Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 3102 (beez), Martin
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 245 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 3102 (beez), Martin
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 3102 (beez), Martin
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N sep 22, 2005 5:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Siin siis lähteülesanne. Täiesti tavaline koduõu Nõmmel. Niisuguses asendis oli ta seisnud juba paar kuud.


Esmalt loomulikult ideoloogiakontroll ning projekti eeskirjadele ja kõlblusnormidele vastavause kontroll. Rajoonikomitee esindajad saabusid kohale ilma numbrimärkideta Volgaga.


Üsna kerge vaevaga lasi emake maa auto küljest lahti ning loom veeres garaazi ette. Seal sai maha pestud paari kuu tolm ja männivaik. Jube töö.



Garaazis algas kleeppiltide eemaldamine autokerelt ning kere töötlemine erinevate keemiatega, saamaks sealt kätte asfalti, pigi, õli, vaiku, orgaanikat jm taolist.


Keemilisele töötlemisele järgnes demontaaž. Selgus, et Gaz 3102 tagatulede tehase poolt paigalatud tihendusmaterjalist ei piisa. Soppa ja vett tungib sealtkaudu ikkagi pakiruumi ning vajalik oli täiendav tihendamine. Silikooni eemaldamine oli päris vastik.


Siledaks ei ole seda autot enam võimalik ajada. Noh, vähemalt kerge vaevaga mitte. See polegi eesmärk, ega siit mingit klassikut enam ei sünni. Oluline on vaid see, et tekidada värskem välimus ja et värv peale pidama ka jääks.


Kes oleks osanud arvata, et see auto veel kunagi midagi niisugust läbi peab tegema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: E sep 26, 2005 10:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jätkame järjejutuga.

Mootor on autolt maha tõstetud ja ootab paigaldamist analoogsesse musta värvi isendisse. Gaz 21 rehv hoiab mootorit suurepäraselt püsti.


Kerega kisub asi tolmuseks. Töid teostame kiiresti ja lohakalt. Tuleb tunnistada, et antud juhul eirame igasuguseid häid auto värvimise tavasid. Eeltööd põhimõtteliselt ei tee. Jämeda paberiga saab auto karestatud ning suuremad augud täis pandud. Mõlke ja ebatasasusi välja ajama ei hakka. Pole lihtsalt sellist aega ja energat enam, et viimsele teekonnale saadetava auto keret siledaks ajada. Pritspahtlit ja kruntvärvi ei ole plaanis kasutada, sest see läheks olukorda arvestades liiga kulukaks. Saab selline nagu saab.


Ikkagi läheb asi põhjalikumaks kui tahtsime. Tagauksed on täiesti läbi roostetanud ning seal pole enam isegi kohta, kuhu pahtlit panna. Uksed tuli eemaldada ja altääred ära keevitada. Värvimistööde lihtsuse huvides eemaldasime ka esiuksed. Alt nurgast paistab karbitäiteks lastud makrofleks - üks populaarsemaid vahendeid autoehituses.


Armatuurlauda on samuti vaja teise auto jaoks. Seega tuleb see tervelt kätte saada.


Kohutav, milline laga siia maha jääb. Kuna eesmärgiks on ehitada väljanäitusele sobilik Gaz 3102-te meenutav makett, mitte sõidukõlbulik auto, siis hiljem pole enam plaanis elektrijuhtmestikku tagasi panna.


Järgmiste teadeteni.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: K sep 28, 2005 4:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Täna on tähtis päev. Abivägi saabus


Viimane vaade Ämari lennuvälja teeneka lennuinstruktori Nikolai Zilini beezile Volgale. Ilus lapiline. Korraks hakkas isegi kahju, et temast enam beezi autot ei saa. Seal peal oli nii palju beezi värvi, et kihte kokku lugeda ei jõudnud. On aeg revolutsiooniks.


Vaade köögiaknast. "Nu blin, need ullud värvivad jälle autot!!!" Naabrimutt jooksis pesu nöörilt ära tooma, kuna vana Volgat värvides sai ta ilmselt kelmika hallides toonides ihupesu. Minu meelest väga ilus.


Vaade kambrisse. Väga mõnus punane õhk. Nüüd tean, mis tunne on klaaskuulil Flora sifoonvärvi pudelis. Meenub Robi Volga värvimine kinniste uste taga, kus tööde lõpuks oli nihuke kuul peas, et Volga kere voolas eest ära, kui püstoliga lähenesin. Garaazi taga irvitasid kurjad päkapikud.


Kuna kruntvärvi ei kasutanud, tekkis probleem, kas värv ikka teeb lapilise auto ilusti punaseks. Pärast esimest kihti oli küll tunne nagu oleks vesivärvidega võõbanud. Oleks ikka pidanud rulli ja pruuni põrandavärviga tegema, nagu vanasti kombeks. Ei karda vihma, pesemist ega mehaanilist kulumist.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N sep 29, 2005 5:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vahepeal sai tegeletud ka detailidele uue väljanägemise andmisega. Näiteks väga koledad tagatuled. Pole vaja teha muud, kui need ilusti koju viia, vannitoa põrandal lahti monteerida ning seebi ja harjaga puhtaks pesta. Ettevaatust harjaste alt pritsiva seebivahu eest.
Pärast garaazis kasutada moodsaid poleerimisvahendeid, viltkäia ning tuled on jälle nagu uued.



Analoogse kuuri läbis ka esivõre. See ikkagi auto nägu ning peab olema sirge ja veatu.


Garaazist välja aetud auto nägi päevavalges ehmatavalt punane välja. Isegi pasknäärid ei julgenud enam üle sm Mirski krundi lennata. Aga vahet pole. Sihuke ta tuli.


Paigaldanud esivõre tekkis juba kissis silmadega vaadeldes auto nägu


Aga salong ... no ei ole ilus. Ei ole. Nagu seesamune orkaan ... mis hiljuti seal Kuubast mitte väga kaugel möllas, oleks üle käinud.


Viimati muudetud Sm.Tihhonov poolt (N sep 29, 2005 6:08 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N sep 29, 2005 6:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sugugi mitte kõik vajalikud detailid auto komplekteerimiseks pole veel olemas. Võlgneme tänu heatahtlikele inimestele, kes on avaldanud soovi oma õlga alla panna sellele mittetulunduslikule üritusele ning toetanud varuosadega.

Keskladu kirjutas välja kollased udutuled. Veidi tuhmid ja roostekahjustustega, kuid selle auto jaoks täpselt sobivad. Ühelegi restaureeritavale autole neid nagunii enam ette ei pane.


Positiivne seltsimees, kelle nimi on Andrus kinkis meile enam vähem kobeda Gaz 3102 armatuurlaua. Tegemist on huvitava doorik armatuuriga, mis oleks justkui poole valmimise pealt liinilt maha kukkunud. Mitmed vajalikud augud on tegemata, kinnitusklambrid puuduvad üldse, kindalaeka koht on jäänud sootuks välja lõikamata. Kui teda veidi kohendada, sobib ta ideaalselt.


Sm. Mirski kinkis tuliuued teemakohased numbrimärgid.



Veel vajame ükskõik millises korras originaal päritolu Gaz 2410 plastik rattakilpe. Kuidagi ei taha suvalisi Taiwani kilpe paigaldada. Kui kellelgi on mingitel tingimustel pakkuda, siis oleksime tänulikud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N okt 06, 2005 9:17 am    Postita teema: Vasta viitega

Auto põhimõtteliselt valmis. Jäänud on puhastustööd ja üksikute viimaste detailide paigaldus. Hetkel puudu veel järgmised asjad:

- rattakilbid Gaz 2410 - 2 tk
- originaalrehvid 205/70 R14, ükskõik kui kulunud, 2 tk
- Gaz 2410 keskkonsool koos tuhatoosiga
- tagaluugile kiri "VOLGA"
- kobedad esiistmed või siis vähemalt peatoed





Pärast väikest viimistlemist oleme valmis auto üle andma.

Hetkel ongi suurim probleem auto transportimine Järva Jaani. Muuseumipapa pakkus välja, et ta tuleb ise järgi ja veab jäiga ühenduslüliga ära. Ise aga kardame, et tänu pehkinud tagaosale ei talu see auto enam iseseisvat veeremist mööda Peterburi teed. Suure tõenäosusega vajub tal tagaosa hoopis ära. Ja see puur on mõeldud ainult seisvat autot õiges asendis hoidma.

Teda peaks vedama treileri peal, sest siis saab tagaosale pakud alla panna.

Kas Volgaseltsi ühisrindena suudame finantseerida tema transporti Järva Jaani?


Viimati muudetud Sm.Tihhonov poolt (N okt 20, 2005 12:29 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 569
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: N okt 06, 2005 4:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas auväärt seltsimehed teavad juba rääkida ka masina viimse teekonna maksumusest, nii umbkaudselt? Ühisrinne peaks ikka väljaminekule vastu pidama...
Silm on vesine, kui näen, et ei ole puuduvaid varuosi võimalik eraldada... üritan siis väikesest üliõpilasepajukist nii palju kõrvale panna kui võimalik. Olen kasvõi terve kvartali maalt saadetud kaalikate ja naerite peal!

Punase "Volga" nimel, edasi, seltsimehed!

D. Metallov. Olude sunnil nüüdsest taimetoitlane.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N okt 06, 2005 6:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sõiduki veokulude arvutamisega tegeleb praegu sm Mirski, kes avaldab survet treilervedudega tegelevatele seltsimeestele. Just nimelt seltsimeestele, sest rahaihalejatest kapitalistidega pole mõtet rääkida.

Edasi-tagasi sõit on umbes 250km. Loomulikult on kõik oodatud Volga järel lippude ja vimplitega marssima.

Las seal Järva Jaanis rahuneb veidi. Praegu nad ehitavad sinna raudteed ja käivitavad peatselt trammiliini. Muhuklubi läheb sinna samal ajal veel ühte muhku kasima. Kui see kõik läbi saab, siis on meie kord, viime Volga ja loodame näiteks sauna saada. Või saamekäia kordamööda trammis kella tiristamas.

Tihhonov
... 1973. aasta järel tabas kapitalistlike riikide töölisi inflatsioon ja hinnatõusud, samal ajal kui meil läks kõik ülesmäge. Vott.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N okt 06, 2005 10:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mnjah. Oled sa sm. Tihhonov ikka täiesti kindel, et seda autot sinna niiväga tahetaksegi. Võtsin täna aega ja kirjutasin amf-i oma arvamuse. Nagu ettearvatult kartsin, noorsandid minust aru ei saanud, v.a. muuseumipapa.
Isiklikult soovitan - võtame selle operatsioon Õ-ga aja maha. Pealegi - kas sul buldooserijuhi load on?!

Lugupidamisega
Sm. Tasku

Ümmargune trammivagun on ilusam kui kandiline trammivagun!

MAZ-5335 `77, KRAZ-257B1 `77, MAZ-6422 `78, MAZ-9389 `80, BELAZ-548A `67, MOAZ-6401-9586 `71, ZPKTB-A409 `79,
IKARUS-260 `73 JNE.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 196
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R okt 07, 2005 7:35 am    Postita teema: Vasta viitega

mina olen valmis rahaliselt toetama. täpsustused juba sõbra tänava remondibaasis.

Viimati muudetud Sm. Klabunov poolt (E okt 10, 2005 7:11 am), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: R okt 07, 2005 11:24 am    Postita teema: Vasta viitega

Muuseumipapa näib ise väga huvitatud olevat sellest autost. Vähemalt nii olen ma siiani tema jutust aru saanud. Murettekitav on muidugi see, et kui automoto pioneerid jätkavad sama rada ning hakkavad järgmisena näiteks elektrirongi päästma või leiavad merepõhjast vana reisilaeva, siis ummistavad nad selle platsi igasuguse rasketehnikaga nii ära, et sinna rohkem ei mahu. Pealegi muutub siis sealne keskkond (bussid, traktorid, teehöövlid ja millest kõik veel juttu on olnud) sõiduautode jaoks kuidagi ebasõbralikuks. Hirm on ka, et kui on kitsas siis võib mõni roostes leivaauto omaenda raskuse all kokku vajudes Volgale peale kukkuda.

Samas oleks minu arvates vajalik see auto eeskujuks anda. Et varjupaigas seisev sõiduk ei pea ilmtingimata välja nägema nagu osake loodusest, vaid võib ka särada. Äkki siis kunagi hakkavad automoto noored raha koguma mitte selleks, et roomiktraktorit põllumehe käest ära päästa, vaid selleks et mõni sealne eksponaat paremase korda viia. Muhuklubi vist juba tegeleb sellise valdkonnaga ning näiteid on vist veel? Mitte, et see 3102 midagi erakordset oleks, kuid ta on kindlasti järgmine tasand. Lõputult neid romusid ju Järva Jaani ei mahu, ning see Volga ja mõned näited veel peaksid hakkama andma eeskuju, kuhupoole see varjupaik võiks areneda. Eesmärk oleks see, et viimaks hakkaks vanatehnika huvilistel piinlik igasugust rämpsu sinna vedada ning äkki hakkab toimuma selektsioon.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Punane Parun
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E okt 10, 2005 9:43 am    Postita teema: Vasta viitega

Toonitan jätkuvalt, et sm. Punase Paruni autotreiler on saadaval EVS õilsate eesmärkide teostamiseks (Muuseumipapa juurde vedu) ning seda muidugi mõista tasuta.
_________________
Wolga - nur fliegen ist schöner...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1124
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K okt 26, 2005 8:55 pm    Postita teema: Kui kahe silma vahele jäi Vasta viitega

Juhin tähelepanu.

Kuna isiklikes kogemustest tean, et 17" monitoriga ei pruugi alati avalehelt uued uudised kohe paista, siis selle auto saaga on laupäeval saamas uue peatüki.

Seltsmehed, lugege huvitavat artiklit grusiinide lambafarmist ja paljust muustki põnevast. Ja käige regulaarselt valimas, vabandust hääletamas.

http://www.volga.ee/modules.php?name=News&file=article&sid=21&mode=&order=0&thold=0

Lugupidamisega Au Tööle
sm. Mirski
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: R okt 28, 2005 12:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Volga toimetamine Järva Jaani on ületanud ka vabariikliku tähtsusega päevalehe uudistekünnise.

http://www.postimees.ee/281005/online_uudised/181483.php

Hoidkem lipp kõrgel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1124
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R okt 28, 2005 10:45 pm    Postita teema: Õhtu enne päeva Vasta viitega



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 3

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud