Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 21K 1960 Kaldi
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 356 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 21K 1960 Kaldi
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 21K 1960 Kaldi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 206
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: E veeb 13, 2012 4:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kaldi kirjutas:
...
Lähiajal seisab ees akende paigaldus. Tänu Marko sõpradele Leningradist, olen saanud kätte eksport aknatihendid. Jah, ka Retrodetailil esines komplekteerimisraskusi (saadeti algul tavalised tihendid, mis siiski ümber vahetati). Nüüd ma pöördungi suure ringi poole, kuidas õigesti paigaldada esi- ja tagaklaasi. Klaasid on praegu veel originaaltihendite ja kroomide vahel. Kas peaksin mingid ülemineku kohad ära märkima? kuhu jätta tihendijätkamise koht (üles või alla). Uus tihend on veel veidi õline. Millega puhastada, kas üldse puhastada. Kas klaasi ja uue tihendi vahele panna mingit segu...., millega hermetiseerida tihendi ja kere kokkupuutepind.
Olen tänulik kõikide õpetuste eest.

Niipalju kui on olnud kokkupuudet lisakroomiga esi- ja tagaaknatihenditega, on nad kõik säilinud ideaalselt vastupidiselt tavamudeli tihenditele. Pragunemata lihtmudeli tihendit on raske leida. Kroomiga tihendil ei olegi jätkukohta. Ta on üks sõõr, mis on kokku vulgitud neljast osast. Ülemine ja alumine osa soonega, mille sisse lähevad liistude "küünised", küljeosadel soon puudub. Kui tehasetihendid ikka terved, soovitan ma neid kasutada. Eelnevalt ikka tihendeid pesta. Nii seebiga-veega, kui ka aviobensiiniga (silikoonieemaldusvedelik- maalrid teavad!). Iga liistuprigu ja vahe eraldi. vajadusel ka kasutada mehaanilisi abivahendeid kleepunud roostekobrutiste eemaldamiseks. Juba tehases kasutati mingit musta "mastikat" nii klaasisoones kui ka keresooones. Uuena ta võis olla isegi mingi aja ka elastne, kuid ajajooksul kuivab kõvaks, ta ei täida enam oma otstarvet. Nüüdsel ajal on DINITROLI sarjas väga hea "paigaldusnäts" padrunis, mida saab paigaldada silikooni püssi. Olen seda tatjat ainet kasutanud just esi- ja tagaklaaside paigaldamisel ja see on väga hea tihendusmastiks. Esmalt olen kandnud seda tihendi klaasipoolse soone põhja ja seejärel paigaldanud tihendi klaasile. Peale seda tuleks paigaldada oma soonde nii ülemine kui alumine ehisliist. Seejärel keerata klaas koos tihendiga kummuli ja püstoli abil pigistada "nätsu" tihendi välisküljele jääva serva sisepoolele, rohkem nurga sisse.
Klaas paigaldada ikka paigaldusnööri abil. See ei tohiks ka liialt peenike olla, muidu paigaldamise ajal võib nöör tihendi servasse lõikuda. Vanal Volgal on ülal katusesirm, mistõttu tuleb paigaldust ülalt hakata. Seega tihendisse aetud nööri vabad otsad peavad esialgu jääma üles. Et ei läheks lausa vägistamiseks tuleb enne tähtsat tööd kasutada libestit. See tuleb kanda loomulikult kummile! Täpsemalt kummitihendi siseserva välimise ning ka sisemise poole peale. Ennevanasti oli parim libestusvahend pasta RS (roheine seep), firma Orto või Flora toode. Tänasel päeval peaks sobima rehvipaigaldusseep, selle puudumisel vaseliin või väheses vees sulatatud seebitükk. Õige koguse puhul hakkavad paigaldatud klaasil terve ringi ulatuses "nätsu" jäägid välja ronima tihedatavate pindade vahelt. Sellisena paigaldatud aken on täiesti veekindel, ei ole ohtu, et akna nurkadest hakkab vesi vihmasajuga sisse nirisema. Liigse "nätsu" saab eemaldada lõigates liigse osa tihedi ligidalt läbi, olles eelnevalt pindasid niisutanud samuti seebiveega. Lõigata võib hambaorgi otsaga, puidust võinoaga jms. Lahtilõigatud jääk rullida-muljuda kokku. Niisutamine on vajalik selleks, et vältida lahtilõigatud ja eemaldatava "nätsu" kleepumist hetkega nende pindadega, millega pole tal veel kokkupuudet olnud. "Näts" on pruun ollus, mille pind "rahunedes" tõmbub veel tumedamaks ja ei ole tihendil märgatav. Tema nätsuomadused aja jooksul ei muutu, jääb elastseks. Selliselt paigaldatud klaas ka ei värise ega nagise tihendis isegi mitte "treppis" teel sõites.
"Nätsu" mark DINITROL 460. Maaletooja peaks olema AS Rivor, asub Männikul.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N mär 15, 2012 1:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Olen saanud vahepeal mitmeid kõnesid huvilistelt, kes on jälginud auto arengut. Ega midagi olegi lisada. Auto on korrektselt värvitud, uksed- tiivad kapoted jällegi küljes. Armatuur paigas, lagi paigaldatud koos tihenditega. Lähiajal pannakse ette ka esi- ja tagaklaasid, siis on lepingulised tööd lõppenud. Veidi ongi alt vedanud klaasipaigaldaja, aga ega mul kiiret ole. Auto on soojas garaazhis ja värv kivineb. Loodan varsti auto kätte saada, seni valmistan stangesid ja kannelt ette. Otsin lätist tulede ja embleemide aluseid tihendeid.
Pildid varsti.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N mär 15, 2012 5:54 pm    Postita teema: Vasta viitega






_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R mär 30, 2012 1:14 pm    Postita teema: Vasta viitega

Täna väljus auto värvikojast ja toodi treileriga linna. Ootamas on pikk kokkupanemise protsess ja teatmikes tuhnimine. Aga ega elu peagi lihtne olema. Veelkord tänu Jaanile ja tema Töökojale Jääraku OÜ, Purde teel.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: L mär 31, 2012 12:00 am    Postita teema: Vasta viitega

Tubli tulem.Ei ole sõnu.Ainult tööriistad ei püsi enam kadedusest käes.Aga ma ikka eestlane ... .
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: L mär 31, 2012 10:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma oleks ikka natuke nõutu küljekarbi värvivaliku osas. Äkki ikka maalril jäi püstolisse veidi tumedat värvi järgi?
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P apr 01, 2012 5:57 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ei muuda veel disaini. Värvida jõuab alati.
Lisan ka ühe lingi, kus samuti küljekarbid heledad. Ehk hakkab teistelegi meeldima.
http://www.youtube.com/watch?v=shSCAOnPRrs&feature=related
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E apr 09, 2012 10:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere!

Väga ilus auto, suurepärane! Loodan selle auto ka näha peatselt!


Mina avaldan arvamus, et salongi roosa kangas ei ole originaal, samas, kui dermantiin on küll.
Lisaks, soovitan edu Volga taastamisel ning julgust eksperimentideks! Kui on jäänud veel mõned küsimused, alati valmis neile vastata!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N mai 24, 2012 9:51 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ka mina kuulun seltskonda, kes ei oska pilte üles laadida, seepärast pole ka midagi lisanud auto kokku panekust. Olen mõned ringid teinud Kitseküla vahel, kuid see on rohkem eputamine. Täna avaldasin muret, et vana volga pidurid on jamad, kui 2 tunni pärast helistati ning pakuti võimendit. Käidud ostetud.
Lisan ühe lingi, kuidas venemaal vidin lisatud.
http://cars.auto.ru/cars/used/sale/18445384-64029.html
Kas mõni Eestimaa mees on piduri võimendi ka reaalselt gaz 21-le paigaldanud. Tuleks vaataks ja osaleks õpitoas.
Tänan ka Martinit (sorry Tihhonovi), kes oma autol kirjutas pikalt võimendi hooldust.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
insener
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 14, 2007
Teateid: 298
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R mai 25, 2012 7:29 am    Postita teema: Vasta viitega

Kaldi kirjutas:
Täna avaldasin muret, et vana volga pidurid on jamad, kui 2 tunni pärast helistati ning pakuti võimendit. Käidud ostetud.


mul on küll viimasest GAZ 21 omamisest juba ikka 3,5 aastat möödas, kuid ei mäleta kordagi, et pidurid kehvad oleks. need kitsad rehvid sai blokeeruma iga teekattega. loomulikult on GAZ 24 võimendiga pidurid kergemad, rääkimata tänapäeva autodest.

Minu GAZ 21-l oli kogu pidurisüsteem originaal, kuid kõik detailid korraga uute vastu vahetatud. silindrid (ka peasilinder), trumlid klotsid ja voolikud. võibolla ongi võti selles, et kui panna kõik uus või siis saada kogu süsteem igasugu setetest vabaks, siis ka asi toimib.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mai 25, 2012 10:15 am    Postita teema: Vasta viitega

Kui paigaldada GAZ 24 pidurivõimendi GAZ 21le,siis minu esimene küsimus oleks; kust võtta vaakumi väljavõtte mootorilt?
Tavaline protseduur on olnud GAZ 21 kollektori asendamine GAZ 24 omaga. Võimendi asukoht on juba, iga omaniku enda äranägemise järgi määratav asi.
Teine võimalus on siis GAZ 21 kollektorile teha vastav auk vaakumi stutsi jaoks? Aga see jälle rikub originaalsuse ära.

GAZ 21 nagu ka UAZ-il peaks olema pidurisüsteemil üks eripära. Nimelt on tal ekstsentrikud,millest reguleeritakse klotsid võimalikult trummli, hõõrdpinnale lähedale,et saavutada parim kokkupuute pind( siis klotsi ja trummliseina vahel). Protsess ise on aeganõudev ja teinekord lausa närve sööv,et saada kõik rattad ühtlaselt pidurdama.
Olen ise mitme GAZ 21ga sõitnud, nii originaal piduritega,kui ka ringitehtud versiooniga. Ütleksin,et minu jaoks (tagant järgi meenutades),mingid erinevust väga ei olnud. Vaakumvõimendi on linnassõidul ohutum,eriti kui teised liiklejad ei hoia ettenähtud pikivahet.
Kuid, ma siiski pooldaksin originaalsüsteemi säilitamist ja selle töökorda tegemist. Nagu eelpool mainti,tasuks üle vaadata trummlite seisukord.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R mai 25, 2012 4:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Lihtsalt infoks Zaparovi jutule sekka, et ka Gaz 24-l toimub pidurisilindrite reguleerimine rataste juurest käsitsi ja on tõepoolest aega- ja kordusreguleerimisi nõudev, kuid siiski teostatav.

Isereguleeruvad silindrid tulid millalgi hiljem, kahtlustan, et 2410 tekkimisega.

Kuid isand Kaldile ei soovita midagi, sest igaüks on ise oma auto omanik ja selles mõttes võib temaga teha, mida soovib. Kindel see, et vaakumvõimendil on omad eelised, aga kindel on ka see, et originaalkonditsioonil on samuti omad päris olulised eelised.

Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Pukspuu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 25, 2005
Teateid: 95
Asukoht: UK/Tartu

TeadePostitatud: L mai 26, 2012 4:14 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pidurisilindris on pilu reguleerimine automaatne kompenseerimaks klotsi normaalset kulumist. Reguleerida saab klotsi teist otsa ekstsentrikuga, aga seda on tarvis teha uute klotside paigaldusel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 28, 2012 12:17 am    Postita teema: Vasta viitega

Julgelt soovitan säilitada originaalne süsteem kasvõi läbi närvesööva reguleerimise, sest ümberehitus on kindlasti sama närvesööv... Lisaks teised hakkavad liigselt pärima...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E juuni 11, 2012 10:40 am    Postita teema: Vasta viitega

Ka mina olen vahepeal nokitsenud. Nüüd on värv kõvenenud, alustasin kroomdetailide lisamist. Kahjuks on ehted aastast 1960, aga häda ei anna häbeneda. Tean isand Mirski arvamust ilusale naisele vanade ehete lisamisesest...aga.
Pildid varsti
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 9

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud