Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 24-ja vaja reede, 23 mai õhtuks kesklinna
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 240 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Kunas saab Volgast mutant
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Kunas saab Volgast mutant
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Vaba teema
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L apr 12, 2008 10:05 pm    Postita teema: Kunas saab Volgast mutant Vasta viitega

Kui autol on ainult Znak kas ta on veel Volga.Kui autol(Volgal) on mersu pleekinud ja kulunud istmed,Belarussi armatuur,26 tollised valukad,Kamza diiselmootor ja plastmassist tiivad,uksi pole ning Veluxi katuseaken. On siis tegu Volgaga.Selline auto peaks minema isetehtud autode klubisse.Ma ei keelaks siin foorumis neil kirjutamist kuna iga idee on midagi väärt (kas või pool kopkat).
Saan aru inimestest kes tahavad olla autodisainerid või tuunijad.Aga kui inimene tahab olla autokonstruktor siis ta peaks ise auto konstrueerima (ehitama).Sellega said inimesed isegi nõuka ajal hakkama ja said oma loomingu GAI-s registreeritud.Näiteks ARS (lühend autot remondib Sass).Plast kerega ja Skoda mootoriga.
Sooviksin foorumi kasutajate arvamust kunas lõppeb Znaki tagune asi kandmast Volga nime.
Mida rohkem kirjutajaid seda parem.
Lugupidamisega sm Jaska
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: L apr 12, 2008 11:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah sm Jaska. Ma mõistan Teie küsimust. Asjast paremini aru saamiseks oleks vajalik "näha puude taga metsa". Nimelt on meil praegu selline aeg, kus mitte kõik Presiidiumi liikmed pole ühel meelel, kuidas selle seinalehega edasi minna. Noh ja sellega seoses on oluliselt lõdvemaks lastud volgalehele registreerimist. Ma ise loodan, et see pilootprojekt saab varsti läbi.

Ma arvan, et olen sellega andnud oma hinnangu ka pealkirjas toodud küsimusele. Lihtsalt probleemi lahendamine peab kannatama kuni esmaspäevani, kuna ma ei saa koduarvutis teha paljusid asju, mida tööpingi taga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
diesel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 04, 2006
Teateid: 101
Asukoht: maal

TeadePostitatud: P apr 13, 2008 9:06 am    Postita teema: Vasta viitega

vaat see seuke kahe otsaga asi.
põhjusmõtteliselt ei taha meist keegi vist, et keik käiksivad ühesugustes hallides frentsides nigu mõnedes idapoolsetes vabariikides siiani kombeks on.
pandi ju mosselegi lujaa laatua lada kleepse peale ja oli uhke värk küll.
teoorias peaks vast ikke "tuunimise" igati hääks kiitma.

volgaga muidugi see häda, et oli neid varem vähe ja nüüd suisa olematul arvul ja igasugu mersumootori paigaldamine kipub entusiastide silmis vägisi pühaduse teotusena paistma.
minu arust siiski vaba maa - vaba rahvas ja tehku igaüks mis tahab. samas muidugi peaks selliseid eksinud hingi ehk pigem kergelt manitsema ja suunama ja õpetama, et läeks üle soov kirovetsi armatuuri paigaldada.

kerge on eksinu kohe maha lasta või vähemalt välja visata. a katsuks ehk natukenegi ühiskondlikus korras käendusele võtmisega inimest õigele teele suunata.
a teisipidi jällegi, igale lambale oma karjast põle ka mõtet panna.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P apr 13, 2008 9:42 am    Postita teema: Vasta viitega

Ilu on vaataja silmades! Isegi musaalide restaureerimises pole inimestel üksmeelt. Kui minu silma riivavad sama automargi erinevatelt põlvkondadelt ja mudelitelt asendatud-lisatud detailid, siis paljude meelest on kõik OK. Kui minu arvates tuleks paljud originaali keredetailid taastada, siis enamus peab seda aja raiskamiseks jne.
Ehitiste restaureerimises on vastu võetud Veneetsia harta, mille järgi restauraatorid püüavad käituda, kuid see osutub liiga rangeks. Selle järgi "ei ole kaks korda ühte jõkke võimalik astuda". Eelnevast tulenevalt usun, et küllap on kuskil juba sõnastatud vanatehnika restaureerimise head tavad (näiteks musta numbri väljastamiseks on kehtestatud omad reeglid).
Aga meil on tegelikult suur hulk meistreid, keda võiksime nimetada renoveerijateks. See oleks tõsimeelse restaureerimise vabam vorm, kus uuenduskuuri läbinud tarberiist tuuakse tagasi tarbimisse.
Teeksin Presiidiumile ettepaneku Unicu-kolleegide eeskujul avada liberaalne teema: "Mida kõike meil Eestimaal leida võib!".
Teema algatajale suur tänu, et meenutas mulle poisikesena korduvalt huviga imetletud ARS sõidukit (ajalehes ütles selle looja nime tähenduseks siiski ladinakeelse tähenduse - kunst).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P apr 13, 2008 9:58 am    Postita teema: Vasta viitega

Tõsi.Algselt oli tõesti nime all mõeldud tõlkes ARS on kunst,aga kolleegid hakkasid kasutama minu poolt mainitud.
Vabandan Volga huviliste ees kui mu tekst oli natuke krõbe.Tegelikult ongi seda piiri väga raske vedada,kus lõppeb armastus Volga vastu ja algab hävitus.Mootorratturitel on olemas vastav nimi ROTIKAS.Tegelikult on nende ehitajate hulgas väga tugevaid tehnika inimesi.Osa paneb rõhku tehnika vastupidavusele ja ökonoomsusele ning neid tulemuse välimus ei huvita üldse.Teised ajavad pilli lõhki vahatamise poleerimise ja muuga.
Tegelikult ei ole mul midagi selle vastu kui keegi teeb Volgast ROTIKA kui see pilku püüab.
Loomulikult ei ole ka kõikide võimalused (nii rahalised kui tööriistade ja töökodade osas) võrdsed.Positiivne on ikkagi see,et inimesel on hobby.Mõni kgub tikutoose,õllepurke jne.
Oleme sõbrad edasi.
Lugupidamisega sm Jaska


Viimati muudetud Jaska poolt (P apr 13, 2008 1:30 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Hans
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 69
Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu

TeadePostitatud: P apr 13, 2008 11:19 am    Postita teema: Vasta viitega

Mina pooldaks ainult siiski seda,et Eesti Volga Selts ja foorum püüdleks sellepoole,et meie autod näeksid välja "võimalikult Volgad".
Midagi pole selle vastu,et tehakse sellist Nõukogude-aegset tuuningut(roolikate,käigukanginupud,ventilaator tagaaknal laual jne).

Kui mõelda sellele millist tööd teevad ja vaeva näevad selle foorumi eestvedajad,siis tõesti oleks masendav näiteks "Ettevaatust,Auto" üritusel näha Mercedese istmete ja KAVZi tagatuledega Volgat.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P apr 13, 2008 1:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Olen eelkõnelejaga ühel arvamusel.Loodan,et Eesti Volga Seltsi eesmärk on säilitada autosi võimalikult originaalilähedaselt,et ka noortel oleks võimalik tehnika arenguga kursis olla.Inimesed näevad ikka tohutult vaeva,et asi originaalsena säilitada.
Teisalt,ega ka ümberehitajad vaeva vähe ei näe.Mõnikord isegi rohkem.Teeb asja ära ja näeb et läks aia taha ning hakkab uuesti otsast pihta.Raha läheb mõlemil juhul.
Foorum täidab minu meelest oma ülesannet hästi.Saab olla kursis teiste tegemistega ja öelda oma arvamust.Mõnikord on mõni noor kõneleja liiga emotsionaalne ja lärmakas.Pean silmas seltsimeest kes jääb käigukasti ja tagasilla vahele.Aga küll ta maha rahuneb kui keegi ei torgi.
Lugupidamisega sm Jaska
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
diesel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 04, 2006
Teateid: 101
Asukoht: maal

TeadePostitatud: P apr 13, 2008 3:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

mõtsi siin tükk aega.
tegelikult on piiri raske tõmmata.
kui keegi omab uueväärset ja veatus originaalkorras volgat ja plaanib sellega näiteks romurallile minna või rällakaga kabrioks ehitada, siis ilmselt peaks volgaklubi nagu üks mees kohale tormama ja kõikvõimalike vahenditega asja takistama.
a kui mõnele emexi kandidaadile trabandi ja kirovetsi osadega uuesti liikumisvõime sisse puhutakse, siis peaks nagu hoopistükkis rahul olema.
volgasid on siiski niipalju toodetud, et mõnesse isendisse mersu istmete panemine pole küll vist seuke tegu, mille pärast peaks muinsuskaitse valvepatrulli välja kutsuma.
no ja eks meil on neid leivategijaid ka nii mõnigi ja mõni koogel-moogel tuleb ju vahel seuke välja, et paneb kohe vaimustusest käsi plaksutama.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T apr 15, 2008 11:37 am    Postita teema: Vasta viitega

Minuarust ei tasu siin lehel tuunijaid ega teisitimõtlejaid karta ega üleüldse sellest suuremat probleemi teha. Kodanikke tuleb lihtsalt õigele teele suunata. Kellel nuppu on, see saab peagi isegi aru, et siinkohal on tegemist enamuses originaali austajatega. Oma tuuninguprojekte võib tutvustada lugejate auto rubriigis ja küsimusi esitada tehnoabi rubriigis. Ühest tõsiusksest tuunijast või romurallitajast võib ühel heal päeval saada hoopis originaali austaja.


Lugupidamisega,


Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
insener
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 14, 2007
Teateid: 298
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T apr 15, 2008 12:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

mina olen ise tehase originaali hindaja, aga saan suurepäraselt aru, et kõikidel volgasõpradel ei ole erinevatel põhjustel võimalust ja soovi nö uuena tehasest väljunud Volga väärilist isendit endale ehitada või hankida. See on väga aja- ja ressursimahukas.

Seega kuskile piiri tõmbamine on igal juhul väga keeruline.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Tyymiis
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2008
Teateid: 63
Asukoht: HPS-Martna city-Tln

TeadePostitatud: T apr 15, 2008 4:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Heh ! mina julgeksin vähe vasturääkida ! selles suhtes et jah kõik mis teiepoolt eelmanititav on kah õige kuid seda siiski ainult läbi teie vaatevinkli . Mina austan kah originaali ja värki kuid siiski tahan ma masina ümberehitada ja seda kohendada just enda soovide kohaselt paraku ei olnud kah NSV liidus kõike kuhjades ja just seda import kaubapealt! kuigi jah on ka erandeid tehtud kan selles osas NSV liidus olid teadupärast ka kõrgema korraesindajate masinapargi pärlite kapotti all näha kauneid v8 mootoreid ! (plaanin ka seda enda masinale) oli kah samas kauneid eksemplaare kabriolet volgasid jnejne. kui siiski enam tänapäevases majanduslikult segasel ajal ei ole pahatihti võimalik kõike seda saada . võibolla kui siis jah suurte summade eest ! aga seljuhul kah kuna tahan ennast harida selle kohapealt siis oleks just paras ise selline eksemlpaar valmistada "ikkagi juu isetehtud hästi tehtud"

Mida ma selle kõigega tahan öelda on see et maitseid on erinevaid leppige sellega parem maitse üle ei vaielda ja ei kakkelda kah ! Maitsed Olid On ja jäävad Erinevateks

tervitades sm. Tyymiis
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T apr 15, 2008 8:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Loomulikult.Kui vaadata hr Leivategija töid.Pooldan igat tuuningut ja ehitust mis on tehtud korralikult.Nii väljast kui seest.Nagu mainisin on tsiklimeestel niinimetatud ROTIKAD.Välimus jõhker,tehnika tugev.Autodel ma vastet ei tea.Võib-olla ROTIKAS-Volga.Arvan et las Volga olla parem ROTIKAS-Volga kui vanaraud.Alustasin teemat,et klassikaline Volga peaks olema mingite piirangutega.Paljud küsivad kindlasti-milleks.
Kuna on ju kirjas millistele tingimustele peab vastama täisliikme Volga.
Avaldasin lihtsalt oma arvamust.Minu Volgal GAZ 2410 on näiteks kaasaegne raadio.Mõned peavad õigeks ainult Bõlinat.Kui nelinurkseid udukaid pole siis ma jätan parem augud kui ümmargused udukad.Logarid on minu arvates lubatud ja korrosiooni tõrje.Paljud UNIC klubi omad keelavad korrosioonitõrje,sest siis pole näha mis seal all on.Põhiliseks pean,et säiliks Volga mark,mitte ei oleks GAZ 24 ja GAZ 2410 segu.
Enda Volgat üritan teha ja hoida originaalis.
Lugupidamisega sm Jaska
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Tyymiis
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2008
Teateid: 63
Asukoht: HPS-Martna city-Tln

TeadePostitatud: T apr 15, 2008 9:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Selle õige ning inglise keelne vaste oleks siis RAT STYLE. aga niipalju kui mina tean siis kui tehakse suuremat tuuningut näiteks kere muutused + mootor suurem kui orig siis peab ka nime ära muutma et ei jää volga v gaz vaid siis juba kas mingi gasupra vms niipalju kui mina tean on nii !!!!

Sest muidu ta ei kvalifitseeru m1 või n1 katekooriasse mis on siis ühekordne ning omavalmistatud aparaat !


Tervitades SM Tyymiis
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: K apr 16, 2008 8:18 am    Postita teema: Vasta viitega

Üldiselt peetakse autode tuunimist üheks kunstivormiks. Iga tuunija soovib oma teosega avaldada muljet või anda edasi mingit sõnumit. Tihti ei ole üldse oluline aluseks kasutatava auto mark vaid visuaalne efekt, mida mingi konkreetne keredetail pakub.
Originaaliaustajad aga on pigem ajaloo kui kunstihuvilised ja teevad kõik endast sõltuva, et nautida võimalikult täpselt minevikupärandit.

See aga kes topib suvalise auto sisse mingisugust suvalist mootorit või detaili on üldjuhul maal elav madala sissetulekuga inimene, kel ei ole võimalusi kaasaegse tehnika kasutamiseks ja peab toime tulema käepäraste vahenditega. Selliste inimeste mõjutamine stiilse tuunimise või originaali austamise suunas ei anna tulemusi, sest madala enesehinnangu kompenseerimiseks on tal ikkagi vaja kasutada sõitmiseks omaaegseid menumudeleid ja nagu öeldud, madal sissetulek ei võimalda sõita teiste nähes kvaliteetse autoga, aga teiste silmis vilets ei taha ka välja näha.
Meil siin rajoonis liigub selliseid inimesi valdavalt tööpäeviti, sest muul ajal on nad ebakained.
Volga liikumise edendamise juures ei ole sellistest "tuunijatest" ka kunagi abi, sest majandusliku olukorra paranedes, valivad nad alati teise läikiva auto. Kahjuks ei parane mõtteviisi tõttu nende majanduslik olukord sageli. Samasugused inimesed, kes topivad suvalisi juppe autode külge, kukuvad ka superstaari saate eelvoorudest välja, sest nad ei anna enesele aru, mida nad oskavad teha ja mida mitte, ning õppimisest ja harjutamisest huvitatud ei ole.

Minu jaoks ei ole stiilne tuunimine sugugi kehvem kui originaali hindamine. Tuunima ei peaks neid eksemplare, mida on ülivähe säilinud ja renoveerima ei peaks neid, mida on originaalis säilinutena piisavalt saadaval. Esimest selle tõttu, et ajalugu tuleks hoida ja teist see tõttu, et oma energiat ei peaks inimene raiskama mõtetuste peale. Znaki tagune asi lõpetab minu jaoks väärtuse siis kui algavad maitselagedus, mõistetava kontseptsiooni puudumine ja puudulikud käelised oskused.

Loomulikult elame me vabal maal ja igaüks teeb mida õigeks peab. Igasugu kehvade tuuningute juures tuleb lihtsalt arvestada sellega, et on oht sattuda ülejäänute pilkealuseks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 16, 2008 8:55 am    Postita teema: Vasta viitega

http://www.jah.ee/article.php?id=3905790&language=ee&page=1
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Vaba teema Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud