Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 24 (1977) roheline, Zaparov
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 156 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24 (1977) roheline, Zaparov
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24 (1977) roheline, Zaparov
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N mai 07, 2009 12:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

sm. Mirski kirjutas:
Kus kohas see poolraam sellel kõver on?


Palun vaadake seda fotot hoolikalt!!!

Märkate enne roolikarbi kinnitust ebaharilikku volti raami sees?
See on ilmselt avarii tagajräg rattaga on vastu midagi? sõidetud Evil or Very Mad
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N mai 14, 2009 5:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pildid ei saanud päris õiges järjekorras, kuid loodan,et see kedagi ei sega!
Happekrunditud kere ja mõningad osad!



Minu versioon telesaatest Laughing "Auk seinas"

Mõned liivapritsi järgsete tööde fotod!




Järgmised detailid,mis said tisnkimisse saadetud


Eilse seisuga said siis liivapritsi tööd läbi, täna koristasin ruumi puhtaks
ja alustasin värvimisega. Ausalt ,see on minu esimene auto mida ma iseseisvalt värvin. Homme on näha kui hästi see välja kukkus
Laughing . Ma arvan,et ilmselt tulevad teatud parandus tööd lisaks.
Kuid üldine mulje asjast on juba tunduvalt parem.
NB! See keemiaga mässamine ei meeldi sugugi, kuna tervis kannatab selle all. Seekord katsun ära kannatada Cool.

Homme töö oleks järgmine:
*eemaldada salongist liiv
*katus ja tiivad taldlihvijaga üle käija, kasutada hiljem ka silikooni eemaldajat!
*pöörata autokere vajaduse ringi
*parandada vead värvimises
*vajadusel eemaldada kinni kuivanud liiv n.ö kvaliteedi parnadused värvimises.
*värvida ka varasemalt mainitud peenem pudi!

Nüüd jääb siis nädalaks kere seisma, mis edasi saama hakkab, peab täitsa mõtlema. Peaks nagu keevitamise suunas minema, kuid esmalt vaja plekidetaile juurde muretseda.Ühesõnaga natuke finanstilist poolt uurida ja kaaluda hinnapakkumisi.


Viimati muudetud Zaparov poolt (E mai 25, 2009 3:45 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1091
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R mai 15, 2009 10:01 am    Postita teema: Vasta viitega

Punase krundi puhul on tegu pigem roosteaktiivsete lisanditega krundiga. Nimetus on kuskilt kõrva jäänud ja ei pruugi päris korrektne olla.
Happekrunt on minu teadmiste järgi hele kollakas, õudse happelhaisuga ja kantakse väga õhukese kihina peale. Kohe peale happekrundi peale kandmist kaetakse pinnad veel tavakruntvärviga, mis "sulgeb" ja kaitseb happekrunti.

Sain vahepeal niipalju targemaks, et happekrundile ei tohi epokrunti peale kanda, mingi materjalide omavaheline probleem. Kasutama peab tavakrunti.



Viimati muudetud Sm Mirski poolt (R mär 05, 2010 3:25 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
nymmik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 25, 2006
Teateid: 325
Asukoht: Harjumaa, Hüüru

TeadePostitatud: R mai 15, 2009 10:10 am    Postita teema: Vasta viitega

Mina ei oleks julgenud katust küll lasta liivaga


Mis nägu see plekk jäi ja palju pahtlit läheb?
Kas peale liivapritsi on plekk traatharjaga ka üle käidud, et liiva osakesed ja räni pleki seest eemaldatud?
_________________
Volgatu seltsimees
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mai 15, 2009 12:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Mirski jutt jumala õige ainus viga,et töökojas pole ainsatki liitrit vahekrunti, sinna peale panna Laughing . Ilmselt jääb sellisele kujule mõneks ajaks kuni keevituse tööd tehtud.

Sm.Nymmik, ei ma pole katust liivaga lasknud, kuna see oleks liiga riskantne. Pilt on eksitav kuna see mis katusel on liivatolm Wink .
Katuse tegin täna liivapaberi ja taldlihvijaga üle! kasutasin esmalt 60 ja siis 180 paberit ja puhastasin silikooni eemaldajaga ära.

Kui jõuan järgnevad ka tänaste edusammude fotod.

Jätkub!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L mai 16, 2009 5:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Täna siis koristasin oma värvitud detailid kokku ja koos Martti Metsaga Cadillaci klubist tirisime auto tagasi minu garaa¸i.
Asjaga hakkas kiire kuna töökotta, tulevad uued aparaadid ja ruum vaja vabastada! Selle pärast kiirustati ka värvimisega tagant.
Tulemuse üle ütleks,et ei ole paha,algaja kohta! Ainult mõnes kohas on värvi sisse liiva lennanud ja jooksma ka läinud Laughing ,esimese probleemi eest Gaziku onu juba varem hoiatas. Kuid asi on parandatav seega, mis sitast see uuesti! Wink

Järgmisena on plaan, sillad,uksed,luugid,põll (NB! nüüd ka doonor põll olemas) jm, kaasa arvatud peenike kraam ära puhastada ja värv peale.
Soov oleks saada sillad remonditud, komplekteeritud ja värvitud,et ei peaks
seda kere platvormi/aluse peal pidevalt liigutama.
Juurde muretseda põhjaplekid, 1 (2)ust + mõned spetsiifilisemad plekitükid.
Ja viimaks ,kuid mitte vähem tähtsaks oleks siis värvid!

Jätkub
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L mai 16, 2009 5:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

nymmik kirjutas:

Mis nägu see plekk jäi ja palju pahtlit läheb?
Kas peale liivapritsi on plekk traatharjaga ka üle käidud, et liiva osakesed ja räni pleki seest eemaldatud?


Jätsin 2 küsimusele vastamata Sm.Nymmik loodan,et ei pahanda.
1.On vaid mõned, varased mõlgid katusel, sinna läheb vähe pahtlit, välja pinnida ei saa kuna kere konstruktsioon segab ja mõlk on sellise koha peal kuhu millegiga juurde ei pääse!
2.See jäi tegemata ja seepärast natuke krobeline on peale värvimist aga nagu ma eelmises postituses ütlesin, siis ma parandan vea ära! Wink

Pilte ka,kuid ei saanud töökojas pilte teha, tänane päev möödus ameerika maa masinate saatel nii kähku, kuid need sündmused ei ole selle foorumi teema!


Fotod väga informatiivsed pole aga täna tõesti kiire päev olnud, palun mõistvat suhtumist siis.

Jätkub
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Illar
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 03, 2007
Teateid: 12
Asukoht: Saaremaa, Kaarma v, Mändjala

TeadePostitatud: E mai 18, 2009 12:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

selle väikse liivapritsiga võib lasta vabalt ka katust, ei tõmba see plekki ära, isegi lasknud pehmeid plekke...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade MSN Messenger
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T juuli 14, 2009 10:36 am    Postita teema: Vasta viitega

Pole juba pikka aega midagi kirjutanud ,kuna ausalt, mingit erilist edasi minekut ei ole. Olen saanud emaile ja sõnumeid,et mida teed ja kas nüüd ongi kõik,et jääbki sinna paika! Võin lugejate rahustamiseks öelda,et alla andmise mõtteid mul pole kohe mitte! Ning vahepeal pole ma endale ühegi Cadillac Fleetwoodi ega Buicki kuhugile kuuri alla ära peitnud ega soetanud. Ameerika maa ahvatlustele on raske vastu panna peab tunnistama. Samas võib olla ongi Sm.Väravamehaanikul õigus,et tegemist on vaid läikivate ahvatlustega, mine sa tea!

Kuid ometi päris käed rüpes istunud pole. Tegin suure välja mineku ja ostsin korraliku plekk katuse oma garaa¸ile, see vana katus on nagu üks suur õnnetus! Kuna laseb vett, aeg ajalt läbi ja effekt on sama nagu katust ei oleks. Lähiajal saab uus katus peale ja saab üks suur mure ära lahendatud.

Kuid tulles volga juurde siis:
Oleks tarvis laenata CO keevitus! Ilmselt reaalne on see mida Sm.Mirski siin teemas on varem öelnud! Hinnapakkumisi kerele olen saanud, varjeeruvad 12000-15000.- mis on ka ilmselge,et ega sellist
raibet keegi väga hea meelega teha taha. Teisalt mul kahjuks pole sellist raha välja käija.Kuigi ma ei kahtle,et saaksin korraliku töö tehtud selle eest. Kuid hetkel sellega ongi nii,et kohati on tunne nagu lõhkise küna ees. Kas oodata korjata raha ja lasta ära teha või võtta asi ise käsile ja teha otsast lõpuni ise edasi!?

Detailid, mis tagasi tulid tsinkimisest, üks detail on läinud kaduma kuid see õnneks pole midagi väga olulist. Kuid selle asemel sain mingi ameerika auto osa hoopiski?

Üks sõber Nõost, tõi mulle sellise asja!


Hetkel siis on päevakorras keevitamine ja sellega seonduv.
Detailidega seoses on vaid päevakorras järgmised asjad:
põhjaplekk, 2 velge,paremapoolsed uksed.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T jaan 19, 2010 3:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ilmselt keegi kindlasti imestab,et mis siis saanud on viimasest korrast, kui
ma siia teemasse midagi kirjutasin. Sm.Tihhonovi sõnad: rohkem tööd vähem juttu. Panid mind mõtlema nii mitme asja üle. Kaua olen selle auto omanik "õnnelik" omanik olnud ja millised olid minu unistused selle autoga seoses.
Rahustamiseks võin öelda,et metalli pole autot viinud ega vii ka ilmselt
kuna vaadates siis 4.a jooksul on ta mulle ilmselt "külge kasvanud".
Kas ma just hakkan nüüd mingit "mega korraliku" asja tegema on ise küsimus, pigem olen võtnud omaks suhtumise ,et peamine on,et saaks
nii ajastukohane kui saab ja,et ise rahul oleks.
Sügis läks mul täitsa aia taha kuna jäin haigeks päris pikaks ajaks ja see keeras mul palju asju peapeale.
Vahepeal sai ka automotosse teema tehtud kuna mitmed tuttavad käisid peale ja kuna nad volga.ee-d külastavad harva siis sai sinna ka teema tehtud igasugu
kiirete küsimuste lahendamiseks. Siia tahaks edaspidi kokkuvõtva jutu panna,et oleks lihtsam lugeda ja,et asi püsiks teemas.

Lugesin siis automoto foorumis kasutaja Twist GAZ 22
teemat ja mina ei tea,mis aga midagi hakkas mul hinge närima ja sai võetud vastu otsus, ka need viimased jupid,mis on laiali kiskuda. Võtsin kohe mootori ette, tulemuseks oli siis see,et kes iganes seda mootorit remontinud pole töö on väga prosta olnud.
- karteri vanni kinnitamiseks mõeldud tikkpoldid pooleks ,keermed rikutud jne. Tihend iseenesest nagu uus aga vann on jube õline ja porine.
-õli oli puhas, õlipump paistab lausa uus olema.
-hülsid said välja ploki seest on tõõpind on korras aga jahutus särgi poolne osa on kõike muud kui hea.
-väntvõll on ilmselt kuivalt kokku pandud või jäänud õli nälga ,sest esimesel raamsaalel on sooned sees.
-õlirõngad kolbidel kinni jäänud
-siduri osa sisuliselt uus ja kasutatav veel
-osad tihendid tavaliselt pappist tehtud, omavalmistatud.
Eelmine omanik väitis,et mootor on 20.000km sõitnud, sisuliselt vaadates mootori kulumist siis täiesti usutav, tüüpiline koht hooratta juures asuv rasva nööri juurest pole ühtegi tilka õli läbi tulnud.
Ainuke asi teha on siin kõik puhtaks pesta ja mõned uued osad osta, eelkõige hülsid ja tihendid mootorile.

Hetkel ootavad veel lammutamist eelseisvaks remondiks: rooli sammas, käändteljed,kardaan,tagasild,generaator.

Tagasillaga on see jama,et see tuleb vist ühes tükis uus osta vanal on lõtk jube suur sees, ja kuna see on ka autoga ilmselt 1978.a peale kaasas sõitnud siis vist selle lammutamine on üldse küsimus kas tasubki,ette võtta. Ise enesest võin ta laiali võtta,õppe eesmärgil. Tingimusel,et ennem saan mõned kinni roostetanud poldid liikuma.

Pilte ka,mida mõned ilmselt juba näinud on:

Mõned mootori osad, enamus siit fotolt taas kasutatav.

Natuke õnnetu väntvõll

Mootoriplokk ZMZ 2401 1982.a enne survepesu

Jahutuskanali osa plokis

Hülsid siis mille ümber on kogunenud mingi roostet jm imelikku sodi.

Vähe haaval asjad arenevad


Jätkub
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E mär 15, 2010 12:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vahepealseid mõtteid natuke:

Nimelt küsimus kere nr osas?
Passis on 1978 aga kui ma kere nr hakkasin olemas olevatel ja teada oleva infoga 77/78.a masinate kohta võrdlema selgus,et alates 500XXXX on 1978 ja
minu 470XXX peaks olema kindlasti 1977.a
Kunagi peab selle vea ilmselt ära parandada laskma ARKis.
Ka on birka ära võetud tulemüürilt, arvan,et ikkagi miski vasturääkivus vanas passis ja kere nr osas. Ei arva,et kere vahetus pigem miski bürokraatia omal ajal.
Samuti ei saa ma ilmselt iialgi teada kas mul on olnud 24 või 2401 mudel!

Järgmine probleem on,et kuidas ma saan õige 1977.a mootori. Nimelt olen tähele pannud,et 1983.a mootori ja vanema siis 1977,.a mootori ehituses on väike erinevus nimelt õli pumba osas. Fotol vasakpoolne peaks olema see,mida kataloog näitab ja parem on selline(fotol olev lõigatud),mis mootorist välja tuli.

Samuti on otsapukk kuhu rasvanöör toetub teistsugune. Kuid kuna sinna mootori sisse keegi reaalselt ei vaata siis on see kolmanda järgu küsimus. Aga jama tekib kui tuleb minna kunagi kauges kauges tulevikus musta numbrit taotlema ja mul pole ei birkat ja mootor on ka 1982.a ja 2401!
Birka probleem on lihtne lahendada kuid mootori nr ja aasta arvu puhul on natuke jama. Peaks nr 83 üle lööma 77-ga?
Originaal mootorit ei leia enam iialgi ja sama aasta(1977) varumootoriga sama teema. Olen uurinud aga siiani ei mingit tulemust on vaid jäänud kas vanemad või uuemad mootorid ja mootori plokkid ette. Tuleb ilmselt edasi otsida. Seega hulga probleeme millele kohe ise vastata ei oska.

Teine huvitav tähelepanek: kere puhastamisel märkasin,et tehase poolse pigimattiga salong küll kaetud, kuid põhja all v.a käigukasti tunnel, ei olnud miskit muud kattet peal. Puhas plekk ja punane krunt värv ja sinna otsa, miski omavalmistatud mögin.
Loodan,et see tähelepanek aitab natuke selgust tuua GAZ 24 koosatmise ajalukku.

Jätkub
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E mär 15, 2010 12:53 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuna vahepeal on olnud ilmad äärmiselt ebasoodsad, siis igasugu ehitamine sai lükatud soojemate ilmade ajaks. Kuid ilmataat paraku muudab elu alati keeruliseks just siis kui sul seda kõige vähem vaja.
Aga külma ilma, tooli ning laua puudumine garaazis rääkimata soojapuhurist: enam mind ei takista. Kui vaja midagi teha siis tuleb see ära teha.

Konkreetselt sai puhtaks pestud bensiiniga: käändteljed, veepump ja mõned mootori ning esisilla detailid. Palju meeldivam on kätte võtta puhast asja kui miskit roostes või kõnsa kihiga kaetud detaili.
Nüüd on küsimus selles,et vaja oleks ka need asjad ära värvida, kuid siin tekib probleem, nimelt kus?
Praegune garaaz teha värvi töökojaks pole ka halb mõte, kuid siis tekib küsimus kuhu ma selle kere lükkan seniks kuni seal värvida ja lasta detailidel kuivada? Samuti pole ka kompressorit, maalri ülikonda ega värvipüstolit (on üks veneaegne aga värvida tollega ei saa).
Kui kompressori saan veel rentida, maalriülikonna osta ja värvipüstoli ka siis ruumi osas tekib mul probleem,et kust see leida?
Siit järeldus,et oleks kohe pidanud kaks garaazi ostma, kuid see on nüüd tagant järgi tarkus. Ometi miski lahendus sellele probleemile peab olema, kuid
ise asi on millisena võiks see lahendus välja kujuneda?

Kuid piltide ja tegude juurde minnes siis....

Mootori plokk ja käändteljed said puhtamaks, mootori plokkiga muidugi tuleb veel tegelda.

Mida võiks need nr mootoriplokki peal tähendada?

Veepump sai ka puhtaks, nüüd vaja veel termostaat ja termostaadi kopsik lisada ja asi on nagu uus.

Vasak esitiib, mis ilmselt leiab koha minu autoküljes, tänud Sm.Tyymiis

Klapikambri kaas mida sai otsitud taga pikka aega, siin kohad tänud Sm.Varblasele, kelle abita poleks see kaas minuni jõudnud
Wink

Võrdluseks roolikarbid, vasakpoolne on 1985.a auto pealt ja parem poolne minu auto pealt (ilmselt 1977.a)

Roolikarbid on markeeritud

Välisel vaatlusel tunduvad sarnased, ehk siis 99% identsed olema.
Vana roolikarpi ma veel minema ei viska igaks juhuks.

Parem pooltelg, mis tagasillast välja tuli.

Vasak pooltelg, minu jaoks tunduvad need asjad korralikud olema ja seega võib neid taaskasutada, samas mida lugejad arvavad?

Jätkub
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 410
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N mär 18, 2010 9:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

"Teeks suitsu, kui keegi tuld pakuks ja kuskilt sigaretti saaks!" See vana kõnekäänd tuli lugedes meelde.
Ega seda autot vist enam rohkem lammutada ei õnnestu ja lõpuks tuleb ikkagi hakata teda taastama. Mulle meeldib, kui mehed nokitsevad töökojas, ei ole kobakäpad ja ei raiska oma elu pubides istumisega. Me keegi ei ole siia ilma sündinud meistriteks, vaid oleme tasapisi raamatutest ja eriti meistritelt oma oskusi kogunud. Ilma tööriistadeta töökojas pole midagi teha. Suuremal või väiksemal määral oleme oma tööriistu pärinud vanematelt, saanud kingiks sõpradelt või laenuks naabrimeestelt. Peamiselt ikka oleme kogunud raha pere kõrvalt ja ostnud ainult hädavajalikke asju. Tööpinke sai taastatud päris utiillist. Esimeste välisreiside taskuraha kulus minul eranditult tööriistadele. Tööriistad ise ei tee midagi, nendega loome endale võimaluse hästi tööd teha. Õnnestunud tööst saame me oma kaifi kätte.
Kindlasti vajame me enda kõrvale mõttekaaslasi, kelle käest hädas olles nõu küsida. Latt tuleb seada enda võimetele ja võimalustele vastavale kõrgusele. Pole mõtet joonduda nende järgi, kellel on palju rikkalikumad võimalused või lihtsalt paks rahakott. Kõnekäänd ütleb, et pigem varblane peos, kui tuvi katusel.
Noorte meeste puhul on loomulikult tähtsam, et nad omandaksid esmalt tööalase kvalifikatsiooni ja looksid jätkusuutliku perekonna. Vanatehnika olgu ikka vaba aja tegevus.
Et mu targutamisest midagi kasu oleks, siis seal Elva staadioni servas elab üks hea meistrimees (mõni aasta tagasi oli tal veel RAF buss ja kollane Sapaka muhk õues), kes võiks sulle nõu anda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mär 19, 2010 11:21 am    Postita teema: Vasta viitega

Rahu,ainult rahu Sm.MTJ juhataja, pole mõtet minu pärast muretseda, ma arvan,et küll ma oma probleemidega ka ise toime tulen.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 880
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R apr 16, 2010 6:06 pm    Postita teema: Vasta viitega



Ei oska seekord ,midagi erilist rääkida pigem lisan fotod miskitest detailidest,mis said tehtud. Vaikselt pürgin eesmärgi suunas.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  Järgmine
Lehekülg 9, kokku lehekülgi 18

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud