Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-ART-2 pikap 1972, Sõbra G/K
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 244 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - ART-2 pikap 1972, Sõbra G/K
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

ART-2 pikap 1972, Sõbra G/K
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N mai 22, 2008 12:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

See küünal oln Peetril plemas ja seda sai ka kasutatud. Tegin pilti ka, eks panen pärast üles. oranz plahvatus oli rikas segu, helesinine oli paras.

Suunatulede pistiku kontrollin ka üle. Lihtsalt võtsin relee lahti ja sel oli kolm mähisega ..... noh need asjad mis klõpsivad... kaks ühesugust ja üks suurem. Minu arusaamist müüda need 3 klemmi mis väiksemasse stepslisse jooksevad, ja kuhu kastikal midagi juhtmestikust pakkuda pole jooksevad ühe ..... juhtsooned.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N mai 22, 2008 1:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minu teada on suunarelees see teine pistik avariitulede jaoks. Aga meil kastikal pole ju avariitulesid? Või on? Ei mäleta enam.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N mai 22, 2008 1:36 pm    Postita teema: Vasta viitega

avariituled on olemas ja töötavad samast releest
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R mai 23, 2008 10:57 am    Postita teema: Vasta viitega

Suunatulede probleemi lahendas eile õhtul sõber Peeter, kes painutas klemme ja korras ta oligi. Seega oli sm. Zwanesel õigus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K juuni 04, 2008 8:20 am    Postita teema: Vasta viitega

Siin mõni aeg tagasi käis üks noormees meil hoovis kruntvärvi all olnud kastivolgat mõõtmas. Tegemist oli mudelite ehitajaga, kes tahtis sellest kastikast mudelit teha. Ja näe - nüüd on valmis

http://imudel.pri.ee/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=125&p=3319#p3319
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R sep 25, 2009 7:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Märkasin, et meie kastiauto teemas pole midagi toimunud alates 2008 aasta suve algusest. Tegelikult on see rahu vaid näiline, sest kastiauto ümber on olnud pidevat askeldamist. Kastiga Volga on olnud meie autobaasis ainus artikkel, mis on teeninud tagasi kordades rohkem kui on tema peale kulunud.

Kastikas on meie kõigi lemmik. Ta meeldib isegi neile, kelle jaoks autod muidu pole kuigi tähtsad. Sm Mirski abikaasale meeldib ta sellepärast, et temast on majapidamises palju kasu. Ta on nagu suur käru, mida ei pea lükkama. Kastikas on palju aidanud puudeveol, maja renoveerimisel ja jäätmekäitlusel. Sm Mirski ema arvates on see meie garaazi kõige ilusam auto. Lihtsalt ta näeb nii noobel välja ja meeldib. Talle meeldis kastiauto juba enne seda, kui tal kunagi jalgratta kumm kodust kaugel katki läks ning siis kastiauto talle appi tõttas. Oli olnud ilus vaatepilt, kui see must ja särav loom nurga tagant välja ilmus.

Kastikas on meie Volgadest kõige rohkem sõitnud. Temaga oleme kokku läbinud juba ca 8000 km. Tema abiga on ära renoveeritud sm Mirski maja ja nüüd on käsil minu vana puumaja restaureerimine. Lisaks on ohtralt koristatud garaaze ja veetud sinna jälle manti juurde. Temaga sõitmine on alati meeleolukas, sest ükski teine Volga ei saa nii palju tähelepanu. Kuhu iganes seisma jääda, tekib alati huvilisi, kes soovivad pildistada või juttu rääkida. Ühel hommikul tööle sõites tehti liikluses neljast möödasõitvast masinast mobiiliga pilti.

Häda on muidugi see, et selle masinaga saab palju uusi tutvusi ainult meestega, mitte naistega. Mehed on kõik sillas. Jutustavad, kiidavad ja tahavad käega katsuda, kuid noored naised lähevad seda autot nähes teisele poole teed.

Siin on meie kastiauto oma tavapärases töörutiinis - koormaga ning poseerimas jäätmejaamas prügikonteinerite vahel.


Sellele vaatamata kõlbab ta suurepäraselt ka lustimiseks. Mirskid sõitsid temaga 2008 aasta Ettevaatust Auto ürituse läbi. Sõitsid nädalavahetusega veoautoga Narva ja tagasi. Oli läbi võtnud.


2009. aastal sõitsid Ettevaatust Auto üritusel sellega surnumatjad Taeblast.


Üldiselt on veokas tehniliselt hästi vastu pidanud. Jooksvalt on remonditud pidureid ja lahendatud mõned elektriprobleemid. Suurem jama oli kunagi, kui pikema seismise järel ei hakanud mootor enam normaalselt tööle. Teine loll juhtum oli mõned aastad tagasi, kui Mirski läks autot tankima ja lubas burksi ka tuua. Aga ta tegi selle vea, et lasi paagi kõrini täis. No ja loomulikult kukks liiga raske paak sõidu ajal asfaltile maha. Ja burksid läksid külmaks. Friikartulid tuli hoopis ära visata.


Sel suvel võtsin viimaks ette kastiauto salongi mõningase korrastamise. Mind häirisid need ilged hallid karvased istmed. Kunagi sai hangitud jumala uued originaal Koeru istmed. Täpselt sellised, nagu kastikasse sobiksid. Nüüd panin nad sisse. Harmoneeruvad selle Koeru autoga imeliselt. Aga tegelikkuses on niivõrd sitad istmed, et ilmselt võtan nad uuesti välja. Uued või mitte, kuid osad vedrud on pooleks, istmepadjad on mõlemad kõverad ja paremale poole viltu, esimesed nurgad on nii vedelad, et kuku või maha istmelt. Eks talvel vaatab - äkki teeb uued sisud sinna. Aga visuaalne külg on paigas - Koeru mis Koeru.


Kastiauto jaoks oli tegus suvi


Tänan tähelepanu eest
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T mär 26, 2013 5:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kevadisi autoplaane pidades tuleb meil sagedasti jutuks ka oma kastivolga. Tegelikult on ta siiani täiesti olemas ja iga aasta ka mingil määral kasutusel olnud. Sõitnud on ta tänaseks üle 10000 km.

Tõsi on see, et juba mitu aastat oleme arutlenud teemal kastivolga kapitaalremont. Kunagi sai ta ju kiiruga üle värvitud ja enam vähem kobedatest tükkidest kokku pandud. Kuid tegelikult pole keegi teda kunagi korralikult üle käinud. Kogu ta tehnika on sisuliselt algupärases korras, mida on remonditud ainult nii palju, kui hädapärast vaja. Aga viimased aastad on hakanud tunduma, et nii enam edasi minna ei saa. Ta hakkab totaalselt ära amortiseeruma. Mootor lekib igast otsast ja käib halvasti. Esisild on kehvas korras ja lõtkub. Ülevaatustel on tehtud juba paar viimast aastat märkusi õlilekete ja lõtkude kohta, kuid samas pidurid ja muu eluks vajalik on siiski alati korras olnud.

Hinnates kriitiliselt tema kere, tundub ka et viimane aeg projektiks hakkab kätte jõudma. Põhi on üleni rebaseks roostetanud. Veel tundub ta kõva olema ja korralikult puhastades/värvides annaks teda veel päästa. Kuid niimoodi edasi ekspluateerides saaks ta varsti otsa. Plekiring on tal tegelikult veel igati kobe, karbid korras ja seega potentsiaali oleks palju. Kere heale tervisele andis tahtmatult kinnitust ka üks mullune vahejuhtum, kus võtmesõnadeks oli lohakus, enesekindlus ja alkohol. Kastivolgal oli peal paarisaja kilone koorem Volga varuosi, mida ma pidin hakkama keldrisse paigutama. Sõitnud autoga garaazi juurde, tegin õlle lahti ja hakkasin keldrit koristama. Läks mitu tundi ja mitu õlut. Kuni lõpuks südaöö paiku otsustasin auto garaazi ajada ja hommikul jätkata. Pime oli ja kastika peeglid reaalselt ei ole kasutatavad. Panin "mälu järgi". Lõppes see üritus loomulikult väikse valearvestusega.


Tegelikult ma siiski nii mööda ka ei sõitnud. Sõitsin umbes poole rehvi laiusega kanali äärele. Märganud seda, pidurdasin järsult ja sellest impulsist piisas, et rehv enam koormatud autot ei kandnud ja ratas vajus sisse. Ta jäi kandma karbi peale. Kuna koormat maha laadida ei viitsinud, otsustasin tõsta ta niisama välja. Päris palju pidin teda kergitama, et saaks rattale lauad alla panna. Aga hea oli veenduda, et ka koormatud autot andis tungikohast nii palju tõsta, et isegi esiratas oli maast lahti.


Läks päris napilt. Autot kõrgemale tungides kaldus ta teiselt poolt garaaziukse postile üha lähemale. Kuni lõpuks mahtus vaid ajaleht vahele. Aga kriimu peale ei tulnud.


OK, oli tore lugu. Aga mis sellest autost edasi saab, on täna suht selgusetu. Siiani oleme teda pruukinud puhtalt majandusautona. Aga tegelikult on tal majandusauto kriteeriumeid silmas pidades mitu olulist puudust:
- kast on küll suur, kuid kandevõime on tal väga väike. Sama mis sõiduautol
- ise (Koerus) tehtud autona on tema kere konstruktsioon piisavalt vale, et vihmaga sajavad karbid seest vett täis. See ei tule kasuks tema elueale.
- kabiin on lollimoodi väike, sõiduasend on väga ebamugav
- talvel teda kasutada ei saa
- ta on täna juba nii vana ja ilmselt viimase omasugusena piisavalt haruldane, et äkki vääriks ta paremat kohtlemist

Kõiki neid puudusi silmas pidades alustasin lahendustega lihtsamast otsast - lahendasin meie garaazi uue majandusauto küsimuse. Kuna välismaa autod ei tundunud huvitavad, jäi sõelale väga vähe valikuid. Suht teadliku valikuna ostsin selle:


Tema märksõnad olid:
- aastaringselt kasutatav
- nelivedu
- suurem kandevõime (ca 600-700 kilo)
- avaram kabiin
- hea sõiduasend ja minu meelest ägedad sõiduomadused
- lihtne tehnika, odavad varuosad
- tavalisest Nivast 60 cm pikem teljevahe, andes paremad sõiduomadused
- portedega kast, mis on pealt vajadusel tendiga kaetud
- konks
- olen ammu Nivat tahtnud, kuid ei näinud tavalisel Nival enda jaoks funktsiooni
- ta on ikkagi kerge vanatehnika kiiksuga, mille peal saab varsti oma ammused Niva feti¨id välja elada.

Aga nüüd jääb endiselt lahendada küsimus, mida teha kastivolgaga. Tegelikult oleks mul tema restaureerimiseks suurem osa vajaminevaid komponente olemas. Kuid ma ei näe ennast leidmas aega ja motivatsiooni tema ennistamiseks. Näen vaeva ära, kulutan aega ja raha ning kuhu ma sellega siis lõpuks lähen? Milleks mulle Koeru pikap? Tookord teda ostes nägin teda ikkagi majandusautona. Kuid vanatehnikana tundub ta mulle kuidagi ebahuvitav. Ma ei oska isegi oma universaaliga kuhugi sõita. Rääkimata siis veel kastikaga.

Seega loll olukord. Korda teha ei viitsi, aga müüa teda nagu ka väga ei tahaks. Praegu tundub kõige huvitavama lahendusena vahetus mõne muu vanatehnika vastu. Näiteks võiks keegi pakkuda korraliku Lada 2107-t.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: P sep 01, 2013 10:14 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimehed! Olgu siis ka ametlikult teatatud, et meie garaaz tegi selle Koeru viimase kastikaga lõpparve. Ei leidnud endas huvi ega ressursse tema restaureerimiseks. Kurvastamiseks pole siiski põhjust, pigem vastupidi. Juba südasuvest saati kuulub see kastikas väärika erakollektsiooni koosseisu ja ootab praegu "patsientide ootepaviljonis" oma järge täielikuks restaureerimiseks. Jah, ta on nüüd Viimsis Mati juures, kus hakkab kunagi rikastama Eestimaa pikimat Volgade rida.

Viimased kaadrid peale viimast pesu ja enne sõitu Viimsisse. Tore oli temaga. Mul on hea meel, et suutsime toona selle sinise peletise Kadrinast ära tuua ja säilitada teda nii väärikalt, kui oli meie võimuses. Vähemalt täna võin kindel olla, et ka minu laps saab kunagi oma silmaga näha ja katsuda originaalselt Koeru kastikat.


_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Lehekülg 4, kokku lehekülgi 4

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud