Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 2410, 1989, valge, mehann
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 382 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 2410, 1989, valge, mehann
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 2410, 1989, valge, mehann

 
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T aug 19, 2008 11:34 pm    Postita teema: GAZ 2410, 1989, valge, mehann Vasta viitega

Valge volga, ehk kuidas meie koju tuli veel üks Volga.

Eesti vanarahvas teadis ammu, et ega üks ilma teiseta ei jää. Vanasõna võis küll ka kuidagi teisiti olla aga niimoodi igatahes juhtus meie pere Volgadega. Kuna garaazis oli juba must Volga olemas siis sirvisin Volgade müügikuulutusi ainult puhtast uudishimust. Ja siis see muidugi juhtuski. Kuulutuses pakuti müüa heas korras GAZ 2410-t aastast 1989. Loomulikult tekitas huvi hea seisukord ja originaalvärv. Järgmisel päeval kohale jõudes pilt muidugi nii hea ei olnud. Originaalvärv oli üleöö alles jäänud ainult katusele, kapotile ja pagasniku luugile ning nende sisepindadele. Auto küll sõitis hästi, aga ühel heal taastamata Volgal on ikka esimesed rattad lääpas all ja kuhjaga teisigi asju, mis korda tegemist vajavad. Auto suureks plussiks oli väga hästi säilinud kere. Pagasnikupõhi, põrandad ja küljekarbi olid nagu uued, lisana väikese avarii jäljed tagaluugil ja paneelil. Lisaks ilus originaalne seisukord, kaasa arvatud küljekarbiliistud, salong, originaalne mootor jne. Need positiivsed asjad saidki selle auto juures määravaks. Nii murduski minu kaine mõistus ja vastupanuvõime ning Volga läkski kaubaks. Kodus muidugi oli jälle tükk tegemist, kuidas selgitada koerale, mis imeloom koju toodi ja miks ratta peale ei tohi pissida. Tuli anda aru naisele, miks just seda Volgat on meile hädasti tarvis ja lisaks selgitada sõpradele oma veidrat ehk isegi haiguslikku reaktsiooni, mis mind tabab seoses mööduvate volgadega või kusagil kellegi garaazis vedelevate volga juppidega.
Sellisena see auto minuni jõudis.



Viimati muutis mehann (E nov 22, 2010 8:30 pm), kokku muudetud 4 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K aug 20, 2008 12:15 am    Postita teema: pildid ka Vasta viitega

Esimese tööna ootas mind ees salongi soojendusradiaatori vahetus. Tublid eesti mehed on olnud aegade algusest peale osavad ja nupukad. Heaks stiilinäiteks on soojendusradiaatori lekke parandamine 2 paari laste dressipükstega. Need sinased dressipüksid tuleb lihtsalt toppida kindalaeka taha radika alla ja valmis ta ongi. Soe on toas ja kõrvalistuja pruunide viigipükste peale enam tosooli ka ei pritsi. Aknad kisub seestpoolt ainult kohutavalt uduseks ja kurvides on istme alt kosta solinat.
Mina vaimuvaese inimesena ei oska sellisest loomingust lugu pidada. Seega võtsin ette töö, mis minus parajalt õudust tekitas, ehk hakkasin lekkivat radikat vahetama. Tänusõnad sm. Tihhonovile, kes enne tööde algust viis läbi asjakohase instrueerimise, andis kaasa julgustavad sõnad ja ergutas tegutsema.
No igatahes oli see paras pusimine. Ütleks, et lukkseppade elu lihtsustamiseks insenerid oma aega eriti kulutanud ei ole. Peale selle, et peaaegu oleks uue radiaatori valepidi selle pruuni korpuse sisse pannud, mingeid erilisi äpardusi ei juhtunudki. Pool päeva kulus ikka ära, aga tehtud ta sai. Ise olen rahul.


Seejärel tuli ette võtta põhjalik pesupäev, nii seest, kui ka väljast. Sisepesu raskmaks pähkliks oli piduri peasilindrist salongi valgunud piduriõli. Mul ei ole mitte midagi piduriõli vastu seni, kuni ta asetseb temale ettenähtud süsteemis. Salongi põrandal ja põrandamattidel muutub see pidurdamise juures väga vajalik ollus aga tõeliseks tüütuseks, mis mitte kuidagi eemalduda ei taha.
Paar pilti peale koristamist.

Lisaks on tegeletud väiksemate korrastustöödega: vahetatud suunatuled ja udutuled, ning ühendatud juhtmed. Auto sai alla tuttuued veljed, kuna vanad olid mutrite liigse pingutamisega lootusetult rikutud ja originaalsed rehvid. Paigaldatud said puuduvad lukud, uued küünlad, küünlajuhtmed, karburaator ja jagaja. Kokku sai keevitatud generaatori kronstein ja ära värvitud ilukibid. Tagasi oma kohale said pandud ka kontrollambid, mis olid rikete likvideerimise asemel väja keeratud ja koos pesadega minema visatud. Samuti leidsid oma koha autos puuduv salongiradiaatori kraan, sigaretisüütaja ja ajastutruu makk.


Viimati muutis mehann (E nov 22, 2010 10:43 pm), kokku muudetud 29 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K aug 27, 2008 9:33 am    Postita teema: Vasta viitega

Igatahes on see auto mind ausalt teeninud kogu suve. Koos on käidud ettevaatust autol ja volgade kokkutulekul ning tehtud igapäevasõite. Ning pean mainima, et nendel üritustel osalemine on rõõmu valmistanud nii mulle, kui ka naisperele.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T nov 23, 2010 12:06 am    Postita teema: Vasta viitega

Volga oli vahepeal 2 hooaega pagenduses ehk ühes tühjas garaazis hoiul. Ma ei tea, kas see oli nüüd karistuseks, selle eest, et ma Volgaga ei sõitnud? Või millegi muu eest? Või püüti sellega Volga tõrksat iseloomu murda? Mine võta kinni! Igatahes oli rott Rudolf teinud minu autos endale olemise mõnusamaks ja lasknud heamaitsta kõigel, mis aga huvi pakkus. Erilise rotiviha alla on sattunud turvavööd, maitseelamusi aga on otsitud pigem lateksist või nagu vanasti öeldi dermantiinist. Närimiseks sobisid apteek, tagumise aknalaua kate ja istmekatted, kuid hambajälgi oli mujalgi. Pildid räägivad enda eest.



Ütleme nii, et esialgu tegi selline vaatepilt ikka väga kurvaks. Nüüd hakkab enesetunne juba paremaks minema. Eks oma osa meeleolu paranemiseks annavad abivalmis seltsimehed, kes suurimal meeleheitehetkel näiteks laost uued istmed ja uksepolstrid välja kirjutasid.
Siinkohal kuulaks hea meelega vanemate meeste nõuandeid, kuidas sellist jama vältida ja rott Rudolfile järgmine kord tünga teha?

Tegelikult on Volgaga alati tore sõita, sest volga on täis üllatusi. Poolel teel hoiupaigast Võrumaalt Tallinna poole kadusid ära tuled. Tegelikult olin ma juba varem tuledelüliti juurest aegajalt suitsupahvakuid märganud. Eks ta murelikuks tegi, kui armatuurist suitsu viskas, aga laiskus lubas seni edasi sõita. Nüüd oli siis tuledega kõik.
Lahtivõtmisel selgus, et mingi superelektrik või mäkkaivar oli siis ehitanud tulede pealüliti juurde sellised ühendused, mis enam ei ühendanud. Tunnike nikerdamist ja ühendasin kaablid uuesti, loodan et püsivamalt. Jõudnud ilma märkimisväärsete vahejuhtumiteta koju, võiks ju arvata, et nii see lugu lõppeski. Aga Volgal oli varuks veel üks üllatus. Paar päeva hiljem keeldus auto käivitumast. Kuna tavaliselt aitas sel puhul bensiini üles pumpamine, siis asusingi käsipumbaga tööle. Minu üllatuseks hakkas pumpamise peale bensiini nirisema auto alla. Bensiini voolik oli puruks. Millal see voolik katki läks ma ei tea, aga seekord oli pigem hea meel, et auto koduni välja vedas. Õnneks on ka filiaali laos mõni jupp alati varuks ja õliradiaatori voolikust sai kiiresti valmistada puuduva kütusevooliku.


Seekord siis sellised elamused Volgaga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T dets 27, 2011 10:41 am    Postita teema: Vasta viitega

Hoolimata sügavatest kahtlustest hinges, sai auto ära müüdud.
Kurvastamiseks, kallid seltsimehed, ei ole siiski põhjust, pigem vastupidi!
Palun teema lukku panna.

Terv Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud