Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 24, 1986, must, mehann
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 252 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24, 1986, must, mehann
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24, 1986, must, mehann
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 385
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: L juuli 07, 2018 7:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Volgast oli suhteliselt kopp ees. Tegelikult sain lisaks kohutava seljavalu ja sel päeval olid projekti juurde uksed suletud. Siis tegin oma garaažis remonti. Teadagi ei ole Nõukogude Liidu ja Euroliidu suhted kiita. Nii ei saagi NSVL pistikutest voolu Euro stepslitega kätte. Tulebki eestlasel uus ühendus luua ajaloost tänapäeva.
Ühesõnaga panin garaažis kaablit. Peab kiitma eelmist elektrikut , kes oli vaskjuhtmetega oli teinud 40 aastat tagasi suurepärast tööd. Nüüd kõik EURO värk ja puha tänapäeva tarkuse järgi tehtud.




Musta Volga tagaotsas on tööd veel paar nädalat. Mina mõtlen juba ette.
kapott ja esitiivad ei istu minu silma järgi piisavalt hästi kokku.

Tegin Valge Volga pealt soome papist väikse šablooni. Jubedalt tahaks teada , kes ja mis on kõver. Tõmbasin markeriga soome papi peale tiiva poolt ühe joone ja kapoti poolt teise joone. Saab võrrelda, mis detail on millise kujuga.



Vastust veel ei tea. šabloon jäi valesse garaaži ja aega pole ka olnud.

Varsti uued uudised, tervitab Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 495
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: L juuli 07, 2018 10:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tean et oled tubli mees kuid aeg ajalt tuleb ka perearsti külastada. Või tabletid võtmatta! Igatahes väga hullult paned. Austus minu poolt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P juuli 08, 2018 8:55 am    Postita teema: Vasta viitega

Urmas. Mul oli eile hommikul mure, et kas auto kokku ka saad. Sa ju minu teada PuuMees. Aga keegi vist aitas? Tubli mees oled.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 385
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P juuli 08, 2018 10:04 am    Postita teema: Vasta viitega

Ma kogu aeg räägin, et kõige hullemad on need haiged, kes haigust ei tunnista. Ehk siis ei lähe ravile ja rohtusid ära ei võta.

Ma olen tõesti eluaeg rohkem puumees olnud. Kuigi ega ma terast ka ei karda kätte võtta. Tegelikult tahaks väga ise plekitööd teha, aga kahjuks ei ole kohta ja kaheksast viieni tuleb tööl käia.
Tunnistan, et teatud hetkedel oli küll selline tunne, et sellest enam autot ei saa. Tänaseks on olukord sedavõrd lubavam, et kahtlusi pole.


Tervitustega, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 533
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P juuli 08, 2018 7:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Oi! Oi! Oi! Kui tubli mees! See haigus on väga nakkav! Kas julgengi raketise puitu ostma tulla. Uskumatu värk! Tore, et vähemalt universaal samas täidab sõiduvajadused! Tubli!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 385
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K juuli 18, 2018 12:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Volga reanimeerimine läheb edasi, vaevaliselt küll, aga siiski läheb. Ma ei ole eriti kogenud autokerede ehituses, seega justkui väga sellel teemal sõna võtta ei tohiks. Aga minu arust on see Volga kere ikka kuidagi lipp lipi ja lapp lapi peale kokku keevitatud. Nagu kolhoosi töökojas kaardimängu ja "Kuldse odra" õlle kõrval oleks mehed kamba peale selle valmis teinud. Näiteks on tagumise alumise paneeli ja tiibade vahel eraldi väike vahetükk, suht tobeda kujuga. Selle peal veel omakorda, tundub, et kaunistuseks mingi ebamäärase kujuga lataks. Kui alumised tükid olid ühelpool säilinud ja teiselpool tiiva küljes olemas, siis pealmised tuli plekksepal pildi järgi uued teha. Oleks siis kaubandusest neid plekitükke saada, aga ei ole see Volga nii levinud auto midagi! Kapitalist ju turgu tunneb ja tema juba mingi ühe kahe hullu pärast asju ei tooda ja ei turusta. Detailseid pilte ei taibanud teha, aga aimu saab. Karbi otsatükid olin siiski mitu aastat tagasi ostuhulluses valmis varunud. Sai päris originaali moodi.



Tagumise stange vasak kronsa oli täiesti kõver. Õnneks on Volga detailid vahel lihtsa kandlise kujuga, ja teine kronstein tundus üsna hästi säilinud olevat. Võtsin parema poole eeskujuks ja tegin vasaku samasuguseks, ainult peegelpildis. Lõplik tõde selgub siis, kui stange proovipaigaldus tuleb ja kõik kenasti paika saab.



Nande samade stange kinnituste jaoks on pagasnikusse sissepoole väikesed tugevdused keevitatud. Rooste oli originaalide kallal tugevalt vägivallatsenud. Plekksepp tappis ühe relakaga päris ära. Neid oli nüüd ka uusi vaja. Nagu eelnevalt sai siin vahepeal lobisetud, olen rohkem puu mees ja plekitööst ei tea mitte midagi. Õnneks kedagi segamas ja õpetamas ei olnud, sain rahulikult toimetada. Kõige rohkem kulus aega vanaraua hunnikus abimaterjalide otsimisele. (See ei ole minu vanaraua hunnik, enda omas oleks kiiremini leidnud mida vaja.) Ja siis tegin sellise abivahendi, ehk matriitsi, kui nii on õige väljenduda.



Eelnevalt lõikasin sobiva paksusega plekist välja paraja tüki ja kinnitasin koos vormiga kruustangide vahele, Seejärel väänasin vormi järgi nurga alla ja kinnitasin ka lahtisest otsast, ning siis pinnisin serva 90 kraadise nurga alla ära. Sama asi teise servaga.



Sain sellise tooriku, mis oli vaja veel täpsesse mõõtu lõigata ja servad , nurgad viimistleda.



Tuli sama tuttav protseduur teist korda ja samas järjekorras veel läbi teha ja kaks uut jublakat oligi peaaegu valmis.



Järgmiseks päevaks jäid avad sisse puurida, kell oli juba palju. Üllatavalt mõnus on vahel oma väikeste käekestega midagi valmis teha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 495
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: K juuli 18, 2018 5:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Urmas, võimalus veel õlekõrs, helistamine Dr. V. Vasiljevile. Kas teed seda Sakus, igatahes vinge .
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 385
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K juuli 18, 2018 10:42 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänud Uno. Sakus jah toimetame, kodu lähedal natuke mugavam ja transpordiarved ka väiksemad. Neid õlekõrsi on muidu rohkem, näiteks tervendaja - selgeltnägija Ervin Hurt, tal isegi oma saade telekas. See on ikka hull värk, kärbseseen on selle kõrval poisike. Järsku onu Igor teeb äkki tsakrad lahti või midagi. Aga räägi joodikule, et mine arsti juurde. Ma käisin hoopis eile Vanatehnika Lustisõiduga vanas kohtumajas ekskursioonil. Täna hakkasin tagantjärgi mõtlema, et suur hulk kodanikke istub erinevatel põhjustel aastaid ühiskonnast eraldatuna. Enamasti oodatakse nende inimeste muutumist paremuse poole. Kui ma saaksin endale lubada ehk kaks- kolm kuud "paranduslike töid garaažis" siis oleks mu volga ilmselt valmis ja ma ise ka palju parem inimene.
Igatahes on must Volga ilma kroomita kuidagi näotu. Seega hakkasin ilusaid asju auto külge panema. Tegelikut märkisin ja puurisin ära augud tagapaneelile kirjade ja tagaluugile iluliistu jaoks.



Meeleolu loomiseks panin tuled ka külge. Väga ilusti sobisid, võib edasi minna.



Stangenurgad kinnitatakse läbi portiiva poldiga. Kaitseraua ja poritiiva vahele käib kummist seib. Minu autol on eelmine remondimees need seibid kahjutuks teinud ehk elimineerinud. Kataloogis nimetatakse seda otsetõlkes tihendiks, aga mõõtusid ju antud pole. Esimeste ja tagumiste stangenurkade seibid on õnneks ühesugused. Aga kus Sa neid nüüd enam saad? Hea on veel, et saab teise auto pealt mõõtu võtta, ja tulebki jälle oma väikestel valgetel käekestel käia lasta. Esiteks vuta, vuta tööriistamarketisse, sealt saab osta lehtkummi 5 mm paksusega. Summutiremondi jääkide kastist leidsin sobiva läbimõõduga torujupi, millest valmistasin vajaliku piparkoogivormi. Edasi oli juba hea pressi all puuduvaid kummitooteid valmistada.



Ilusad litrid, ühesugused ja ümmargused. Augurauaga keskele avad ka sisse, ja ongi valmis. Saab homme stanget külge proovida.



Tervitused ka kõigile!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 495
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: N juuli 19, 2018 11:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Tead mina avastasin enda jaoks et valge auto on ka hea sest must on kogu aeg must! Valge auto kohta aga öeldakse et värvimatta auto.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 385
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P aug 12, 2018 8:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Valgel autol on puudu tungraua aas. Nüüd kui musta omad parasjagu näidiseks käepärast võtta olid, siis kasutasin juhust ja tegin kiiresti ühe koopia.



Tagumine ots on nüüd autol koos. Stangeproov on tehtud, kõik detailid sobivad kenasti kokku. Tagasild samuti all tagasi, kütuse torustik paigas.
Nendest kohtadest, kuhu ligipääs on hiljem raskendatud, sai põhi alt krunditud, värvitud ja mastiksiga kaetud.



Taguotsas põhimõtteliselt kõik valmis, suundusime nina kallale. See oli avariist jube halvasti taastatud. Tiivad ja kapott ei istunud kuidagi hästi kokku. Kiskusin nina laiali. Esimene parem parem nurk oli täitsa kortsus ja kõver.



Kaalusin erinevaid variante, kuidas asi korda saada. Kahjuks ei ole laos uusi vastavaid detaile ja varustaja oli parasjagu puhkusel. Oleks paar varianti lõigata doonorautodelt korralikud tükid ja need külge keevitada. Kahjuks on töömees tehases selle koha peale mis asendust vajab, löönud kerenumbri. Õiget kerenumbrit on igal aastal ülevaatusel vaja. Minu hinnangul tundus doonorauto variant liiga töömahukas. Lisaks tahan saada maksimaalselt head tulemust seega tuleb see aeg veel kolmega korrutada. Seega võtsin plekksepa haamrid ja hakkasin toksima. Kaotada ka midagi ei ole, kui pekki läheb, siis peab niikuinii maha lõikama. Tegelikult selline meeldiv närve rahustav töö. Muudkui toksid vaatad kas ja kuidas vaikselt paremaks läheb. Seni kui mina nurgaga hullasin pani plekksepp uued uksed ette.
See ka ikka ulme, kuidas uued uksed ikka niisama sinna vana auto külge sobida ei taha.



Alguses lootsin vanad uksed ära remontida. Auto on saanud uuena väga korraliku korrosioonitõrje. See on auto säilimisele palju kaasa aidanud aga ei ole teada siiski roostetamisest päästnud. Sama seis on ka ustaga kohati nagu uued ja paksu korrosioonikaitsega koos. Samas tihendirennid ja alumised ääred ikkagi täiesti läbi. Seega pole mõtete kallist aega kulutada nende taastamise peale. Seda enam, et Gaz 24-ja uksed pole õnneks otsa saanud ja eurorublade eest on neid võimalik veel soetada. Sageli on nad muidugi vaja ka pinnaroostest puhastada, vana värv eemaldada, pluss kruntida, värvida, lisada pigimatid jne. Ehk siis, ega need uued uksed ka mingi meelakkumine ei tule. Uste puhul tundub, et hakka või uskuma teooriat, kuidas praakdetailid läksid varuosadena müüki. Auto oma ustel ma defekte ei märganud. Varuosa uste puhul on neljast kolm vigased. Need saab küll korda, aga kõik on lisatöö ja -vaev. Vanad uksed tegin algosadeks, demonteerisin kõik detailid. Roostetanud ja kasutu plekiosa läheb taaskasutusse ja loodame, et sellest tehakse inimkonnale midagi uut ja vajalikku.



Enesekindla Eesti mehena ei hakka ju ometi mingi ukse lammutamise juurde kataloogi võtma. See küljeklaasi välimine alumine tihend, no see kus kumm on roostevaba liistu külge needitud, ei tahtnud ennast aga kuidagi elusalt kätte anda. Selgus et nad on seestpoolt keskelt kinnitatud väikse kruviga ukse pleki külge. Need kruvid olid aga kohati nii roostes, et näha neid ei olnud ja keerata ammugi mitte.



Koomiks jätkub...


Viimati muutis mehann (N aug 23, 2018 5:37 pm), kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 495
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: P aug 12, 2018 8:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kõva mees oled. Käin juba mitu kuud müts maas.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 533
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E aug 13, 2018 7:53 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nii korralik volgamees! Lisaks suurele ehitamisele käib raudpolt asja juurde protokollimine! Ükski töö pole enne valmis, kui protokoll pole valmis! Kiitus!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 385
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T aug 28, 2018 8:32 pm    Postita teema: Vasta viitega

Projekt ei ole viimasel ajal just tormiliselt arenenud ja eriliseks rahuloluks põhjust ei anna. Esimesed tiivad said ette.



Tiibade, kapoti ja paneelide vahed ka kõik ilusad ja ühtlased, aga see ei olnud veel kõik. Iluvõre tuli ka ette sobitada. Tulemus sai hea.



Esitiibade alumised nurgad tahavad veel sobitamist, et küljekarbi otstega paremini kokku istuks. Tehtud on veel hulgi pisitöid, mis esiletõstmist ei vääri ja suurt välja ei paista.
Eks rühime ikka vaikselt edasi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 385
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T okt 02, 2018 11:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seinalehe lugejate rõõmuks või siis kurvastuseks ei ole projekt veel päris seisma jäänud, ega ka traagilist lõppu saanud. Ja et hiljem kokku panemise juures ikka tööd rohkem oleks, siis eemaldame kerelt viimasedki jupid. Esi- ja tagaklaasi ära võtmine on tegelikult lihtne nagu lapsemäng. Selleks tuleb seestpoolt hakata tihendit kere serva taha ehk väljapoole toppima. Alustades ühest ülemisest nurgast ja nii sentimeeter haaval ettevaatlikult edasi, kuni mõlemad küljed ja ülemine äär on välja surutud. Esimesed paar sentimeetrit tegin lapiku kruvikeerajaga ja edasi näppudega. Kui näpud, pöidlad valutama hakkasid, siis leidsin plastikust aknakaabitsa, mis sobis selleks tööks väga hästi, sest tundus laepolstri ja aknaklaasi suhtes oluliselt ohutum tööriist olevat kui kruvikas. Kuna ma oma elu esimese klaasi eest ära võtmisega ära lõhkusin, siis mõtlesin, et ehk kulub kellelegi minu seekordne kogemus tervete klaasidega veel ära.



Kuna vihmase ilmaga kippusid sademed tuppa tungima, siis kahtlustasin, et akna tihendite all võib ebameeldivaid üllatusi oodata. Õnneks on tihendite alused pinnad, nagu uued, ei rooste täppigi ja sealt vahelt vesi läbi ei ole saanud. Kere ja klaasitihendi vahele on tehases väga korralikult seda halli kitti tõmmatud. Jube asi, määrib mis hirmus. Oskab keegi soovitada, millega seda vähe lõbusamalt eemalda saab?



Käigukasti tunneli "mürasummutusmattidest" tegin ka pilti. Jälle pärast hea vaadata, millised uued teha ja kuidas tagasi panna. See pagana poroloon ju kõik nätsuks ja pudiks muutunud.



Oma rahapaja ehk aarde leidsin ka lõpuks üles. Oli teine osavasti istmealuse soojenduslõdviku all. Palju seda just pole. Projekti ka selle eest ei finantseeri. Aga omal ajal oleks 41 kopika eest saanud poest pudeli limonaadi ja pätsi saia.



Ega ma ei taht seda armatuuri välja kiskuma hakata. Kuidagi jube suur töö tundus. Ja need pagana juhtmed, kui need sassi ajada, kes need enam oma kohale paneb. Aga õnneks ütleb idanaabri rahvatarkus: "slamat eto ne stroit". Ja nii on ka, lammutamine on suhteliselt lihtne töö. Kojameeste all asuvasse kasti, tulemüüri ja esiklaasi vahel on roosteuss mingid pesad teinud. Tuleb ta sealt välja ajalda. Kui armatuur eest ära, siis saab kõik kenasti ära korrastada. Vaja veel uurida ja likvideerida, kus kohast see vesi ikka salongi sisse pääses.



Tagumise aknapiida , ehk moodsas keeles C-piilari sisepindelt leidsin sellised vatiinist pehmendused, tegin jälle pilti , et pärast oleks meeles tagasi panna ja vajadusel uued teha.



Kuna auto küljest eriti midagi ära võtta enam ei ole, siis pidin ebameeldivaid töid tegema. Mingil põhjusel ei taha ebameeldivaid töid eriti keegi teha, isegi raha eest väga ei taheta. Mõtlesin pärast kohe pikalt, et miks siis mina peaks tahtma? Mingi sado maso värk või? No igatahes tuli hakata vana värvi maha kraapima. Tegelikult oli see täitsa uus ja kasutamata kruntvärv, uue varuosa detaili peal. Esimese pool päeva raiskasin rahulikult ära värvieemaldajaga mässates. Selle asjaga jääb küll nälga. Ei tule see värv niimoodi väga kergelt maha.



Edasi läks juba poleerimismasinale 180 ne paber ja sirinal värvi muudkui lendas. Sellega sai ikka õhtuks normi täis teha.



Kui suure lihvijaga sai suuri pindu edukalt puhastada, siis sisemised küljed , valtsid ja aknaraamid tuli kõik nikerdada väikese suruõhu nurklihvijaga. Hea oli, et maaler tellis mulle mõned väiksed 5 cm läbimõõduga erilised kettad 3M toodangust. Nendega oli isegi täitsa talutav seda tööd teha.



Terashari koos relakaga oli ka muidugi abiks juures. Tööprotsessi nautimise käigus on selgeks saanud, et rooste ja vana värvi eemaldamisel on oluliselt tõhusam reguleeritavate pööretega relakas. Reguleerimata tööriista 12500 p/min, on liiga palju ja sellega on puhastada palju halvem, kui madala pöördega. Kasutatavaid harjasid kulub kordades vähem ja tööriided ei torgi õhtuks nii õudsalt.



Kõik neli ust, kapott, pagasi luuk ja bensu paagi luuk said seest ja väljast läikesse lastud. Tulid sellised ilusad, et võiks kohe terve auto teha. Hea ilusa ilmaga laiamas käia.



Kui alguses olin ma musta krundi nühkimisest must nagu korstnapühkija, siis lõpetades seevastu hall nagu Kunda tsemenditehase koristaja 1989-dal aastal. Lõpetuseks jäänud kapotil oli ajalooline kihistus eelmistest detailidest natuke värvikam, sisaldades halle varjundeid ja mõningase koguse pahtlit. Uksed on küll kõik uued, aga osa neist tahavad veel plekksepa kätt saada, enne kui maalrile üle saab anda.
Ja varsti tulebki maalri järgmine etteaste happe- ja epokrundiga.
Ikka tervitustega, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 385
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P okt 21, 2018 10:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

Projekt sai lõpuks jälle mingi aeg kännu tagant liikuma. Maaler kruntis uksed ja kapotid ära. Siis tuli uuesti miski nädal, kaks pausi vahele ja juba hakatigi pahteldama.



Prohvidel käivad asjad kähku, seda eriti siis, kui töö pihta hakkab. Mõni päev hiljem olid "avatäited pahteldatud ja krunditud. Nüüd jäävad nad mõneks ajaks seisma, et hiljem mingeid järelkuivamisi ei tuleks. Kerega on niikuinii vaja veel enne tegeleda, kui uksed ja kapotid külge tagasi saab panna.



Just täna tuli ära kasutada ilus ilm, sest kõik erinevad ilmateated mis ma internetist leidsin, lubasid järgmiseks nädalaks sadu. Üks ilusa ilma töö oli hädasti vaja ära teha. Ajas ennast ka naerma, et peale sellist ilusat suve on mul liivapritsimise töö ikka veel tegemata. Laiskus mis muud. Praegusel aastaajal on päikesepaisteline ilm tavapäraselt pigem lotovõit. Puhas rõõm, et puhastusspetsialist oma tehnikaga oli nõus pühapäeval välja tulema ja töö ära tegema. Selle eest suur tänu Peetrile. Lasin liivaga ära puhastada kõik kahtlased kohad. Seda ka põhja alt. Lükkasime massina külili nagu vanasti. Varuratas katuse serva alla ja tuld. Kuna põhi oli esimese omaniku poolt paksult mingi möginaga kokku mäkerdatud siis altpoolt suurt midagi puhastada ei olnudki. Augud olid juba enne ära lapitud. Laepolstri katsin kilega kinni, seda ei tahtnud ära võtma hakata.



Rohkem roostet oli seespool põrandal, aga see sai sealt kõik minema tulistatud. Suur liivakahur teeb oma tööd väga hästi.








Jätkub....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Lehekülg 4, kokku lehekülgi 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud