Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 21, Sm. Idalimusiin
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 210 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 21, Sm. Idalimusiin
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 21, Sm. Idalimusiin
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Siim
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 3
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E dets 29, 2008 8:39 pm    Postita teema: Vasta viitega



Karjuv survelaager

mingi progress vahepeal...

siin käib kibe karteri ning tihendite install,laigud seal värskest värvist mida ma olin sunnitud pihustama karterile kuna olin koba ja kriipisin teise ära...

Selliseid logosi löödi vist kunagi ennemuiste iga viimasegi mutrikese peale Wink

jätkub...


Viimati muudetud Siim poolt (R veeb 27, 2009 8:06 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 461
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T dets 30, 2008 9:10 am    Postita teema: Vasta viitega

Siinkohal ilmselt vajab lahtirääkimist asjaolu, et noore agara mehena võttis kodanik Siim vaevaks minu Volga peal ennast välja elada. Ilmselt hakkas temal autost rohkem kahju, kui mul:) Tegelikult on mul endal ka kõik see aeg hale vaadata olnud, kuidas masin seisab. Üritame nüüd pikkamööda asjast asja saada.


Lugupidamisega,


Ida Limusiin
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T dets 30, 2008 9:15 am    Postita teema: Vasta viitega

Kas see mootor on tehtud aerosool sparyga? Minu arust natuke ajastukohasem oleks nitrolakk+alumiinium pulber, no jah ise asi kust seda saab! Teine asi, mis ma olen GAZ 21 mootorite puhul tähele pannud on kahte värvi klapikambrikaaned, on nii helesinised ja mustad ehk on veel mõni muu värv! Kuid kas see oli juhuslik, mis värvi klapikambrikaas parasjagu peale sattus.
Karburaatori kohapealt saan aidata kui annate karbutaaori margi ja esitate vastva taotluse, mis edastatakse kohalikule varustajale.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Siim
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 3
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T dets 30, 2008 9:35 am    Postita teema: Vasta viitega

pm. peaks see hõbedane spray ka tumedamaks minema kui mootor juba kuum on paar korda olnud.Peaks suht hea jääma.
Klapikambri kaas oli enne ka must,nii vanal mootoril kui ka sellel mis peale läheb.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 461
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T dets 30, 2008 9:37 am    Postita teema: Vasta viitega

Kuna ajafaktor nö kiusab siis sai tõepoolest kasutatud tänapäevaseid spreivärve. Värvivaliku kujundas suuresti Siim, kuna ma ei jaksanud temaga hoogu pidada. Õigemini, kui minul tekkis mõte siis temal oli juba värvitud:) Karburaatori kohta ütleb "Instruktsija po uhodu" et kasutada võib K-22i või K-105 karburaatoreid. Vana karbussi pole kohe käepärast võtta, et asja uurida.


Lugupidamisega,


Ida Limusiin
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K mär 25, 2009 5:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuidas edenevad remonditööd, kas kevadel õnnestub autot ka kuskil näha?
Mootor on valmis, või siis peaaegu valmis, kas keretööd on plaanis või läheb esialgu mootor peale ja sõitma?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 461
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mär 25, 2009 5:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänan huvi tundmast.

Mootor on peal ja töötab (vähemalt kohapeal )väga hästi. Leiaks uue karburaatori siis oleks tulemus ehk veel parem (hetkel sai vana puhastatud ja ellu äratatud). Pikemat proovisõitu pole veel teinud (pidurid, esisild vajavad üle käimist). Keretööd on kindlasti plaanis, kuid ilmselt läbi spetsialiseeritud autoremonditöökoja tellituna, kuna sellist aega lihtsalt pole, et ise õppides õhtuti (öösiti) teha (loe: pere ja lapsed on mul ka). Seega kokkuvõtlikult tänaval võib seda sõidukit sel aastal näha ehk õhtuhämaruses pidureid kontrollimas, tanklasse hiilimas või garaa¸i ees soojenemas, küll aga kindlasti mitte mingil üritusel. Sellisena nagu ta praegu on, ei anna ta ühelegi üritusele lisaväärtust juurde.


Lugupidamisega,


Ida Limusiin
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N mär 26, 2009 4:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Rõõm kuulda ja edu.
Lisa kindlasti pilte edasiarengutest. Pereliikmetel on ka hea vaadata, et kuidas hobiautoga lood on.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 461
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N mär 25, 2010 11:22 am    Postita teema: Vasta viitega

Täna käis vint üle. Auto on küll tsehhis sees aga mitte miski ei edene nii nagu tahaks. Mitte miski ei löö entukat üles. Iga jupp tuleb näiteks uuesti valida, kuna eelmine mingil põhjusel ei sobi. Sõna VOLGA peale jooksevad kõik luksepad kabuhirmus hullu pilk ees koos raamidega läbi akende ja raha ka ei ole nii palju, et teha iga kuu ülekandeid ja oodata auto valmimist. Keretöödeni pole ma loomulikult veel isegi jõudnud. Jutt käib elementaarsest tehnika korrastamisest, et saaks eseme mingilgi moel liikuma. Endal aega ja kohta ehitamiseks pole. Seega - sõidan ta kuradi vastu seina puruks ja panen põlema. Numbrimärgid löön suurte naeltega garaa¸i uksele. Ostan endale mittemidagiütleva jaapani auto ja sõidan häbinägu peas mööda kõrvaltänavaid tööle ja koju.

Lugupidamisega,

Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N mär 25, 2010 11:30 am    Postita teema: Vasta viitega

Ei tea Sm. Idalimusiin aga eile kogesin ma sama asja ja ausalt üsna sama situatsioon nagu sinul. Kummaline kokkusattumine peaks ütlema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2726
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N mär 25, 2010 12:16 pm    Postita teema: Vasta viitega

Idee on kõlav ja kindlasti vaatemänguline. Sitt lugu on selles, et isegi efektseks puruks sõitmiseks on ta saadan ikka vaja korralikult tööle saada.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 461
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N mär 25, 2010 2:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Selles suhtes on sm. Tihhonovil muidugi tuline õigus.
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 545
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N mär 25, 2010 11:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väljavõte 1. augustist 2007: Sm. Idalimusiin: "- loodan projekti lähima viisaastaku jooksul valmis saada..."

Seega on veel pisut aega...
Kuid Sm. Tasku arupärimisele 2007.-st aastast, kust on saadud numbrimärk 21 GAZ,
on minul arupärimine, millise auto peale on saanud numbrimärk 24 GAZ - pole teist enam ammu seinalehel ega liikluses nähtud...?
Soov oleks mõnele pildile lisada veel sarnase numbriga masin lisatuledega esistangel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mär 26, 2010 9:28 am    Postita teema: Vasta viitega

Kummalisel kombel tekkis eile õhtul mul ka sama küsimus,et mis on saanud numbrimärgist GAZ 24!!!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R mär 26, 2010 11:06 am    Postita teema: Vasta viitega

Kas teil tõesti pole millegi muuga tegeleda, kui hommikust õhtuni numbrimärke välja mõelda?
Aga olen vist sunnitud lugejate küsimusele vastama
1999 a suvel kirjutasin ENSV ARK-le taotluse, numbrimärgi 24 GAZ saamiseks, sõiduautole GAZ-24. Ja juba ca 3 tööpäeva pärast olin nr märgi omanik, soetamismaksumusega, noortele volgahuvilistele 180.- kilo, vanematele volgahuvilistele 180.- krooni. Selle nr ja auto -kombinatsiooniga sõitsin paar aastat, mil ühel päeval keegi Gaz-24 huviline soovis seda Gaz-24 koos nr märgiga 24 GAZ ära osta, kokku lepitud müügihinnaga, noortele volgahuvilistele: 7 kilo ja vanematele volgahuvilistele 7000.- krooni. Mõne aja pärast kuulsin, et sama GAZ-24 (nr 24 GAZ) oli edasi müüdud ja ühtlasi mingil põhjusel ja ise-eneselikult oma väärtust 3 korda tõstnud. Ja mõne aasta pärast kuulsin, et sama GAZ-24 aga nüüd juba ilma nr märgita 24 GAZ oli jälle edasimüüdud, ühtlasi tõstes oma väärtust nii poolteist kilo, seda noorematele volgahuvilistele ja mõned kümned tuhanded kroonid, seda vanematele volgahuvilistele. Viimase edasimüügi puhul tean aga täpselt, et GAZ-24 konkreetset väärtust oli tõstetud, nii lugematute töötundide, kui ka remonditud ja vahetatud agregaatide osas.
Aga selle numbrimärgi suhtes arvan, et eks see kusagile garaaziukse külge ole naelutatud, sest ma ei kujutaks ettegi, et tänapäeval hakkaks keegi GAZ-24l tehasetähist nö ümberlööma või suisa dokumente võltsima! Sellise tegevusega jääks juba esimeses ettejuhtuvas ülevaatuspunktis, ka ilmsete jääknähtudega ja punetava näoga töötajale nö. vahele. Noh, kui just seal tüvis mingit tuvust või sellist pole, eksole.
Sõbrad! Ärgem kobagem mineviku numbrimärkides, vaid vaadakem julgelt tulevikku ja mõelgem ise välja huvitavaid GAZ-24 riiklikke numbrimärke ja tellige neid vabariikliku maanteeameti autoregistrikeskuse regionaalsetest punktidest.

Lugupidamisega
Sm. Tasku

(naeratav emotikon)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 4

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud