Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 275 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 21 Automaat
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 21 Automaat
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 27, 2019 12:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui tavaliselt näidatakse selliseid autosid punase nööri tagant konditsioneeritud õhuga muuseumis, siis üllatus-üllatus, kohtasin neid haruldusi ühel vihamasel päeval Eestimaa väikelinna parklas! Lubati lahkelt ka luukide alla piiluda.
Tänud tublidele meestele, kes on edukalt taastanud need kaks haruldast sõidukit!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 116
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: T nov 26, 2019 9:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käis musta numbri komisjon ja leidis et:

1. Sisepolster - Puuduvad uste allääres sisseõmmeldud randid, tagumiste uste polstritel väljalõiked hingede kohal. (-3punkti) Eks need asjad juhtuvad. Ümber neid küll keegi tegema ei hakka.

2. Juhtimisseadmed - Süüteluku mutter kaasaegne uustoodang, mis erineb originaalist (-0,5 punkti) Noh, kui kuskil juhtub näppu, vahetame ära.

3. Põhimik - Tagumiste porikummide kinnituskronsteinid vale pidi (-1 punkt) No keerame ümber.

4. Kapott - Esikapoti lukustus värvi asemel tsingitud, tagakapotil värvilipikul taastamiseks kasutatud värv. (-0,5 punkti). Noh sai nii, ümber tegema ei hakka.

5. Embleemid - Kiri embleelil musta asemel punast värvi, kiired ei pea olema värvitud. (-1 punkt)

6.Klaasistus - Uste iluliistud uuemalt seerialt. (-2 punkti) Õigeid lihtsalt pole võimalik leida.

7. Rattad - Rehvid välismaa analoog valge ilurõngaga, Velje värv lumivalge. (-2 punkti) Varem pole rehvide eest punkte maha võetud, siis vist velje värv ei meeldinud. Muutma ei hakka.

8. Toitesüsteem - Karburaatori pinnakate vale, gaaihoovastik tsingi asemel värvitud, õhupuhasti kinnituse liblikmutter tsingi asemel värvitud ning pole koos vardaga üks detail (-3 punkti)

9. Jahutussüsteem - Klambrid valed (-2 punkti) Eks need saab kunagi korda.

10. Õlitussüsteem - Jämepuhastusfiltri hoob mustaks värvitud (-0,5 punkti)

11. Muu mootoriga seonduv - Tsinkdetailide pinnakate halli asemel kollane (-0,5 punkti)

12. Mootoriga seotud abiseadmed - Jagaja vaakummembraani korpus tsingi asemel värvitud ja jalg mustaks värvitud. (-2 punkti)

13. Valgusseadmete opt. ja el elemendid - luubiga elemendid uuemast ajastust. (-5 punkti) Tuleb leida teised, palju punkte läheb maha.

14. Mõõteriistad - Spidomeetri kupli osa deformeerunud (-1 punkt) Kange tahtmine oli jätta originaalne.

15. Muud elektri ja abiseadmed - Jahutusvedeliku kontrolltuli punane, peab olema roheline. (-0,5 punkti)

Kokkuvõttes siis originaalsus 95,74%. Peaks ka saama kunagi 98% peale.


_________________
Tõde on kusagil olemas! Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K nov 27, 2019 8:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ikkagi ülitubli töö!

Mõnikord "noritakse".
Siis tean, et mida vältida!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K nov 27, 2019 9:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Härrad, ärge põdege! Saite vapralt lati ületatud ja keskenduge nüüd uutele väljakutsetele. Edu teile!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
formika
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 10, 2016
Teateid: 37
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: K nov 27, 2019 10:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ega me ei noruta. Nüüd 12 aastat aega vigu parandada. Ainult natuke kahju, et tulemus kesise võitu, ise lootsime kuskil 98% kanti, arvestades, milline kolgata tee selle auto taastamisel sai läbitud. Tegelikult 17 aastat tagasi sai sellega alustatud. Siis ei öelnud see E täht meile lipikul midagi. Mõtlesime,et lihtsalt eksport variant, sest sildike ju ingliskeelne. Kui kümmekond aastat tagasi sai selgeks, milline haruldus meil on, siis järgnesid pikad aastad käigukasti otsinguid ja mis juhtus edasi, võib juba siit lugeda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: K nov 27, 2019 10:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pole paha, tegelikult päris maitsekas masin. Kuidas see käigukast nn, musikaalsetele inimestele ka kostab ja toimetab. Mina isiklikult pole ühtegi automaati veel näppinud. Tubli.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 206
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: R dets 06, 2019 11:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väga tubli saavutus!


Sven59 kirjutas:
Käis musta numbri komisjon ja leidis et:

3. Põhimik - Tagumiste porikummide kinnituskronsteinid vale pidi (-1 punkt) No keerame ümber.



Ekspertide märkused on eelkõige selleks, et leitud vead ei läheks edasi järgmiste taastajate juures ringlusesse.
Siiski on komisjon siin leebe olnud ja mitte kõike üles tähendanud. Ainult kinnitusplekkide ümberkeeramisest siiski ei piisa. Lisaks sellele, et kinnitused on tagurpidi, on nad ka valesti värvitud ja lõpuks ei kuulu need üldse selle mudeli juurde .
Alguseotsa I põlvkonna autodel puudusid lapakad üleüldse. Kui nad lõpuks need said, kinnitusid nad kahe poldi-mutri abil selliste hoidikutega, millel puudus S-kujuline jõnks ehk siis nad on ka alaservast sirged. Neid saab järeletehtuina muretseda isegi siit: https://retrodetal.ru/product/6580-21/
Sealsetel piltidel saab neid võrrelda ka III pk. kinnitustega, mida samuti pakutakse ja millised sul praegu Volgal tagurpidi all on. III põlvkonnale kuuluv S-kujulist plekki hakati tegema ilmselt sellepärast, et mida kaugemale lapakas tagarattast viidud on, seda vähem on ohtu tagurdamisel rattaga vastu kõrget (kõnni)tee äärekivi sõites rebida lapakas küljest, mis juhtumisi võib jääda nende vahele.
Pakutakse kinnitusplekke "retrodetalis" küll juba tsingituna, kuid originaalis on need kerele komplekteerides ja kere värvist olenemata alati musta värvi olnud, sama ka lapaka vastaspoole tugiliistu puhul, mis paigaldatuna vaatab alati ratta poole.
Kinnitusplekid on samuti mustad ka Gaz 24 ja 24-10 puhul, samuti ka teistel vene automarkidel nagu Moskvits ja Žiguli ja ikka olenemata kere värvitoonist.
Kui see töö on tehtud, on kohe üks miinus likvideeritud. Palun mu kirjutist mitte võtta, kui kriitikat, vaid kui soovi kaasa aidata õigete asjadega komplekteerimisel saavutamaks täiuslikust või täiuslikumaks saamist selle Volga puhul.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Lehekülg 8, kokku lehekülgi 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud