Tere. Plaanin 1985. aasta GAZ-24 rooliotsi (välimised) vahetama hakata. Olen aga kuulnud, et selle aastakäigu mudelid juba 24-10 tehnikal põhinevad. Kas mudelite 24 ja 24-10 vastavad sõlmed on vahetatavad? On neis üldse mingeid erinevusi?
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: R apr 28, 2006 7:46 am Postita teema:
Heh. Kuna lehekülg http://www.autocat.ru/catalog/?atype=0&mark=4 suurepärase interaktiivse varuosakataloogigakataloogiga on jälle töökorras, siis sain vastuse oma küsimusele just sealt.
Välimised rooliotsad on samade katalooginumbritega, järelikult ka vahetatavad. Aga nagu alati, on kohalikus "Agrovaru" laos ainult üks isend; millal juurde tuleb, ei tea; kas juurde tulebki, ei tea. Hind 74.-
Postitatud: T jaan 08, 2013 4:56 pm Postita teema:
Kasutan seda vana teemat,et küsida targematelt inimestelt seda,et kuidas teha GAZ 24 rooliotsad(liigendid) määritavaks? Tean,et õpetus on ühes 80date Za Ruljomis olemas aga momendil pole ainsatki ajakirja käepärast.
Oskab keegi öelda, kuhu oleks kõige mõttekam määrdenippel paigutada?
Ehk siis peaks nipliava liigendi põhjakorki puurima, kuna sealt pääseb määre kõige paremini igale poole mujale. Samas olen kohanud määrdenipleid ka külgedel. Arvatavasti on suvalise asetusega nippel parem kui mitte midagi.
Muide - praktiseeritakse ka erinevate õlide läbi liigendi kummikatte süstimist. Jällegi parem kui vähese (või puuduva!) tehasemäärdega variant. Eriti tänapäevaste B-, C- jne varuosade puhul. Meetodi kasutajad räägivad liigendi eluea märkimisväärsest pikenemisest...
Tunnistan, et olen ise samuti uutele liigenditele enne paigaldamist täiendavalt "moosi" kummi ja koonuse vahelt sisse ajanud. Näiteks kvaliteetset transmissiooniõli.
Postitatud: K jaan 09, 2013 3:08 pm Postita teema:
Ma tänan teid, Sm.Metalliotsija asjaliku informatsiooni eest.
Ilmselt kõige lihtsam on teha nippel põhjakaussi/korki. Küljele määrdenipli tegemine eeldab palju puurimis tööd. Ning lisaks tekib hiljem määrimisega veidi probleeme, kuna see eeldab siis teistmoodi otsaga määrdepritsi.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: K mai 14, 2014 8:21 pm Postita teema:
Tere. Kas keegi oskab öelda , mille poolest erineb G-24 ja G 24-10 ne paralleelvarras? Nimelt on kataloogi järgi G 24-ja paralleelvarda detaili nimetus 24-3003010 ja G 24-10-ne oma vastavalt 24-3003010-10. Seega peaks detailid olemema erinevad. Mure on selles , et vahetust vajav varras on auto all. Laos on 3 varrast, mis on välisel vaatlusel sarnased, aga suure tõenäosusega pärit 24-10-ne alt. Viimases muidugi 100% kindel olla ei saa. Kas on mingit tunnust kuidas neil vahet teha? Kas neil üldse on mingit vahet? Ei tahaks vana enne alt ära kiskuda, kui teist asemele panna pole.
Teoreetiliselt ei tohiks erinevust olla. Kindla peale minek on uued vardad võtta ja panna kõrvuti vana kõrvale,mis veel auto küljes. Mõõta ja vaadata visuaalselt üle.
Kuna esisilla kokkujooks ei tohiks GAZ 24 ja 2410 erineda. Siis peab ka paraleel varras olema sama pikkusega.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: N mai 15, 2014 8:28 am Postita teema:
G 24-10 -ne veljed on 0,5 tolli ehk 12,7 mm laiemad, kui 24 omad. Eeldusel, et offset on mõlemil veljel sama, siis jääb rataste vahe 12,7mm väiksemaks. Seega loogiliselt oletades võiks parallelvarras olla 12,7 mm lühem. Kataloogi ja tootenumbrite järgi on G-24 -l ja G 24-10 -l esisillas erinevad ka pikemad rooliotsad. Kui nüüd 12,7 mm jagada 3 -le, siis saame 4,23 mm. Nii väikest vahet on silmaga raske hinnata. Lisaks liigituks 4 mm- ne detailide erinevus Nõukogude autovaruosade tööstuses lubatud tolerantside alla. Kõik see on ainult minu loogiline oletus. Tuleb ikka loomkatse korraldada ja varras auto alt ära võtta.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.