Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 2402 (1975), Sm.Tihhonov
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 42 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 2402 (1975), Sm.Tihhonov
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 2402 (1975), Sm.Tihhonov
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2738
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N dets 31, 2009 12:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Täname moraalseid toetajaid heade sõnade eest. See projekt on küll töömahukas, kuid samas ka mitte midagi erakordset. Kindlasti pole tegu "medalit" vääriva projektiga. Teeme seda asja üsna põlve otsas ning saaks teha palju paremini ja põhjalikumalt. Me lihtsalt põrkume pidevalt erinevate takistustega, milleks on meie klimaatilised tingimused (külm ja niiske), tööruumi piiratud võimalused (värvitöödeks täiesti sobimatu), napp ajaressurss, keeruline rahaline olukord ja kohati esinev motivatsioonikriis. Korralike tegijate käes ja heade tööruumide olemasolul oleks keretööd juba ammu valmis.

Tulemuse kvaliteeti ei julgeks täna üldse lubada. Ma kinnitan, et siit ei sünni tõelist museaali. Sest me ei tegele restaureerimisega. Me pole kunagi midagi restaureerinud ja nagu meie projektid ikka, on ka seekord tegu tavalise taastusremondiga. Auto saab tervenisti üle käidud, uuendatud värv, tehnika ja salong, kuid kindlasti ei küündi see töö ligilähedalegi korralikele restaureerimistöödele. Resultaat võiks olla midagi sarnast meie eelmise 3102 projektiga. Kuigi lihtne see ei saa olema, sest eelmisel korral oli meil tegu 40 000 km sõitnud väga hästi säilinud toorikuga, kuid sel korral on algmaterjal omadega ikka päris läbi. Sellepärast kõhualuse silumisega väga ei pingutanudki, nagunii ta ei saa ideaalne.

Selle konkreetse auto unikaalsus peab tulevikus seisnema mitte niipalju tema ainulaadses museaalses seisukorras, vaid lihtsalt harvaesinevas keremudeli ja aastaarvu koosluses. Fakt, et ta on universaal Volga, ta on 1975 aasta ja ta SÕIDAB on juba iseenesest hull saavutus. Sest universaal Volga ei ole üldse normaalne projekt. Aastate jooksul olen hakanud mõistma, miks Eestis universaalkerega Volgasid väga taastatud ei ole. Esiteks, algmaterjalid on ikka nii läbi, et neid projekte võtavad ette ainult lihtsameelsed, kes ei anna endale aru tööde mahust ja kes ei suuda seda kadalippu lõpuni kanda. Teiseks peab olema ikka peast päris segi, et kõik see kohutav töö ära teha ning siis veenduda, et tulemus on veel kordades õudsem auto kui sedaan Volga. Siin peab olema mingi muu kiiks, miks universaali ehitada. Pereelu ja tervise hävitamiseks on palju lihtsamaid mooduseid. Minule teadaolevalt ainus mees, kes on seni suutnud 2402 projekti lõpuni vedada on Mati Heinsar. Rohkem mina originaalina taastatud uniersaale Eestis ei tea. Meie oma algmaterjal oli isegi suht hea, võrreldes harju keskmisega. Sellepärast säilib lootus, et see auto siiski saab kunagi valmis. On nähtud ka palju paremini säilinud eksemplare, kuid need on tavaliselt ca 10 aastat uuemad ja seega meie jaoks ebahuvitavad.

Projekti eesmärk on igal sammul rõhutada sõiduki vanust. Ta peab selgelt eristuma 10 aastat uuematest autodest. Sellepärast ei tohi kindlasti eksida detailidega, mis autole külge lähevad. Kuid vähemalt sama kriitiline oli auto värvi valik. Värv peab olema midagi nii unikaalset, mida kasutati ainult alguse aastate autode peal. See välistas klassikalised musta ja valge ning uuematel levinud kõiksugused hallid-beezid ja tumepunased toonid. Värv peab olema kindlasti originaalis kasutatud toon, mitte lihtsalt juhuslik. Minu jaoks jäid lõpuks sõelale kolm värvi -

Antratsiit:


Tumesinine


Mustjas-roheline


Tumesinine langes ära seetõttu, et ma ei olnud suuteline leidma autentset värvinäidist. Antratsiithalli näidis oli mul olemas, kuid sellest rääkides tundsin ma ümberringi väga külma suhtumist. Noh, pole viga. Siis värvin kunagi kastika seda värvi. Tumerohelisega oli vaja leida värvinäidis. Stange Kukk Mustamäel omab niisugust autot ja sõber Heikson Lasnamäelt. Võtsin kõne Lasnamäele ning mees oli kohe nõus garaazi juures kohtuma. Kui ta tuled põlema pani, olin müüdud mees. Samal hetkel tundsin ta ära - see ongi see auto, mida olen otsinud. Siis polnud küll fotoaparaati kaasas, kuid siin on veel üks pilt sm Stange autost Mustamäe maja ees.


Mulle meeldib selle värvi juures tema salapärasus. Esmapilgul ei saagi aru, kas see on lootusetult pleekinud must, mingi sammaldunud tumehall, või äkki ikka tumeroheline. Hekson andis mulle kaasa aknapiilari katte, mis oli originaal värviga ning asusin otsingutele.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2738
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N dets 31, 2009 12:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Asusin kammima värvikauplusi. Näiteks Färvifoorumi kaupluses Kadaka teel, on aknalaual kõigile tutvumiseks täiesti olemas Gaz värvikaart, kuni aastani 2008, aga iroonia on selles, et kõik on metallikud. Siiski, küsimise peale otsiti leti alt välja üks lagunenud kaust, kus olid väga vanad värvikaardid. Seal oli olemas kaart "Scaldia-Volga" aastatele 1979-1984. Kõik need nilbed toonid olid olemas, mida oleme näinud Scaldia diiselautodel. Ikka päris friikisid toone oli, kuid minule vajalikku mitte. Mind huvitavad toonid lõppesid ca 1974-1975 aastal ära.

Valisin tavaliste värvilehtede järgi välja tooni, mis kõige enam meenutas mulle soovitud värvi. Läksin garaazi ja värvisin prooviks ära auto põhja.


Samuti lõpetasime pooleli jäänud esitiibade projekti. Mirski keevitas kinni suunatulede augud, valmistades selleks septsiaalse ümara metallitükikese.


Siis lasin neile kahepeale siseküljele veel kühe purgi kivikaitset ja värvisin pinnad ära.


Järgmisel päeval töid üle vaadates võtsin kaasa originaal värvinäidise. No pagan - ikka üldse ei ole sama. Originaal on hulka pastelsem. Selge, et põhja ja rattakoopaid uuesti üle värvima ei hakka. Nii suur see toonivahe pole, kuid auto välispindadele tuleb leida ikka täpsem toon.


Täpsema tooni leidmine osutus aga võimatuks. Ühegi tootja veokite polüuretaan värvikaartidel pole täpselt niisugust värvi olemas. Färvifoorumis töötab üks müüja, kes on meile erinevate autoprojektide raames tuttavaks saanud. Kurtsime talle oma häda. Ta ütles, et ainus lahendus ongi sellele toonile ise retsept kirjutada. Tuleb lihtsalt katsetada ja toone solkida seni kuni soovitud värv käes. Pidi ilge töö olema. Veoautode värvid pidid väga halvasti toonimisele alluma ja teine müüja ei tahtnud sellest isegi kuulda midagi. Aga õnneks oli neid kaks meid lubati siiski aidata. Garantiid tooni täpse sobivuse osas muidugi ei antud, kuid nagunii tervet autot värvides ei olegi see nii tähtis.

Mõned päevad tagasi sai siis asi ette võetud ja katse-eksituse teel segatud tooniga uuesti värvitud. Tegime eraldi väikse värvikaardi ning suureks pinnanäidiseks ühe rapitud Volga tagatiiva. Siin siis võrdlus uue värvi ja esialgse värvi vahel.


Tegu on omamoodi debiilse värviga. Igas valguses tundub ta nii erinev, et õiget tooni ei oskagi enam aimata. Näiteks õues lume peal tundub ta täiesti must, pilvise ilmaga lähedalt vaadates tumehall ja kollase toavalguse käes täiesti roheline. Tiiva peal on võrdluseks liist originaalvärviga. Nii vaadates ei näe mingit erinevust.


Lähedalt vaadates muutub asi veel segasemaks. Siin tundub originaal värv täitsa hall? Toas tundus roheline ja meie värvikaardiga üsna ühesugune. Miks ta nüüd äkki hall on? Tahaks päikse keäs ka korra näha. Aga kuna see päike tuleb? Nüüd ei teagi, mis saab. Vaatab õhtul raketid ära, siis mõtleb edasi.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1036
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N dets 31, 2009 1:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimees, te olete üks ütlemata kannatlik inimene selle värvi tagaajamisel ja nende projektide juures üldse. Ma ei ole seni väga suud lahti teinud, aga tahaks edastada tugeva käepigistuse ja nääritervitused nii sulle, Mirskile kui kõigile teistele, kes sellele ja teistele Sõbra G/K projektidele kaasa aitavad. Ikkagi tööeesrindlased. Punalipuordenit väärt kooperatiiv.

Ühtlasi ütlen ka, et väga hea värvivalik. Sinist ei oleks millegagi kokku ajada olnud. Antratsiit (olen ise antratsiidilemb) oleks olnud liiga ühekülgne. See värv aga paistab olevat just paras pähkel, et temaga tegelda. Jõudu tööle ja kannatlikkust ka uuel aastal. Ma tahaks juba näha selle praktilise pereauto lõpptulemust, sest kui juba värvidest räägitakse, siis tavaliselt hakkab ikka väga looma.

Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1142
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N dets 31, 2009 9:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänan ka Tammepärja poolt soojade sõnade ja autasude kandidatuuri nomineerimise eest. Meile on juba meeneid kingitud. Näiteks see...



Veel toredam on saada (vastu võtta) huvitavaid külalisi, mõni on ka pidupäeva saia kaasa võtnud.
Antud projekti mina ei esitaks EVS aasta projektiks 2009, sellega on omapärane lugu. Nimelt on projekt "arenenud" suureks, kui esialgne plaan oli vaid kosmeetiline ülekäimine ja hetkeseis on siis kere grillis.
Ühest küljest peaks panema kohe suure sildi üles, et " Ärge kodus proovige!" Teisalt on jälle Tihhonov teemat hästi kajastanud ning pigem see ongi tunnustust väärt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 604
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L jaan 02, 2010 12:13 am    Postita teema: Vasta viitega

HEAD UUT jätkuvat tööisu!!! Ja värvivalik on minu meelest väga hea!!!

Samas asjakohaselt küsimus, et ega kellelgi pole silma/kõrva hakanud infot GAZ 22 kiirabi salongi vaheseina kohta?
Oleks teist juba väga vaja! Originaal oleks ikka parem, kui ise väänatud/käänatud plekist sein... Suured tänud ette!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 426
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L jaan 02, 2010 2:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Hei härrased ja kõigile head uut tööaastat.
Mina küll ei kiida värvivalikut heaks. Terve Eestimaa aeti vahule Tihhonovi auto värvi otsimisega, saastati terve sait vanade autode piltidega ja lõpuks ostetakse ikkagi (nagu juba juulikuus otsustati) esmesest poest 8 liitrit musta värvi.
Kus on siis tootearendus? Ja volgamaailma kirevamaks muutmine?
Seda teemat peaks Võhmas arutama
Kaldi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L jaan 02, 2010 3:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Head uut aastat ka minu poolt kõigile Volga omanikele ja huvilistele.
Seni maani on arengud olnud enam kui põnevad aga see värvi valik
on kuidagi see mida ma poleks oodanud. Isiklikult oleks
parema meelega seda pruun-kirispunast kombinatsiooni soovinud näha aga
jah see on vaid minu nägemus asjast.
Samas beez sisu sobib mustaga nii,et siin väga vaielda miskit polegi just kui.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
diesel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 04, 2006
Teateid: 101
Asukoht: maal

TeadePostitatud: L jaan 02, 2010 4:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

a kust te nüüd selle musta jutu võtsite?
mul jäi küll asjaomaste jutust mulje, et valiti ikke miskine veidi teise nimega toon. kuigi oma arvutiekraanil mina näen pigem seukest millionaire blue moodi tooni. rohekat väga ei aima.
a vahet põle, olgu monitor kuitahes hää, ikka näitab igaüks ise karva. seega parem oodake kommentaaridega senimaani, kuni päriselus pilgu pääle saab.
projekt igatahes väga põnev jälgida. jätkake seltsimehed samas vaimus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2738
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: L jaan 02, 2010 7:18 pm    Postita teema: Vasta viitega

Zaparov kirjutas:
Isiklikult oleks parema meelega seda pruun-kirispunast kombinatsiooni soovinud näha...


Jäin umbes sellise sisuga postitust ootama? Sest mulle näib, et siin on kirjas tegelikult üldlevinud arvamus. Ja sellepärast seda pruun-kirsipunast tooni ei valinudki. Mul on kinnistunud arvamus, et suurem osa inimesi kes vähegi oma vaimusilmas Gaz 24 väliskuju ette kujutavad, soovivad teda näha tumepunasena. Sellest unistati vanasti ja see meeldib kõigile. Tumepunane on esimene valik kõigile naissoo esindajatele ning soost olenemata teine valik neile, kelle esimene valik on must. Ise tunnistan ka et on ilus. Aga kuna meil on tegemist piisavalt debiilse auto projektiga, pidi ta olema kindlasti kõike muud kui no1 meinstriim. Ta peab olema otsast lõpuni küll originaal, aga samas nii lollilt friik kui võimalik. Värv pidi olema niisugune, mis kuulub küll Volga originaalide valikusse, kuid mida paljud polegi kunagi näinud. Vähelevinud, aga lähemal vaatlusel siiski päris põnev variant.

Mul on üks sõber, kes on mind viimased paar aastat harinud autovärvide teemal. Tema on kiskunud mind välja meinstriim lahendustest ja õpetanud nägema ilu just tavatutes kombinatsioonides. Palju on selliseid värve, mis nõuavad veidi mõttetööd enne kui meeldima hakkavad. Ootan juba naudinguga seda hetke kui see universaal kunagi tänavale saab ja siis kõik sõbrad-sugulased ohkavad, et "tegid sihukese töö ära, aga millest krt nii õudne värvivalik?".

Zaparov kirjutas:

Samas beez sisu sobib mustaga nii,et siin väga vaielda miskit polegi just kui.


Tänan toetuse eest. Beez sisu sobib kindlasti musta autoga hästi. Ainult et mul ei tule musta värvi autot. Noh ja ka beez salong on ka täna juba valikutest maha tõmmatud.

Ise olen jätkuvalt värvivalikuga rahul, kuid samas teistpidi hädas. Keegi ei ole võimeline sellist värvi segama. Palusime samal värvimüüjal uuesti üritada. Äkki teisel katsel tuleb originaaliga lähedasem toon. Kannatamatusest ei hakanud garaazi minekut ära ootama ja mökerdasin juba samal õhtul kodus vannitoas. Värvisin lusikaga Very Happy . Ning uue katte sai Kellukese limonaadipurk ja Salvesti hapukurkide purgikaas.

Toas halogeenlampide valgel tundus uus toon olevat täpselt õige. Olin juba päris rahul. Täna päeval otsustasime päevavalgust ära kasutades jälle värve võrrelda. Meie olemasolev tagatiib oli pealelõunase päikese käes ikka päris tume. Peaaegu mustjas. Aga samas Mirskil õnnestus seda näha päris päiksevalguses ja talle meenutas tehasevärviga Zil 157 kabiini.


Päevavalguses olin pettunud - meie kolmas käsitsi segatud värvinäidis (plekkpurk) ei olnud originaaliga üldse nii sarnane kui enne toas tundus. Piltidel muidugi ei saa eriti midagi aru, kuid ta on kuidagi vähem roheline. Nagu veidi tumedam oleks.


Siin on kõik kolm varianti koos - originaal (aknaliist), esimene käsitöö segu (värviplaat) ja teine käsitöö segu (purgikaas). Ja siin on kõik jumala ühesugused. Esialgne variant on originaalile ehk isegi lähemal, aga silmale tundub jällegi teine variant parem.


Ühesõnaga otsustasime värvi osas veidi aja maha võtta. Keskendume teistele asjadele, kuni lõpuks värvi asjus otsustamine juba vältimatuks muutub. Igas valguses on nad veidi erinevad ja päris õiget päevavalgust praegu ei näegi.

Aga teistpidi naudin juba praegu seda vastuolulisust. See näitab, et värvivalik on täppi läinud. Keegi ei saa aru, milline ta tegelikult on - must? miljonäri sinine? roheline? mustjashall? Sm.Stange Kukk auto on ka elusuuruses selline - pilvise ilmaga ühte värvi, päikse käes teistsugune ja hämaras kolmas. Mulle meeldib.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 426
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P jaan 03, 2010 11:29 am    Postita teema: Vasta viitega

Tegelikult on meid kõiki alt veetud. Need ju 24-a tagatiivad, mis Mirski aia peal kuivavad. Ju ta käis kasti-volgaga kuuseraksus Nõmme metsas ja tegi politsei eest põgenedes veikese taguotsa birueti. Nüüd aastavahetuse segaduse käigus tahab tiibu vahetada.
Lähen täna garaazhikoperatiivi asja vaatama.
Kaldi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
insener
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 14, 2007
Teateid: 297
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P jaan 03, 2010 5:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

palju jõudu uuel aastal projektiga jätkamisel minugi poolt!

mind hakkas huvitama kuidas seda värvi käsitsi katse-eksitus meetodil segatakse ja kas kuskil siiski juba paremat metoodikat ei ole.

kevad 2009 oli mul vaja maja värvi naturaalsete õlivärvide seast ja Tikkurila kontorisse kästi kohale tulla vana värvi näidisega (lauatükiga). see pesti puhtaks ja sellest tehti foto ning arvuti kirjutas vana värvi näidise (see ei olnud üldse mingi kunagine Tikkurila värvitoon) põhjal koodi Tikkurila õlivärvi jaoks ja tulemus oli identne vanaga.

ehk on ka auto värvide segamises olemas sellises võimalused. kuna nii maja kui ka autovärvi toonid koosnevad samadest alusvärvidest, siis äkki on võimalik teha mingi kombinatsioon - tuvastada näiteks Tikkurilas kood, millest on võimalik välja lugeda, mis alustoonidest ja kogustest see roheline toon koosneb ja siis segada valmis juba autovärv

PS: see näidis võib olla pleekinud ja tegelik oiginaaltoon on veel omakorda teine - parema näite saab ehk mõnest varjatumast kohast või tuleks see piilari kate ära poleerida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Stange K.
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2006
Teateid: 88
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

TeadePostitatud: E jaan 04, 2010 4:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere!

Kui käis vabariiklik värvi-valimise konkurss, siis oli mul kange kihk kallutada värvikomisjoni arvamust selle antrassiit halli poole, kuna selline ebamäärane tume roheline on mul juba olemas. Tegelikult mis siin salata, toetan seda värvivalikut igati.

Kuid lubage mul esineda järgmise teoreetilise mõtteavaldusega. Kuskilt on jäänud kõrvu kellegi lause, et tegelikult värviti erinevad vene autod vene värvitehase toodanguga. Tahan öelda seda, et ehk värviti tolleaegseid eri automarke sama tooni värviga. Näiteks on Järva-Jaanis üks VAZ tüüpi sõiduk aastast 1974, mis rohelist värvi. Kahjuks ei ole ma seda autot päris elus näinud, kuid võibolla on see sama tooni nagu Volgal kasutatud rohelisega?
vt. ka Järva-Jaani infot selle ´iguli kohta: http://varjupaik.jjts.ee/?action=eksponaat&P=51&lang=est&S_ID=235

Ühesõnaga, mu kätte on sattunud värvitehase "Standox" värvid VAZ tüüpi sõidukitele ja kas äkki sellelt lehelt ei leia mõnd sarnast tooni? Näiteks 388, 338 või 384?
http://mb4.live.hot.ee/rps/D/1590409.jpg

Aastavahetuse paiku sattusin ka Volga juurde. Mul tuli meelde, et autot ostes oli Volga pagaasinkus veel tehase poolt kaasa pandud varu värvi purk isegi alles. Otsisin seda garaa¸ist, kuid hetkel ei leidnud. Ma ei usu, et ma olen selle ära visanud, kuid kas sellest ka mingit abi oleks? Kas jätkan otsinguid?

Ahjaa. Auto värvikood on ju tegelikult kviitungil kirjas, mis liimitud pagaasniku luugi külge. Kahjuks on eelmine omanik selle sealt ära rebinud. Allesjäänud tükilt on näha vaid üht linna nime - Jaroslav.

Seda et igaks juhuks võtsin ka oma auto küljest piilari katte, et vajadusel saaks toone võrrelda.

Uue aasta tervitustega,

S. Kukk
autohuviline
Mustamäelt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Volgaomanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 04, 2006
Teateid: 142
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E jaan 04, 2010 4:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jaroslavlis asus ilmselt see tehas, kus Vene autode võõpamiseks neid sünteetilisi emailvärve valmistati.

Ma ei tea, kui põhjalikult kõnealuse auto värvitooni jaoks neid erinevaid poode "kammiti", kuid näiteks Sikkensi värvipoodi helistades sain vastuseks, et neil olid GAZ-tüüpi sõiduautodele värvilipikud täiesti olemas.
Kas see konkreetne toon ka nende hulgas oli, ei oska öelda.
_________________
http://autoblogi.blogspot.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sohver
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 11, 2008
Teateid: 109
Asukoht: Jüri

TeadePostitatud: E jaan 04, 2010 8:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sikkens värviga sai ka minu auto värvitud. Muidugi mitte sellise põhjalikkusega ma värvi ei valinud kuna minu ma ei oska nii hästi värve vaadatagi. Minu eesmärk oli saada sama toon. Siiani ei ole pidanud oma valikut kahetsema, kuid Sikkens minu mäletamist mööda ei pakkunud päris sama matti tooni kui originaalis on- vähemalt minu auto värvitooni puhul mitte.
_________________
sõidaks või seenele- www.sohver.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Volgaomanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 04, 2006
Teateid: 142
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E jaan 04, 2010 9:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sohver kirjutas:
Sikkens värviga sai ka minu auto värvitud. Muidugi mitte sellise põhjalikkusega ma värvi ei valinud kuna minu ma ei oska nii hästi värve vaadatagi. Minu eesmärk oli saada sama toon. Siiani ei ole pidanud oma valikut kahetsema, kuid Sikkens minu mäletamist mööda ei pakkunud päris sama matti tooni kui originaalis on- vähemalt minu auto värvitooni puhul mitte.


Tänapäevase värvi läiget saab originaalilähedasemaks muuta siis, kui pannakse selle sisse matistusainet. Sõltuvalt selle kogusest muutub ka värvipind kas siis vähem või rohkem tuhmimaks.
Eks see taoline "solberdamine" rohkem katse-eksitus meetod ole.
_________________
http://autoblogi.blogspot.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Järgmine
Lehekülg 10, kokku lehekülgi 25

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud