Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 400 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24 (1978), sm.Västrik
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24 (1978), sm.Västrik
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N nov 17, 2005 6:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käskkiri on välja antud õigel ajal - augustis. Lihtsalt auto üle andmine viibis.

Aeg ei määra midagi. Ainult tempel.

Tihhonov
... läheb vist ka Balti ketti seisma
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N nov 17, 2005 8:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimehed!

Olles suurendusklaasiga tähelepanelikult uurinud kõiki asjassepuutuvaid dokumente läbi raaliekraani, teen ma ettepaneku, ei, ma suisa nõuan, et veel enne Sigulda kepipäeva (vt direktiivi Volgaklubi foorum -> Vaba teema -> Kalender ja riiklikud pühad) konfiskeeritaks Sm Tihhonovi valdusest süüteo asitõendina trükimasin, millega on väidetavalt trükitud näidatud käskkiri nr 45!

Ühtlasi edastan Tartu rajooni uurimisorganitele käskkirja seada üles ööpäevaringne mehitatud valve Sm. Västriku elanikeregisrijärgse elukoha ümber, vältimaks võimaliku kuriteokaaslase põgenemist Läti vennasvabariigi kontrabandistide juurde!

Sm Zwanes
...jälle valvel...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T mai 02, 2006 5:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ühtlasi on rõõm tõdeda, et head masinad on need Volgad. Maipühade puhul sisenesime Västrikuga garaazi, kuhu masin sai pargitud vist oktoobris. Vastu võttis meid kirbe õli, kunstnaha ja bensiini lõhn. Kõige selle keskel roheline Gaz 24.

Västrik pumpas bensiini üles, ühendas akuklemmi ning käivitas masina esimese starteriga. Nu blin.

Aga see pole veel kõik. Ajanud rohelise Volga garaazist välja, veeretasime sinna ühe halli Gaz 24, mille tund aega varem sõna otseses mõttes maa küljest lahti rebisime. Ta oli samas kohas lageda taeva all seisnud kuus aastat. Viinud läbi samad protseduurid - aku, massilüliti, bensiin üles - käivitus auto teisest võtmepöördest. Oli olemas tühikäik.

Tihhonov
... usub Volgadesse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T mai 23, 2006 9:45 am    Postita teema: Vasta viitega

Eile sai vahetatud õli, remonditud suunatulede kontroll-lamp ning pandud masin enamvähem korralikult nelja silindriga tööle. Selle kõige käigus murdus silindrisse üks läbiroostetanud süüteküünal, mis õnneks suhteliselt lihtsasti sealt välja tuli ning õlivannist ujus välja sanatooriumi ravimuda meenutav ollus, mis pärineb ilmselt kuskilt paleoliitikumi ajast.

Teha on veel järgmised tööd, kui jäänud on 4 päeva kevadkogunemiseni:
- esipidureid veits parendada (enda turvalisuse huvides);
- karburaatori düüsid puhastada ja läbi pesta;
- küünlajuhtmed välja vahetada;
- uuesti ülevaatusel käia;
- kärukonks eemaldada;
- ajutise pinnakattekihiga katta vasak tagumine poritiib;
- auto puhastada ja vahatada.

Ütleme nii, et mõni tund tööd on veel ees.


Sm. Västrik
Elab garaažis
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E juuli 17, 2006 9:36 am    Postita teema: Vasta viitega

Pärast esimesi edukalt lõppenud sõite sel aastal tuleb siiski tõdeda fakti, et järjekordset vanatehnikaüritust eelppoolkirjeldatud Volga välja ei vedanud. Hetkel on olukord selline, et kiirusel kuni 60 km tunnis saab edukalt liigelda, kuid pöörete kasvades kasvab ka surve veesärgis ja sellele järgneb vaatemänguline aurupilv paisupaagist ning kohustuslik peatus teeserval jahutusvedeliku tankimiseks.

Seega tuleb võtta ette mahukad remonttööd, mille kulgu ja käiku ka käesoleval lehel kajastada püüan. Loodetavasti saab mootor taas parem kui enne.

Tervitades,

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R juuli 28, 2006 9:36 am    Postita teema: Vasta viitega

Tegin südame kõvaks, käivitasin silindrid ja sõitsin garaazhi. Mootor tuksub tühikäigul nii ilusti nagu mingi Gaz 21 oma, aga vaatepilt kapoti all kinnitas - remont tuleb ettevõtta.


Mõningase jukerdamise järel saigi plokikaan maha. Demonteerimise käigus selgus mitmeid huvitavaid fakte. Ütleme nii, et termostaadis viga olla ei saanud, sest see puudus. Kogu veesärk oli täis mingit löga (ilmselt õli) ja roostet. Ühest lõdvikust eraldus spiraaltraat, mis ilmselt lõdvikut "volti minemast" hoiab. Kogu pilt oli päris ilge.


Äsjapaigaldatud kollektorititihend ja isegi klapikambrikaanetihend olid aga eeskujulikult pidanud.

Pärast opereerimist puuvasara, metallvasara jms kergkäsivõitlusrelvadega eemaldus lõpuks ka plokikaas. Selle all oli tihend olnud. Just nimelt olnud, kuna tihend oli nii korrodeerunud, et praktiliselt pudenes koost. Ime siis, et surve veesärki jõudis.


Meeldiv on aga see, et silindriseinad on praktiliselt kulumata.

Täna võtan lahti veepumba, et hinnata igaks juhuks selle seisukorda. Ühtlasi on vajalik hankida uus radiaator ja kogu soojendussüsteem. Plokikaas läheb survestamisse, et veenduda tema kasutuskõlblikkuses. Joonlauaga kontrollides tundus esmapilgul vähemalt sirge olevat.
_________________
Jõudu annab A-76


Viimati muutis Sm. Västrik (K aug 02, 2006 10:15 am), kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E juuli 31, 2006 1:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Veepump oli korrodeerunud ja kole, aga siiski töökorras. Lapsed, ärge sõitke veega.

_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E aug 07, 2006 2:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Njah, kuna klappide juhtpukse vana kaane remondiks polnud saada Tartust, siis ostsin Ülo käest uue plokikaane, sest selle kilohind oli üsna odav. Klappide sooveldamine läks 500 kr, kaas ise 823 kr. Radiaatori lasin ära joota ja kontrollida 50 kr eest. Nüüd siis lõpuks kõik jupid tehtud ja käes ning täna proovin kokku panema hakata - juhhuu.

Sm. Västrik
Naudib njuutoneid.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T aug 08, 2006 9:46 am    Postita teema: Vasta viitega

Et ikka foorumis pidevalt "jutt jookseks", isegi kui millestki rääkida pole, siis viimastest arengutest mõne sõnaga.
Eile hakkasin plokikaant autole monteerima - olles seda esimest korda oma silmaga näinud. Kõik tundus laabuvat. Asi oli ilus ja igast elemendist kiirgas kvalitet, kuigi tikkpoltide vana kaane seest kätte saamine tundus päris närve- ja aegasööv ülesanne. See selleks. Ühtäkki silmasin asja külge - KURAT! Kollektoriavad ei sobi ju!!!

Uurimisel selgus, et kaas on ilmselgelt vana hea 21 oma ja keegi asjaga seotutest ei olnud seda märganud. Tundub uskumatu, aga tõsi.

Tänahommikune reid Ülo juurde tõi riiulilt uue 24 kaane, mis läks lihvimisse. Lubati kohe ära teha. Eelmise kaane töötlemine (lihvimine pluss klappide sooveldus) seega maha visatud aeg ja raha.

Õhtul näen, kas täna saab asja.

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T aug 08, 2006 12:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ãœle on hea mees. Ãœlo on kunn.

Ütleme nii, et auto ehituses on tagasilöögid tavalised. Kui närvid sirgeks tagasi lähevad, siis püüan oma viimased garaazis veedetud õhtud ka mõne sõnaga kokku võtta. Praegu veel ei saa kirjutada, äkki lapsed loevad ka foorumit. Ikka täitsa tra värk rsk.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N aug 10, 2006 11:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jajaa, vaatasin siin sm.Tihhonovi auto arenguid ja selle kõrval on kerge plokikaanevahetus päris lapsemäng.

Kuid rõõmu teeb see, et praeguseks juba eilse kuupäevaga käivitasin kohe pärast bensiini üles pumpamist tutika plokikaane ja loomulikult selle tihendiga varustatud auto silindrid ning pärast veesärgi läbipesu ja proovisõitu, mille käigus paraku lõppes bensiin ja ikkagi tee ääres abi oodata tuli, olen läbinud juba 20 km ilma mingite probleemideta. Rahvas räägib, et pärast 500 km tuleb kaanepoldid uuesti pingutada. Tehkem seda kindlasti, sest plokikaaneremont - või õigemini Volga remont üldse on nii tänamatu töö, et parem karta kui kahetseda.
A ilusti käib.

Head ööd mudilased.

Sm. Västrik
Uinub vara
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K aug 30, 2006 6:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Noh, nüüd on siis sügis liginemas ja tänagi viibin Volgaga tööl.
Esimesed 500 km ära sõitnuna said kaanepoldid üle pingutatud.

Ja kui keegi arvab, et ilmaasjata selline asi on välja mõeldud, siis ärge seda uskuge. Kaanepoldid olid JUMALA LAHTI.

Uskumatu aga tõsi. Keskmised poldid olid nii lahti, et ma praegu siiralt kahetsen, et kiiremini pingutamisega ei tegelenud. Oleks ilmselt pidanud juba mingi 100 km järel üle käima poldid. Vast siiski veel ei teinud liiga tihendile. Kusjuures mõlemal korral kasutasin dünamomeetrilist võtit, seega viga esimeses kinnikeeramises kindlasti pole.

A no mul ju tihendivahetus juba käpas ja seega kõik uuesti teostatav, kui peaks ilmnema tagasilööke. Seni on kõik ilus ja 100-kilomeetrised tööotsad pole mingeid tõsiseid probleeme välja toonud.

Siiski, küsimus suurele ringile oleks:
"Mis põhjustab sellist asja, et esimest korda auto käivitad ja sõitma hakkad, tõuseb veetemperatuur hästi kiirelt kusagile natuke alla 100 kraadi. Ja jääb sinna pidama. Seisates mootori ning viie minuti pärast uuesti käivitades langeb temperatuuriosuti mingi 105 juurest kuskile 83 kanti ja nii jääbki."

Ja see pole kuidagi seotud mingi kaanepingutuse või jumal teab millega, sest asi ilmnes koheselt peale remonti, esimesest käivitusest. Samuti ei kao kuskile vett, survet veesärgis pole ja kõik tundub perfekto. Võid sõita mitusada kilti ja midagi ei juhtu, aga selline täiesti anomaalne värk teeb ikka murelikuks.

Kas termostaat saab kuidagi esimesel käivitusel segast peksta?
Kas temperatuuriandur saab kuidagi esimesel käivitusel segast peksta?
Kas viga võib süveneda?
Kas keegi on sarnase probleemiga rinda pistnud?

Neile küsimustele on meil nüüd vaja vastuseid.
Ehk selgub tõde järgmises osas?!

A muidu käib ilusti.

Sm. Västrik
Veedab õhtud tööl
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: N aug 31, 2006 7:09 am    Postita teema: Vasta viitega

Lubage ma vastan, sest olen sellise, eelpoolnimetatud probleemiga kokku puutunud. Kunagi juhtus mul selline lugu: Volgal on teadupoolest kaks temperatuuri andurit, üks on veepumba läheduses ja teine radiaatoris. Nimelt ühendasin need kunagi valesti ja siis juhtus sama lugu, see radika oma on mõeldud tegelikult ainult punase tule näitamiseks ja ehmatab 100 kraadi näidates väga kiiresti, teine aga on väiksem ja ei ehmata. Ehk on mõtteainet.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E sep 11, 2006 3:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Piiburi soovitus ära kontrollida õige andurite ühendus ei pidanud paika. Kõik on õige. Tegelikult valetab mulle näkku ilmselt armatuurlaual olev näidik, kuna empiiriliselt on tõestatud, et süütega sisse-välja klõpsides näitab see osuti mu autol iga kord mingi 10-20 kraadi erinevat temperatuuri. Seega kõik oli normis. Just nimelt oli. Ja siinkohal, nagu eelmainitud seltsimees nädalavahetusel ühe teise asja kohta tabavalt märkis, on kujunenud soodne platvorm alustada Haapsalu nostalgiapäevade teemat. Kellaajad ei pruugi vastata tegelikkusele, kohad, sündmused ja inimesed aga pole kokkusattumus.

09.09.2006

8:07 - Tartu, Annelinn.
Saan kõne Presiidiumilt. Küsitakse, et kas olen "üritusele minemas". Raporteerin, et üritan üritusel tõepoolest osaleda, kui tehnika armuline on. Kõne katkeb. Kordusvalimine. Presiidium teatab, et mu autot on võibolla vaja filmivõtetel. Side lõpp.

8:09 - Tartu, Annelinn.
Heliseb telefon. Sama hääl teatab, et annab minu numbri kodanik Piiburile, sest ilmselt on minu autot vaja filmivõtetel. Tegevus peaks leidma aset aastal 1974 ja seega on Vana Roheline peaaegu et sarnane. Rohkemat pole teada.

9:00 - Tartu, Annelinn
Äratus, virgutusvõimlemine, hammaste pesu. Siirdun maja ette ja käivitan Volga. Olles veendunud õlitaseme korrektsuses alustan teed pesulasse. Kohale jõudes märkan tuttava rutiini taasesitust - meister muigab, tüdrikud itsitavad. Algab pesemine.

10:45 - Tartu, Kiirkäsipesula
Käivitan silindrid, töötavad, veel. Tossu pole märgata. Temperatuur normis, õlirõhk normis, esimene käik, start. Endal veel hasart sees, et näis kaugele jõuab - ikkagi Nõukogude tehnika.

14:millegagi - Haapsalu, Lossihoov
Äsja on lõppenud side sm. gazikuga (mobiiliaku tühi) ja sm. Punase Paruniga (ei olnud rohkem millestki rääkida). Pargin auto ära. Sm. gazik juhib mu tähelepanu vahegaasi andmisel kerkinud tossupilvele - huvitav ja täiesti uus nähtus. Vajab uurimist, aga iga asi omal ajal. Lähemate tundide jooksul vaatame üle kokku tulnud sõidukid, närin šaslõkki ja veendume lintmakkide helikvaliteedis. Ilm on tuuline, kuid ilus ja kõik on äärmiselt nostalgiline. Eriti hea on Haapsalu kultuurimaja - täiesti Linnahalli või Tartu Ülikooli raamatukogu stiilis ehitis, kus kõik alates laelampidest ja ripplagedest lõpetades parketiga on originaal! Uskumatu arhitektuurimälestis ja pikka iga talle.
Kokku on lisaks sm. gazikule, sm. Punasele Parunile ja mulle endale tulnud EVS aktiivsemast suhtlusringkonnast veel sm. helitehnik ning sm. Metalliotsija. Samuti on esindatud Grupp Seltsimehi ja sm. Jaamakorraldaja - ZIM'il (tegelikult küll selle haledal koopial Ameerikamaalt).

18:30 - Haapsalu Kultuurimaja esine
Lähme laiali. Tänu Presiidiumi juhtnööridele võtan suuna pealinna. Õlirõhk normis, temperatuur normis, tossupilve pole märgata. Kõik sujub. Jõuan Tallinna, sm. Tihhonovi residentsi viperusteta. Mulle pakutakse kohvi, joon. Vahetame võtmeid ja dokumente ning jätkan valitsuse autobaasi Mercedesel teekonda itta - Palmsesse. Seal on ka omamoodi valitsus - naine ja ämm. Tegelikult on naise nooremal vennal täna sünnipäev. Volga jääb ööbima Tallinna.

10.09.2006
13:00 - Lääne-Virumaa, Ojaäärse
Alustan teekonda Tallinna.

14:30 - Tallinn, Lennujaam
Kõne Presiidiumilt. Antakse korraldus viivitamatult pöörduda Sõbra G/K Tammepärja filiaali, kus toimub Volga remont. Pöördun. Aga rulluiskurid on sulgenud Järvevana tee ja pöördumine venib pikale. Lisaks kõik see lillede otsimine sm.Tihhonovi naisele (noh - oli põhjust - ilus naine ikkagi) ja muu selline. Järgneb närviline kõne Presiidiumilt. Varsti peaks juba Volgaga filmivõtetele minema, kurat võtaks.

Edasi ajataju kaob. Kõik on üks suur üritus ja piirid reaalsuse ja illusiooni vahel hägustuvad.

Volgal on sm. Tihhonov ja sm. Mirski ära vahetanud udutuled ja eemaldanud kärukonksu. Aplaus tublidele kommunistidele. Suitsupahvakute saatel alustame liikumist võttegrupiga kohtuma. Suits hajub ja juba jõuame kuhugi suure ehitusmaterjalide poe juurde, kus pole kedagi. Sm.Tihhonovi ettepanekul võtame lähedalasuvast Statoilist ühe või kaks karastusjooki. Aga teel Statoili nägime juba Piiburit beeži-sinisel Volgal meile vastu kihutamas. Kohtumegi peagi Piiburiga. Selgub, et ühe ilmselt võttegrupiga seotud naisterahva on kodanik oma pirukamoskvitši rooli kupatanud. Omapärane vaatepilt kindlasti.

Kuskil Tallinna lähedal toimuvadki võtted. Kruvime käivitusvänta meenutava võtmega ette mustad numbrid. Teoretiseeritakse numbrite värvide, raamide jms teemal. Mingil põhjusel aetakse mind vist kellegagi sassi ja algusest peale kõnetatakse mind mitmete võttegruppi kuuluvate inimeste poolt kui Georgi dublanti. Mida iganes. Aga üks hetk kästakse juuksed veega üle pea tõmmata ja oma Volga kõrvalistmele hüpata. Rooli asub kena noor naisterahvas, kes olevat Georgi uue naise dublant. Veel ägedam. Ja ta oskab Volgaga sõita. Üsna hästi isegi. Loksume paar võtet edasitagasi mööda tühja heinamaad kulgevat asfalti ja ongi vajalikud kaadrid purgis.

Kuid sellega ei ole tööpäev veel läbi. Volga kamandatakse siduri kärsahaisu saatel imemadalale treilerile ja tema ette kinnitatakse kaamera, mis filmib tegevust autos läbi esiklaasi. Esiklaasi pole veel kunagi nii hoolsalt pestud kui nüüd. Kohale jõuavad ka päris näitlejad, kes hõivavad auto. Tagaistmel võtab koha sisse heledapäine tüdruk, kes peaks olema 7 aastane. Kostub nõuandeid, et võtku laps midagi kätte, on loomulikum. Georg ehk kodanik Matvere ulatab nägu nalja täis lapsele Volga kahe istme vahel vedelenud sm.Tihhonovi garaaži Buratino kuldvõtmekese mõõtu võtme. See ei sobi üldse, aga lõbus on sellegi poolest. Järgneb treilerisõit ja filmimine ning pärast materjali ülevaatamist tõdetakse, et ongi kõik.

Volga treilerilt maha ajanud kruvime ette jälle valged Eesti Vabariigi numbrid ja liigume tagasi Sõbra G/K Tammepärja filiaali. Rahu on südames, väsimus kontides.

Pakin naised-lapsed autole ja alustan teekonda koju Tartusse. Vana Roheline jätab maha siniseid tossupahvakuid, millistega võiks soovi korral sõjafilme vändata. Liigume sellegi poolest jõudsalt ja müravabalt. Pärast kiirtee lõppu otsustan kontrollida õli ja kivi kukub südamele kui õlivarda välja tõmban. See on kaetud sillerdavate veepärlitega ning varda ots on kreemja kihiga koos. Kohati on näha veel ka ilusat õli. Avan radiaatorikorgi ja tuleb tõdeda, et osa vett on kuskile jalga lasknud. Ilmselt õli sisse. Survet veesärgis pole. Pigem vaakum. Õlikorgi maha keeranud tilgutan sellest välja mõningase kondentsi ja haaran rahakoti järele. Tuleb tankida - õli, vett, lekkevastast ainet. See kõik autosse sisse kallatud alustan kohutava suitsukatte all taas liikumist. Hämmastav on see, et nii kui ma liikuma saan igasugune suits hajub. Tundub, et ta tekib ainult tühikäigul ja siis kui masin seisata.

Võtan taskutelefoni ja valin hädaabinumbri. Mu vend Tanel on alati valmis aitama, kui häda liiga suureks kipub. Raporteerin talle, et veel liigume ja müravabalt liigume, aga ei tea kui kaua liigume. Mõne hetke väldanud kõhkluste järel otsustame, et kõige parem on esimesse söögikohta sisse keerata ja teda puksiirautoga järgi oodata. Nii teemegi, aga esimene söögikoht on 70 km eemal asuv Kükita grill. Selles mõttes oli juba lõbus isegi, et iga läbitud meeter oli kui taeva kingitus ja pani hämmastama Georgi uue naise Volga mootori robustsus, kuna ta ei teinud iitsatamagi õli vähenenud määrimisvõime ja viskoossuse peale.

Kükital ootasime omajagu. Lapsed väsisid ära, aga siis tuligi juba Tanel (sm. Davaarištš), kes jättis meile oma isikliku Golf GTI 20 Jahre Jubiläum mudeli ning aitas Volga puksiirile. Tartusse jõudsime kella 24:00 ajal. Nüüd oli vaja veel vaid naise venna naine ja tema laps koju ära viia, oma auto kätte saada, oma naisega koos tema töökaaslase Passat talle ära viia, poes käia jne. Kogu asi kippus väsinud ajurakkudele nii keeruliseks, et võttis vähemalt 15 sekundit optimaalse tegevuskava välja töötamiseks.

Lõpuks, kell 01:30 jõudsin koju ja vajusin väsinuna sügavasse unne.
Volga oli täielikult tuksis, aga film sai purki, udutuled uued, konks eemaldatud ja esiklaas puhtaks. Rahuldustpakkuv seegi.

Ilmselt teen nüüd mõne päeva plaane ja siis peab Vana Roheline saama uue elu juba palju paremal tasemel. Eks näis mis elu toob.

Sm. Västrik
Elab illusioonides
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1130
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E sep 11, 2006 3:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ja siinkohal autotööstuse nõuete kohaselt vormistatud 5 miksi analüüs koos korrigeerivate tegevuste äranäitamisega antud probleemile. Tegelikult tehakse autotööstuses 3 x 5 miksi. Ehk siis protsessile endale (see mis praegu siin all toodud on), kontrollisüsteemile, et miks viga õigeaegselt ei avastatud ja juhtimissüsteemile ehk miks viga üldises plaanis üldse tekkida sai.


_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Järgmine
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 12

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud