Liitunud: Sep 23, 2012 Teateid: 5 Asukoht: Haapsalu
Postitatud: T okt 08, 2013 3:46 pm Postita teema: GAZ 24-11 1990 mosseomanik
Tere.
Aastatepikkune erinevate Nõukogude Liidu sõidu, veo ja autobusside omamine on viinud selleni, et sai soetatud järjekordne Volga, nimelt GAZ 24-11. Koju sai toodud köie otsas, K151 karburaator jäigi mulle mõistatuseks, tööle ma sellega masinat ei saanud, ajas ainult jubedalt karpasse tagasi lööma, sai süüdet küll keeratud, aga soovitud tulemust ei saavutanud, selle asendasin praeguseks VAZ 2101 mehaanilise karburaatoriga, mis sai ka suuremad düüsid sisse. Peale mitmeid kordi nii karburaatori kui ka süüte seadmist saavutasin lõpuks selle, et enam tuld karbussist ei löönud, kõrgematel pööretel ikkagi on väikesed tagasilöögid, keskmistel pööretel töötab väga hästi ja kiirendus on hea.
Kere on suht nutune 20 cm ulatuses karbi äärest, karbid ise on tugevad, uste alt ääred on suhteliselt läbi, kõrvalistuja poolses lausa suur auk sees. Esitiibade alumised nurgad pudedad, samuti tagumiste tiibade esimesed nurgad.
Salong enamvähem korralik, müstikaks mulle on kolm lülitit keskonsooli alaosas, pole nagu lülitid - peab pinget peal hoidma nagu elektrilisel aknaklaasitõstuki lülitil, ainult aknad on mehhanilised nagu ikka.
Amordid on täiesti otsas, ujub jubedalt, kolkse ja lokse ei tuvastanud väikesel proovisõidul. Masin muidu 2008 aastast seisnud, aga pidurid polnud peale jäänud ja võtsid ühtlaselt, isegi käsipidur toimib, kuigi jube raskelt. Muidugi testsõidul pidi kohe kindlasti midagi juhtuma (minu puhul tavaline kui kõik liiga hästi tundub toimivat, peab kohe kindlasti midagi katki minema) - nimelt üks küünal tuli koos keermega kaanest välja. Sama asi juhtunud ka ühe UAZiga mul, sinna sai pandud jämedam küünal, muidugi peale suurema keermega üle käimist, Mossel jälle oli pronksist vist hülss sisse pandud. Selle Volga puhul veel ei tea kumba teha.
ARK mees ütles, et ta veel mäletab seda masinat aastal 2000 olevat prillikivi olnud, aga vahepealne omanik olevat ainult sõitnud sellega ja 2008 kui enam TÜV polnud tehtud, siis jäi ikka väga roosteselt seisma.
Minu plaan praegu pole taastada mingit mutri-seibipealt originaali, auto aastast 1990, pole nagu uunikum veel. Minu plaan hoopis selline, mis paljudele raudselt vastukarva, aga mul kindel plaan ära proovida - ehk siis hakata sõitma SU klassis rahvasprinte. Praegu seal sõidavad VAZid ja mõned Moskvit¨id. Ma ei loodagi kõrgeid kohti, kuna seal on VAZid ikka väga forsseeritud. Minu esimene eesmärk on masin saada jäigaks, niiet pakub huvi, mis vedrusid-amorte kasutatakse Läti ringraja Volgadel, kui see just riiklik saladus pole. Siis BTR-i differ - kuidas on sellise asja kättesaadavusega? Kuidas sobib Volga silda? Kusagilt kõrvu jäänud, et vanasti kasutatud seda asja. Kere enamvähem korda, ei midagi näitusetasemel, aga roostet ei tohi ka olla.
Mootor on asja juures viimane milleni jõuan, sellele kapremont, asjad kaalu, kõike natuke kergemaks, aga mõistuse piires, kaane kanalid kollektoritega kokku jne. Ei ole plaanis mingit ulme püssi mis ainult ühe hooaja vastu peaks. Kui keegi nüüd viitsis selle pika jutu läbi lugeda ja teab mingeid vastuseid nii difri kui ka veermiku kohta võiks seda infot jagada.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.