Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Sattusin siin treileriga tallinnast välja
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 381 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAz-23 tagasild
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAz-23 tagasild
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Põnevad Volgajutud
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E nov 15, 2010 2:10 pm    Postita teema: GAz-23 tagasild Vasta viitega

Teadaolevalt ei ole Eestis säilinud ühtegi KGB GAZ-23, kuid hiljuti rääkis mulle ühe GAZ-21 omanik hoopis kütuse kokkuhoiuga seoses, et tema autol on all KGB masina tagasild. Ta sõitvat sellega ca 9 liitri piires. Kuna ma ise polnud nagu tagasilla erinevustest sattunud lugema, siis tekkis väike insenerlik uudishimu. Olen ju veidi kuulnud GAZ-24 reduktori paigaldamisest. Ja tuleb välja, et see sild lippab ikka palju kiiremini, ehk siis madalamate mootoripööretega võib liikluses hakkama saada. Kuidas see mootori karakteristikuga kokku sobib, ei oska ennustada. Bensiinimootorite võimsus on ikka seal kõrgemate pöörete poolel.
Igatahes annavad tabelid:
GAZ-21 4, 55 ;
GAZ-24 4,1 ;
GAZ-23 3,38 (sama mis Tchaikal).
GAZ-21 tagasillast peaks see vähemalt väliselt erinema massivsema reduktori poolest, mis pidi vastu võtma hoopis võimsama mootori momenti (vihje ühest GAZ-2424 artilist).
Tore oleks muidugi suvistel teedel rahakotti säästvalt liigelda, aga ega sellepärast nüüd seda autot ka ei tasu hakata ära ostma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Õpipoiss
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 02, 2010
Teateid: 47
Asukoht: Raplamaa

TeadePostitatud: E nov 15, 2010 6:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kipun arvama, et 3,38 on liialt kiire ülekanne. Originaalrehvide(6,7") ja -käigukastiga võib kohaltvõtt osutuda võimatuks.
Pigem panustage õigetesse sõiduvõtetesse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Grupp Seltsimehi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 02, 2005
Teateid: 167
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T nov 16, 2010 12:53 pm    Postita teema: Vasta viitega

23-e silla kohta ei oska midagi öelda.
31013-e ja 3102-e tagasillad visuaalselt ei erine. Samuti ei erine 2434-a ja 2410 sillad teineteisest. Sisu kohta ei oska muidugi öelda. Pole rattapöördeid lugenud.
Ülekande arv 31013-l ilmsesti väga suur ei ole. Ca 170-180 km/h juures on pöörded ca 4000.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K jaan 26, 2011 11:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tsaika tagasilla ülekanne on arvestatud automaatkäigukastile ja ZMZ-13 V8 suurmale pöördemomendile,samasugune konseptsioon on ka valdaval osal ameerika maalt pärit sama ajastu autodel. Sm.Õpipoiss tõi juba välja fakti,et selline ülekanne oleks liiga kiire. Selles osas olen nõus. Ülekanded on arvestatud tagasildades ka vastavale tehnikale eesotsas,reeglina.
GAZ 24 tagasilla ülekanne,GAZ 21 reduktori koprusse pole uudis, osa vanakooli volgamehi, harrastas seda teha. Tulemuste üle ei saa kurta,
mingit röögatut erinevust mootorite ja käigukasti osas pole.Kas Sm.MTJ juhataja plaanib sama teed minna?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N jaan 27, 2011 2:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Zaparov kirjutas:
Kas Sm.MTJ juhataja plaanib sama teed minna?

Mina püüdlen küll hinges originaali poole ja reeglina ei viitsi tuunida asju, mis niigi toimivad. Samas aga võib kütuse hinnatõus sundida selleks (kahekambriline karpa, elektronsüüde, 24 nukkvõll ja differ). Mõte peab eelnema teole ja ma lihtsalt pean olema valmis väärt asja ära tundma, kui see mulle ette jääb.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N jaan 27, 2011 6:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma ei oska seda kütuse kokkuhoiu teemat kommenteerida, vanade autode puhul ei oleks see kohane teema(loe: pole oluline probleem,kui see ei ületa tootja poolseid norme). Küll aga usun,et veidi kiiremaks peaks 21 saama küll 24 diffriga. Originaalsuse huvides ei soovita hakata teil kahe lõõrits karburaatorit ja muid osasid,mis visuaalselt kohe teise mudeli omad külge kruvima. Muidu võib juhtuda see,et ühel heal päeval hakkavad kõik võimalikud muud marki auto osad kolima auto külge, nagu ise enesest ja originaalsus saab rikutud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
insener
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 14, 2007
Teateid: 298
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R jaan 28, 2011 10:22 am    Postita teema: Vasta viitega

väga heas korras ja timmis tehaseseades Gaz-24 saab suvistel maanteesõitudel (kuni 90 km/h) hakkama ehk isegi 9 liiriga 100 km kohta. Gaz 21 saab vast 10 liitirga hakkama. Elektronsüüde, kontaktivaba jagaja, head süüteküünlad ja juhtmed, kaasaegsem karburaator, efektiivsem generaator ja kiirem ülekanne võivad väidetavalt kütusekulu Gaz 24 korral viia isegi 7 liitri peale. nii väitis üks Valgevene vanahärra enda 74 aasta Gaz 24 kohta, millel oli kõik see tuuning peal (7,2 l oli temal siis väidetav pikaajaliselt jälgitud bensiinikulu). küsimus on, mis otstarbeks vanatehnika on - kui soovida Volgaga teha suviti võimalikult probleemivabasid sõite ja ilma igakevadiste märkimisväärsete taastusremontideta (pidurid, sidur, süüde, toide jms), siis miks mitte ümberehitusi teha (eriti selliseid, mis esmapilgul kuskilt silma ei hakka).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R jaan 28, 2011 1:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

No näed siis kuhu me oleme tagasilla juurest välja jõudnud!
Venekeelses GAZ-21 foorumis on omaette Hot-Rod teemad kõrvuti autentsuse poole pürgijate omadega. Mulle see meeldib, sest nii saab kaasata ka rühma nooremaid keevalisemaid nokitsejaid. Ja nad sindrid oskavad isegi Volga mootoritest üllatavalt "pauerit" välja võluda ja "driftitada".! Volgasid on veel nii palju alles, et nendega võib ilma süümekateta julgelt katsetada! Seda siis just nende 3. põlvkonna omadega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: R jaan 28, 2011 3:32 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kallid karburaatorid ja seltsimehed tagasillad.
See kõik on kümnel eri juhtumil juba läbi proovitud, kui jutt käib Volgade mootoritest ja tagasildadest. Just nimelt Volgade ja sarnaste agregaatidega analoogidest. Ehk siis nõukogude tehnikast.
Üldjuhul toimivad uuendused vanade Volgade peal hästi ja teevad Sõidu mugavamaks, kiiremaks ja ökonoomsemaks. Aga miks?

Sellepärast, et vähesed saavad proovida korraga täiesti uut ja heas korras originaal karburaatorit ja 24 oma. Enamasti on originaal juba kulunud ja 24 oma on lihtsalt uus. Tegelikult on Weberi karbuss veel parem, sest see on koostatud kvaliteetselt.
Ehk siis ma üritan siin verbaalselt tõestada, et GAZ 21 võtab originaalis väga vähe kütust, on väga ökonoomne ja üsna mõistliku kiirenduse ja pidurdusmaaga, kui see komplekteerida "autopederastlikult" ehk teisisõnu nagu välismaa tehases. Kui kõik kolvid ja klapid on ära kaalutud, vänt on sirgeks painutatud, laagrid on kõik väga hea jooksuga, õlid on sobivad, karburaatorid on tihedad ja süsteemid kergesti liikuvad, elektri seadmed suudavad tagada tõrgeteta töö, kardaaniristid ei viska, ülekanded ei ulu ja on määritud, pidurid on reguleeritud ja rehvid tasakaalustatud, siis on võimalik sellise autoga isegi Monte Carlo rallil oma klassis esimeseks tulla. Ja ei pea panema uuema mudeli tagasilda, mis küll pikal trassil võib anda paar sekundit lisaks, kuid mis kiirendustel kaotab kõik eelised.
Ega siis Gorkis insenerid lollid polnud, lihtsalt kvaliteet kannatas ja peale ekspordiks minevate autode ja eritellimuste, ei suudetud elementaarset kvaliteeti tagada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R jaan 28, 2011 4:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Värvamehaaniku jutt on nagu rusikas silma auku, ehk olen ma muutunud aastatega konservatiivsemaks ja norivamaks aga igal juhul,kui eesmärk on kokkuhoida ja tjuuningu kärbseid leiutada siis ärge volgat selleks kasutage.
Ärgem unustage,et osa Gorkii insenere sai ka väljaõppe Detroidis ning lollid pole nad kaugeltki olnud,see tundub vaid asjatundmatule kodanikule nii.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R jaan 28, 2011 7:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm palun rahu.Milleks panna Volga mootorile neid kõiki kaasaegseid jubinaid.Pange siis juba kogu mootor uus ja ökonoomne.Kokkuhoid tekkib siis kui paigaldatav karburaator on uus.Vana juustu (karpat) pole mõtet panna mis on juba 300 tuhat km läbinud.Aga uus on kallis.
Kui Volga on hobbyauto ja läbisõit ca 1000 km aastas siis ei tasu ju need tagasildade vahetused,uue karpa ostmine ära,et saada 100 km pealt kokkuhoidu 1,5 liitrit.See on aastas 15 liitrit kütuse kokkuhoidu ehk 15x1,2EUR=18 EUR(282 KR) aastas.Ajab ju naerma aga originaal on rikutud.Ka auto turuhind on vähenenud võib-olla rohkemgi kui nende lääne juppide hind.
Kui autot kasutatakse sportlikul ees märgil siis on iseasi.
_________________
Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
insener
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 14, 2007
Teateid: 298
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P jaan 30, 2011 5:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väravamehaniku jutt kahtlemata õige. mul tädimees kolhoosi varustajajana komplekteeris endale 70-date lõpus ametimasinaks Gaz-24 just "autopederastlikult". toorikuks kolhoosimehe vana masin, mis taheti Koeru kapitaalremonti saata. sellest tädimees keeldus ja tegi masinale ise kapitaalremondi. masin komplekteeriti piinliku täpsusega, igat juppi valiti uute varuosade hulgast suure hoolega. tasakaalustamised tehti ülima täpsusega, üksi asi ei saanud piisavalt heaks esimese korraga jne jne. kasutati ikka originaaljuppe. Tulemusest räägitakse siiani legende Smile - küll liikus see masin nii kruusal kui asfaldil hääletult, põhimõtteliselt võis kasutada igal kiirusel ainult 4 käiku ja kütusekulu justkui polnudki. võta nüüd taganjärele kinni, mis täpselt tõele vastas ja mis mitte Smile

aga milleks ikkagi teatud tuuning siis üldse? Vot kui selle autopederastlikult originaalis koostatud Volgaga suvehooajal ainult 2000 km sõita ja 7 kuud aastast masin seisab, siis tee mis sa tahad, kuid kevadel ei kipu masin sellises töökorras olema, nagu sügisel viimasest sõidust jäi. ikka on mingi kamm jälle piduritega, siduriga, süütega või toitega või kõigega korraga. Vene masin kipub seistes ikka lagunema rohkem kui regulaarelt sõites.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K veeb 02, 2011 11:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ülekandearvude kohta ma täpsemat infot ei oma, kuid Gaz 23 sillaga meenus mulle mingi vana infokild, et sellel olla pruugitud kõigil neljal rattal ketaspidureid. Samas mingit ametlikku teavet pole ma selle kohta leidnud. Küll aga leidsin nüüd lõpuks üles mingi salapärase foto Gaz 23 tagasillast. Oskab keegi seda kommenteerida? Äkki on tegu mingi samodelnõi Moskvits-tuuninguga?


Gaz 31013 ja 3102 tagasillad olid visuaalselt küll täpselt samasugused. Difri suurus ei erinenud. Seega füüsiliselt sobiks ta hästi ka Gaz 21 alla. Kuid tehniliselt arvan ka, et see annaks pigem negatiivse efekti. 31013 omab siiski 405Nm väänet, mis teda maanteel mõnusasti madalate pööretega edasi viib. Pöörake tähelepanu ka summuti lahendusele.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N veeb 03, 2011 1:13 am    Postita teema: Vasta viitega

Põnev!
Aga kus on selle nn GAZ 23 summutilahendus fotol - üle tagasilla ulatuvat sumutitoru -torusid ma ei näe kusagil tollel fotol?
Lugupidamisega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N veeb 03, 2011 10:30 am    Postita teema: Vasta viitega

Ma vist pean vabandama segaduse külvamise pärast. See ilmselt on ikka päris omavalmistatud värk. Sest mul oli sellest autost olemas ka kapotialuse pilt ning pärast mõningast süvenemist võib julgelt väita, et Gaz 23 siin pildil küll pole. Mootor tundub olema Gaz 53 oma ja radika ees pole kerel ka 23-le omast kõrget ninaplekki.



Noored mehed, huvi on, miks mitte ehitada. Vähemalt ei too haigusi koju.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Põnevad Volgajutud Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud