Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ-24, sm. Klabunov
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 253 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ-24, sm. Klabunov
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ-24, sm. Klabunov
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mai 16, 2007 12:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

See teeb jah SI-ühikutes umbes 21 Nm.
Ega ma veel ei jõudnudki kinni keerata. Avastasin defektid kohe peale lahtikeeramist, olid teised juba viimase piiri peal enne kinni keeratud. Võtsin selle 70 umbkaudselt plokikaane poltide järgi, kuigi kõhutunne tunnistab juba ka ülehindamist, kuna poldi läbimõõdud on ikkagi suhteliselt erinevad ja tõenäoliselt materjalid ka.

Tänud, Robi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K mai 16, 2007 12:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tule õhtul Tammepärjast läbi, otsime lahendust!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 21, 2007 7:56 am    Postita teema: Vasta viitega

Tänud Robile, asi korras.
Pärast seda, kui ma olin seltsimehe ootamatult laupäeva varahommikul üles ajanud, suundus abistaja rahulikul ilmel ja unesegasena garaa¸i ja isegi tulesid põlema panemata ilmusid 5 sekundi jooksul välja vajalik arv tikkpolte. Fenomenaalne orienteerumisvõime! Ja seda veel oma garaa¸is!

Aga kui keegi peaks veel sama hädaga maadlema, siis infoks niipalju, et mõõtude poolest sobivad veel 412 mootori tikkpoldid. Peenkeerme (ülemine) samm oli küll veidi erinev ja pikkus oli 5 mm rohkem, aga ei midagi ületamatut. LADA omad ei sobi, sest on 8 mm.

Ja veel niiplaju, et erialakirjanduses leidub vihjeid, mis soovitavad 10 mm polte pingutada momendiga 30...35 Nm. Muidugi on see selline orienteeruv suurusjärk, sest ei materjalide ega keermetugevuse kohta pole täpsustavat infot, aga asi seegi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 03, 2010 4:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nüüd siis on asjad sedasi, et oleme Volgaga piisavalt kaua sõbrad olnud, et kõik vead teada oleks.

Midagi tuleks ette võtta pagasnikuluugi tihendiservadega. Kipuvad käest ära minema, nagu enamasti ikka. Kui kellelgi on mõni hea soovitus, kuidas seda teha, siis info on teretulnud. Hea on see, et roosteuss on sees valdavalt ainult tihendialusel osal, seega eriti välja ei paista ja seetõttu on kordategemine lihtsam. Eks kuulan natuke maad, mis lahendus oleks kõige efektiivsem. Ise väga ei põe, kui efektiivsele kaitsele pinnaviimistluse ohvriks toon. Peaasi, et kestma jääks.

Ja ikkagi tuleb veepumba laagrid ära vahetada, teljesuunaline loks on ebanormaalselt suur. Asi on selles, et merekapteni lese väitel polevat nad määrdeniplit üles leidnud. Teadis küll raamatust, et määrida tuleb, aga no mis sa ikka peale hakkad.

Kuramus, üks asi on veel hingel. Veidi riivavad silma ajahamba poolt puretud veljed. Hing ei luba neid ikkagi üle värvida, ikkagi originaalid. Eks peab vist kuskilt uue komplekti velgi muretsema, siis saab sinna peale originaalrehvid ka panna. Las õige komplekt jääb lae alla tõmmatuna oma aega ootama. Igaks juhuks proovin mingi poleerpastaga üle käia, ehk saab siiski veel asja.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 10, 2010 1:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

Istusin eile hilisõhtul Volgas ja krudistasin istmeid. Rääkisime juttu. Muuhulgas poetas Volga ka, et on küll väga rahul praeguse käigukangi "nupuga". Ikkagi merevaigust ja kunagine iga masina uhkus, aga hing ihaldab originaali. Kui kellegil sellist asja ülearu on, võib pakkuda. Raha eest siis või vahetus praeguse vastu. Lubasin talle selle asja joonde ajada ja siin ma siin nüüd siis olen. Aidake saatusekaaslasi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 10, 2010 2:32 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere
Mul peaks olema nupp koos käigukangiga.
_________________
Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N juuli 01, 2010 10:37 pm    Postita teema: Vasta viitega

No vot. Nii sitt mees olen, et ei ole siiamaani Jaskaga ühendust võtnud. Ei saa isegi käigukangi nuppu organiseeritud. Aga küll see viga varsti parandatud saab.

Pidasin siin veidi plaani. Elu rsk on ikka keerdkäike täis. Olen juba selline inimene, et kui mingi siht võetud, siis on teiste tegemiste suhtes klapid ees. 3 aastat tagasi ehitasin maja. Valmis sai. Nüüd on vaja doktorikraad kaitsta, see peaks septembris läbi olema. Enamus muudest asjadest sai nende pärast edasi lükatud. Nüüd oleks uusi väljakutseid vaja. Kuidagi nagu projektipõhine inimene tundun endale. Teistele kahjuks ka.

Igatahes on juba mõnda aega olnud mõte oma masinale must number taodelda. Algmaterjal on hea. Ja kui mõelda sellele, et suurimateks muredeks on mõned värviparandused ja osade kinnitusvahendite taaskroomimine, siis olen võrreldes mõnede teiste sama sihi võtnud kodanikega ikkagi luksusolukorras. Aga on ka agasid. Esiteks ei ole ma seda oma perega veel arutanud. Pole enam nii noor ja piisavalt vana, et iga jumala õhtu garaa¸is nokitseda. Päris mõne nädalaga hakkama ei saa ja perekond on küll viimane, keda ohvriks tuua. Ka pole ideaalseid tingimusi. Masin on küll tuulduvas ja kaetud varjualuses, aga kütet pole. Garaa¸i viimisele sellisesse seisukorda võtab omajagu kuukese. Ja kolmandaks pole eriline rahajõmm ka, kuigi vajalike asjade pealt kokku hoida pole kombeks. Ja neljandaks olen vahel liiga pedant, et kui miski ikka veidi liiga näkku irvitab, siis olen võimeline kogu konstruktsiooni maha lammutama, et seda ühte kriimu parandada. Kes selle monklusega on kokku puutunud, see teab, et see ka tapab.

Masina suurimaks probleemiks on vasak tagumine tiib, mis kunagi kriimud on saanud ja üle värvitud. Seestpoolt on näha, et vigastused on olnud kosmeetilised, aga terve tiib on üle värvitud. Tehtud on seda küll tehasest pärit originaalvärviga (selle andis lesknaine mulle müües kaasa), aga veidi lohakalt on seda siiski tehtud ja süda ei anna rahu. Samuti on vaja kas taastada või asendada tagastange keskosa. Selle alumine pool on millegipärast liiga korrodeerunud, et poleerimisega puhtaks saada. Nagu ka alumine põll. Ülejäänu on tühine. Põhiliselt korralik pesu ja poleerimine ning komplekteerimine. Isepaigaldatud signalisatsioon tuleb eemaldada ja veljed ilmselt üle värvida. Ja ka pagasniku tihendi alune korrastada. Käigukangi nupp ja muud iluvead on muidugi köömes, kui asi vaid kätte võtta.

Siin ma siis nüüd olen kits kahe kuhja vahel. Ühelt poolt tahaks nagu puhata, sest viimased aastad on ikka natuke liiga kurnavad olnud ja pere jaoks on hädiselt vähe aega olnud. Teiselt poolt on masin, mis on väärt seda ettevõtmist. Kui ette võtan, siis aega selle peale planeerin vähemalt aasta. Poolkõva riistaga supsimine pole minu maitse. Ise kõigega hakkama ei saa. On vaja tuge nii tegutsemises kui moraalses plaanis. Ja seda üldse siis, kui naisele sellest iitsatada julgen ja näost positiivsust välja loen. Ta on mul tubli ja toetav, aga Volga on ikkagi talle konkurent.

Kuramus, nii hilja õhtul ei tohi postitusi teha. Ilmselt juba homme kahetsen, et liiga valjusti mõtlesin.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 02, 2011 11:18 am    Postita teema: Vasta viitega

Võtsin kätte ja tegin lõpuks kiirenduspumba korda. Kummisalnik oli lootusetult üles pundunud ja kiire vahetus likvideeris augu kiirendamisel.

Kuigi olen rahuliku sõidumaneeriga ja kiirenduspumbata olen siiani edukalt hakkama saanud, on nüüdne tummisem kohaltminek ikkagi oluline tujutõstja.

Enne kevadsõitu tegelen vaid iluvidinatega. Esmajärjekorras tuleb vahetada tagatulede tihendid ja kruvid ning ehk õnnestub kuskilt ka mittepleekinud tagahelkurid muretseda. Samuti on aja jooksul tagumised porikummid näotuks muutunud (vahetaks hea meelega 21 omade vastu). Ning veljed tuleb üle värvida. Tõsisemad tööd nagu pagasniku tihendi serva ja vasaku tagumise tiiva korrastamine lükkuvad suvisele ajale.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud