Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Volga Gaz 21 kapotialuse + armatuuri taastamine.
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 250 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Volga Gaz 21 kapotialuse + armatuuri taastamine.
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Volga Gaz 21 kapotialuse + armatuuri taastamine.
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
stihl
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 02, 2011
Teateid: 13
Asukoht: Tln, Kristiine

TeadePostitatud: E jaan 30, 2012 10:07 am    Postita teema: Vasta viitega

Tänu doktor Metallovile nüüd remondiraamat kah olemas...Smile

Uus häda seoses kolvirõngastega: praegu müüdavates komplektides on (ühe kolvi kohta) üks tavaline surverõngas ning kolm plekkrõngast, mis väidetavalt pannakse keskmise surverõnga asemele üksteise otsa????

1971a välja antud varuosakataloog väidab, aga, et mõlemad surverõngad peaks ikka tavalised, mitte plekist, olema.

Tavarõnga paksus mikromeetriga mõõdetuna on 2,51mm, seega ok.

Kolme plekkrõnga kogupaksus, aga, on umbes 2,11mm, ehk kogu see kompott jääks tugevalt üles alla loksuma...

Kas see peabki nii olema või on meil kolvid valede rõngavahedega?
Esimese hooga tundub küll, et tuleb kaks komplekti rõngaid osta ja mõlemad survekad ikka "tavalised" panna...
Mis spetsialistid arvavad?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 106
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T jaan 31, 2012 12:35 am    Postita teema: Vasta viitega

Kuna tegemist on minu autoga, mis peaks mõnele foorumi liikmele ka hästi tuttav olema, siis lisaksin veel mõnda pildi -

põhimõtteliselt, töödemaht seekord sisaldab mootori kapitaalremondi, ning kapotialuse restaureerimist, lisaks sellele, juhtmestiku, esipaneeli, raadio, heliisolatsiooni ning polstritööd. Lisaks, vahetatakse esistange, rooli, kojameste mehhanismi, ustetihendid.

Ühe sõnaga järjekordne "rolling restauration" etapp, mida selle auto elus on olnud juba vist, neli või viis.

Põhimõtteliselt, selle järel võiks selle projekti, mis kestis aastatel 2002 lõppenuks lugeda.






Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
janek555
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 20, 2006
Teateid: 80
Asukoht: Viljandi m/k, Võhma

TeadePostitatud: T jaan 31, 2012 7:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

stihl kirjutas:

Uus häda seoses kolvirõngastega: praegu müüdavates komplektides on (ühe kolvi kohta) üks tavaline surverõngas ning kolm plekkrõngast, mis väidetavalt pannakse keskmise surverõnga asemele üksteise otsa????


Kuna spetsialistid pole veel rääkinud kobisen natuke ise. Kunagi sai 21 mootorile kapp tehtud ja sinna läksid küll kaks surverõngast. Ka m-407 käib kaks surverõngast, kuid kui neid sai pandud rääkisid vanemad mehed ,et parem oleks kui üks rõngas saaks asendatud mingite väiksema hõõrdumisega spets rõngastega - pidi parem olema - minul neid spets rõngaid polnud ja sisse läksid tavalised - töötab nii ka.
Äkki sul need plekid ongi nö. tuunung rõngad?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
stihl
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 02, 2011
Teateid: 13
Asukoht: Tln, Kristiine

TeadePostitatud: N mär 15, 2012 12:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pärast mootori kokkupanekud juhtus väike tagasilöök, ehk pakub keegi midagi vea põhjuseks, kes Volga 21 mootoreid hästi tunneb.

AK saatelõigust osake siin: http://www.youtube.com/watch?v=GBbv8AKB_bQ


Just sai valmis üsna põhjalik taastusremont, muu hulgas vahetatud hülsid, kolvid, rõngad, saaled, kõik tihendid, nukaratas, klapipesad lõigatud, solveldatud, vahed reguleeritud.
Välimus uuendatud.

Käivitades oli kõik hea, õlirõhk põhjas, temp vedas end ilusti keskele, klõbinad kolinad puudusid.

Sai lastud õues ka umbes 1h kohapeal töötada, ikka kõik ok.
Hakkasime just pikemale prooviringile minema ja selline kolin järsku...?

Kepsud, raamid õigete momentidega koos, uute splintide, traadiga splinditud nagu vaja, kepsu ülemised puksid täiesti loksuvabad, kepsu õliaugud vabad, sõrmed õigesti paigaldatud (kolb 70 kraadi eelsoojendatud, tihkelt läksid sisse) jne, sest manuaal on olemas ja vene keel juba 20a. vabalt suus...


Viimati muudetud stihl poolt (R mär 16, 2012 7:46 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1122
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N mär 15, 2012 1:18 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tekstoliithammasratas nukkvõlli otsas?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
stihl
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 02, 2011
Teateid: 13
Asukoht: Tln, Kristiine

TeadePostitatud: N mär 15, 2012 3:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Et uus ratas praaktoode ja hambad maas ja klapp kuhugi vastu...?
Ise mõtlesin kah seda korraks, aga lõpuks ta ju sureks siis päris ära...kuna ajastus läeb ikka täitsa käest ja surved kaoks ära.
Aga ei sure, lihtsalt paugutab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N mär 15, 2012 3:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tekstoliidi sees olev südamik on ilmselt lahti ja loksub.
_________________
Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
stihl
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 02, 2011
Teateid: 13
Asukoht: Tln, Kristiine

TeadePostitatud: R mär 16, 2012 10:01 am    Postita teema: Vasta viitega

Nonii, mootor uuesti kokku-lahti käinud ja 1. sil. kolvi peal istus selline terasplekist asjandus:



Pärast lahtivoltimist nägi välja selline:




Hakkasin otsima, kus ta pärit võib olla.
Karbuss oli ok ja järmine nõrgim lüli ahelas, õhufilter, nägi seest välja selline:




Suht uskumatu lugu.
Kiskusin õhufiltrist ka ülejäänud "hambad" välja ...



...aga külge teda panna enam vist ikka ei julge. Ilmselt ehitab ta seest ümber.

Kolvil olid vaid õrnad täkked, klapid pidasid endiselt ja uue tihendiga läks kaan peale tagasi. Nüüd töötab hästi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Peeter1970
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 31, 2011
Teateid: 13
Asukoht: Põlvamaa

TeadePostitatud: E mär 19, 2012 10:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sellega meenub lugu Pärnu bussipargist, kus üks uus Ikarus kuidagi käia ei tahtnud. Tallinnast see praak tuli ja et Pärnu meestel seda enam omakorda kusagile edasi saata polnud, võeti mootor lahti. Ei meenu, mis seal viga oli, kuid ühele kolvile oli löödud meie hõimuvendade-ungarlaste läkitus: "Hui tõ jedish, russkii muzhik!"
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
stihl
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 02, 2011
Teateid: 13
Asukoht: Tln, Kristiine

TeadePostitatud: N apr 12, 2012 12:35 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käimas mootori sissesõit.
Umbes pärast 40minutilist kohapeal tiksumist kipub pööretega midagi juhtuma...
Sisselase on kohutavalt kuum ja mõtlesin korraks, et ehk on see asi:



...mingis vales asendis, et kütab karbussi liiga kuumaks. (maybe kütuse aurukorgid jne; analoogilise vea käes on teatavasti ka tolleaegsed Jaguarid vaevelnud)

Nool näitas ta enne parema lanseka poole, proovisin liigutada, ja nüüd, nagu pildilgi täha, otse alla.
Hetkel proovime niipidi.

Aga kas keegi teab,kuidas tal suvel õige asend oleks...?
Manuaal annab, et see toimub automaatselt, aga konkreetselt sellel isendil on küll käsitsi keeratav...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
janek555
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 20, 2006
Teateid: 80
Asukoht: Viljandi m/k, Võhma

TeadePostitatud: N apr 12, 2012 3:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

Võlli teises otsas peaks olema vedru koos vasaraga, selline nagu karpadel veesärgis siibrit liigutamas on.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 188
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: N apr 12, 2012 5:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tegelikult peaks originaalis tõesti automaatika olema. Siin on kasutatud UAZ varuosakollektorit. Sellel osutiga metallplaadil peaks ühes ääres, vasemal olema sisse löödud vene täht З (зима) ja teises ääres, paremal täht Л (лето). Kui nool näitas poritiiva pleki poole, oli kõik õige. Ega see gaase suunav siiber pole teab mis tihe, kuumad gaasid satuvad ka kinnises asendis sisselaset soojendama.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 106
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N apr 12, 2012 6:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Huvitav, mõtlesin, et see on originaal korrektor, aga see on enne mind juba vahetatud...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
stihl
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 02, 2011
Teateid: 13
Asukoht: Tln, Kristiine

TeadePostitatud: P apr 22, 2012 4:51 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänud härra Karule; tänu sellele õigele joonisele sai selgeks, et taas murdsin "lahtisest uksest" jõuga sisse... Laughing

Nüüd teab, kust edasi minna - tagasi tuleb keerata ja muude asjadega tegelda...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud