Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R jaan 23, 2009 7:11 pm Postita teema:
See on hea, et igasse päeva mahub tükike vanatehnikat. Täna siis helistati trükikojast, et minu rattakilbid on valmis. Reklaamiettevõtte inimesed said ikka omajagu nikerdada. Kogus oli ju väike, kuid nõuded suured. Asi pidi väga originaali sarnane tulema. Nii kujustuselt kui teostuselt. Suuremad firmad oleks mind ilmselt kuu peale saatnud, kuid õnneks leidub ka vastutulelikumaid.
Ei tea miks need GAZ kilbid küll Volvo kilekottides tarnitakse?
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: E jaan 26, 2009 11:30 am Postita teema:
Ja need kilbid sai kohe ka velgedele kinnitatud. Selgusetu on veel aga kuidas neid kilmpe vigastamata eemaldada. Kui kruvikeerajaga väänama hakata, siis rikub esiteks velgede ääres värvi ja teiseks läheb roostevaba poleeritud kilp mõlki. Mõte käis läbi, et hankida iminapad. Ehituspoes on müügil.
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: E jaan 26, 2009 11:48 am Postita teema:
Rehvitöödega tegelevates ettevõtetes on selliseks puhuks plastikust heeblid, kangid ja noad. Lisaks kilpide eemaldamisele nühitakse nendega valuvelgedelt liimitavaid kaalusid maha.
Aga peldikupump, ehk "kummimusi" peaks igas majapidamises olemas olema.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: E jaan 26, 2009 3:41 pm Postita teema:
Kuna auto pakiruum on 90% valmis, (jäänud on veel plastkatete viimistlus) tahtsime paigaldada tagaluugi, et auto ka tagant komplektne oleks. Paraku polnud aga senimaani luuki millegagi kinnitada. Täna käisingi pangega värskete mutrite järel.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: K jaan 28, 2009 8:31 am Postita teema:
Paar sõna siis tsinkimisest.
Saime vihje, et Tallinnas Volta tehase galvaanikaosakond teostab tsinkimist kollase tsingiga, just see mida meil vaja. Varem lasime ühe satsi asju tsinkida Võrus. Sealse tööga jäime väga rahule, kuid segavaks faktoriks oli asukoht ja miinimumkogus 30kg. Võib ka vähem ,kuid hind on siis sama. Seekord viisime siis proovipartii Tehnika tänavale. Püüdsime kokku saada enam-vähem volga originaalpoldid ja mutrid, et pärast oleks lihtsam sorteerida. Iseenesest oli kõik tore, töö võeti lahkelt vastu ja tehti lubatud ajaks ära. Kahjuks ei kaalunud me kogust ja nüüd vaevabki veidike teadmatus. Nimelt tegime kiiruga ka paar pilti enne ja pärast. Kui ma fotosid võrdlema hakkasin, siis tekkis tunne, et pärast oleks ämbris nägu vähem mutreid. No ei oska kuidagi kommenteerida, võibolla vajusid ühtlasemaks.
Lisaks trumlikaubale (poldid mutrid tsingitakse mingis trumlis, nagu pesumasinas vist, trumli auk pidi olema 0,2mm nii et päris väikeseid mutred ja seibe saab ka teha) oli ka rakise asju. Jälle häda, mõned detailid on ilusa kollase tsingikihiga, mõned aga õrna kollakaga, ja siis katmata või valge tsingiga, mina aru ei saa. Fotolt on küll raske näha,m kuid ukselukk on korraliku kihi saanud, erinevad klambrid niiviisi auto külge panemist ei kannata, tuleb tagasi viia. Ma nüüd ei teagi, milles asi, kas metalli iseärasus, praaktöö või veel mingi kolmas faktor.
Poltidega on sama lugu, enamusega võib rahule jääda, kuid osaliselt oleks nagu tsingivann ära jäänud, poldid mutrid täiesti hallid.
Praegu on jäänud veel väike kogus sorteerida. Kui hallid mutrid koos , võtan need ja kehvasti tsingitud rakisdetailid kaasa ja vaatan mis mulle räägitakse. Ehk teevad ära, kui ei siis peab Võrru saatma.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N jaan 29, 2009 4:15 pm Postita teema:
Meie auto häda on selles, et ühest otsast paneme teda küll kokku kuid samal ajal teisest otsast ta juba laguneb. Enam pole midagi järel meie sõitvast ja töötavast eksemplarist. Viimane vaade kapotikaane alt on näiteks niisugune.
Kõik algas sellest, et generaator ikkagi korralikult ei toiminud. Laadimine küll oli, kuid laadimise puudumist näitav tuli armatuurlaual ei kustunud. Õnneks pole me oma hädaga päris üksi ning üks sõber on võtnud oma auküsimuseks see generaatori needus ära lahendada. Seega sai genekas maha võetud ja remonti viidud. Genaka maha võtmisel jäid ripakile tema kinnituse poldid ja kinnituskronsteinid. Tundus hea mõte need tsingivannist läbi lasta. No ja siis sai ühtlasi kogu auto kapotialune uuesti lagedaks võetud ning kõik ussitanud detailid tsinki viidud.
Selleks, et pärast lihtsam sorteerida oleks, ladusin kõik detailid plaadile ritta ning tegin sellest komplektist pildid.
Ja kuna klapikambri kaane poldid keerasime välja tundus hea mõte ka tihendite komplekt ära vahetada. Onu Gazik tormas Tartus mitu korda GAZ esinduse vahet, et leida sellele mootorile sobivad tihendid ja uued sissepritse andurid. Selle eest eraldame onu Gazikule GAZel kaubiku pildiga tikutoosi.
Siis tuli lõpuks hakta tegelema raadio paigaldusega. Sättisin kaasaegse "no-name-audio-media" raadioaparaadi Volga originaal dekoratiivpaneeli külge. Päris inetu jääb ikka. Esiteks on ta liiga suur, teiseks tungib ta liiga palju välja ja mulle kohe üldse ei meeldi. Liiga vuhvloo mulje.
Süvenesin siis veidi 3102 originaalraadio lahendusse. See on ilusti dekoratiivpaneeliga samas tasapinnas ning lisaks on ta tänapäevasest DIN mõõdust veidi väiksem. Tahtsin mingit samasugust lahendust saada.
Selleks mõõtsin ära, et raadio peaks saama ca 10mm sissepoole. Tegin kinnitusraami ringi ja viisin selle hoopis armatuurlaua sisse. Nüüd kui raadio on vajalikul määral armatuuri sisse uputatud, peaks tema esipaneel jääma sarnaselt originaalraadiole plaadiga umbes samasse tasapinda. Lisaks vaatasin, et kui raadiol see võru ümber ära võtta, siis näeb ta väiksem ja ilusam välja.
Üldmulje peaks siis jääma midagi niisugust. Ainult et raadio oleks ilusti augu keskel ja auk ise väiksemaks tehtud.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1209 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N jaan 29, 2009 6:10 pm Postita teema:
Raadio on tõesti hea disainiga. Ainukesed asjad mis häirivad on sinine displei ja punane taustavalgus. sinisega võib veel harjuda, kuid punased nuppude valgused tahaks küll roheliseks saada nagu teistel näidikutelgi. Me pole raadiot lammutama hakanud ja ei tea, kas valgust annavad tavalised pirmid või valgusdioodid.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: N jaan 29, 2009 6:31 pm Postita teema:
Uutel ju võimalik ka valida erinevate valguste vahel, mida ise saad menüüst vahetada. Või sellel pole ? _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.