Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Probleem!!!
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 254 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Probleem!!!
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Probleem!!!

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Vaba teema
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Tyymiis
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2008
Teateid: 63
Asukoht: HPS-Martna city-Tln

TeadePostitatud: K sep 10, 2008 8:38 pm    Postita teema: Probleem!!! Vasta viitega

Tervist taas seltsimehed !

Nimelt on juhtunud siis selline asi ,et minupoole pöördus Härra Kellel on õnn omada kahte volgat !!! nimelt siis Gaz 24 ning Gaz24-11 ning tülitas ta mind omades probleemi teadmatuse ees , et kas on mõttet hakkata taastama ning ehitama gaz24-11 millel aga puuduvad dokumendid (olevat mõniaeg tagasi soetanu[päästnud kuusakoskisse minekust ] kuid nüüd seisab probleemi ees ning ei oska enam arvata mis sellega peale hakkata !!!
Seega palus ta minul uurida siit seltsist mõningate asjatundlikumate härraste numbreid kuna ainuke sidevahend on tal telefon !!!

et Kes raatsib Härrat ka omaltpoolt aidata soovitustega või miski sarnasega siis palun avaldada number siia või ps!!!

Ette Tänades Seltsimees tüümiis
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Stange K.
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2006
Teateid: 88
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

TeadePostitatud: N sep 11, 2008 1:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Gaz 24-11 on ju taksoversioon, mille mootori surveastet on vähendatud, et saaks kasutada bensiini A-76.

Ma arvan, et tasub igaljuhul auto ära remontida, saab kasutada odavamat bensiini. Eriti hea on, kui probleemi ees seisev kodanik töötab ise autojuhina kuskil autobaasis, või omab sellistes asutustes sidemeid, siis oleks A-76 n.ö. omast käest võtta.

No ja kui takso-volga on juba käepärast, siis võib ju liituda kooperatiiviga "ESRA" ja osutada põhitöö kõrvalt taksoteenuseid.

Nii et 24-11 on perspektiivikas auto igatahes!

Gaz-24 "Volga" on võrreldes 24-11 aga vananenud mudel. Selle auto korrastamine oleks ju tagasiminek või kuidas?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Tyymiis
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2008
Teateid: 63
Asukoht: HPS-Martna city-Tln

TeadePostitatud: N sep 11, 2008 4:57 pm    Postita teema: Vasta viitega

Stange K. kirjutas:
Gaz 24-11 on ju taksoversioon, mille mootori surveastet on vähendatud, et saaks kasutada bensiini A-76.

Ma arvan, et tasub igaljuhul auto ära remontida, saab kasutada odavamat bensiini. Eriti hea on, kui probleemi ees seisev kodanik töötab ise autojuhina kuskil autobaasis, või omab sellistes asutustes sidemeid, siis oleks A-76 n.ö. omast käest võtta.

No ja kui takso-volga on juba käepärast, siis võib ju liituda kooperatiiviga "ESRA" ja osutada põhitöö kõrvalt taksoteenuseid.

Nii et 24-11 on perspektiivikas auto igatahes!

Gaz-24 "Volga" on võrreldes 24-11 aga vananenud mudel. Selle auto korrastamine oleks ju tagasiminek või kuidas?




igapäevaselt liikumiseks kasutab härra Gaz 24 ja aga sellel pidi kere suht happu olema
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 569
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: N sep 11, 2008 8:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Julgen arvata, et kui 24-11 juba kuuskede-kaskede poole teel oli, siis pole seal enam midagi päästa. Ilmselt ei õnnestunud eelmisel omanikul autot maha müüa ja materjaliringlusse ta suunatigi. Autoomanikke on küll igasuguseid - ma ei välista, et keegi tahtis vanametalli saata täiesti sõitva, kuid ikkagi "vana Vene panni". Samas dokumentide puudumine vihjab jällegi millelegi maastikuarhitektuuri väikevormi meenutavale...
Olukorda peab kaine pilguga hindama - õppida tuleb enda ja ka seltsimeeste kogemustest. Käest läinud kerega auto taastamine ei tundu 24 ja 24-11 puhul just ülearu mõttekas.
Ja lõpuks tunnen kaasa uuele omanikule - on ikka jama küll, kui hangid endale "Volga" ega tea siis enam, mis edasi teha. Ka üldisemas plaanis.


D. Metallov. Postkast nr. 24. Nõudmiseni.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Vaba teema Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud