Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 228 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Sõit-sõit-sõit linna... (bensiin aknapesupaagis)
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Sõit-sõit-sõit linna... (bensiin aknapesupaagis)

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: P okt 02, 2005 7:12 pm    Postita teema: Sõit-sõit-sõit linna... (bensiin aknapesupaagis) Vasta viitega

Suur oli minu üllatus, kui Restauraatorite Päevale kiirustades minu GAZ-21 Kurtna tsiklimuuseumi lähistel elumärgid minetas. Juhtisin masina kindlalt teepervele, mootor seiskus. Mootorikatte alt immitses auru, oli tunda tugevat põlemata bensiini lõhna. Miski sisises kurjakuulutavalt. Haarasin istme alt pulberkustuti, ning pärast lühidat ja ettevaatlikku olukorrakontrolli avasin kapoti... Vanaema hallide juuste nimel! Karburaatoris "kees" mulinal bensiin, mis täitis mõlemad lõõrid kuni õhuklapini! Kollektor oli väljastpooltki üleujutatud. Tähtis oli mitte kaotada pead...
Õnneks mootor jahtus, osandasin käepäraste vahenditega karburaatori. Ujuk oli fikseerunud alumises asendis, nõelklapi tihend välja veninud ja riknenud. Mida teha? Lõin kontakti kohaliku külamehega, üritades kaubelda tükikest jalgratta ventiilikummi (äraproovitud rats). Ei läinud läbi, mees sõitis jalgrattal "Jaguar", mis kasutab teist tüüpi ventiile. "školniku" oli ta aga paar päeva varem prügimäele saatnud. Blin...
Mootorit käivitades uputas pump karburaatori kohe üle, ühe ujukiruumitäiega ei õnnestunud aga palju liigelda. Siis meenus seltsimees Orjoli tähelepanek GAZ-24 päevilt: häda rikkis bensiinipumbaga ja selle vastu võitlemine.
Asusin tegutsema. Tühjendasin aknapesupaagi veest, täitsin bensiiniga. Aknapesu- ja bensiinitorustiku ühendasin pärast peenfiltrit. Bensiinipumba küljest eraldasin sinna suubuva torustiku ja sulgesin vastavad otsad.
Mootor käivitus eeskujulikult, täitsin ujukiruumi aknapesupumba abiga. Sõites oli juba tunda, kui ujukiruum tühjenema kippus, sellele vastasin omapoolse nupulevajutusega. Ja kõik toimis! Sõit vanatehnikaüritusele möödus gaasipedaali ja aknapesurinuppu harmooniliselt mõjutades, ühesõnaga viperusteta. Kohale jõudnud, otsisin sobiva leti, mille alt loovutas müüja taskukohase hinnaga M-412 karburaatori. Osandasin sellegi, vihmasajus, pakiruumiluugi varjus. Nõel ja tihend olid korras, sobitasin need kohe "Volga" karburaatorisse. Masin käivitus, lekkeid ei täheldanud, vaid bensiinitase jäi pisut madalaks.
Alustasin sõitu Tallinna poole, üle 55 km/h ei saanud - ujukiruum ei jõudnud täituda. Sellest hoolimata saabusin tervelt kohale.
Oli tore vanatehnikaüritus!

D. Metallov. Hoiab mõõdukat bensiinitaset.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P okt 02, 2005 9:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eeskujulik leidlikkus ja tehniline taip!
Ka üritust jõudis seltsimees külastada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: E okt 03, 2005 8:16 am    Postita teema: Vasta viitega

Kummaline on tõdeda, et minuga juhtus mõned päevad varem täpselt samasugune juhus. Kuna olin sel hetkel kääpirekka IZ 2715-011 roolis ja mitte Volgaga, siis ma sellest siin seinalehes ei teatanud. Kuid ometigi tekitab minus kahtlust kuidas sellised asjad saavad juhtuda inimestega ja nende kasutatava tehnikaga peaaegu üheaegselt.
Minul ei olnud Restauraatorite Päeva käeulatuses ja parandasin oma auto ära kseset Kunderi tänavat umbes tunni ajaga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E okt 03, 2005 9:02 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Metalliotsija. Mina hindaksin Teie viimast saavutust käesoleva hooaja leidlikkuse esinumbri vääriliseks. Volgaomanik peab leidlik olema ning ei kaota pead üheski olukorras.

Ãœhtlasi:

Ma olen uhke meie esivanemate üle. Nad sõitsid ju kogu aeg niisuguste autodega ja teistsuguseid ei olnudki. Aru ma ei saa, mismoodi omal ajal professorid, filoloogid, raamatupidajad jm taoliste elukutsete esindajad oma sõidud üldse sõidetud said. Kust oleks näiteks algklasside laulmisõpetaja tulnud selle peale, et viia toide läbi aknapesupaagi ning hiljem pakiruumis osandada Moskvitsi varukarburaator.

Ma mäletan ise, kuidas ma valge särgiga keset peatänavat Volga gaasihoovastikku paigaldasin. Aga pruuni ülikonnaga pedagoog ei saaks ju sellise teoga hakkama. Või kuidas mul sugulasel oli Veerenni tänaval ühtäkki JerAZ-il kaks käiku korraga sees ning JerAZ oli nagu punn p...ses keset teed kinni. No kuidas saab olla autol kaks käiku korraga sees?

Ja venelane võitis veel niisuguse tehnikaga sõja?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: P mai 07, 2006 5:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Teate, ma ei üritanudki seekord "Volgaga" Tagadi maile sõita. Liikusin hoopis kodumaisel raskemootorrattal K-650. Edukalt kohale ma taaskord ei jõudnud. Nagu läinud sügisel, nii ka täna: paar kilomeetrit enne sihtkohta hakkas mootorist kurjakuulutavat tiksumist kostma, mis kolksumiseks üle läks. Kõik see juhtus mõne sekundi jooksul. Peatasin masina. Käivitusvändast liigutades liigub väntvõll teatud maa ja siis peatub mingi takistuse taga. Korra on säärane katastroof sellele masinale osaks saanud, siis kohtus vasak sisselaskeklapp kolviga, klapisäär kõverdus, juhtpuks deformeerus. Mis seekord häda on, selgub tuleval nädalavahetusel. Seniks tülitasin teeäärseid elanikke oma murega ning kauplesin rattale varjualuse. Üritusele sõidutas mind tuttav välisturist.

Üha enam saab selgeks, et karburaatori nõelklapi tihendid ei "rikne" iseenesest. Klapid ei kuku mingi "rikke" tõttu silindrisse. JerAZ-il ei lähe "kogemata" kaks käiku korraga sisse. Siin on miskit teoksil. Kodanikke saboteeritakse.

D. Metallov. Läheb järgmine kord jalgsi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: E mai 08, 2006 9:02 am    Postita teema: Vasta viitega

Soovitan meie eeposest lugeda lähemalt kuidas Kalevipoeg kaotas jalad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud