Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T mär 31, 2009 4:31 pm Postita teema:
Üks suurematest muredest mis veel sõidumugavust häirib on bensiinipumba metsik lärin. Väga tugevalt lõhub seal põhja all. Sellise hääle puhul ennustatakse peatset lõppu pumbale. sm. Tihhonov otsustas siis oma pangaparoolid üles otsida ja valmistus ette pumba tarvis kroone eraldama. Kõigepealt tuli aga uurida ja veenduda, milline see pump siis õigupoolest on. Paikneb ta juhi poolse tagumise istme piirkonnas põhja all. Avatud "liivapritsile.
Mina toimetan juba pikemat aega roolisüsteemi kallal, seega jäi see vastik bensune töö Tihhonovi kraesse....sinna siis läks nii mõndagi muud. Kanalist kostus regulaarselt vandesõnu ja sajatusi, sekka veidi solinat. Garaaz täitus plahvatusohtliku haisuga. Vooliku sulgemiseks polt just kõige paremini ei sobi, keerme vahelt tuleb bensiin läbi. Peale pisukest madinat ja kiiret klambripaigaldust olukord siiski stabiliseerus.
Üldiselt on aga põhja aluste keermeliidestega aga nii, et kuilahti soovid võtta, siis lõika ja sae, kõik on kinni roostetanud.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N apr 02, 2009 5:00 pm Postita teema:
Panen vahepeal üles ka mõned fotod hooaja avamisest. Ilusal laupäevasel päeval külastas filiaali ka Lõunaosariikide esindus. Presiidium soliidses mustas ja kaaskondlastel lai naeratus näol. Ma ei tea kuidas, aga üks tüütu volgakärbes sai ka lõhna ninna ja lendas kohale. Mul pidi müts peast maha kukkuma. Äärmine volgatunnetus.
Autod pakiti täis ja pandi kohe testisõitudele. Mis järgnes seda olete juba eelmistest postitustest näinud, sm. Tihhonov veendus, et tema auto jääb tehniliselt seisukorralt ja sõidumugavuselt allapoole punast joont ning nii ma juba mitmes õhtu tegelen roolisüsteemiga. Kaldi aga kirus, et autot saab vaid käsitsi pesta, muidu tuleb valge kruntvärv välja. Ja laisk nagu ta on saatis masina töökotta, kus nädalapäevad hiljem oli see täiesti lahti võetud. Kommentaarid sõidulomadustelt olid aga positiivsed, nii et näeme, mis kevad toob, kas on maikuus veel üks sillerdav mus 3102 maarjamaal.
Kõrvaltvaatajale paistis, et läikiv värv tõmbab rohkem huvilisi kui kulunud ja krobelise pinnakattega masin.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N apr 02, 2009 5:13 pm Postita teema:
Kaldil oli mure ka, kuidas saada volgal katuserennid värvimiseks maha, nii et nad päras kasuada ka kõlbaks? sm. Tihhonov aitas, 5 minutit ja tehtud. Mina vaatasin pealt ja tegin pilti... Katusel jäi silma, et täpselt keset katust on millegipärast kummist augukate. Tuli välja, et kunagi oli masinal eriside peal ja sinna kinnitus antenn. Pakiruumis aga oli ilusti säilinud plastkate.
Tegin ka mõned õpetlikud fotod, kuidas seda tööd koduste vahenditega teostada.
Näedsa, pool presiidiumit pildil.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N apr 02, 2009 6:02 pm Postita teema:
Armas rahvas! ... aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida. Vaatasin fotot, kus on kujutatud Presiidiumi liikmeid. Jääb mulje, nagu oleks Volgaselts üks haarav episood kirjanik Eno Raua uuest teosest "Naksitrallid ostsid Vene auto". Kuidas muidu seletada, et nii erineva välimuse ja iseloomuga tegelaskujud asuvad mingi ühise vaenlase hirmus koos tegutsema. Üks tegelane on alati soliidne, sirge seljaga, kammitud ja lõhnastatud, ajab diplomaatilist juttu, käib hästi riides, saab kõigiga hästi läbi ning soovib päästa maailma. Teine käib riides nagu Lasnamäe taksojuht, räägib nagu Lasnamäe taksojuht, kehahoiak on nagu Lasnamäe taksojuhil, ajab habet kord nädalas, vihastab ja rahuneb kolm korda tunni jooksul, küünealused on alati mustad (kuigi ta eriti midagi teha ei oska) ning tema müratase on kahtlemata kõige suurem. No ja siis on Volga, mille rollist selles loos keegi päris täpselt aru ei saa.
Lugege ka: Vennaskond, "Ma usun vaid musta mantliga meest" _________________ Terve aasta poole aastaga
Lugesin teema uuendusi ja olen üsna sõnatu, ega muud polegi öelda kui vaid suur kiitus tegijatele.
Samuti on tänuväärne sellised praktilised juhendid kuidas detaile õigesti eemaldada ja lisada, sest kõik ei pruugi nii targad olla,et selliseid praktilisi lahendusi ise välja mõelda.
See foto oleks on minu arust vaade tulevikku http://www.volga.ee/albumphoto_dl/projekt3102s207.JPG
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T apr 07, 2009 6:54 pm Postita teema:
Bensiinipumbasaaga on hetkel veel pooleli, nimelt ootame uut pumpa. Õnnestus välja peilida, et bensiinipump on sama mis kasutusel ka väljamaamudelil, oli vist renault. Loodame, et jõuab nädalavahetuseks kohale, siis saaks jälle ühe linnukese maha kriipsutada. sm. Tihhonov on juba kinnitusdetailid puhastanud ja värvinud. Jääb veel kivikaitsega katta.
Kõik kinnituspuksid olid nii roostes, et läksid lahti keeramisel katki. Uued puksid õnnestus hankida Tartu linnast, Ülo äris letikaup.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T apr 07, 2009 7:30 pm Postita teema:
Tegeletud on ka raadioga. Vastuvõtt on nüüd korras, katki oli antennisisendi nurgik, poest uus ja asi korras.
Raadio väilmuses häirisid aga veel kaks asja.
Esiteks need popid kirjad seal peal ja teiseks taustavalgus, mis on punane.
Kirjad otsustas sm. Tihhonov üle värvida mattmustaks. Selleks võeti magnetola algosadeks. Päris tühi karbike tuleb välja.
Taustavalgus on lahendatud imepisikeste dioodidega. Meie talupojamõistus ütles, et nii siis jääbki aga väidetavalt suudavad mingid mobiiltelefonide tuunijad sellise asjaga kergesti hakkama saada. Kas oskab keegi kommenteerida? Või lausa soovitada, kelle poole pöörduda. Kui sellele raadiole veel rohelise taustvalgustuse saaks, siis olekski täiuslik lahendus käes.
Liitunud: Aug 25, 2005 Teateid: 95 Asukoht: UK/Tartu
Postitatud: K apr 08, 2009 12:15 am Postita teema:
Kui imepisikesed nad on? Jootke välja ja asendage roheliste valgusdioodidega kui jootekolviga ligi pääseb. Elektroonikapoodidest peaks hõlpsasti sobiva asenduse leidma.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: K apr 08, 2009 9:31 am Postita teema:
Nii pisikesed, et ei saaks jootokolviga ise pihta. Pealegi on minu jootmisoskused tasemel, mis lubavad teha lihtsat klemi kinnitust juhtmele. Väljamaa raadio kallale ise ikka ei kipu.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N apr 09, 2009 4:30 pm Postita teema:
Samal ajal kui sai tegeletud roolisüsteemiga, vaatasin üle ka esipidurid. Kettad on kül kulunud, kuid uute hankimisega veel ei kiirusta. Millegipärast on tehasetooted pea 2x kallimad lääne sarnastest ketastest, analooge pole veel leidnud. Klotsid tunduvad päris hiljuti vahetatud olevat. Võtsin kelttad ja klotside hoidjad (nagu kelgud või midagi sellist9 maha ja määrisin ära. Kuna kolb oma pesas üldse liikuda ei tahtnud, eemaldasin ka suppordi ja lasin suruõhuga kolvi peast välja. Päris kole oli sealt seest. Kolbidel olid kerged vaod ja roostekahjustused. Neid silusin viltkäiaga poleerides (roheline pasta GOI oli abiks). Need triibud kolvil on kummitihendi jäljed, mis olid veidi kleepunud kujul kolbi kinni hoidmas. Peale poleerimist ja tihendite puhastamist oli kolbide liikumine oluliselt kergem.
Siin on näha pooleldi poleeritud ja valmis kolvid.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: R apr 24, 2009 3:57 pm Postita teema:
Bensiinipumbast polnud vahepeal ei kippu ega kõppu, testikilomeetrid vajasid aga juba läbimist. Võtsin ette kilplase töö, otsustasin vana pumba seniks taastada, kuni uus tuleb.
Kõigepealt puhastasin diisli ja bensiini segus pumba sodist. Alumiiniumkorpus oli päris näritud olekuga, seda ma enam nii paljalt auto alla panna ei tihanud. Otsustasin ta kaitsekihtidega enne kiirelt ära katta. Puhastatud pumba ja karestasin liivapaberiga et krunt paremini nakkuks.
Siin on peale kantud krunt ja kattevärv. Sellele panin järgi kivikaitse et vähegi pikendada värvi eluiga.
Lõpuks veel kivikaitsele dekoratiivkiht peale ja valmis ta ongi. Edasi tuli kokku panna kogu see lego. Keermetele lisasin agaralt vasemääret, seda kõike lootuses, et kunagi õnnestuks neid lahti keerata niisama , mitte rauasaega.
Peale väikest solistamist sai pump oma kohale. Tegin endale ka hea tähelepaneku : bensiin ei kipita pooltki nii palju silmas kui bensiin. Siiski püüan edaspidi sellistel töödel kaitseprille kanda.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: R apr 24, 2009 4:21 pm Postita teema:
Ja loomulikult, oli järgmisel päeval pakk kohal. Mis seal ikka, sai uuesti tehtud see töö.
Ja loomulikult ei hakanud see pump korralikult tööle. Undamine kahekordistus. Seda veel nii imelikult, et pump ise surises vaikselt ja väljast polnud nagu eriti midagi kuulda. Ka mootoriruumis oli vaikne, aga salongis oli selline tunne nagu kuskilt jalgade alt läheks läbi vana keskkütte torustik, mis on kohe, kohe lõhki minemas. Kahtlustasin kõike, pumpa, voolikuid, filtrit, rõhuregulaatorit jne. Lausa ahastus tuli peale, no mida veel teha. Kui siis otsima hakkasime, et kus kohas sümptomid välja löövad jäi meie otsing lühikeseks, pumbast otse kanistrisse bensiini lastes oli kohe "mühin" kuulda. Esimene mõte oligi et jälle vastu pükse saanud uus pump ja vigane.
Seda õnneks mitte, pump osutus korralikuks. Küll oli täiesti umbes pumba otsa kinnituv tagasivoolu takistav klapp, selline pulgakujuline 3cm pikk polt, kus on auk keskel ja väliskeere väljaspool. Pulga sees on sulgur, mis ei lase bensiinil trassist tagasi pumpa voolata. Ma eeldan, et see on seal surve hoidmiseks. Igatahes ei õnnestunud mul seda läbi puhuda kumbagi pidi, kuidas sealt üldse bensiini läbi sai voolata on minu jaoks mõistatus. Lahenduseks võtsin selle klapi vanalt pumbalt. Nüüd on kütusepumba teema korras. Jälle linnuke kirjas.
Üldiselt on kõik viimase aja tegemised sellel projektil kuidagi läbi raskuste. Selline tunne, et ei taha see masin sel suvel sõita. Suured probleenid üles lugeda, mis sõitu häirivad peab appi võtma kaks kätt. Lahendused neile tulevad välja aga ülimalt elementaarsed, küll oma lohakusest tulnud apsakad, küll pisidetailide praagid.
Ette ruttavalt võib siiski öelda, et enamus pinde on praeguseks välja nopitud ja näiteks eile õhtul õnnestus testisõit juba päris hästi. Kui nüüd veel:
1.
2.
3.
4.
.....
korda saaks;)
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.