Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 3102 '97, G/K Sõbra
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 279 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 3102 '97, G/K Sõbra
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 3102 '97, G/K Sõbra
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K veeb 06, 2008 3:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nii-nii. Jätkame ettevalmistustega värviks. Selgus, et Mirski poolt katsetatud nitrolahusti lapp ei olnud kuigi efektiivne. Pärast ööpäevast seismist oli pind märg, kuid maha sealt küll midagi ei tulnud.

Õnneks olin enne poest toonud suure purgi värvieemaldit. Ja õhtul läks sellega kohe asjaks. Kohale lendasid ka kärbbsed Hiiumaalt, kes olukorda nõudliku pilguga hindasid. Ära läksid nad kindla teadmisega, et neil on ka niisugust autot tarvis.


Mina aga jätkasin muu jutu kõrvalt värvi eemaldamist. Otsustasime võtta kõik uued plekid pealt haljaks, sest 1) tehase krunt võib olla alt roostekoldeid täis ning 2) ta võib ta hakata lollilt reageerima uute tänapäevaste alusvärvidega. Uus kemikaal tegi oma tööd hästi. Enamustelt pindadelt jäi ainult labidaga maha lükkamise vaev.


Pärast paaritunnist töötlemist kattis Mirski hoolitsev abikaasa värskelt puhastatud kapotile õhtueine. Mõnus. Need pinnad tuleb nüüd lihvkettaga veel puhastada, et pind saaks ideaalselt sile ja puhas.


Sama protsessi viisime läbi ka tagaluugil.


"Oota! Ma olen profiilis parem!!!" Tagaluuk on keemiaga tehtud ja nitrolahustiga ära pestud. Nüüd on vaja lihvmasinaga üle käia.


Töö võttis aega ca 10-15 minutit. Ja tulemuseks oli ilus särav tagaluuk.


Jätkame...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T veeb 12, 2008 10:42 am    Postita teema: Vasta viitega

Vahepeal olen tegelenud rohkem Volgade müügiga kui nende korrastamisega. No mis teha. Elu käib ikka üles-alla. Sellegipoolest oleme jõudnud kettaga üle käia ka esiotsa plekid. Need näevad nüüd välja ilusad ja säravad - nagu Autorestauraatori juures. Samamoodi on puhastatud küljekarbid ja lävepakud, tagumine põll, tagatiibade alaosad ja kõik muu, mis näitas roostetamise märke.


Kuna uued tehase plekid on paksult pisikesi (isegi alla 1 mm läbimõõduga) roostepesasid täis, siis ainuüksi lihvkettaga üle käimine ei ole piisav. Järgmisena katame kõik haljaks lastud kohad roostesurmaga. Seejärel alles läheb pindadele happekrunt ja selle otsa kohe epokrunt. Siis saab pahteldama hakata.

Eile võtsin tahtejõu kokku ja puhastasin ära ka esipõlle. Oli seegi paksult pinnaroostega kaetud.


Aga enne veel on vaja tegeleda ustega. Need on alt servadest veidi roostes. Eriti ebamugav on asjaolu, et ustel on suurtel pindadel üksikud roostepesad. Mõned neist on läbi värvi juba näha, kuid ilmselt on neid palju varjatud kujul ka värvi all. Selleks oleks tegelikult hea eemaldada värv ka uste alaosast.

Oleme proovinud erinevaid meetodeid. Nitrolahusti kalts ei töötanud üldse. Siis ostsime ehituspoest suure molli värvieemaldit. Tehase krundi võttis ta ilusti maha, kuid auto enda värvil ei mõju eriti. Nüüd ostis sm Mirski Benefitist vähe kallimat kraami ja asus seda eile innukalt proovima.



Toime oli ... mitte eriti muljetavaldav. Üldiselt pole mõtet nende keemiatega eriti üritada. Mirski nühkis seda ust terve õhtu. Lõpuks sai ta ukse küll puhtaks, kuid mehaaniliselt lihvkettaga tehes oleks see tähendanud 15 minutit õudust ja asi korras.

Siin siis keemia ise. Kõige vasakpoolsem on ostetud Benefitist ja suht kallis (täpset hinda ei tea - Mirski ostis). Keskmine purk on ka värvi ja lakieemaldi, mida müüakse igas ehituspoes. See suur moll maksis umbes 300 krooni. Müüakse väikseid ka. Auto kereplekkidelt tehase kruntvärvi lahustas küll hästi maha. Toime tundub umbes samaväärne kui see kallis Benefiti oma. Seega soovitan odavamat. Kõige vasakpoolsem purk on enesepuhastuse vahend. Toidab füüsist ja vaimu. Müüakse tavaliselt toidupoodides, erineva suurusega pakendites. 0,5 liitrise hind on suurusjärgus 11 krooni pluss taara pant 0,50. NB: seespidiseks kasutamiseks.


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T veeb 12, 2008 10:54 am    Postita teema: Vasta viitega

As Benefitist ostetud värvieemaldi maksis 95.- 750ml.
Oli tõesti kerge pettumus, kuna kokkuvõttes toimis nagu ehituspoes müüdav kraam, veidi paremini aga üldjoontes ikka mitte nii nagu lootsin.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T veeb 12, 2008 11:02 am    Postita teema: Vasta viitega

See haljas Volga meenutab mulle Audi katsetusi, kus A8 ei olnud mitte värvitud vaid kerepaneelide metall (alumiinium) oli poleeritud suht peeglisarnaseks. Läikis nigu pühademuna. Ärge teie nii tehke!

Ja sööge ka ikka vahepeal! Ja kas abikaasadele olete ikka teada andnud, et ikka elavate nimekirjas olete? Krimis oli tagaotsitav siuke valge peaga tunkedes rets...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N veeb 14, 2008 10:31 am    Postita teema: Vasta viitega

Olles ukse küljest värvi kätte saanud võis näha kuidas vene auto roostetab suvalisest kohast seest välja. Uksel oli ca 15 roostetäpikest. Muidugi see uks oli kõige hullem ka. Imelik on veel see, et värvieemaldist puhastamata jäänud pind oli järgmisel päeval üleni pruun!!!


Nüüd oleks vaja uksed mehaaniliselt roostest puhastada. Kuid enne seda Peab nad igasugu saastast, õlist, mastikast ja muust taolisest puhtaks pesema. Kastsin nad diisliga kokku, pintseldasin üle ja tulistasin survepesuriga puhtaks. Sai küll hoopis parem, kuid liim ja mingi saast jäi ikkagi alles.


See tähendas käsitööd. Diisel seda ei lahustanud, tuli proovida bensiiniga. Lahustiga ei tahtnud katsetada, kuna lahusti kipub värvipinda veidi pehmeks tegema ja kui tegutseda liiga aeglaselt, kipub saast hoopis värvi sisse kinni sulama. Pärast paaritunnist mängimist olid uksed ideaalselt puhtad.


Sm. Mirski võttis ukse kaenlasse ja siirdus õue. Sealt hakkas kostma hirmsat lärmi. Tolmupilvest paistis maskidesse ja kõrvaklappidesse peidetud kogu, relakas käes välkumas. Mürgeldas seal jupp aega, lõpuks oli uks korralikult roostest puhastatud. Erinevate kohtade tegemiseks kasutas ta erinevaid vahendeid - siledat pinda fiiberkettaga, alt servasid põimikharjaga ja nailonharjaga. Ja nii ükshaaval kõik uksed. Pärast puhastamist sai haljad kohad kohe kaetud roostesurmaga.


Üldiselt olid uksed alt korralikud. Vaid üks tagaukse nurk oli nurgast veidi punnis. Kuid eks sellga vaatab veel, mis saab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N veeb 14, 2008 11:27 am    Postita teema: Vasta viitega

Kuna uksed on kruntimiseks peaaegu valmis, tuleb ka ülejäänud kere samasse konditsiooni viia. Eeskätt tähendas see jälle roppu puhastustööd.

Autokere alumine osa on puhastatud ja värv eemaldatud.


Teine pool ka:




Tagumine põll oli kaetud mingi õudse musta lögaga, mis bensiiniga eriti hästi ei lahustunud. Nii ma käiasin selle musta kihi maha ja pesin lõpuks põlle puhtaks. Nurkadest leidsin ka veidi pindmist roostet, ent keevitada pole siin midagi vaja. Kuigi töö on ebamugav, tuli korralikult ära puhastada ka põhja alla keerav tagapõlle osa, et seegi saaks hiljem uue värvi.


Piinliku hoolega tuli liimist, tihendusainetest ja muust mustusest puhastada ka aknaavad. Bensiin hakkas juba korralikult pähe ka selleks ajaks.


Samamoodi tuli pesta puhtaks kõik ukseavad, et needki hiljem korralikult värvitud saaks. Pesemist oli selle auto kerega ikka omajagu.


Puhastasin seest ära ka pakiruumi põranda. Kuna see on krobeline, siis ei kujuta veel päris täpselt ette, kuidas seda karestatakse, kuid puhas peab ta nagunii olema. Miskipärast murdus töö käigus täiesti ootamatult pooleks pakiruumi hing!!! Shocked Nii, et võtan nüüd vastu pakkumisi pakiruumi hingele. Võib olla kasutatud.


Pigimatid põrandal tähendavad minu hinnangul lõpuks paratamatut auto läbi roostetamist. Hakkas mindki huvitama, mida võiks leida pigimati alt põhjapleki kõige madalamates kohtades. Lõikasin pigimati sealt lahti ja seal all oli VESI. Kuigi ma pesin autot survekaga umbes 3 nädalat tagasi. Ja otse loomulikult oli põhjaplekk nendest kohtadest roostes.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N veeb 14, 2008 11:46 am    Postita teema: Vasta viitega

Tahaks veel lisada, et see koomiks, mida ma siin kirjutan, pole mõeldud nii, et "targad onud" teevad ja see võrdub peaaegu jumalasõnaga. See teema on avatud igasugustele arutlustele ja diskussioonidele, kuidas saaks asju paremini või lihtsamini teha. Samuti küsimustele. Kui oskame, siis vastame.

Teine asi, mida oleks ka paras aeg hakata lahendama on selle Volga velgede probleem. Tal on all jube koledad originaal plekkveljed, mida katavad veel koledamad kilbid. Seda originaali ma ei kavatse säilitada.

Originaal veljed on kõverad ja ei pea õhku sees. Tuleb millegagi asendada. Uue Volga velgede poldivalem on 5*108, mitte 5*137,? nagu vanal. Seega ei saa kasutada tavalise Volga 14 tolliseid velgi. Alustasime otsinguid välismaa autode seas. 5*108 valemit kasutavad võrdlemisi vähesed autod. Tuntum neist on Volvo. Esimese õhinaga laenasin proovimiseks Volvo 240 14 tollise velje (et siis saaks originaal 14 tollist kroomitud kilpi kasutada ju), ent see ei lähe alla. Napilt hakkas pidurisadul vastu käima. Sealjuures polnud küsmus mitte velje väikses läbimõõdus, vaid vales kujus (sadul käis vastu velje esimest pinda, mitte veerepinda)

Edasi saime proovida Volvo 940 rattaid. 15 tolline Volvo velg sobis alla nagu valatult. Seega otsime nüüd Volvo 940 plekkvelgi, kui kellelgi oleks pakkuda. Ent endiselt on lahendamata kilpide probleem.

Eriti rahul oleksin siis, kui saaksin Volvo 760 originaal 15 tollised valuveljed. Minu teada kasutati neid ainult 760 mudelil??? Need näevad välja nagu Volga 2410 ilukilbid ja oma konservatiivsuses sobiksid Volgale suurepäraselt alla. Tegu on komplektiga, kus valuvelge katab suur poleeritud roostevaba kapsel. Niisugune velg: Volvo märgi saab ju lihtsalt mustaks värvida keskel.


Algupärase auto all näevad nad välja niisugused. Ootaksin kõiki vihjeid, mis viiksid selliste velgede leidmiseni. Kui veljed on ilusad, siis ei koonerda ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: L veeb 16, 2008 1:19 am    Postita teema: Vasta viitega

Aga palun!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/157/auto_php-id=452157-www_auto24_ee.html

Lisaks saad ka pikendatud kerega endise Rootsi Kuningriigi saatkonna luksusliku Volvo, millele puuduvad jupid võime eraldada autobaasi laost. Samuti eraldame teistsugused valuveljed.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E veeb 18, 2008 2:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väravamehaanik kirjutas:
Aga palun!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/157/auto_php-id=452157-www_auto24_ee.html

Lisaks saad ka pikendatud kerega endise Rootsi Kuningriigi saatkonna luksusliku Volvo, millele puuduvad jupid võime eraldada autobaasi laost. Samuti eraldame teistsugused valuveljed.


No aga mida selle pika tagauksega ja Nissan Patroli mootoriga diiselvolvoga pärast peale hakata? Pärast velgede eemaldamist? See tundub päris tõsine kartuliveoks ümber kohandatud limusiin olevat?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K veeb 20, 2008 12:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Auto hakkab jõudma peaaegu eelkruntimise faasi. Enne veel on vaja teha paar keevisõmblust. Seni on olnud pidev töö kere puhastamine. Küll relaka ja erinevate harjade/lihvketastega ning samamoodi pintsli ja bensiiniga.

Tööde käigus on selgunud mitmed lihtsad põhitõed - pole mõtet asju teha ülejala. Algne plaan, et auto lihtsalt ja kiiresti üle tuisata muutus üha raskemini teostatavaks. Sest pidevalt tundus, et lihtsam on ikkagi jälle järgmised jupid küljest ära korjata kui sealt vahelt püüda nikerdada. Algselt plaanisin jätte esi-tagaklaasi külge, laepolstri ja armatuuri sisse, mootori peale jne. Nüüdseks on kõik see ikkagi eemaldatud. Esiteks ei viitsi tegeleda asjade kinni katmisega ja teiseks saab ikkagi tulemus parem kui igalt poolt alt ka värvida.

Eile jõudsime siis nii kaugele, et autost tuli välja ka armatuurlaud, kogu soojenduse ja ventilatsioonisüsteem ning isegi pedaalid. Mõningase nikerdamise järel ronis autost välja ka elektrijuhtmestik. Need tolgendavad juhtmed hakkasidki kohe laguses häirima. Nüüd on hea, ei pea midagi kinni katma ja saab muretult hakata tegelema pahtli/värivitöödega. Värvimise ajaks tõmbab lihtsalt roolile kilekoti pähe.


Pärast juhtmestiku ning pedaalide trosside jms eemaldamist sai ka kapoti alune mõnusalt lagedaks. Ainult roolikarp ongi veel ees, kuid see ilmselt jääb külge.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K veeb 20, 2008 1:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Paneks siinkohal üles küsimuse suurele ringile, äkki publik teab.
Nimelt oli selle volga rool väga raskesti keeratav, eile peale el. juhtmestiku eemaldamist keerasin maha kinnituskorgi ja lasin tähikseibi ühe hamba võrra roolikarbi lahti. seib oli piirasendise kiilunud ja peale lõdvendamist oli tunda, et mingi kerge naksakas käis, nagu midagi oli tükk aega väga kinni olnud. Rooli oli kohe kergem keerata, mootorit pole kül peal, seevastu roni esisillale sm. Tihhonov kogu oma 69 kilogrammiga. Tunda oli aga suurt rooliloksu ja kuulda oli rooliarbi seest heledat kolksu.
Kas keegi on juba kokku puutunud sarnase probleemiga? Ootame esialgseid arvamusdiagnoose.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K veeb 20, 2008 1:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

Roolikarbi osas ei tea midagi, endal Iiumaalt toodud uhiuus, millega plaanis see kolksuprobleem likvideerida. Kevadel. Jäädavalt.

A kas nüüd tuiskate liivapritsiga allesjäänud kohad üle?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K veeb 20, 2008 2:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Liivapritsitöid otseselt plaanis ei ole, küll laenas hea sõber Peeter meile kohtpritsi ja alomiiniumoksiidi, et seda imeriista proovida.

Plaanis on tulemüür seestpoolt korralikult summutada müra vastu.
Plaanis oleks, kleepida kõigepealt bituumenmatid, siis tuisata üle kivikaitsega, et katta mati pind ja summutada kohad, kuhu matti liimida ei saa ning siis panna originaal poroloon+papp asemele viltmaterjal (kinnitub poltidega).
Kogemused näitavad. et uksepappide alla tasub panna täies ulatuses bituumenmatt ja põrandale lahtiselt paar kihti matti(olen kasutanud katusekatte rullmaterjali).

On kellelgi soovitusi-nõuandeid?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R veeb 29, 2008 12:07 am    Postita teema: Vasta viitega

Oleme sm. Tihhonoviga viimased nädalad õhtuti usinasti seda projekti edasi viinud. Panen siis üles väikese koomiksi tänastest tegemistest. sm Tihhonov ,no see mees on juba ammu kemikaalide lummuses, bensiin nitrolahusti, buvanool, tema kopsud on sellest läbi imbunud, kui bensiini ja nitrot ma veel kannatan, siis see buvanool ajab lihtsalt südame pahaks. Krabasin keevituse aparaadi kaasa ja kolisin kõrvalboksi, et tegeleda ühe tagauksega, mis oli nurgast läbi roostetanud, õhk selgem ja värskem.

Tagaukse alumine nurk veidi mullitas värvi all, kui värvi maha lihvisin, selgus, et rooste oli plekist läbi söönud.

Kõigepealt märkisin joonlauaga plekile sirged lõikejooned peale, nii on pärast parem plekist asenduslappi valmistada . Siis lõikasin ettevaatlikult mööda jooni maha pealmise pleki kihi, niiöelda ukse naha. Alumist pinda hoidusin meelega lõikumast, sealse roostepesa plaanin väiksemalt välja lõigata, et saaks pärast vabamalt keevitada.

Uks on selle koha pealt päris korralikult umbes, lisaks on sellist kohta päris võimatu hermeetiliselt sulgeda ja volga keresid vist veel ei tsingita. Tulemuseks ongi selline kahe pleki vaheline roostekompress.

4-5mm paksune roostepadjake oli kahe pleki vahele tekkinud, järgnevalt avastasin, et pean veidi suurema tüki välja lõikama, sest kandevplekk oli veidi suuremas ulatuses läbi roostetanud kui eeldasin. Ideaalselt ma sed roostest puhtaks ei saagi ja see polegi taotlus. Lihtsalt selline roostekägar tuleb välja saada.


järgneb......
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: E mär 03, 2008 12:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Järgnevalt puhastasin aluspinna ja märkisin joonlaua ning naaskliga nii öelda karkassiplekist kahjustatud koha väljalõikamiseks joone. Välja lõikasin väiksema tuki, kui katteplekist, siis on lihtsam keevitada.

Lõigates välja kahjustunud nurka püüdsin seda võimalikult vähe deformeerida. Pärast vaja ju samasugune asemele teha.

Plekitükk, millest asendustükki välja lõikan, on veidi roostes, selle käin osaliselt lihvkettaga üle. Siis veel kontroll, et paik saobib.

Fikseerisin tüki pitskruvidega ja asusin detaili kinni punktima. Nagu näha, kuumutasin plekki päris korralikult, nimelt olen keevitamises iseõppija algfaasis, kui kellelgi oleks fotode põhjal kommentaare, mida ma valesti või õigesti teen, oleksin väga tänulik.

Järgnevalt lihvisin keevise jäägid maha ja hakkasin uusesti keevitama, mnimelt tulid osad keevituspunktid lahti ja osaliselt oli kevitamata jäänud kohti. Võib kohe mainida, et seda tööd tegin ma mitu korda. Õnneks on tegu veidi paksema plekiga ja kõrval olev pleki pööre ei lase kuumusel nii lihtsalt mängida. Kahjks ei oska veel pleki termotöödeldust teha (jahutamine ja pinnimine sinna juurde).

järgneb....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Järgmine
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 24

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud