Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-06.01.2007 Viimsi
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 213 külastaja(d) ja 2 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - 16. juuli kl 14:00 vanatehnika näituse avamine Palmses
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

16. juuli kl 14:00 vanatehnika näituse avamine Palmses

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Üritused ja komandeeringud
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1029
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R juuli 14, 2006 12:49 pm    Postita teema: 16. juuli kl 14:00 vanatehnika näituse avamine Palmses Vasta viitega

Tervist, seltsimehed!

Kuuldavasti on pühapäeval, 16.06.2006 kell 16:00 Palmse mõisa juures uue vanatehnikanäituse pidulik avamine.

Kuna pean ise nagunii sinnakanti seltsimees äia sünnipäevale sõitma, mõtlesin teekonna ette võtta Vanal Rohelisel, kui kõik hästi läheb, te saate aru ma loodan.

Seega luban pühalikult vahendada fotosid sellest sündmusest ning tervitada asjasse puutuvaid kodanikke Eesti Volga Seltsi poolt roosade nelkidega.

Parimate soovidega,

Sm. Västrik
Viinalaualt
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1029
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E juuli 17, 2006 8:04 am    Postita teema: Vasta viitega

Seoses järjekordse GAZ 24 tehnilise rikkega ei jõudnudki ma sellega kohale nagu lubatud. Mis teha, asendasin rikkesse läinud sõiduki pisut tänapäevasemaga ning vanatehnikanäitus sai avamispäeval üle vaadatud.

Roosad nelgid olid olemas ning need said tänusõnadega kodanik Märt Karule, kes siinkirjutajale lahkesti ka eksponaate tutvustas, üle antud.

Näitus on asjalik ja minu hinnangul tasub igal vanatehnikahuvilisel vaatama minna küll. Endale jäid eriliselt meelde iseehitatud kolmeistmeline sõiduauto, neliveoline Moskvitš, külgkorviga Jawa ja sama tehase voolujooneline motoroller ning loomulikult ZIS 101. Vaatamist väärivad tegelikult kõik eksponaadid, kuna need on valdavalt heas või väga heas korras. Leidub väga ilusti taastatud jalgrattaid ja mootorrattaid. Sellele lisaks kolmerattaline veoauto Tempo, kuid autosid oli veel. Õhtul lisan siia ka mõned pildid.

Loomulikult ei puudunud näituse pidulikult avamiselt kodanik Piibur, kes lisas tavaväljapanekule ilu Palmse mõisa teenijatemaja ette pargitud Motorex 2005-lt tuttava Gaz 21-ga. Samas parkis väga korralik roheline 24.

Jääb üle soovida eksponaatidele Palmse mõisa külastavate Pioneeridehordi ees vastupidavust ja näitusele rohkesti külastajaid.


Parimate soovidega,

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E juuli 17, 2006 9:37 am    Postita teema: Vasta viitega

Tere hommikust, seltsimehed!

Käesolevaga ENSV Kergetööstusministeerium tervitab tänase päikeseküllase hommiku puhul kõiki neid inimesi (s.h. lapsed, naised, mehed ja vanurid) kes kannavad kergetööstuse toodangut, s.t. rihmikud, sandaalid, sandaletid; edasi alussärgid, maikad, t-särgid, flanellsärgid, puuvillased särgid jne. särgid. Tegelikult see loetelu võiks olla lõputu. Lähitulevikus ongi ministeeriumil plaanis avaldada ka kõikide sellise toodangu kandjate kogu nimekiri!
Ühtlasi, vaba telefoniliini eraldamisel, avatakse ka usaldustelefon, kuhu võib loomulikult anonüümselt helistada ööpäevaringselt ja kus kursustel ärakäinud, väljaõppinud psühholoogid, kuulates ära kõik helistaja mured, suunavad edasi juba konkreetse valdkonna arsti juurde.

Lugupidamisega

Riina Rihmik
Silver Säärik
Sander Sandaal
suhtekorraldajad


Viimati muutis Sm. Tasku (T aug 08, 2006 8:29 am), kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1029
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E juuli 17, 2006 9:05 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nagu lubatud, siin ka mõni pilt eksponaatidest.
Püüdsin rohkem selliseid niisama klõpse teha, et mitte näitusest kõike ära näidata midagi umbestäpselt kaadrisse saades.

Vabandan, et mul nii vilets riist on, millega pilte hämaras vaevaline teha, aga tegelikult ongi targem minna ise kohale näitust nautima, mitte elutuid pilte vaadata.






Tervitades,
Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Grupp Seltsimehi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 02, 2005
Teateid: 154
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 18, 2006 9:02 am    Postita teema: Vasta viitega

Muuga ZIS?
Selle ZIS-iga algas minu julgeolekutöötaja karjäär.
Igasugused huvitavad óperatsioonid, mis me selle sõiduki omaniku selgitamiseks välja töötasime said toime pandud.
Kelle kätte see nüüd rändas?

Lugupidamisega

Grupp Seltsimehi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 412
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: T juuli 18, 2006 9:31 am    Postita teema: Vasta viitega

See Zis on ikka endistes kätes, ehk teisisõnu öeldes, mitte eriti kätes. Näitusel tõsteti eriti esile seika, et tegu on olnud Rootsi Suursaadiku autoga. Sõitsin koju ja mõtisklesin terve tee, et miks see auto on sellises korras ja kes peaks olema selle eest vastutav. Kes peaks hüvitama kahju, mis ei ole tulenev auto normaalsest kulumisest. Seniste kogemuste põhjal kulub selle auto korda tegemiseks arvestuslikult 1,5 miljonit. Auto on ju ära lõhutud Eestis.
Nõnda, "minu kunagise saadiku" auto üle mõtiskledes jõudsin autobaasi, istusin "oma" limusiini sädelevsametisele istmele, võtsin esimeselt telefonilt kõne dispetserile registreerimaks väljasõidu ja tõkkepuu avamise ning tundsin ennast kõvasti lausuvat "ei saa, raisk, nende madalate matsidega maailma asju ajada".
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1279
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T juuli 18, 2006 1:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Piibur, kas oled kursis, Härra Levoll teatas ajakirjanduse vahendusel, et Vanatehnikaliidul on Zis-ile osad olemas ning kui leitakse raha (mingi 200 tuh.), siis paari kuuga olevat auto restaureeritud.
Ise pakun, et sellise auto juba iga suurema tööjärgu (näit. salong, värvkate jne) hind on ca. 100 tuh. krooni.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Volgaomanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 04, 2006
Teateid: 142
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T juuli 18, 2006 1:57 pm    Postita teema: Vasta viitega

Khm....
Sai ka vaadatud seda videoklipikest, kus Hr. Levoll rääkis, talle omases ülimas meelekindluses, selle kõnealuse ZIS-101-e üliefektiivse kiirusega valmimisest.

Tähendab....
Juba tema paikapandud aegadest, mis ta intervjuus eeldas selle endise Rootsi Suursaadiku sõiduki valmimiseks minevat, näitas, et tegu ei ole põhjalikult autode restaureerimisala tundva inimesega.
Intervjuus öeldud aja- ja rahanumbrite kohta on ainult kaks kaunist sõna- täielik utoopia.
Julgen siinkohal selles asjus sõna võtta, sest et kuna mu igapäevatöö on seotud autode värvimisega (jms. sinna juurde), siis nii kõrvaltvaatajana, kui ka oma senistele kogemustele tuginedes, ma eeldan päris hästi teadvat, kui palju aega kulub ühe sellise klassikalise auto restaureerimiseks, ning mis see kõik maksma võib minna.

Konkreetseid tõendeid, kaua võib ühe analoogse auto otsast lõpuni taastamine aega võtta, võib vaadata Märt Aarne projektide lehekülgedelt, kus tal on hiljaaegu valminud üks ennesõjaaegne BMW ja praegu on töös üks 30-ndate lõpust pärit Lincoln. Ning Lincolnil on peaaegu valmis alles plekitööd, ehk siis umbes veerand vajaminevaist.

Jah, saab võibolla tõesti ka 3-4 kuuga selle kõnealuse ZIS-101-e valmis, kuid see ei ole korralik ja põhjalik tegemine.

Mitte et mul midagi oleks intervjuude vastu- vastupidi, aga järgmine ma soovitan mitte rääkida inimestele roosade nätsumullide sarnaseid jutte, kui need tegelikkusega üldse kokku ei pruugi klappida.

P.S. Juba vanatehnikamuuseumi teemat automoto foorumis algusest lõpuni lugedes, ma sain aru, et see asi ei tööta sellisel kujul, nagu mõni visionäär seda seal endale ette kujutab, aga noh... toona ma pidasin targemaks vaikida ja vaadata, kas sest asjast midagi välja ka tuleb.
_________________
http://autoblogi.blogspot.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 18, 2006 3:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Juhin eelpool kõnelejate tähelepanu asjaolule, et meie virtuaalne seinaleht üldjuhul ei kasuta kodanike (täis) nimesid ega korrekteeri kellegi poolt väljaöeldut, ka mitte vabas vormis. Ühtlasi püüaks vältida, igaljuhul, näiteks automotofoorumi laadsete tehnikahuvifoorumite "kisakoore", kus elus pettunud, närvilised ja ealiselt vanad vanatehnikahuvilised "materdavad" pärast väsitavat päevatööd üksteist kirjasõnas ja noored või veel nooremad vanatehnikahuvilised raiskavad oma aega selliste, kuidas nüüd öeldagi, üllitiste ja vildakate arusaamade lugemisele. Võiks parem õue alal jalgrattaga sõita!
Samas ei saa muidugi kõrvale jätta igale kodanikule omast nö. sotsiaalset närvi ja selle tunnetust.
Olen aruandeperioodil kokku puutunud väga mitmete ja väga vanade vanatehnikahuvilistega, kellel kodugaraazis terve rida rariteetset ja heas korras vanatehnikat. Näiteks naabermaal Soomes või ka Lätis oleks selline vanatehnikakultuuripärand juba ammu olnud laiade rahvahulkadele vaatamiseks väljapandud. Mitte aga meie armsal kodumaal ja peamise põhjusena esmajoones sellepärast, et meil on kodanikevaheline konflikt ja suhtlemisprobleem juba algselt sisse kodeeritud. Ja mida ma oskan vastata väga vanale vanatehnikahuvilisele ja omanikule, kes küsib konkreetselt - kes kompenseerib mulle kahju, kui treiler, mis veab minu vanatehnikat, kraavi sõidab? Kas tõesti see kuivanud pudrutükkidega t - särgil ja lääpa tallatud sandaalidega vanatehnika museoloog?
Lapsed - mis me talle vastame?

Lugupidamisega
Peainsener Saulus

Vabandage! Lammas konsumeeris appellatsiooni!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1029
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T juuli 18, 2006 5:42 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimees Tasku,

Olen Teile siiralt tänulik Teie avalduse eest seoses sandaalidega.
Mõtlesin juba, et olen ainus kodanik maarjamaal, keda antud problemaatika paelub. Nimelt on olukord meie kodumaal kujunenud selliseks, et 10-st inimesest 1 kannab midagi muud peale plätude või sandaalide. Nendega sobib tulla teatrisse, osaleda pulmas ja koolilõpetamisel. Pole tähtis, kas kantakse pidulikku ülikonda või õhtukleiti.

Vabandage minu konservatiivset otsekohesust, kuid samasugust vaatepilti pole võimalik kohata üheski arenenud Lääne-Euroopa riigis (jätame Inglismaa vaatluse alt välja, sest seal pole ma kunagi käinud eksole). Tavaolukorras ei kõnnita tänavail maika väel moodsad rihmikud jalas.

Ja see on ajendanud mind mõttele, et ilmselt on tegu mingi põhjamaises kliimas eksisteeriva nakkusliku nähtusega, mis levib teatud miinustemperatuuride juures ning lööb välja kohe kui lumi sulama hakkab. Piiri panna sellele mina ei oska. Ilmselt, kui lisaks religiooniõpetusele koolides ka käitumis- ja kombeõpetus kohustuslikuks muutub, võib asi paraneda.

Just seetõttu suured tänud sm. Saulusele, ptü - Taskule, kes nimetatud tõiga ära märkis.
Seltsimehed, veel on suvekingi ETKVL'i kauplustes. Kommunaar soovitab.

Parimate soovidega,
Sm. Västrik
Ebatervete vaadete tõttu vähemuses
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 18, 2006 10:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Valmistab siiralt headmeelt, et pooljuhuslikult tõstatunud sandaalide (vt. ka näiteks rihmikud) temaatika omab esmapilgul kitsale tarbijategrupile mõeldud tootena, kõigele vaatamata niivõrd laia, ma ütleksin, pinnalist kõlapinda. Olgu selle vanatehnikaga, kuidas on aga esmatähtis on ikkagi seltsimeeste isiklik hügieen ja see, kuidas nad välja näevad!
Minu personaalsed sandaalid on soetatud ca 3 aastat tagasi, Vabariiklikust Realisatsioonikeskusest. Päritolumaa millegipärast küllalt kauge. eksole, Portugal, mis aga sugugi ei vähenda nende kandmisrõõmu. Lisan samas, et tegelikult pole nende nö. kandmisrõõmu veel tundnudki, kuna ennem seda on tarvis nö. ärakanda ajaliselt veel varem soetatud, TK Kommunaari eksperimentaaltsehhis valmistatud, täistallaga ja plastikvalu põhimõttel, mokassiintüüpi, sellised heledates toonides kerged, ütleme niimoodi, suvejalatsid! Aga see selleks.
Kokkuvõttes võime tõdeda, et meie vabariigi vanatehnikamuuseumi nö. asja, ei sobi ajama inimesed, kelle jalatsid, riided ja väljendusmaneerid oleksid vanad, kulunud ja korratud.

Lugupidamisega
Sm. Tasku
meistriabi

Ma olen siiani tellinud punaseid sipelgaid. Te ei oska ette kujutada, kui raske on neid hankida. Eriti talvel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 412
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: K juuli 19, 2006 10:53 am    Postita teema: Vasta viitega

gazik kirjutas:
Piibur, kas oled kursis, Härra Levoll teatas ajakirjanduse vahendusel, et Vanatehnikaliidul on Zis-ile osad olemas ning kui leitakse raha (mingi 200 tuh.), siis paari kuuga olevat auto restaureeritud.
Ise pakun, et sellise auto juba iga suurema tööjärgu (näit. salong, värvkate jne) hind on ca. 100 tuh. krooni.


Jah, seltsimees Tartu Rajoonist! Olen kursis ka kümnete teiste, et mitte öelda sadade museaalset seisundit ootavate vanatehnikaeksponaatidega. Juba Lembit Lauri tõdes 1976. aasta telefilmi "Vana arm ei roosteta" lõpukaadrites (tsiteerin vabalt mälu järgi), et nii mitmedki vanasõidukid Eestimaal ootavad veel seda viimast detaili, et veereda ühises uunikute rivis läbi suve. Kui ometigi see muuseum oleks, siis kruviks viimase detaili külge ja olekski sõiduk valmis, lihtsalt hetkel ei ole motivatsiooni.

Aga ilma allegooriata tuleb tõdeda, et valdav osa detaile on tõesti olemas, lihtsalt erinevate inimeste käes. Ega see pole siis ainuke ZIS 101, mis siin kandis liikunud on. Eesti on ju läbi aegade olnud Nõukogude Liidu üks eesrindlikumaid luksusautode vabariike. Kui Moskvas miskid Packardid või Mersud pole poliitiliselt sobinud, siis on kõik siinsetele lukseppadele lammutamiseks saadetud. Kuna ZIS 101 näol on tegu Buick tüüpi odava taksoauto koopiaga, sellele viimasele on interneti avarustest siiani juppe saada, siis pole selle restaureerimine kuigi lootusetu.

Ja taas vanas võtmes: Kahetsusväärselt on avalikkuse ette jõudnud informatsioon poolik, kahesajast tuhandest rääkides on jäänud tagaplaanile teave, et tegu on siiski rahvamajanduse obligatsioonidega, mis ei ole otseselt ümberarvestatav poes kehtivasse valuutasse. See näeb välja nii, et igaüks, kellel on ZIS tüüpi auto detail toob selle auto külge, keevitaja keevitab, treial treib, maaler värvib, sadulsepp õmbleb ja kõik see kokku on siis kokkuleppeliselt 200 000. Mida kiiremini töölised oma tööd teevad seda kiiremini saab asi valmis. Vanasti said küll keevitaja ja maaler oma tööd korraga teha ja plaan oli täidetud ennetähtaegselt. Lihtsalt tuleb kasutada vanu ja proovitud võtteid, ei ole mõtet siin peenutseda, vana asi peabki vana välja nägema.

Rihmikutes, muuseas ei lähe jalad haisema. Pealegi hakkavad valatud taldadega kingad ühiskasutusel froteesokkidega tihtilugu hõõruma.


Palun tutvuge ka minu kodulehega www.royalcourt.se
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: K juuli 19, 2006 10:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vanatehnikanäituse avamine on kahtlemata kõneväärt teema, kuid mina tahaksin võtta veel kõne alla sandaalide liigkasutamisest tulenevad ühiskondlikud pinged.

Käisin nädala alguses seda asja uurima ka Inglismaal, kus sm Västrik polnud mäletatavasti käinud. Tuleb tunnistada, et taolise moraalilõtvuse nagu sandaalikandmine osas on Inglise valitsus sallivam kui ülejäänud Euroopa. Ikkagi saar ju. Sandaalid on populaarsed eeskätt taksojuhtide seas ning neid kasutavad ka punapäised ja ninarõngaga lõngus-tüüpi noored. Neegrid sandaale ei kandnud, nemad kandsid õlal stereoraadiot. Turistide meelispaikades kohtas palju ka sandaalides turiste, kes fotoaparaatide välkudes linna uudistasid, laskmata end häirida oma totakast väljanägemisest. Ilmselt tulid Londonisse ennast sandaalides välja elama, kuna nende kodumaal on see ju taunitav.

Varsti on nad kõik siin. Sest meie uus avaliku korra regulatsioon annab inimestele vabaduse tänval purjutada, kaaskodanikega tüli norida ning käia alasti nii kaubanduskeskuses kui teatris. Seega rõõmustage kuni on vähemalt sandaalid.

Üldiselt ma arvan, et see periood läheb üle, kuna sandaal on olemuselt väga ebapraktiline jalanõu. Kui eemaldasin Gaz 24-lt radiaatorit, voolas radiaatorist suur kogus antifriisi jala peale ja sokk sai märjaks. Kummikuid kandes oleks kõik teistmoodi läinud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: K juuli 19, 2006 11:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sandaalid on populaarsed ka vähem seadusekuulekate seltsimeeste seas. Nagu võib lugeda järgmisest uudisest. Juttu ka põnevast tehnikast, mida võiks Palmsest eksponeerida.

http://my.tele2.ee/tootmiskoondis/Sahharovi%20eskeip.html
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L jaan 13, 2007 10:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seoses märgade ilmade jätkumisega laiendaks teemat ja tooks sisse kummijalatsite temaatika, st. kui plaanite soetada kummijalatseid, nõudke kindlasti garantiitalongi, mille näidis on siin:

---------------------------------------------------------------

Tallinna Kummitoodete Tehas "Põhjala"

GARANTIITALONG

Müümise kuupäev Kaupluse pitsat

LUGUPEETUD OSTJA!

Hoidke alles garantiitalong. Juhul, kui kummijalatsid ei vasta kvaliteedile, annab garantiitalong Teile õiguse vahetada jalatsid kvaliteetsete vastu või saada raha tagasi sellest kauplusest, kust olid jalatsid ostetud.

Kummijalatsite hooldamisel ja kandmisel jälgige järgmisi reegleid:

a) kalossid ostke alati vastavalt nahkjalatsite suurusele ja kujule

b) kummijalatseid peske ainult puhta veega. Rangelt on keelatud pesemine bensiini ja lahustitega.

c) kuivatada tohib kummijalatseid ainult toatemperatuuril 20 - 25C. Kui kummijalatsitel on sisetald, tuleb seda kuivatada iga päev või vahetada kuiva vastu.
Kummijalatsid peavad vastama järgmistele standarditele ja garantiiaegadele.
Kalossid - garantiiaeg - 90 päeva
Kummisäärikud - garantiiaeg - 90 päeva
Tekstiilpealsega vormitud tallaga botikud - gar.aeg - 75 päeva
Tekstiilpealsega vormitud tallaga saapad - gar.aeg - 75 päeva
Tekstiilpealsega vormitud tallaga tänavakingad - 60 päeva
Tenniskingad - garantiiaeg - 45 päeva

Kummijalatsite garantiiaeg algab ostmise päevast.

Kokkuvõttes - seltsimehed!
Mõistlik on soetada korraga nii kalossid kui ka kummisäärikud, mis annavad omakorda Teile kokku 180 garantiipäeva!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Üritused ja komandeeringud Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud