Põhimõtteliselt need on märgistused seal ,kus on vaja midagi parandada või pahteldada. See,mida ma kasutan on miski teistmoodi marker. Tavalise markeriga seda tööd teha ei tohiks. Andis selle markeri mulle tuttav ja ütles,et tema enda autosid kogu aeg sellega joonistanud üle.
Kõige ohutum on kasutada grafiidi tükki.
Liitunud: Mar 20, 2006 Teateid: 80 Asukoht: Viljandi m/k, Võhma
Postitatud: E apr 01, 2013 8:31 pm Postita teema:
Tavaline harilik pliiats on sobilik ja kui asi lõpule läheneb on müügil aerosoolis spetsiaalne tahm mis lohke näitab. Tahma tuleks lasta kaugelt ja võimalikult vähe, mitte nagu värvi, siis on lihtsam teha.
Tahma lastakse siis kruntimise ja lihvimise vahel.
Markeritest ei tea ma midagi ja pole julgend kasutada.
Edu ja jõudu Volga ehitamisel, tore on jälgida kuidas asi edeneb! Kuulun ka püsi-publiku hulka, pilte ja juttu on ehk rohkem kui asja ennast aga seegi oma moodi huvitav. Jõudu ja sihikindlust!
Postitatud: R apr 05, 2013 11:50 am Postita teema:
1.aprilli postitusest võis eeldada, et sillad on alla tõstetud. Tegu polnud aprilli naljaga, vaid täitsa reaalselt teostatud ettevõtmisega. Alla tõstmine läks võrdlemisi ladusalt. Kuid selle eest sain tõdeda, et pidurisüsteemi puhul on mul veel palju õppida. Eriti seda, mis puudutab ekstsentrikudega reguleerimist. Lõpuks peale suurt pingutust ja vana RAFi mehe poolt, etteantud juhiseid jõudis mulle, selle auto pidursüsteemi eripära, lõpuks kohale.
Ühte teist on veel teha aga iga päevaga, jääb neid pisitöösid aina vähemaks.
Siin siis on valik fotosid, mis peaksid kajastama projekti senist kulgemist.
Avastsain,et roolikarbil on tõsine lekke. Nimelt on kaelustihend omadega läbi ja õli oli , seetõttu välja immitsenud. Hea,et selle nüüd avastasin, mitte siis kui kõik lõplikult kokku laotud on.
Pildilt, ei pruugi see lekke näha olla aga tuleb see, konkreetselt kaelustihendi vahelt.
Lisaks, andsin ühele vanale tungrauale uue elu....
ja siis panin käändtelgedele, ajastukohasemad ja õige nurgaga määrdeniplid külge.
Taaskord nädal möödas ja vähe haaval olen autot komplektsemaks muutnud. Sügisel toodud osade hunnik on nüüd lõplikult oma koha, leidnud auto küljes. Välja arvatud roolikarp, mis vajab remonti.
Pigitasin ära tagatiivad seespoolt, kuigi pildilt ei saa ilmselt aru mitte miskit, sest unustasin välku kasutada.
Tagasillale said trummlid otsa sobitatud....
ja rattad ka.
Amortisaatoreid veel paika ei saanud, sest vaja oleks lisaraskust kere peale,et see vajutaks lehtvedrud allapoole. Kui esimesed rattad all, saab selle probleemiga edasi tegeletud.
Esisillale said külge rooliotsad. Lõplikult saab rooliotsade lõtkud välja reguleeritud siis, kui mootor on autol peal.
Ning viimaks esitiib. Seda detaili puhastades avastasin, et ootuspäraselt oli lisaks värvile ka omajagu pahtlit sellel küljes.
Kuna uue esitiiva saamine on keeruline. Siis sai mõeldud,et ehk annab selle tiiva sisu keevitada toorikplekki külge. Aga kui uurisin palju see teenus maksab. Siis tuleb see sama kallis, kui uus tiib osta.
Hetkel ma ei teagi, mis siin teha. Ilmselt mingit head lahendust ei olegi, selletõttu jätan esitiiva praegu natuke rahule ja võtan miskit muud käsile.
Liitunud: Feb 11, 2010 Teateid: 233 Asukoht: Rae vald, Harjumaa
Postitatud: L apr 13, 2013 8:44 pm Postita teema:
Tere, seltsimees
Kas minu silmad ei näe hästi või tõesti auto jääb põhja alt Värvimatta?
Pigi alla ronib niiskus kiiremini kui sa auto valmis saad?
pigi alt ei näe ennem roostet kui auk on sees.
See pigi konkreetselt ei tohiks niiskust alla koguda, vähemalt nii asjatundjad väitsid. Pigem on see ikka kivikaitse, mis kogub niiskust endasse nagu käsn.
Põhja alune on töödeldud tinamenninguga(loe: vanakooli laevakrunt, mis tõrjub niiskust). Kuna tuttaval on VAZ 2101 tehtud sama ainega, juba 12.a tagasi. Ning tänaseni roostes pole, siis julgen seda enda masina peal ka kasutada.
Tore, et seltsimehed tunnevad muret, kuid hetkel on asjad kontrolli all.
Kahjuks Volgale ei saanud see nädal midagi märkimisväärset teha. Tuli selline sõiduk garaa¸i, mis vajas plokikaane remont ja see röövis kogu minu aja ära. Selle auto remondist, räägin ma kunagi tulevikus mõnes teise foorumis põhjalikumalt.
Midagi väga suurt pole teinud aga peamiselt tegelenud, suviste ettevalmistustega. Jutt käib siis osade hunnikust, mis veel kõik vaja üle värvida.
Tahan külge kruvida ka esialgu käsipiduri, nii ohutuse mõttes. Hiljem võtan selle maha, sest käsipiduri hoob ise tahab ka värvimist saada.
Toodud osade hunnik, mis kõik tuleb ära värvida.
Osasid on veel aga kõike pole saanud tuua ära, sest lihtsalt ruum sai kastiautos otsa. Kerega ma rohkem ilmselt midagi ei tee, nii pea kui roolikarp saab remonditud ja külge.
Ülejäänud "koli" tuleb ära värvida ja teha selliseks,et seda saab külge kruvida juba. Mootori osas on esialgu plaan vaid värvida üksikosad.
Edasist on raske prognoosida, kuna suvi on ees ja vaba aega ning võimaluste osas ei tea ma midagi rääkida.
Lõpetuseks: Tänu GAZ 3307(53B) remontile on saanud ruum otsa ja kogu garaa¸i sisu on nagu sealaut.
Transportisin osasid juurde, mis aastaid tolmu korjanud.
Selle suure "kola" vedamisega otsustas kastiauto plokikaanetihend oma koostöö lõpetada. Tänaseks on selge,et ilmselgelt tihend oli praak. Aga see on ühe teise foorumi jutt.
Kahjuks volgaga suurt midagi ei sünni, aja häda on ja lisaks on kuhjunud terve hunnik muid töid. Mida ma üritan järgemööda kaelast ära saada,et saaks autoga tegelema asuda. Õnneks anti aja pikendust, seega üritan ära teha kuidagi selle meeletu osade hunniku. Millal see saab lõpetatud on võimatu prognoosida.
Juurde ostsin ka detailie, kuna on mitmeid sõlmesid,mis vajavad remonti enne kui neid saab külge kruvima hakata.
Lisaks palve, kelle on üle 3 üleliigset tagasilla polti nagu fotol. Siis palun ühendust võtta.
Postitatud: R juuli 05, 2013 6:24 pm Postita teema:
Suvi on halb aeg hobiauto ehitamiseks. Plaane võib ju teha aga alati tuleb suvel muid asju ette. Nii,et ehitamiseni jõuab alles, sügis tuulte saabudes.
Siiani olen rohkem,n.ö kulisside taguste asjadega tegelenud. Käisin tuttaval külas ja tema lahkel loal, pildistasin tema originaalsena säilinud autot. Tegu on 1977.a masinaga,millel 90% ajadest algupärased. Seega näidismaterjalina minu jaoks on ta väga hea. Kuigi kaugeltki kõik ei kattu ega saagi kattuda. Kuid see on juba kitsama ringi jutt.
Olen kokku korjanud, ka oma laiali lõhutud mootori. Aga nii nagu Sm.Tihhonov on hädas oma V8-ga. Nii olen minagi sattunud päris mitme, ootamatu probleemi otsa.
Ostetud kolbidel puuduvad õlitus augud. Kui asi on vaid puurimisega lahendatav on mure murtud. Aga minu sisetunne ütleb, et nii lihtsalt see asi ei lahene.
Lisaks olemas olevad kepsud on kõik erinevad, kuigi pärinevad ühest mootorist. Teoorias peaksid olema, kõik kepsud ühesugused aga siin peaksid targemad kaasa rääkima.
Lisaks on veel üks aga! Nimelt kolvisõrme puksid on remont mõõdus ja seega, võib juhtuda,et neid kepse kasutada ei saagi!
Mootori kokkuladumise osas tähtaega pole, kuid eeltöö selles suunas käib.
Roolikarbi osas selgus,et vaja on vahetada välja ka kogu sisu. Ilmselt on lekkinud tihendi ja pealekeeramisega, hiljaks jäämise tõttu. Roolikarbi sisu natuke liiga palju ära kulunud. Probleemiks on hetkel üks puuduv võll ja ülemine tugilaager, mida pole õnnestunud leida.
Viimaks ka positiivne uudis.
Siis kui lootus kadus, leida korralik vasak esitiib. Andis ühistranspordi huviline, kodanik Hendrik, mulle ühe vihje. Kust võiks tiiva leida.
Kuigi juhtlõng polnud palju lubav. Siis seda suurem oli üllatus, kui tiib minu juurde jõudis. Sirge ja minimaalse pinnaroostega tiib, mida veel hing ihaldaks.
Lisaks Hendrikule tahaks tänada ka, kodanik Vanemuised, kes sai tiiva transpordi organiseerimise eest, endale väärilise eseme!
Postitatud: P veeb 02, 2014 9:26 pm Postita teema:
Ikka kodumaal, kulgevad minu teed.
Aga ei oska nagu millegist kirjutada. Volga osas olen mootori osasid puhastanud tagist aga kaugemale pole jõudnud. Lihtsalt töö asjad ei lase tegelda volgaga. Küll aga tuli tegelda,korra ühte teise Volgaga,mis peaks osalema selle aasta Talverallil.
Saksa autoga on tore sõita aga esivedu, ikkagi tagaveolise Volga sõidurõõmu ei asenda.
Sõber, võttis enda hoolde numbrite taastamise ja nüüdseks on olemas, komplekt ajastukohaseid numbreid.
Päris iludused pole aga mind see ei sega.
Lisaks sai tagasi ellu äratatud, üks pikalt varjusurmas olnud auto, millega olen 2013.a suvest peale oma pead vaevanud. Probleem oli tõsine ja asi tundus juba selles suunas,et vii või auto vanametalliks. Aga tänu kodanik Raivo Rajule abile, sai probleem lahenduse. Abi palumine pole häbiasi,kui enda mõistus jääb puudulikuks.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.