema:
Väga õige tähelepanek, pole ise küll veel harjunud sinna mati tagaküljele piiluma enne kui see tiivale lajatada.
Mootori teemal ka. Sain täna korraks kokku ka meie valvemehaaniku Peetriga. Seekord siis Jaguariteemaline vanatehnikaüritus, kuid jutuks tuli ka volga mootor. Peetri meelest võib anomaaliaid põhjustada vigane bensiinirõhu andur. Seetõttu on ka väljalaskegaasid pool bensiini pool vett
Korraks olevat peale selle näppimist ka mootor korralikult tööle hakanud. Tihhonov ehk teab rohkem, mina ukerdasin samal ajal pagaasnikus.
Kui koterman seal istub, siis võibolla pääseks ka ainult rõhuregulaatori vahetusega (boschi analoog soovitavalt).
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: R veeb 13, 2009 10:13 pm Postita teema:
Kuna sm.Tihhonov on mõne päeva ära ja naaseb kompuuterisse esmaspäeval, siis jätkan ise seriaaliga "Gaz 3102 anomaaliad".
Peale mõningaid mõttetalguid jäid lõunarajoonide seltsimeeste sõelale järgnevad võimalikud veakohad: aju juhtplokk
tühikäiguregulaator
rõhuregulaator
rihmaratta pöördelugeja
Tihhonov rääkis, et auto diagnostika näitab veakoodi, mis vihjab "ajule", siis tulekski selle testimisest alustada. Asjaolu, mis selgus alles hiljaaegu, on see, et tõmmates näiteks ära temperatuuri anduri juhtme, mida ju on tehtud korduvalt, pidi mootor minema üle avariire¸iimile. Äkki on osa jamast põhjustanud tegemata jäänud "restart".
Räägin nii, sest juhtumisi on mul hangitud selle mootori uus aju juhtplokk ja tühikäiguregulaator. Saadan need esmaspäeva lõunaks Tallinnasse ja eks siis testige ära. Kui need ei mõika, siis järge ootavad regulaator ja pöördelugeja.
Jõudu kärrbsed! _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: L veeb 14, 2009 12:43 pm Postita teema:
Regulaator, mis toimib koostöös bens.pumbaga. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P veeb 15, 2009 9:54 pm Postita teema:
Ootan juba põnevusega naasmist siit suurest Euroopa pealinnast tagasi Põhja Eesti paesele pinnale, et saaks proovida Volgale uusi osi külge. Reportaazid järgnevad kohe kui vastused käes.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T veeb 17, 2009 6:34 pm Postita teema:
Räägiks vahepeal ka külalistest. Meie garaazikoperatiivi külastavad vahetevahel huvilised. Tulevad kohale ja huvituvad, mõnikord küsivad, et mis mootor vahel on ja palju ka kütet võtab. Teine kord jälle räägivad huvitavaid lugusid kuidas vanasti asjad olid jne. Andrus käib tihemini, noh eks me ajame teda enamasti ise kohale. Selline lahe sell, paneb käe külge ka kui vaja ja lastakse. Näe siin näpib ka juba midagi. Teisel pildil näpib sm .Tihhonov oma eritehnilist suunatuld.
Vahel harva käib meid kaemas aga kass Matrjo¨kin, Prostokva¨inost (hapupiimakülast). Ja siis on veel Kuldar, meie helitehnokontrollimees, tuli vaatas üle ja kiitis heaks. Samas oskab ta ka ahju kütta. Siin siis näha tandemkütmine:
1. kalibreeritakse kütteelement
2. sisestatakse
3. ja hermetiseeritakse küttesüsteem.
Proovige ise ka järele toimib. Osalejaid võib ka rohkem olla.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T veeb 17, 2009 6:48 pm Postita teema:
Mis sai tsinkimisest? Esimene kord tsingipotti sorteerides saime ebameeldiva üllatuse osaliseks, mitte kõik poldid mutrid ei olnud ilusti kollase tsingiga kaetud. Mingi osa oli lausa hallid. Viisin need tagasi, võeti ilusti vastu ja tehti korralikult ära. Selgituseks veel niipalju, et töömehed ei hoidnud liiga kaua tsingi vannis polte, kuna kardeti rikkuda keermed, hape pidi keermed ära sööma. Nüüd siis lasti "täiega". Ja meie oleme rahul - nagu kullatud.
Viisin kohe ühe ämbritäie veel, ja tulemus on siin, pole jõudnud veel ära sorteeridagi. Selline ämbritäis läks maksma 380.- ligikaudu 22 kg olevat olnud, ehk siis 17.30 kg. selliseid puhtaid ja säravaid mutreid on lausa lust sorteerida ja pärast auto külge kruvida.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N veeb 19, 2009 3:16 pm Postita teema:
Meie lootusrikkad katsed äratada ellu venelaste pritsega ZMZ mootor on osutunud vähe viljakaks. Onu Gazik on teinud tublit tööd ja marutanud ringi Tartumaal GAZ esinduse ladudes. Otsinud sealt kõike, mis võiks meenutada meie auto varuosi. Viimati saadetud aju juhtplokk ja tühikäigu mootor polnud paraku sobivad. Nii aju kui tühikägumootor nägid juba visuaalsel vaatlusel piisavalt teistsugused välja, et nende sobivus oli küsitav.
Meie auto tühikägumootor on selline toru, kuhu otsa kinnituvad õhuvoolikud ja siis sees klapiga reguleeritakse lisaõhu kogust. Uus detail oli sootuks teistsugune. Tal on küljes hoovake, mis peaks nagu liigutama mehaaniliselt mingit klappi.
Ajuplokk nägi ka teistsugune välja. Pistik oli küll sama, kuid korpus poole õhem. Ei hakanud seda üldse külge ühendamagi, sest kiirelt tehtud taustauuring viitas detaili sobimatusele.
Selgus, et mõlemad detailid olid küll ZMZ406 mootori omad, kuid teise indeksiga. meie mootor on ZMZ 4062.10, kuid varuosad olid indeksiga 4063.10. Kiire uuring viitaski, et 4063.10 mootor on meie mootori karburaatoriga versioon. Sellepärast on ka ajuplokk väiksem, et tal pole sees pritsungi juhtimist, vaid ainult süüde ja eri anduritelt tulenev info. See tühikäigumootor kinnitub ka karpa külge ja liigutab mehaaniliselt lisaõhu klappi.
Murtud gazikuonu tõttas tagasi katakombidesse kuid üsna tulutult. Lõpuks anti mehele lohutuseks kaks pastapliiatsit ning saadeti see tüütu volgakärbes minema. Neid varuosi ei ole enam võimaik hankida. Meie auto pärineb 406 mootori algusaastatest ja selle mootori pritsung on tänaseks ära muudetud. Varuosi ei ole ega tule. Selle Rebellast saadud info põhjal hakab mulle tunduma, et tegu on pikas perspektiivis üsna perspektiivitu ja raskesti ekspluateeritava mootoriga.
Nüüd jääb veel üle proovida Petsi poolt välja käidud kütuserõhu vaakumregulatori vahetust ja kui see ei aita, siis on enda mõistus otsas. Pelgalt tühikäigumootoris viga siiski ei saa olla, sest küttesegu on tal selgelt liiga rikas. Seega kui vaakumregulaatori vahetusega saaks segu näiteks paika, kuid pöörded jäävad ikka mängima, alles siis oleks mõistlik osta uus lisaõhu regulaatorklapp (ehk tühikäigu mootor).
No ja pärast seda võivad Tartu mehed asja üle võtta. Eelkokkulepped on juba tehtud. Lubati korda teha
Vahepeal tabas kaamerasilm sm Mirski, kes oma sõnade kohaselt tegeles numbri kinnituseks vajalike väikeste kronsteinide valmistamisega. Lauale toodud tööriistad on küll nii suured, nagu ta hakkaks allveelaeva ehitama.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N veeb 19, 2009 9:40 pm Postita teema:
Kui selle volga nüüd valmis saaks, siis peab kibekiirseti garaazi koristama hakkama, ka poltidele ja mutritele peaks uue riiuli meisterdama ja paar tahvlit puitplaate seina panema, tööriistad on kõik hunnikus koos.
Öäkk segadus.
Postitatud: T veeb 24, 2009 10:24 am Postita teema:
Nice video peaks ütlema, selliseid peabgi rohkem tegema kuna siis on
midagi ilusat ja maitsekat youtubes vaadata kõigi nende V8 Volgade,Burnoutide ja selle kõrval kuidas kamp teisemlisi VAZ ülekatuse ajavad! ja siis ennast veel õigustama ka kukuvad
Sorry OT pärast
Kuid mis volga hääli puudutab siis esmalt ehmatas natuke ära see kuna tuurid tõepoolest on liigakõrgel võiks asjast mitte teadjale mulje jääda,et kapoti alla on mõni läänemootor hoopiski?!
Ei tahaks targemaid õpetama tulla aga võib olla oleme selle kõrgete pöörete teemaga hakanud ehk asju valest otsast lahendama, nt miks ei võiks olla põhjuseks miski lisaõhk mis kusagilt süsteemi võib sisse sattuda. Saan aru ,et see jutt kõlab nagu ,et võta vasar ja peksa vastu mootorit kuid vahest on kõige lihtsam lahendus ka see õige. Seda võimalust tasuks vähemalt vaadata kuna kaotada pole midagi!
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.