Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 278 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 21, 1965
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 21, 1965

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Priit
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 27, 2018
Teateid: 15
Asukoht: Nurme Majand, Harjumaa

TeadePostitatud: E nov 05, 2018 10:05 am    Postita teema: Gaz 21, 1965 Vasta viitega

Aastaku kolmanda kvartali tulemuste koosolekul leiti, et Nurme majandi autoremondi ja taastamis osakonnal on viis aastaku eelarve kulude pool neljanda aasta lõpuks täitmata.

See viga tuli kiiremas korras parandada ning kogu osakond läks luurele!

Tõsiasi on see, et sülle kukus võimalus soetada pooleli jäänud projekt koos kõigega. Oli selline võta kõik või mitte midagi pakkumine.

Sai mõeldud ning vaadatud asja nii pealt, kui ka alt. Lõpuks tuli ühine otsus, saab mis saab aga toome siis veel ühe juurde.

Saagiks on keevitatud ja krunditud Gaz 21 kere ning kogu varuosaladu. Eelmine ehitaja on aastate jooksul kokku ostnud mitu masinat ning need siis oma projekti jaoks lammutanud. Lisaks on soetatud hunnik uusi juppe.

Saak mahtus ära ühe treileri, kahe autokäru ja kahe auto pagasniku sisse.

Süüdlane:




Esimene käru täis varuosi:


Ja kõik uued osad, mis siis sellele autole lähevad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 495
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: E nov 05, 2018 11:07 am    Postita teema: Vasta viitega

Tundub et päris häid uusi asju oled kaasa saanud. Minu esimese volga renoveerimine algas sarnaselt kui teilgi. Mul ainult 21 muutus 22g mudeliks. Paistab teil tahtmist olema. Mis veel, neid poolikud projekte peaks mööda eestit päris palju laiali olema. Põhiline pakumine sisaldab karvast hinda ja teksti et kõik vajalik kaasa. Paraku on nii et kui auto värvitud ja koostama hakkad siis neid vanu asju hunnikust külge enam ei pane. Enamasti vigane kraam. Ega peagi igav olema. Edu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Priit
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 27, 2018
Teateid: 15
Asukoht: Nurme Majand, Harjumaa

TeadePostitatud: E nov 05, 2018 11:37 am    Postita teema: Vasta viitega

Tänud.

Jah, kevadel jooksis üks samasugune poolik projekt näpude vahelt ära. Jäin mõtlema liiga kauaks.

Seekordne leid oli tõsine kullakaevandus. Kindlasti on osa juppe mis on puudu, aga esmane inventuur näitab seda et kõike on 2-3 või 4 tükki.

Ja boonusena tuli see, et on olemas komplektne heas seisukorras export mudeli liisturing.

Eelpool oleval pildil on siis ühe kärutäie saak ainult, neid juppe on palju ja osa veel toomata ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 495
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: E nov 05, 2018 3:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vot äge siis tõesti. Lisan oma kogemusest , et kui esmasel kohtumisel ja auto asjade vaatlusel näitas omanik täis kobedat ex. liisturingi kontoris, lisades teadmise et teine ring vähe kehvemaid varuosade kastides siis peale lõpp tehingut sain kaasa pakitud kujul potsu sitta. Viimasest sain aru alles kodus. Ostja alati pime.Telefaonis vastas härra et ma lihtsalt polnud pädev, kuna tema sõber spetsjalist eelnevalt kõik üle vaatas. :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 437
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E nov 05, 2018 6:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nõustun Autojuhiga selles osas, et pärast korralikku värvimist ei tõuse käsi vanu asju ülge panema. See puudutab eelkõige kroomi ja salongi. See mis jääb põhja alla ja mootoriruumi on uuskasutatav/taastatav.
Lõpetuseks lugu naabrimehest, kellele autoremontimisel üle aia jõudu soovimise peale tuli vastuseks - raha oleks parem, siis laseksin teistel selle töö ära teha. Aga kui juhtusin talle teinekord palju raha soovima, siis tuli vastuseks, et seda sitta tööd ei tule keegi ka raha eest tegema.
Soovingi siis mõlemat - jõudu ja raha!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Priit
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 27, 2018
Teateid: 15
Asukoht: Nurme Majand, Harjumaa

TeadePostitatud: N nov 08, 2018 10:27 am    Postita teema: Vasta viitega

Töö käib meil kahel rindel.

Brigadir tegeleb veeremi taastamisega (hetkel küll lammutamise) ning mina siis proovin kere kasutuskõlblikuks saada.

Veeremiga on lihtne - meil on laos 3 esisilda ning 4 tagasilda. nendest laome antud masinale parima kompoti kokku. Kogu veerem saab ilusasti puhastatud, värvitud ning uue puksi/tihendi ringi. Proovime kasutada maksimaalselt original polte/mutreid.

Kere.
Hakkasin siis servast vaatama, tagumine rattakoobas sattus esimesena ette.

Ülemine serv on väga "pahtline", peab alla piiluma.


Tulemus. Siin tuleb natuke lõika, painuta, keevita mängu mängida.



Esiserv, koos kahtlase lapiga.


Ketas ja elektriseeritud tööriist tegid oma töö ning avanes selline pilt.



Pealtpoolt:



Pealtpoolt enam ei hakka lahti lõikama, jääb nii. Koopast seest vaja natuke parandusi teha ning enda jaoks viisakaks teha.

Ja muud murekohad, mis vaja umber teha.



Muidu suht viisakas kere, selliste lappide korda tegemist nimetan pisitööks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 437
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E nov 12, 2018 12:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väga hästi tehtud kere paistab olevat. Enda auto ja ka mõnede teiste kogemusest tahan hoiatada, et värvi ja tina all võivad olla vibratsioonist tekkinuns mimkropraod klaasiringi alla ja piilaritesse. Need ilmuvad nähtavale pärast mõne aastast ekspluatatsiooni. Jõudu!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Priit
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 27, 2018
Teateid: 15
Asukoht: Nurme Majand, Harjumaa

TeadePostitatud: N dets 06, 2018 10:39 am    Postita teema: Vasta viitega

Kuradi külm on!

Aeg lendab ning ise olen tänu kroonilisele aja puudusele töökotta vähe jõudnud. Ja kui jõuab, siis selle tunniga palju ei jõua ära teha.

Seoses külmade tulekuga sai tegeletud ka garaaziboxi soojustamisega. 30KW diiselpuhur toidab meie 70m2 remondi- ja ehitussaali ilusasti ära.

Mina vaikselt nokitsen ikka pleki kallal.





Samal ajal on aga brigadir ära kulutanud.
- 2L Happekrunti
- 2L Krunti
- 2L Musta värvi
- 6-7 balooni kivikaitsevärvi

Tulemus?






Eile igatahes piiludes tööruumidesse nägin auto all ka komplekeeritud/taastatud esisilda ning kõigi kaunite sõnade saatel paigaldati tagavedrusi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Priit
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 27, 2018
Teateid: 15
Asukoht: Nurme Majand, Harjumaa

TeadePostitatud: K dets 12, 2018 3:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ridi-Radi-Ralla, Volgale said sillad alla.



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Koomik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 28, 2015
Teateid: 24
Asukoht: Tallinn, Nõmme ja Pirita

TeadePostitatud: K dets 12, 2018 5:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Lausa lust vaadata, kui kiirelt auto edeneb. Nagu filmis. Jõudu edaspidiseks!
_________________
Eks´78 24
Eks´87 24-10
1989 hall 24-10
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Priit
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 27, 2018
Teateid: 15
Asukoht: Nurme Majand, Harjumaa

TeadePostitatud: E aug 05, 2019 11:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Suvi varsti läbi aga siia pole jõudnud midagi kirjutada.

Kui keegi kartis, et töö seisma jäänud siis ei. Majand töötab vahelduva eduga ning liigutakse eesmärgile lähemale.

Mis toimunud?

Kevadel sai varuosaladu läbi vaadatud ning proovitud leida mõni töötav süda masinale.
Sealt hakkas õnnetuste rada pihta.
Esimene mootor oli ploki praoga - keegi vist vee talveks sisse jätnud
Teisel mootoril oli vändaliin oma rada läinud ja ploki kaasa võtnud.

Sai siis arutatud mitmeid variante ning mindud "uue" asja teed.
Ühel ilusal varakevadisel päeval ilmus majandi autoremonttööde osakonda uus, tavotine ja paberine mootoriplokk. Peagi lisandus uus nukk ning vända, silindri ja hülsikomplekt. Komplekti lõpetas Kristiine kaubandusekeskuse lähedal lihvitud ja taastatud silindripea.

Kuna mootor sai juba uus, siis sai ka käigukast lahti võetud ning kõik kuluv vahetatud.

Hetkel mootor pukis ning esimesed töötunnid tehtud. Hetkel veel ootab ta seal kere kuhu vahele minna.


Järgmiseks sai põhirõhk suunatud kõige hullevamale ja määrivamale tööle - krunt-lihvimine-pahtel-lihvimine-krunt ja vajadusel korrata.

Möödunud nädala laupäeval jõudis kätte murraguline hetk.


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 525
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E aug 05, 2019 8:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väga vägev! Tublid! Ilus vaadata!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud