Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 24, tumepunane, zwanes
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 252 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24, tumepunane, zwanes
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24, tumepunane, zwanes
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
 
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 412
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: L mär 08, 2008 10:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

See teemaarendus ei ole muidugi otseselt seotud sm Zwanese Saaremaal asuva liiklusvahendiga, kui siis ainult nii palju, et minu vanaema oli Kulli mõisa kupja tütar ja Kulli mõis ei asu sugugi Soomes nagu mõni arvab, vaid Saaremaal. Aga see selleks.
Kui lihtsalt materjali rulli otsast soovite, siis GAZ 24 10 jagu on 50 krooni ja GAZ 24 jagu on 75 krooni. Aga kui toote meile oma katmist vajavad detailid, siis võime need ära ka katta. Järjekorrad lühikesed. Detaile võib saata ka postipakiga.

Tööde hinnakiri koos materjaliga:

GAZ 2410 näidikute ümbris 100.- kindalaegas 50.-
GAZ 24 kõik detailid 50.- tk
GAZ 14 kõik detailid kokku 1000.-
GAZ 13 kapitaalremondi armatuurlaud 500.-
VAZ 2103-2106 hind kokkuleppel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mär 26, 2008 7:36 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nonii. Mina olen hetkel (st 26.03) Saaremaal lumevangis. Ega mul selle vastu tegelikult väga ei olegi, sest siis saab rahulikult Volga kallal putitada.

Tulin siia nädalaks, et muu puhkamise hulgas ka Volga suveks valmis teha. Tööd, mida plaanisin ise teha olid:
* paar päeva õlut juua. Tehtud!
* Volga käima panna (aku peale, bensiin üles ja starterit). Tehtud!
* viimased salongi detailid värvimisest ära tuua ja salong lõpuks kokku panna (armatuur, istmed, tagumine armatuur jne)
* karvaste ukseklaasitihendite vahetus
* uste kummitihendite vahetus
* udutuled külge
* uus sisepeegel
* katuseluuk uuesti külge
* ülevaatus

Kuna ilm otsustas talveks keerata, siis ei ole mul võimalust ise suuremaid töid teha (lumehanges selliti olles hakkab ju külm) ja pidin kohalike poole pöörduma, kellel on soe garaa¸. Meistrite hooleks jäi:
* plokikaane pingutus (kapremondist on möödas u 700 km ja see on nö korraline pingutus)
* esiklaasi vahetus (algusest peale on väike mõra sees olnud, nüüd aitab)
* roolikarbi vahetus (mingi kiire klõbin oli sees)
* ja leida üles vana õlileke ja see likvideerida.

Esimene päev läks nö soojenduseks. Esimese asjana asusin klaasitihendite kallale. Karvaseid olin erinevate vägivallavõtetega välja nõudmas käinud erinevatest Eestimaa nurkadest. Akna alaserva liistuga kummitihendid muretsesin Volga kauplusest Gaz 2410 omad. Erinevalt originaalidest on nende puhul vaja esimeste uste omad lühemaks teha. Ja originaalid kinnituvad keskelt kruviga, uued ilmselt jumala armuga. Ja uute materjal on seespoolt karvane. Ja metall on teine.

vasakul uus, paremal vana:



Esimese päevaga jõudsingi ainult tagumiste uste klaasitihendid ära tehtud, sest päike oli ere ja ma ei tahtnud, et õlu soojaks läheb... Absoluutselt rahulikult võtsin fakti, et paremale uksele sain uue alaserva tihendi ideaalselt külge, vasaku oma pidin algosadeks võtma ja uuesti korralikult kokku lappima. Vahetamata jäid ainult kolmnurkakna vastas olev metall-liistuga post - see oli suht heas korras ja paremaid mul kuskilt võtta polnudki.

Sellega päev lõppes. Teisipäev algas varakult. Kell 8.00 pidi auto seisma remonditöökoja hoovis. Jõudsin natuke varem kohale ja keerasin ka kohe otsa ringi - aega veel oli ja üks sirge teelõik tahtis hommikuvalguses Volga rehvimustrit näha. Tegin siis ühe kiirema ringi, no et kährikud torudest välja ajada. Kõik toimis täpselt nagu suvel, karburaator töötas korrektselt, pidurdamine lahtiste kätega ei muutnud auto suunda. Keerasin tagasi töökoja ette, andsin auto töösse ja kepslesin karges hommikupäiskeses kodu poole.

10.00 kutsuti mind töökotta. Nad ei saanud aru, miks peab roolikarpi vahetama, kõik toimis ju korrektselt?! Seletasin probleemi, et auklikul teel klõbiseb ja sain laia naeratuse vastu - Volgade tüüpviga ja selle vastu aitab üks nipp. Jään huviga ootama kas see lihtne meetod ka aitab - roolikarbi korgi peale pannakse määdrenippel ja karp pumbatakse määret silmini täis. Nii määritakse ka osasid, mis muidu määrdest kuivaks jäävad. Meistri sõnul (endine taksopargi mehhaanik) oli see taksopargis tavaline protseduur. Tulemuslik protseduur. Elame näeme.

16.30 uus kõne õlilekke kohta. Lendan kohale ja mind suunatakse tõstukil seisva Punase alla. Lekib ikkagi käigukasti võlli ümbert, mitte mootori poolt, sest see on ideaalselt kuiv. Nõustun käigukasti osandamisega ja nendin fakti, et päeva jooksul on suudetud ainult mu autot kiita ja siduri koja kaitseplekk maha keerata. Masendav kiirus, enne neljapäeva autot kätte ei saa ja seega lükkuvad ka minu plaanitud tööd edasi... Tra!

Kolmapäeval sain kätte viimased värvimises olnud detailid: B-piilari sisemised plekid, istmete kinnitused, katuseluugi ümbise, kliimaseadme pleki ja tagaakna ventilatsiooniresti. Kuigi mul ei ole eraldi fotosid armatuuri ja A-piilarite detailidest, on nüüd kõik salongi mustad metallist detailid uuesti üle värvitud ja lakitud. Lähipäevadel on salong komplekteeritud ja ilmselt veedan mõned tunnid kõike seda sära seal tunnistades...













Ootan põnevusega neljapäeva. See auto peab reede õhtuks nui neljaks kokku saama!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1117
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K mär 26, 2008 10:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Oh kui hea, kui vahepeal ka värskeid tuuli puhub. Sellist kirjeldust piltidega on lausa lust lugeda. Näe täna garaa¸i ei saanudki ja peale sellist postitust kohe tekib selline tunne, et mine või kohe.
Hea on lugeda, et seltsimees on jätkuvalt volga lainel ja keskendub nüüd kui tehnika hakkab korda saama juba sügavamalt salongi detailidele.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 02, 2008 10:53 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vabandused ette ja taha, et neljapäeval sündmuskohalt reportaa¸i ei jõudnud sepistada. Lihtsalt polnud aega. Aga nüüd armas Volgasõber, lõika endal kohe paksem keeduvorstiviil ja pane tee tõmbama, sest juttu ja pilte jätkub kauemaks.

Ühesõnaga neljapäeval ei jätnud asju juhuse hooleks ja haarasin ise "Volgal summutist". Esmalt ilmutasin end juba hommikul töökoja akna taga. Kaesin kirpas kulmuga tolmuse klaasi tagnt läkiva põrandaga müügisaali sisemust ja otsisin letitaguse, veel uneseguse selliga silmsidet. Lõpuks lõin ukse laia kaarega lahti ja andsin mõista, et ma täna kindlasti tahan autot tagasi saada, seega eluga, seltsimehed! Üllatusega sain aga teada, et auto valmis juba. Pööritasin moe pärast silmi ja läksime koos autot kontrollima.

Esiklaas oli vahetatud, plokikaas pingutatud, aga käigukasti kohta selline info, et see oli pilgeni õli täis olnud ja sellepärast ajas välja. Ja nüüd enam ei tohiks ajada, sest nad võtsid vähemaks... No tere tali! Kes su vanemad on? Ma ei viitsinud vaielda nendega enam ja aega ka enam polnud. Roolikarbile ei olnud samuti määrdeniplit ilmunud, nad olid selle pilgeni määret täis ajanud. Lasin veel klapid üle käia ja paar tund hiljem kulgesin enda garaa¸i poole juba. Ees ootas salongi komplekteerimine. Muide. Sellel hetkel ei olnud autol ei kindlustust ega ülevaatust, kinnitamata tagaistme seljatugi lendas järsemal pidurdusel vasta selga, sest esiistmete seljatoed olid värvimises olevate puuduvate kinnitusdetailideta lamamisasendis... Õnneks oli vahemaa u 500 m. Vahetult enne Garaa¸ikoperatiivi libisen mõtliku pilguga blokeerunud ratastega ristmiku välisservas kasvava kibustikupöösa poole. Olen rahulik, sest peaks nagu pidama saama enne põõsast. Saigi, ilusti.

Garaa¸ini jõudes tabas uus üllatus - ukse ette oli tuisanud meetrine hang. Viskusin lumme ja õige pea olin erinevate ihuliikmete abil uste liikumistee lahti kaevanud. Kõigepealt paigaldasin esiistmete kinnitused, seejärel B-piilari plekid. Ka tagaiste ja laudsile tagaakna armatuur said kiiresti paika. Mõttetult kaua võttis aga aega raadio paigaldus. Kuigi mul on originaalraadio olemas, otsustasin praegu panna veel selle vana vuffli, mis autol on siiani küljes olnud. Aga krt sellega sai üle ootuste palju jamada ja nii ei jõudnudki õhtuks kaugemale.







Järgmine hommik ärkasin 8.10 ja 9.10 olin juba garaa¸is. Algas esiuste klaasitihendite vahetus. Vanadest jäid alles jällegi kolmnurkakna kummitihendid ja selle posti karvased, sest mul ei olnud aega neid neetima hakata. Ja siis suurim operatsioon - katuseluuk tagasi. Jätame üksikasjad (50 km ringreis uute kinnituspoltide leidmiseks) vahele, 15.00 oli luuk peal. Nüüd oli vaja salong läikima lüüa, pulberkustuti kohalikust päästeteenistusest kontrollist ära tuua, ülevaatusele jõuda, auto väljast puhtaks pesta ja hiljemalt 17.00 auto üle pildistada, sest hiljem ei oleks piisavalt päikesevalgust olnud ja laupäeval ei lubanud ilmateade enam päikest.







Salong sai läikima 16.15. Hüppasin teise autosse ja kihutasin päästeteenistusse, mis nagu kohale jõudes selgus, oli muidugi suletud 16.00! Sülitasin vihaga lumehange, mis hetkega keema läks ja ära auras. Aga Kuressaare on tore koht, inimesed jätavad oma mobiili numbrid lahtioleku sildi peale. Võtsin kiiresti kõne ja tore naishääl muhedas Saaremaa murrakus arvas, et: "Kuuule kas see sinine autu on veel oovis? On jah? Oi siis ta tuleb veel kinnndlast tagasi, ma saatsin ta Rae poodi tordi järgi, meil täna väike pidu tulemas. Oota seal ma elistan talle korra."

Peale viite minutit ootamist tegin plaanid ümber - ülevaatusele ei jõua, seega pole kustutit praegu tarvis. Otsisin teise üüratu lumehange ja tatistasin ka sinna (mis loomulikult selle peale keema läks ja aurustus). Helistasin veel tädile ja teatasin oma lahkumisest, kuna läks ülikiireks. Hetke pärast olin uuesti garaa¸ ees ja suundusin tee peal silma jäänud pesulasse.

Volga gaasipedaal ei kriuksunud enam peale teist ristmikku. Ütlemata mugav oli toetuda nüüd seljatoe peale ja pidurdamisel ei lennanud enam midagi tüütut (näiteks tagaiste) kuklasse. Ülevaatust ei olnud, aga vähemalt oli kindlustus nüüd olemas. Loojuv päike peegeldas läikima löödud mustalt armatuurikattelt kelmikalt silma, kui pesula ees varsti maandusin. Pesula uks oli aga kinni... Ja etskae. Jälle lahtioleku sildi peal ilusti mobiilinumber. Saaremaa on ikka üks tore maa! Telefonist saan aga kurva uudise, et aeg tuleb pesulasse enne kinni panna ja lähim aeg on järgmine nädal... Otsin kiiresti lumehunniku ja tatistan sinna vihaga kaks korda (teise tatistamise ajaks lund enam pole loomulikult)!

Filigraanne kannapööre keerab Volga nina järgmise pesula poole, seekord on parema puudumisel tegemist Roonimäe tankla automaatpesulaga. Poole tee peal tuleb meelde, et antenn ei käinud sügisel viimast astet sisse, no saame kuidagi hakkama. Fenomenaalse kontrollitud külglibisemisega sisenen parkla territooriumile ja pälvin põliselanike tunnustavad pilgud. Kaks tõhusat õhtueinet nautlevat rekkajuhti vakatavad hetkeks ja viimasest lonksust veel neelamata keefir jõuab ühel neist veel enne räiget läkastust habemesse niriseda. Järjekorda pole ja hakkan antenni sisse ajama. Mugavuseks mõeldud vidinast on saanud tõsine depressaator, sest raip ei taha kuidagi sisse kerida end. Mootor töötab, aga antenn ei liigu kuhugi! Asun vägivallatsema ja käsitsi seda õngeritva sisse utsitama. No krt, kolm astet jääb välja ja kogu pidu! Nutt on kurgus juba, aga teha pole midagi, jääb täna pesemata. Tatistan ikka veel keefirise vuntsiga rekkamehe kõrvale kokku lükatud lumekuhilasse ja koos lumega aurustab ka rekkamees. See teine, keefirita.

Sõidan koju ja pargin auto nii, et saaksin vähemalt seest pildid ära teha. Pildistama hakates aga teen meeleheitliku otsuse ja otsustan nui neljaks auto käsitsi puhtaks pesta. Ja juba ma lippangi tuppa ja väljun sealt kahe aurava kausi ja lapiga ning kukun Volgat pesema. Inimesed käivad väikese kaarega minust mööda ja vaatavad imelikult minu poole. Mul savi. Enne pimedust peab pildistada saama! Mööda longib ka üks kohalik triibuline kassivolask. See vaatab veidi minu tegemisi, istub siis päikese kätte maha ja kukub ka end pesema. Lakub ennnast ikka IGALT poolt, friik selline! Ka mina pesen Volgat igalt poolt.

Kassivolask jäigi ennast lakkuma ja see hakkas juba kergelt perversssseks muutuma. Mina sain auto puhtaks ja kähku pildistama. Lähedusse jääb vana (vist) e-te-ka-velli maja, mis võiks sobida taustaks. Kohale sõidan teise käiguga, et mitte uuesti poriseks teha. Õhtuks oli käed putitamisest ja pesemisest nii karedad, et naine ei lasknud endale ligi, no mis siis ikka, paitasin siis paljaste kätega poisi pinnuse puithobuse kenasti siledaks...

Ja vaatamata krdi pilvevinele, mis ilmus just siis kui ma pildistama hakkasin, on tulemused siin. Järgmisel Saare Maa külastusel proovin parema valgusega uuesti.























Ja nüüd mine võta teekott kannust välja, kangeks läheb muidu!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N apr 03, 2008 10:22 am    Postita teema: Vasta viitega

Minu poolt kiiduavaldused selle vaeva eest, mida nägid ETKVL maja otsimiseks ja selle juurde jõudmiseks. Seda maja isegi vedi paistab ühelt pildilt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N apr 03, 2008 12:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

ETKVL-i majani jõudes selgus kurb tõsiasi, et päike paistis valelt poolt ja seda ei saanudki taustana kasutada. A korsten kuulub SLPTK piimakombinaadi varustusse, ehk on see abiks?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 01, 2008 1:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

...et siis selline lugu, et tänasest on autol uus peremees... Kurb, aga pidulik...
Sad ...

Õnneks on tegemist mehega, kel G21, Pobeda, kimbutäis Mossesid ja Sapikas juba nö riiulil seisavad ja tundub, et selle auto tulevik saab helge olema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 01, 2008 6:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Igatahes palju õnne!
Kas said niipalju, kui küsisid või rohkem?
Ja kas nüüd Volgadega lõplikult nö. joon all?

Lugupidamisega
Sm. Tasku
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 01, 2008 9:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ikka rohkem sain kui küsisin, kuhjaga rohkem, hea et tengelpunga koju jaksasin tassida!

Joont alla ei tõmba, panen nö punktiiri praegu. Smile Kui mõni eriti atraktiivne isend ette jääb, siis võib kõik otsast alata, aga praegu on siiski üks priiskava kapitalistliku elulaadi neljarattaline musternäide aastast 1971 vaja esmajärjekorras ellu äratada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Lehekülg 5, kokku lehekülgi 5

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud