Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 212 külastaja(d) ja 3 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24, tumepunane, zwanes
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24, tumepunane, zwanes
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
 
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K dets 14, 2005 10:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Neli nädalat peale mootori eemaldamist tassisin siis selle oma garaaži tagasi ja alustasin monteerimist. Kuna ma võtsin selle maha koos käigukastiga (kuna see ei tahtnud normaalolekus mootorist eralduda), siis läbisin samasugused eredad hetked käigukasti õliga nagu seltsimehed Mirski ja Tihhonov. Tagasi panin ilma õlita kasti nagu vana mees juba. Ka targemad mehed teadsid rääkida, et koos käigukastiga mootori liigutamine on lõppkokkuvõttes lihtsam ja kiirem tegevus kui kasti eraldamine ja hilisem külge panek auto all. Seltsimehed, pange aga tähele, et sellevõrra peab mootri päris kõrgele tõstma, madala delfriga võib keset üritust ebameeldiv üllatus saabuda!

Aga see selleks. Panin mootori peale ja kruvisin päeva läbi kõikvõimalikke vidinad külge ja hakkasin siis öösel peale südaööd õhinast värisevate kätega jahutusvedelikku pidulikult sisse valama, kui järsku avastasin, et mootori alla tekib loik. Ja arvake nüüd kallis lugeja ära, kus kohast jahutusvedelik põrandale jooksis? Noh? Ei jooksnud lahti unustatud kraanidest. Ega lõdvikutest! Üllatus-üllatus: plokikaane tihendi vahelt!!!! Ma tahtsin sealsamas pitsi võtta. Suure. Sellise käepidemega. Bliiiiiin! Neli nädalat nokkimist, ja plokikaane vahelt jookseb vesi sirinal välja!!!! Ütleme nii, et asetasin tööriistad oma kohtadele ja läksin magama.

Järgmine päev viidi auto sleppis meistri juurde tagasi. Noh, hakati siis asja uurima. Tuli välja, et plokikaas, mida oli juba kaks korda pingutatud, oli ikka veel alapinges! Peale kolmandat pingutust jahutusvedelik enam ei irdunud ja nii võis ka õli sisse valada. Peale esimesi testiringe võib lõplikult tähendada, et vedelik püsib ilusti sees ja rohkem sellega probleeme ei ole. Peale 1000 kilomeetri läbimist tuleb korra veel üle käia ja klapid ära reguleerida. Olgu ette rutates ära öeldud, et tänu tihedale mootorile ja uuele õlipumbale on õlisurve ka tühikäigul minimaalselt 2 ühikut endise nullilähedase oleku asemel! Ja sellest ülisurvest tingitult hakkasid halvasti kinnitatud õlivoolikud koheselt lekkima. Need sai ilusti ära pingutatud ja rahu majas, halvem lugu on aga rasvanööriga, mis praegu korralikult ei pea ja tahab uuesti paigaldamist.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K dets 14, 2005 10:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tuleb välja, et meister on rütmitajuga mees. Klapikambri kaas-must, plokikaas-hõbedane, plokk-must, õlivann-hõbedane, plokk-must, sidurikoda-hõbedane, käigukast-väga must.

Tuleb seltsimeest kiita tegutseb agaralt garaažis ja ka sama usinasti arvuti taga. Tore kui jaksad seda rubriiki täiendada.
Minupoolt tänud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K dets 14, 2005 10:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

Siiski-siiski! Käigukast sai enne paigaldamist samuti viimasel hetkel rokast puhastatud. Oli mida pesta...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K dets 14, 2005 11:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

Muuseas, olen nende rasvanöörikestega oma 21 mootoril maadelnud kogu aeg.
Kõik teadsid, et rasvanöörid lasevadki läbi, ja kui volgast õli ei tule, on õli otsas, vot. Päris mitu korda sai neid nöörikesi vahetatud ja täpselt paika lõigatud, millimeeter üle, et omavahel tihedalt seoks ja kanavarbaid sekka.Ikka tuli läbi.Siis avastasin, et korktihendi renn oli deformeerunud ja tihend ei olnud korralikult vastas. Mootor jälle peale ja ...ikka tilgub. Järgmine remont tõi lõpuks veaallika välja lipud, kummilipud viimase raamlaagri juurest lasid läbi. Kuigi olin neid varem hoolikalt paigaldanud, jäi midagi valesti.

Seega ei pruugi see ainult rasvanüür olla. 24 mootoril võivad ka lipud läbi lasta. Minul aitas ku panin õhukese kihi mootorisilikooni vahele.

Sain just mootori korda ja enam ei jooksnud. Siis võttis aga õlipumba varras kätte ja murdus otsast ära.. tore oli. Nüüd lappan uut mootorit kokku.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Pukspuu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 25, 2005
Teateid: 89
Asukoht: UK/Tartu

TeadePostitatud: N dets 15, 2005 1:42 am    Postita teema: Vasta viitega

Volga plokikaas tahab mitu järelpingutust saada. Esimese võib teha isegi kohe peale esimest käivitamist, kui mootor on korra soojaks saanud ja ära jahtunud. Enda kogemustest Gaz 24 mootoriga: esimene pingutus 400 km peale remonti, järgmine 1000 km eelmisest. Paari tuhande pärast on plaan üks veel teha.

Esimese pingutusega vajus oluliselt, klapivahed kadusid, ja enne seda mootor korralikult ei käinud. Seepärast võib kohe teha pingutuse, kui mootor korra on soojaks saanud. Teine pingutus andis ka suhteliselt korralikult peale keerata.

Muide, meie valasime kõigepealt vee sisse, et veenduda mootori tiheduses Rolling Eyes ja süsteemi loputada. Kogemused ütlevad, et täita tuleb aeglaselt, väga rahulikult -- süsteem õhutub täitmisel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2726
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N dets 15, 2005 6:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Lisatud on üks uus slaid eelmisele lehele, kus kujutatud sm Zwanese auto mootorituumi isoleerimistööde lõppfaasi.

Ärge unustage pärast töö lõppu tööriistad kokku korjata ja puhastada. Vajadusel kasutage bensiiniga immutatud lappi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N dets 15, 2005 8:53 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ja romaani lõpetuseks - mis siis sellest putitamisest tolku oli? Mõne kilomeerti pikkune teekond meistri juurest garaaži ei ole loomulikult põhjalikeks järelduseks piisav (rohkem ei saanud sõita, sest talvekumme pole), aga mõned tähelepanekud siiski.

Esiteks, kapoti all seisab töötav mootor. Selles mõttes, et mootor töötab, aga seisab liikumatult paigal. Ei mingit värisemist ja tõmblemist, lihtsalt seisab ja tuksub. Ok, ta oli ka tühikäigu pöördeid natuke kõrgemale kruttinud, aga ikkagi sarnanes pilt pigem kaasaegse mootori töötamisele kui normaalsele Volga mootorile. Smile Käigukang seisab samuti rahulikult paigal. Esimest korda foorile tühikäiguga lähenedes ehmatas täitsa ära, et mootor suri välja, aga ei, lihtsalt vaikne ja vibratsioonivaba on mootor.

Teiseks, gaasile reageerib masin erksamalt kui varem. Ei mingit märki sellest, et kinni pooks või kuskilt vajutades “auk sees” oleks. Natuke harjumatu on kohalt võtta, sest gaasi tuleb anda hästi sujuvalt, muidu jääb mulje, et püüad tuuritamisega pesu kuivama riputava naabrinaise tähelepanu tõmmata. See on siis kergema hooratta ja korraliku karburaatori tulem. Samuti kukuvad pöörded kiiremini kui varem. Mootor veab tühikäigust alates väga hästi, kuigi alguses oli kartus, et hoorattast tulenevalt ei taha nüüd enam madalatel pööretel vedada. Ei ole seda muret mitte. Linnakiirusest kiiremalt ei ole veel sõitnud ja pöördeid väga kõrgele lasknud, aga tundub, et ka keskmistel pööretel veab see nüüd natuke lihtsamalt/vabamalt. Meister ise arvas, et õige jõud peaks nüüd tulema u 3000 pöörde juures, aga seda ei saa ma kuidagi kindlaks teha. Tuleb pimesi uskuda... Ühesõnaga midagi revolutsioonilist ei juhtunud, Volga jääb ikka Volgaks, aga mootor lihtsalt töötab palju paremini ja vabamalt ning ilmselt ilmselt liigub ka paremini edasi. Ootame kevadet.

Kolmandaks muidugi sidur! Absoluutselt ilma ühegi tõmbluseta reageerib see, vahet pole, kas lähed ilma gaasita kohalt ära või suurte pööretega. Foorile lähenedes käikudega pidurdades ei tekkinud mingit vibratsiooni või mürinat, mis varasemalt tahtis sellise triki peale armatuuri laiali lammutada. Täitsa tore elamus. Smile

Ja viimaseks – teadmine, et kõik võimalikud sõlmed on kontrollitud ja parandatud ning töötavad tõrgeteta. Ainus ebameeldivus on siis see uue väljalaske müra, mis selle vähese sõitmise juures kuidagi minu nägemusega kokku ei läinud, aga eks me selle ka piiridesse saame. Niisiis ootame kevadet, et mootor sisse sõita ja veidi paremini aimu saada, millega siis meister Raivo hakkama on saanud. Proovin mingi eelarve ka kokku manada tagantjärgi ja üles riputada.

Kõik, võite võileiba haukama minna.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N dets 22, 2005 12:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Niisiis eelarve samuti kokku klopsitud. Võtsin pitsi ka vahepeal, isegi ei tahtnud uskuda, et nii palju see lõbu maksma on läinud... Kuna mõned numbrid olen kritseldanud sõidulehtedele ja töölubadele, siis need on kahjuks klapptaskust ukse seest kaduma läinud aga peaks suht täpne ikkagi olema. Hea, et võtsin mootori ise maha ja panin tagasi, muidu oleks siia nii mõnigi tuhat lisandunud vist. Kirja ei ole pannud ka meistri tööraha. Niisiis:

Materjalid kauplustest:
summuti tihendid 69
õlid ja dosool 500
õlifilter, plokikaane tihend 189
summuti torud, resonaator ja summuti 1500
kolvid/hülsid, pidurivedelik 1720
piduri vaakumvoolik 34
kokku 4012

Materjalid salapärasest allmaagaraažist:
sidur 1300
plokikaas 1000
2410 kollektor 250
muud asjad (õlipump, 2410 püksid, tõukurvardad, küünlad, küünlajuhtmed, karburaatori remontkomplekt, kollektori tihend, rasvanöör, lipud, mingit nänni oli veel mis meelde ei tule praegu) 280
kokku 2830

Nn allhange:
plokikaane freesimine ja lihvimine 700
hooratta treimine 700
klappide tegemine 600
väntvõlli tasakaalustamine 1000
kokku 3000

Töötasud ja muud kulud:
meistri tööraha (mootor lahti/kokku, karburaator + allhangete korraldamine jms sebimine) ...
tööraha summuti 500
garaazi rent 600
enda umbkaudne bensiinikulu 500
kokku 1600
KÕIK KOKKU: 11442


nüüd võtan veel ühe pitsi!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E jaan 16, 2006 9:35 am    Postita teema: Vasta viitega

Nädal tagasi sain siis kätte kauaoodatud resonaatori summuti viimase osa jaoks. Eile ei pidanud vastu ning viskusin ajutiselt lume alt välja sulanud Volga alla siruli ning installeerisin mooduli ettenähtud kohta. Järgnesid manipulatsioonid bensiinipumba ja akuga ja hoobist ta käivituski!

Tuleb jälle tunnistada, et targemad inimesed on ikka targemad... Minus suuri kahtlusi tekitanud resonaator vahetult enne väljalaskesüsteemi lõppu teeb oma tööd eeskujulikult. Plärin on kadunud ja üldse on asi oluliselt vaiksem. Seega, eksperiment on õnnelikult lõpuni jõudnud. Peale testiringi võtsin väikese pitsi ja katsin Volga uuesti tehislumega.

Sm. Zwanes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T mai 23, 2006 9:35 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nii! Palju aega on vahepeal möödal lennanud ja vahepeal nii mõndagi juhtunud. Kunagi ühel hilisel ja pimedal talveõhtul tuli tahtmine selle va raaliga natuke katsetada, et kuidas õnnestub Volga niigi lennukat siluetti veidi kabedamaks teha. Võtsin ette sellise pildi ja kukkusin katsetama.



Mudisin ja katsetasin ning lõpuks sain valmis sellise hämmastava meistriteosega:



Tulemus, ütleme nii, on täitsa uvitav. Vähemalt mulle. Isegi nii uvitav, et otsustasin proovida, kuidas reaalses elus selline asi välja võiks näha. Mõeldud tehtud. Või tähendab tegemises antud hetkel. Valge randiga rehvide muretsemine ei ole üldsegi keeruline, kui sul kaubabaasis tutvusi on, samuti ei ole suurem probleem esimesed vedrud lühemaks teha ja sellega esiotsa allapoole saada. Suurim küsimärk on aga tagumise otsa madaldamine nii, et ka tehnoülevaatus takistuseks ei saa. Lihtsaim moodus on kartulikott pagaasnikusse visata, aga see on ainult ajutine lahendus. Töö käib siis praegu selle nimel, et laupäevaks auto valmis ja sõitma saada.


Viimati muudetud Sm. Zwanes poolt (R jaan 05, 2007 3:18 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mai 23, 2006 11:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Siis veel mõned lennukitelikud ja ongi lowrider.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mai 24, 2006 8:04 am    Postita teema: Vasta viitega

Lisainfoks veel niipalju, et kõik muudatused sildadega on toime pandud ainult Volga osiseid kasutades, ühtegi kapitalistliku maa ega muu automargi vidinaid kasutatud ei ole. Samuti saab kõik ümberehitused lihtsa vaevaga umbes päevatööga jälle originaalseadesse sättida.

Ehk see ülestunnistus säästab mind ja mu peret nüüd uunikumi-usklikke kättemaksust ja põrgutulest... Aga kindel ei saa olla Smile

Sm Zwanes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 412
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: K mai 24, 2006 12:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mina nüüd kohe ei saa aru, aga originaalis peakski tagumine ots olema vist pisut madalamal kui esimesel pildil paistab. Ehk aitab seda muljet parandada ka porilapakate abil. Visuaalselt teevad autot madalamaks ka valgete kitsaste rantidega rehvid. Kui need kõik on paigas, siis vast pole tegelikkuses vajadustki reaalseks madaldamiseks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T aug 08, 2006 12:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimehed on siin mõnes kohas kirja pannud punktid, mida Volgade remontimisel kindlasti meeles pidada. Peamine on siis see, et natuke õli peabki kusagilt nirisema ja teiseks: kui töötab, ära näpi. Ja lapsed, kirjutage nüüd endale veel kord kõvakettale, et nii nagu vanad mehed räägivad, nii ka ongi! Ma tahaks nüüd veelkord näite varal üle korrata, et Volgaga ei tasu niisama jännata!

Ühesõnaga, nagu eelpool juba jutuks oli, lekkis peale mootori kapremonti kusagilt mootorist sidurikojasse õli. Lekkis see ainult töötava mootoriga ja nii võis peale pikemat sõitu seisma jäänud auto alla koguneda kenake lombike õli, millel vanainimesed ja joodikud libastuma kippusid ning häda sellest kui palju. Teadjamad mehed kohe pakkuma, et rasvanöör ei ole korralikult paigas. Nii. Mõeldud tehtud. Vedasin Volga kaupluses ilusti kraapsjalga ja muhelesin lollakalt ning sain uue ilusasti jõupaberisse mätsitud nöörijupi, nagu jõulukingitus teate, mille pidulikult meistrile toimetasin.

Möödus nädal. Teinegi. Kui meister lõpuks auto alt välja tuli, oli sõnum lühike: rasvanööri ümber kõik kuiv, õli tuleb käigukasti poolt! Teooria kohaselt oli käigukasti õhutusava umbes ja sõites õli temperatuur tõusis ja pressis end siduri poole välja. Nüüd pidavat kõik korras olema. Kummardusin maani ning peale paarikilomeetrist testiringi sain aru, et viimane liigutus oli enneaegne. Seisma jäädes ilmusid asfaldile õlitilgad ja juba läheneski kabjaplaginal kohalik joodik, läikivais silmis ilmselge kavatsus peale minu lahkumist õlilaigus pikali plärtsatada. Tagasi meistri juurde sõitsin täisgaasi, -tulede ja -signaaliga.

Möödus nädal. Teinegi. Meistril polnud lihtsalt varem aega. Nüüd ei hakatud koonerdama ja alt võeti vihaga ära suisa terve käigukast, asetati töölauale ja takseeriti seda tähelepanelikult ning noogutati teadja ilmega. Ilus käigukast. Ja et kunagised meistrid papist poisid pole olnud, ilmestas isetehtud roosast svammist tehtud tihend või muff, läbi mille õli sidurikotta tungis. Meister oli sõnatu. Naabri 24x7h klähviv peni vakatas viivuks. Hea matšalka sedaviisi siis ära rikutud... Käest pudenenud mutrivõtme kolin võpatas naabri peni jälle oma tavapärase lõppematu klähvimise rutiini ja meistergi virgus.

Peale sõlmede kontrolli monteeriti kast omale kohale ja ulatati mulle võtmed. Kummardasin seekord poole vähem ja kihutasin otse tehnoülevaatusele. See oli tark tegu, et vaid poolenisti selga küürutasin - juba esimestel meetritel hakkas mulle tunduma, et mootoris on imelik vibratsioon. Sõites sai mu kahtlus ainult kinnitust, sest mida suuremaks pöörded kasvasid, seda ohtlikumalt vibreeris terve auto. Ja nii iga käiguga. Midagi oli käigukasti monteerimisel väga valesti läinud. Tehnoülevaatuse õuel piilusin väriseva lõuaga auto alla ja seal ta jälle oli - õliloik... Ja krt, ühtegi autot peale minu polnud ootamas ka, niiet neil nüüd palju aega oli minu kallal nokkida...

Tehnoülevaatusest sain õnneks siiski lihtsalt läbi, kuna inspektor oli kiire reaktsiooniga härra ja auto all ukerdades jõudis ta alati õliläraka alt ära põigelda. Lisaks tuli talle vanad head ajad meelde ning neid heietades möödus aeg ku't unenägu.

Angaarist välja sõites lehvitasid mulle head teed kolm naerul nägudega tehnikut, pilve tagant väljunud päike pani silma veidi kissitama ning taamal kase otsas munes kägu võõra linnu pesasse ilusa kirju muna. Silmanurgast märkasin veel habrast piimamannergutega vanamammit õlilaigule lähenemas ning surusin gaasipedaali kiiresti ja tihedalt tuleseina vastu. Täppishäälestatud karburaator reageeris viivituseta, meeletu pöördemoment surus mu seljatoesse ning ohjasin järjest enam vibreeriva punase tuuningvolga päikeseloojangu poole, tagasi meistri tellitava hellitava mutrivõtme manu...

Seega, mida sellest loost õppida? Krt ära näpi igat asja mis tilgub! Vala peale ja asi mutt! Kuulsite lapsed jah!!!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N aug 31, 2006 8:04 am    Postita teema: Vasta viitega

Kuna näärid pole enam kaugel ning auto vaja kaugele talvituspaika viia, siis sai otsustavalt tegutsema asutud selle salapärase vibratsiooniallika leidmiseks ja likvideerimiseks. Kuna ma seda meistrimeest enam ei usalda sellel teemal, siis okupeerisin eile õhtuhämaruses füüsilist vägivalda kasutades Sm. Mirski garaaži koos tunneliga ning asusin ise auto alla olukorda uurima.

Kuna vibra tekkis peale käigukasti eraldamist ja tagasipanekut, siis kahtlustasin, et see on kuidagi valesti kinnitatud. Ja nii oligi. Käigukasti kinnitustala oli valesti kokku pandud, st käigukast mitte ei vetrunud vabalt vedrude peal vaid oli suht jäigalt kere külge kinni poonud. Sealtkaudu levis siis keresse nii mootori kui ka tagasilla vibratsioon, lisaks võimendab selline "otseühendus" oluliselt helisid, eeskätt siis mootori ja tagasilla omi. Garaažist lahkudes oli Volga jälle vana hea vaikne ja rahulik.

Tänud Sm. Mirskile sügava kanali eest!

Ja veel tahaks lastele telerite ees jälle näiteid elust tuua, et isegi kui sa ei kasuta autot ja see rahulikult hoovis seisab, siis ta laguneb ikka kuidagiviisi. Näide elust: Alustades sõitu Sm. Mirski poole avastasin ohtlikku vasakpööret tehes, et vasakpoolsed suunatuled ei tööta. Vajutad hooba, aga ei midagi. Ka relee ei tee mingit häält. Parempoolsed töötavad ilusti. Samuti ei tööta vasakpoolsed, kui vilgutada ohutulesid, kusjuures vilkumise intervall on normaalne. Kas mitte jälle suunatule relee (see oleks siis see aasta kolmas juba)? Tahaks loota, et mingi juhe relee küljest on ehk irdunud. Või on veel kellelgi ideesid?

Sm. Zwanes
Ei imestaks enam ka selle üle, kui üks hommik neli tagurpidi käiku tekiks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 5

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud