Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 200 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 3102 '97, G/K Sõbra
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 3102 '97, G/K Sõbra
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 22, 23, 24  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R jaan 30, 2009 8:50 am    Postita teema: Vasta viitega

Sellel raadiumil puudub võimalus taustavärve vahetada. See oli kõige odavam raadio, mis poes müüdi. Sellepärast ta nii vana kooli disainiga ongi, et tegemist on hinnatundlikule raadiokuulajale mõeldud aparaadiga. Sellel pole isegi CD mängijat küljes. Nagunii ei viitsiks plaatidega autos toimetada. Sellel raadiol on SD kaardi koht ja USB pistik ja meile sellest piisab.

Aga tümps on mõnus. Kogu aeg kuulame.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1209
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R jaan 30, 2009 9:34 am    Postita teema: Vasta viitega

Tsinkimisest veel niipalju, et eile viisin hallid poldid mutrid ja mõned detailid, mis ei saanud korralikult kollase tsingiga kaetud, galvaanikasse tagasi. Võeti ilusti vastu ja lubati tänaseks valmis teha. Probleem pidi olema selles, et nad ei saa vanu polte liiga kaua tsingis hoida, hape pidavat keermed ära sööma. Lubati niiöelda garantiikorras ära teha. Ah jaa, neil on kella 12:00-12:30 lõuna.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: R jaan 30, 2009 11:15 am    Postita teema: Vasta viitega

Nendel odavama otsa raadiotel võib olla valguse osas selline lahendus, et tavaliste valgete pirnide ette on pandud värvitud plastikust selline nn sirm. teine variant on, et kasutatakse värvitud pirne. Mõlemal juhul on taustvalguse värvi muutmine võimalik.
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1209
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R jaan 30, 2009 3:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Täna sain töökojast kätte generaatori, kus vahetati katkne diood. Generaatori põhidioodid olid korras ning laadimine toimis. Katki oli aga laadimise tule teel olev diood, seetõttu ei kustunud armatuurlauas laadimise katkemise kontrollamp. Nüüd peaks siis korras olema, 170.- rohkem korras kui varem. Laadimine oli sellel autol üldse üks suur jama kohe algusest peale. Eelmisel nädalal saime tööle ampermeetri. Uuema sisuga masinal puudub armatuurlauas ampermeeter, selle asemel on voltmeeter. Ampermeeter ühendatakse teadupärast aku ja voolutarbijate vahele. Selle auto elektrijuhtmestikus selline võimalus aga puudus. Saladuse jälile jõudis meie garaazi viimasel ajal tihti külastanud Peeter, kes peilis probleemi tuuma lõpuks välja. Tubli poiss! Täitsamees! Generaatoril on küljes 2 väikest klemmi kuhu ühenduvad vastavalt laadimise indikaatorlambike, mida mööda liigub ka ergutusvool ning teisele klemmile saab ühendada tahhomeetri. Noh seda viimast meil pole, ei tule ka. püüan täna õhtul generaatori külge saada. Kas ka proovida saab sõltub siis sm. Tihhonovi edusammudest. Värvitud klapikambrikaas on igatahes tema tööauto pagasiruumis hetkel. Esimesel korral tsingita jäänud kronsteinid on minu käes. Keegi oli näed täitsa korraliku auto üleni kollase tsingiga vanni katnud Laughing

Viisin uue portsu jubinaid tsinkimisse ka, ikkagi läikivad asjad ju. Pealegi oli garaaz igasuguseid võikarpe täis. Karpe kus olid kõiksugused poldid ja mutrid läbisegi, õlised, värvised ja roostes. Kes sellist laga viitsib sorteerida ja kuhu sa sellised külge keerad.

Garantiikorras said uue katte mutrid poldid, ńeed said nüüd väga head, kahjuks on detailidega mingi jama, see kollane tsink ei hakka ilusti külge, mine võta kinni milles asi. Siiski on tulemus parem kui esimesel korral. Vaakumvõimendi kronsteinilt tuli tsink näpuga hõõrudes maha, mul on tunne et neile on lastud valge tsink alla ja kollane ei kinnistu värskele valgele tsingile enam. Oletan, et võibolla oli vann niiöelda ülemineku faasis, et enne oli vage tsingi asjad ja siis said detailid sellega tehtud, ning siis töömees äkki avastas, et ups, kolast taheti, või midagi selle moodi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E veeb 02, 2009 4:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Meie auto on väljast sisuliselt koos. Veel on ta hirmus tolmune ja jube, kuid esimese sulaga peseme ära. Tagaluugi paika sobitamine võttis omajagu aega. Ei saanudki aru, et mis teda segas. Viimaks ronisin ise pakiruumi sisse, et siis seestpoolt taskulambiga piiluda. Mirski lajatas luugi kinni nii et mul kõrvad vilistasid. Päris jube, mis litaka see õhusurve ikka annab. Lõpuks saime ta enam vähem ilusti paika. Reguleerida tuleb veel luugi torsioonide jäikust.


Väljast said külge ka peeglid ja kojamehed. Kojameestega tegin ratsi. Asendasin originaal kojameeste varred mingi uuema Lada omadega. Ma ei teagi, millise omad täpsemalt. Igal juhul oli võimalik nende varte otsi niimoodi modifitseerida, et nüüd sobivad sinna otsa moodsad Championi kojamehed. Näevad samasugused välja kui Volga omad, kuid ei logise ja pühivad ka midagi.

Siis jäi teha mootoriruum. Esmalt võtsin ette pildi, mis kujutas kapoti alt eemaldatud tsingitud osi ning otsisin selle järgi ämbrist välja samasugused detailid. Nii on hea tööd alustada, kui kõik vajalikud jupid on ühes kohas koos.


Samamoodi ka kapoti lukuga.


Seejärel tõin auto pakiruumist ära tuunitud mootori plokikambri kaane. Pagan see sinine oli ikka nii jube, et temaga lihtsalt tuli midagi ette võtta. Ise kaalusin lisaks mustale mattvärvile veel ka tumehalli metallikut, kuid ... matt oli odavam.


Pärast paaritunnist pusimist keerasin võtit ja mootor läks taas käima. Ebameeldiv uudis on muidugi see, et ta käis täpselt sama halvasti nagu enne. Tõstis pöörded kõrgele ning ajas sumpsist kibedat halli tossu. Kuigi temperatuuriandur sai vahetatud ja kõik peaks korras olema. Vastik mootor on see ZMZ 406. Esimesel võimalusel vahetan ta millegi normaalsema vastu välja.

Aga isegi kui ta endiselt ei tööta, on teda vähemasti nüüd parem vaadata.


Jätkasin sisetöödega. Tõstsin ajaviiteks esiistmed sisse. Kohe lendasid mingid kärbsed salongi ja sumiseid seal. No ja tümmi panid muidugi ka käima. Pildilt paistavad ka minu täiesti moodsad kojamehed, mis siiski on äravahetamiseni sarnased originaalidega.


Ma olen ise ikka ratastega väga rahul. Lõin ajaviiteks ka nende velgede maksumuse kokku. Ostes olid nad ju parajad närakad. Ussitasid ja kilbid lömmis. Vana asja restaureerimine on ikka pagana kallis lõbu. Bemmimehed notiksid mind nüüd ilmselt maa sisse, sest nende igavate velgede eest oleks saanud jooksu tutikaid bemmi 18 tolliseid M6 replikaid Rolling Eyes bling-bling noh...


Üks õhtu nokkisin kodus natuke raadio dekoratiivplaadi kallal. Eemaldasin originaal plaadilt maha selle paberpuidu. Siis mõõtsin välja, kui palju mul oleks vaja auku väiksemaks teha. Kõige paremini sobis täiteks raadioga kaasas olnud võru, sest tema sisemine auk järgib täpselt ju raadio paneeli kuju. Rappisin siis selle võru veidi väiksemaks.


Natuke sobitamist ja ongi paras. Nüüd tuleb ta kinni liimida, siis kõrgemad kohad maha lihvida ning ühendused täis paheteldada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1209
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T veeb 03, 2009 4:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eile õhtul oli garaazis üks "paha päev", kuidagi ei sujunud asjad. Kõige kurja juur on see mootor. Ma juba kujutan ette, kuidas üks hetk haarab sm. Tihhonov garaazinurgast 4kilose pika varrega vasara ja lööb selle rikkega südame lõhki. Mina ikka loodan, et saaks sellest asja, paberi peal on numbrid muidu ilusad, 150 hj ja kerge kaal. Reaalsus on praegu aga vastik resonants teatud pööretel, tühikäigupöörete kõikumine ja külmast peast väga kõrgete pööreteni ulatuv käik. Ma usun, et probleemi tekitab mingi tühine asi, kuid meie, võhikute jaoks on see üle mõistuse käiv. Sõita tahaks juba.

oeh.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T veeb 03, 2009 7:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui see kola, mis Tartust tuli, miskit mootori töös ei muutnud, siis on muidugi pahasti.
Kui otsustate selle mootoriga ikkagi jätkata, siis tuleks olemasolev keti süsteem asendada hammasrataste komplektiga, millest ma Tihhonovile millalgi rääkisin.
Kulunud mootori ühtlast käiku mõjutab see oluliselt.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K veeb 04, 2009 4:57 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuigi mootor töötab nagu viimane peldik, otsustasime eile siiski viia auto esimesele proovisõidule. Selleks kinnitasime autole külge ka uued numbrimärgid. Kuna endisest valgest Valgevene pulmaautost polnud enam midagi järel (peale selle jõleda mootori), läheb Volga uuele elule vastu täielikult muutunud identiteediga. Seega ei kõlvanud enam kasutada ka vanad reg numbrid.


Nende AAK numbrite saamislugu oli täiesti omamoodi huumor, kuid see lugu läheks siin pikaks. Igal juhul on tegemist ühe endise siseministeeriumi autoga, millel oli ka sinine nupp veel sees, mis ilmselt käivitas vilkuri. Kuid selle auto ostja Mohammad ben Akki ei väärtustanud neid valitsuse numbrimärke kuigi kõrgelt Very Happy

Käivitades hakaks Volga jälle pööretega lohakalt ümber käima ja läks õue rahunema. Pikapeale hakkas täitsa normaalselt käima jälle.


Esimesed proovisõidu muljed võiks vabalt üks ühele kopeerida ZIM2 tegemistest, kus vapper Läti piirivalvur Sanapis jäitas sadist Sahharovi oma operatiiv UAZ-il

"Julge piirivalvur Sanapis järgnes mehele oma tööauto UAZ-I viimasel mudelil, kõrvalistmel kolleeg Panasuripis, kes hoidis käes automaatrelva. UAZ kogus jõudsalt kiirust ja GAZ juba paistis. Kiirus lähenes ohtlikult sajale ja oleks veelgi suurenenud, kui diferentsiaali purunemise tõttu poleks sõiduk tagavedu kaotanud (tehniline rike). Sanapis tegi hirmsasti tööd, et valitseda võimast sõidukit. Suurema keskendumise huvides virutas vormimütsi põrandale, otse Panasuripise jalge ette. Viimane ehmatas ja tühjendas hoiatuseks ühe salve UAZ-i põrandale. Plekk andis järele, kuulid läbisid autopõhja ning UAZ-i pidurivoolikud said viga. Piduripedaal tuli küljest, sidur jooksis kokku ning esimene pooltelg hakkas ka juba häält tegema. Kuna vihma sadas, läksid ka klaasipuhastid rikki (tehniline rike) ja hakkasid käima suurimal kiirusel (20x minutis) häirides sedasi juhti. Katus laperdas suurel kiirusel sedavõrd, et rebenes küljest. Vihma sadas otse sisse. Suitsupakk sai märjaks. Sanapis roolis nagu jaksas, kuid rooliloks polnud ka just väiksemate killast. Enam ei suutnud Sanapis suurel kiirusel kihutavat sõidukit valitseda, ja röökis "Ka¨trupis simnéstkas Sapravhunikus". Asi muutus avariiohtlikuks. Et autot kiiremini peatada, kõõlutas julge piirivalvur Panasuripis end autoaknast välja ja lasi automaatrelvast läbi mõlemad parempoolsed rehvid. Selle tulemusena läks raske masin ümber, libises paremal külejel teelt välja ja peatus juba 40 m kaugusel teeservast."

Meie õhtune seiklus oli midagi sarnast. Enne väljasõitu veel lõõpisime, et ei tea kas peaks ikka soojalt riidesse panema. Robi pani igaks juhuks BMW käima ja otsustas, et tema sõidab hoopis turvaautot. Tankistid Pets ja Tihhonov ronisid polstrile ja asusid taltsutama võimast masinat. Petsil selgus kohe ka esimene tehniline rike - turvavöö ei lukustunud. Garaazist kuni 100 meetri kauguseni jõudsime kaks korda veel kapotikaant kergitada. Mootor lihtsalt ei allunud. Siis jõudsime suurele teele ja võtsime suuna Pärnu mnt poole. Tahtime autot proovida eeskätt kiirusel 110-120 km/h, et proovida mürasummutust ja vibratsioone. Esimene vibra tekkis juba 2 km kaugusel kodust. Umbes sekundi jõudis vibreerida, siis lõi õudse kolina sisse. Reageerisin momentaalselt ja nagu ma pidurit puutusin, käis kohutav kolakas ja auto nina prantsatas vastu maad. Peatasin ohtutult mootorsõiduki, lülitasin sisse ohutuled ja väljusime masinast. Ütleme nii, et meid tabas mõningane üllatus Shocked


Robi sõitis tööriistu tooma, meie jäime Petsiga ootama. Vahtisime nagu kaks töllakat tee ääres, käed taskus, küür seljas. Volga vedeles lääbakil tee peal, inimesed jõllasid suu ammuli ja tegid pilti. Oleks krt taibanud enne raadio sisse panna, oleks raudselt rahvale veel korralikku tümakat ka lasknud. Siis oleksime ikka täis-pauk-rullnokad olnud. Endale tegi situatsioon ilgelt nalja, sest ta tundus nii absurdne. On aasta 2009, südatalv ja südaöö pealegi. Ning Kadaka pst-l vedeleb tee peal kõhuli maas läikiv must Gaz 3102, valitsuse numbritega ja kardinatega. Kahju, et tsiviil numbrimärke pakiruumis kaasas polnud. 3102 sohvril olnuks ju kohustus esimese asjana valitsuse numbrid maha võtta.



Siis upitasime Volga jälle ratastele tagasi ning sõitsime minema. Vedas, et ratas õigel ajal ära tuli. Paari kilomeetri pärast oleksime juba maanteel olnud... katkiste turvavöödega Wink

Kodus veendusime, et valuvelgede poldid on liiga lühikesed.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K veeb 04, 2009 7:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

Einohhtore!
Nagu mingi slaavi päritolu tegelaste koduvideo juutuubis.
Aga tegelt, kas miskit, ketas,tiib vms. sai kannatada ka?
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 492
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K veeb 04, 2009 8:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tihhonov kirjutas:
Vedas, et ratas õigel ajal ära tuli. Paari kilomeetri pärast oleksime juba maanteel olnud...


10 Points - aususe eest! Väga sageli ei taha ju endalegi oma äpardusi ja ebaõnnestumisi tunnistada, rääkimata teistele kuulutamisest. Tegijal ikka juhtub. Sellist ilustamata foorumit on õpetlik lugeda. Ka mina olen autoukse vahelt tagaratta kinni püüdnud.
Jättes aga kõige mustema stsenaariumi kõrvale, siis oleks maanteel koos kõige muuga võinud jäädavalt haihtuda GAZ-embleemiga unikaalne rattakilp. Neid oleks ikka tulnud mõned tagavaraks tellida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K veeb 04, 2009 9:16 pm    Postita teema: Vasta viitega

Need kilbid tegelt ongi Euroopa ladude viimased.
Tihhonovil vedas et need üldse uuena õnnestus leida.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
nymmik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 25, 2006
Teateid: 326
Asukoht: Harjumaa, Hüüru

TeadePostitatud: K veeb 04, 2009 10:16 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma väga lootsin, et need fotod on fotomontaaz aga tundub, et täitsa reaalsus. Kohutav mõelda mida tundsite, niipalju tööd ja vaeva ning kui siis tekib kriim Evil or Very Mad rääkimata mõlgist või midagi enamat. Nagu eelpool küsitud, kas on suuremaid kahjustusi kui rattapoldi keere?
_________________
Volgatu seltsimees
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1209
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K veeb 04, 2009 11:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ee... haavatud enesehinnang.

Tegelikult ikka vedas, kiirus oli väike, kui ketas maha toetus. Ja ratas ei läinud koopas lõhkuma ka. Küll on pisike värvitükk läinud rattakoopa siseservalt ja ühel poldil keere maas, kuid väga valutu õnnetus oli.
Kas piduriketas ka sirge veel on seda veel ei tea.

Min pole veel aru saanud, kuidas on nii, et 1 polt on vigastustega, ja 4 tk. täiesti korralikult välja tulnud. Kas tõesti keerasid 4 tk. ennast lahti ja viimane tiriti pesast.

Ütleks, et ratta lahtituleku vastu saame rohtu... pikemad poldid vaja poest tuua. See mootor oma pööretaga ajab aga juba hulluks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1209
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: E veeb 09, 2009 4:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Auto sõidab, kui seda sõitmiseks muidugi nimetada saab. Mootorist pole me veel jagu saanud, see käitub meie käes nagu taltsutamata mustang. Kui keegi oskaks öelda, mis asi see sellist koledat vilinat teeb ja kuidas vilinast lahti saada oleks tore küll. Lisaks need rahutud pöörded.

väike video
veel üks väike video
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E veeb 09, 2009 8:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Mirski videod on võimsad ja kiitused sellise saavutuse puhul!
See vilisemine tahab vägisi nagu turbo meenutada ega te seal garaa¸is salaja mingit turbot sinna kapotialla ei lisanud?
Samas ma arvan,et see vilina põhjus on äkki väljalasek süsteemis? Muud kohad on väga ebaloogilised ja kas see vilin tekkib ainult kiirendamisel?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 22, 23, 24  Järgmine
Lehekülg 13, kokku lehekülgi 24

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud