Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 21 siduri töösilinder.
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 493 külastaja(d) ja 2 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Räägime rooliliigenditest
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Räägime rooliliigenditest

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: N apr 27, 2006 4:46 pm    Postita teema: Räägime rooliliigenditest Vasta viitega

Rubriigist "Lugeja küsib":

Tere. Plaanin 1985. aasta GAZ-24 rooliotsi (välimised) vahetama hakata. Olen aga kuulnud, et selle aastakäigu mudelid juba 24-10 tehnikal põhinevad. Kas mudelite 24 ja 24-10 vastavad sõlmed on vahetatavad? On neis üldse mingeid erinevusi?

Murelik D. Metallov, Haapsalu raj.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: R apr 28, 2006 7:46 am    Postita teema: Vasta viitega

Heh. Kuna lehekülg http://www.autocat.ru/catalog/?atype=0&mark=4 suurepärase interaktiivse varuosakataloogigakataloogiga on jälle töökorras, siis sain vastuse oma küsimusele just sealt.
Välimised rooliotsad on samade katalooginumbritega, järelikult ka vahetatavad. Aga nagu alati, on kohalikus "Agrovaru" laos ainult üks isend; millal juurde tuleb, ei tea; kas juurde tulebki, ei tea. Hind 74.-

D. Metallov. Maadleb 24-3003056-ga.


PS. Nägin alles hiljem. Aitäh, Dmitry Gladkih!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T jaan 08, 2013 4:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kasutan seda vana teemat,et küsida targematelt inimestelt seda,et kuidas teha GAZ 24 rooliotsad(liigendid) määritavaks? Tean,et õpetus on ühes 80date Za Ruljomis olemas aga momendil pole ainsatki ajakirja käepärast.
Oskab keegi öelda, kuhu oleks kõige mõttekam määrdenippel paigutada?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: K jaan 09, 2013 10:07 am    Postita teema: Vasta viitega

Moens.

Siin rubriigis on pisut juttu rooliliigenditest: http://www.volga.ee/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1953&postdays=0&postorder=asc&highlight=m%E4%E4rde&start=270

Ehk siis peaks nipliava liigendi põhjakorki puurima, kuna sealt pääseb määre kõige paremini igale poole mujale. Samas olen kohanud määrdenipleid ka külgedel. Arvatavasti on suvalise asetusega nippel parem kui mitte midagi.

Muide - praktiseeritakse ka erinevate õlide läbi liigendi kummikatte süstimist. Jällegi parem kui vähese (või puuduva!) tehasemäärdega variant. Eriti tänapäevaste B-, C- jne varuosade puhul. Meetodi kasutajad räägivad liigendi eluea märkimisväärsest pikenemisest...

Tunnistan, et olen ise samuti uutele liigenditele enne paigaldamist täiendavalt "moosi" kummi ja koonuse vahelt sisse ajanud. Näiteks kvaliteetset transmissiooniõli.



D. Metallov.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K jaan 09, 2013 3:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma tänan teid, Sm.Metalliotsija asjaliku informatsiooni eest.

Ilmselt kõige lihtsam on teha nippel põhjakaussi/korki. Küljele määrdenipli tegemine eeldab palju puurimis tööd. Ning lisaks tekib hiljem määrimisega veidi probleeme, kuna see eeldab siis teistmoodi otsaga määrdepritsi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K mai 14, 2014 8:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere. Kas keegi oskab öelda , mille poolest erineb G-24 ja G 24-10 ne paralleelvarras? Nimelt on kataloogi järgi G 24-ja paralleelvarda detaili nimetus 24-3003010 ja G 24-10-ne oma vastavalt 24-3003010-10. Seega peaks detailid olemema erinevad. Mure on selles , et vahetust vajav varras on auto all. Laos on 3 varrast, mis on välisel vaatlusel sarnased, aga suure tõenäosusega pärit 24-10-ne alt. Viimases muidugi 100% kindel olla ei saa. Kas on mingit tunnust kuidas neil vahet teha? Kas neil üldse on mingit vahet? Ei tahaks vana enne alt ära kiskuda, kui teist asemele panna pole.

Ikka tervitades Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K mai 14, 2014 8:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Teoreetiliselt ei tohiks erinevust olla. Kindla peale minek on uued vardad võtta ja panna kõrvuti vana kõrvale,mis veel auto küljes. Mõõta ja vaadata visuaalselt üle.
Kuna esisilla kokkujooks ei tohiks GAZ 24 ja 2410 erineda. Siis peab ka paraleel varras olema sama pikkusega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N mai 15, 2014 8:28 am    Postita teema: Vasta viitega

G 24-10 -ne veljed on 0,5 tolli ehk 12,7 mm laiemad, kui 24 omad. Eeldusel, et offset on mõlemil veljel sama, siis jääb rataste vahe 12,7mm väiksemaks. Seega loogiliselt oletades võiks parallelvarras olla 12,7 mm lühem. Kataloogi ja tootenumbrite järgi on G-24 -l ja G 24-10 -l esisillas erinevad ka pikemad rooliotsad. Kui nüüd 12,7 mm jagada 3 -le, siis saame 4,23 mm. Nii väikest vahet on silmaga raske hinnata. Lisaks liigituks 4 mm- ne detailide erinevus Nõukogude autovaruosade tööstuses lubatud tolerantside alla. Smile Kõik see on ainult minu loogiline oletus. Tuleb ikka loomkatse korraldada ja varras auto alt ära võtta.

Tervitab, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud