Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Sõnum |
mehann Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Harjumaa, Saku
|
Postitatud: N mär 25, 2021 10:25 pm Postita teema: |
|
|
Helesinine "kümme" on minu jaoks mingi meinstriim kooslus. Võibolla sellepärast, et neid nii vähe on, aga mulle meeldib. Väga hull töö on ära tehtud. Nüüd algab projekti meeldivam osa, sest lõpuks ometi hakkab ka töö tulemust näha olema. Omast kogemusest tean, et ega see projekti etapp ka liiga lihtne ei ole. Jõudu, jaksu ja kannatust võiduka lõpuni välja.
Tervisi , Mehann |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm. Västrik Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1147 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: R mär 26, 2021 11:20 am Postita teema: |
|
|
Tere!
On möödapääsmatu mainida, et on tore näha tuttavat autot!
Ei, mitte seda Volgat, sest sellest ei tea ma midagi peale tõsiasja, et temast tundub ilus ja kõigile mustadele vahelduseks ka veidi huvitavamat värvi auto saavat. Tuttav on hoopis puksiirauto, mis ka minu Volgasid nii metallikokkuostu kui värvitöökotta on vedanud...
Kuigi aeg näib tema kallal omajagu tööd teinud olevat, on nostalgiline vanatehnika tänaseks juba seegi.
Jõudu ja jaksu Volga taastamisel!
Parimate soovidega,
Västrik _________________ Jõudu annab A-76 |
|
Tagasi üles |
|
 |
MTJ juhataja Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: P mär 28, 2021 2:34 pm Postita teema: |
|
|
Suur üllatus oli näha, et keegi on nii põhjalikult ette võtnud väsinud Volga taastamise ! Esimese hooga meenub ainult Dr. Watsoni GAZ-22.
Minule meeldis, et selle auto juures olid paljud detailid taastatud, mitte asendatud.
Minu poolt ka jõudu ja jaksu auto komplekteerimiseks. Kui kohe ei ole võtta ideaalseid detaile saleongi või mootoriruumi, siis nende vahetamine hiljem tavaliselt ei ole probleem (kui välja arvata ehk mootor ja salongilagi). |
|
Tagasi üles |
|
 |
ottoot Seltsimees


Liitunud: Sep 24, 2018 Teateid: 28 Asukoht: Kuressaare
|
Postitatud: N apr 08, 2021 12:08 am Postita teema: |
|
|
Tere ,
pole mõnda aega midagi kirjutanud. No tegelikult pole ka vahepeal lillegi liigutanud selle nimel, et auto mõnegi detaili külge saaks. Kevad võtab võimust ja talus on palju muid töid mis ei oota.
Esmalt tänan kõiki seltsimehi kes sõna võtsid. Väga harv nähtus on tänapäeval kui kriitikat ei kuule. Teie sõnad on muusika mu kõrvadele.
Aga kui kommentaarides tagasi minna siis palun selgitage lollile mida tähendab Sm Mirski kommentaar " Numbrimärk on päris hea sattunud, kui mootor originaalne on ja jääb".
Lappasin ka foorumis lugejate Gaz-d uuesti üle ja minu üllatuseks ma tõesti ei leidnud helesinist Gaz2410-t. (Parandage kui eksin)
Volgat jupp jupi haaval lahti võttes sai iga viimne mutter,seib või muu detail minigripp kotti pandud koos sedeliga kust too pärit oli, et endal elu natuke kergemaks teha.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
miqu Seltsimees


Liitunud: Jun 07, 2018 Teateid: 9
|
Postitatud: N apr 08, 2021 6:37 am Postita teema: |
|
|
ottoot kirjutas: | Tere ,
pole mõnda aega midagi kirjutanud. No tegelikult pole ka vahepeal lillegi liigutanud selle nimel, et auto mõnegi detaili külge saaks. Kevad võtab võimust ja talus on palju muid töid mis ei oota.
Esmalt tänan kõiki seltsimehi kes sõna võtsid. Väga harv nähtus on tänapäeval kui kriitikat ei kuule. Teie sõnad on muusika mu kõrvadele.
Aga kui kommentaarides tagasi minna siis palun selgitage lollile mida tähendab Sm Mirski kommentaar " Numbrimärk on päris hea sattunud, kui mootor originaalne on ja jääb".
Lappasin ka foorumis lugejate Gaz-d uuesti üle ja minu üllatuseks ma tõesti ei leidnud helesinist Gaz2410-t. (Parandage kui eksin)
...
|
Su põhjalikkus on mulle meeltmööda! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Õpipoiss Seltsimees


Liitunud: Mar 02, 2010 Teateid: 48 Asukoht: Raplamaa
|
Postitatud: N apr 08, 2021 8:12 am Postita teema: |
|
|
ottoot kirjutas: | Tere ,
Aga kui kommentaarides tagasi minna siis palun selgitage lollile mida tähendab Sm Mirski kommentaar " Numbrimärk on päris hea sattunud, kui mootor originaalne on ja jääb".
|
Sm. Mirski peab silmas numbri klappimist 24-10 mootorikoodiga, mis on ZMZ 402.10. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ottoot Seltsimees


Liitunud: Sep 24, 2018 Teateid: 28 Asukoht: Kuressaare
|
Postitatud: N apr 08, 2021 9:48 am Postita teema: |
|
|
Ahsoo sedasi siis. Tänan et lahti seletasid  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm Mirski Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
|
Postitatud: R apr 09, 2021 11:13 pm Postita teema: |
|
|
Päris uhke pidulaud. Numbri all pidasin silmas jah mootori koodi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ottoot Seltsimees


Liitunud: Sep 24, 2018 Teateid: 28 Asukoht: Kuressaare
|
Postitatud: L apr 10, 2021 3:37 pm Postita teema: |
|
|
Sünnipäevi pole enam kaua peetud. Ega enne saagi kui laud puhas  |
|
Tagasi üles |
|
 |
ottoot Seltsimees


Liitunud: Sep 24, 2018 Teateid: 28 Asukoht: Kuressaare
|
Postitatud: L mai 22, 2021 3:16 pm Postita teema: |
|
|
Tere jälle üle pika aja. Vahepeal on projekt täiesti seisma jäänud ja tahaplaanile lükatud. Naeruväärne areng küll aga ainuke silmailu mis külge sai on pildil. Põhiprotsess jääb ilmselt sügisesse kui aega rohkem käes. Suve jooksul üritan sillad vähemalt ära teha.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
ottoot Seltsimees


Liitunud: Sep 24, 2018 Teateid: 28 Asukoht: Kuressaare
|
Postitatud: N jaan 27, 2022 8:37 pm Postita teema: Väike sam |
|
|
Tere,
areng jäi vahepeal seisma ja aega retroga tegeleda pole olnud. Midagigi siiski sai tehtud ja selle laen siia ka ülesse. Tegelikult on aeg nii raha kui ka uute osade otsimisele läinud. Kui pole ühte detaili ees olemas siis ei saa ka teist auto külge panna nagu elu näitab. Seega läks oodatust kauem aega.
Lisan hetke olukorrast mõned pildid.

Viimati muudetud ottoot poolt (R jaan 28, 2022 8:02 am), kokku muudetud 1 korda |
|
Tagasi üles |
|
 |
ottoot Seltsimees


Liitunud: Sep 24, 2018 Teateid: 28 Asukoht: Kuressaare
|
Postitatud: N jaan 27, 2022 8:48 pm Postita teema: Natuke mootorist |
|
|
Volga mootor on saanud omale uue elu sisse. Nüüd mina tegelesin jätku looga, et mootor saaks ka visuaalselt ilusaks.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Dr. Watson Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: L jaan 29, 2022 2:30 am Postita teema: |
|
|
Täiesti parketiauto, sõna otseses mõttes!
Nii visalt see kokkupanemine ju käibki... Aga ikkagi järjest uhkemaks läheb!
Jõudu! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm Mirski Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
|
Postitatud: P jaan 30, 2022 8:37 pm Postita teema: |
|
|
Rõõm tõesti lugeda, et keegi midagi teeb ja kajastab ka.
Et kiirem reageerija ja takkakiitja dr Watson üle trumbata vastan koos pildiga
Mootori kokkupanekul soovitan kindlasti korra veel jagaja jalg maha võtta ja kontrollida, kas jagaja jala korpuses on võlli pikilõtk normi piires 0,15 kuni 0,40mm. Alla 0,15 vis kiilub mootori soojenedes võlli korpusesse aga üle 0,4 hakkab süütehetk "ujuma". On ju vana tõde, et 90% karburaatori probleemidest algavad jagajast. Reguleerseibe saad kas teistest varuosadest või siis mina olen ostnud BalticBoltist. Vist oli sisemine ø13mm.
Vana võlli korpusest kätte saamine on muidugi ka omaette tegemine ja terasneet ø4mm vist peab ka valmis olema.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
ottoot Seltsimees


Liitunud: Sep 24, 2018 Teateid: 28 Asukoht: Kuressaare
|
Postitatud: T veeb 01, 2022 12:30 pm Postita teema: Jagaja |
|
|
Tänud teile!
Sellele poleks ma tähelepanu küll osanud pöörata. Vaatan üle! |
|
Tagasi üles |
|
 |
|