Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Probleem G 24 kojameestega
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 227 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Probleem G 24 kojameestega
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Probleem G 24 kojameestega

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P mai 20, 2012 10:07 am    Postita teema: Probleem G 24 kojameestega Vasta viitega

Tere
Tekkis selline probleem, et G- 24 kojamehed ei tööta enam.
Keerasin (sellel hetkel veel töökorras olevate) kojameeste lülitile nuppu külge ja kojamehed läksid tööle. Käisid paar korda vaevaliselt üle kuiva klaasi ja nüüd ei tee kojamees enam ühtegi liigtust.
Kas oskab keegi nõu anda, millest alustada vea otsingut?
Mootori poolsest pistikust tuvastasin, et toide on ühel juhtme otsal olemas. Lüliti pööramisel 1. astmesse tekib mass kahele klemmile ja 2. astmesse lülitades jääb mass 1ühele klemmile. Seega usun et lülitis, kaitsmetes ja juhtmetes probleem ei pesitse.
Tervitab, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P mai 20, 2012 12:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere!
Minul oli probleem G21 ajami kiirema käiguga. Sõiduautode elektriraamatust lugesin mõned võimalikud veakohad. Nt. nikroomtakistist või siis juba mootori mähisest...
Kuid minu masina viga seisnes hoopiski valesti kokkuühendatud juhtmetes kojameeste takisti eel ja järel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E mai 21, 2012 11:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Volga autode remondiraamat pakkus esimese võimaliku veana kulunud harjasid ja määdunud rootori kontaktpinda.
Võtsin kojameeste ajami mootori lahti ja ega ma sealt seest midagi erilist ei leidnud. Harjad olid korras. Kuna põhimõtteliselt neid vahetada ei saa jääb mulle arusaamatuks soovitus harjasid kontrollida. Puhastasin ära rootori, panin puksidele määret ja kokku tagasi. Paneb imestama, kui robustselt on mootor tehtud, no ikka täitsa kirvetöö, eriti seestpoolt. Teiseks ei saa ma aru, kuidas tehase inseneride arvates seda mootorit kokku peaks panema. Kokku ma ta sain, aga minu jaoks oli see justkui laeva mudeli ühes tükis pudelisse toppimine.
Profülaktika tasus ennast ära, mootor hakkas käima. Miks ta seisma jäi, jääb muidugi selgusetuks. Järgmine kord tuleb tegeleda intervalli mehaanikaga, et kojamehed alati ühte äärde sõidaks. Praegu ei ole selle jaoks aega.
Tervitab, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud