Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: L apr 20, 2019 9:40 pm Postita teema:
Kevade algus ja kiired ajad - pole tükk aega ühtki pilti lisanud. Viimased arengud siis sellised. Hädas esiklaasiga, kuna kõik uued klaasid ei sünni kuidagi ette. Üks juba ära lõhutud. Vana sobib nagu valatult, aga on vähe kriimuline. Tuleb kuidagi ära poleerida.
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 765 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L apr 27, 2019 12:28 pm Postita teema:
Ilusad arengud!
Kuna selle masina ehitus läks nüüd väga-väga originaaliks,
siis selline küsimus või tähelepanek...
Et minu teada II seeria "LUX" Volgadel olid uste akende alused kroomliistud ilma väljastpoolt nähtavate kruvipeadeta.
Ehk kroomliistude kinnitamiseks kasutati klambreid ja liistud erinevad III seeria omadest. Fotol jäi silma parema tagaukse aknaaluse kroomliistu peal olev ühendus- ja kinnituskruvi.
Väga vabandan, kui valesti nägin...
Tublisti jõudu projekti lõpuleviimisel!
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: L apr 27, 2019 6:47 pm Postita teema:
Dr. Watson kirjutas:
Ilusad arengud!
Kuna selle masina ehitus läks nüüd väga-väga originaaliks,
siis selline küsimus või tähelepanek...
Et minu teada II seeria "LUX" Volgadel olid uste akende alused kroomliistud ilma väljastpoolt nähtavate kruvipeadeta.
Ehk kroomliistude kinnitamiseks kasutati klambreid ja liistud erinevad III seeria omadest. Fotol jäi silma parema tagaukse aknaaluse kroomliistu peal olev ühendus- ja kinnituskruvi.
Väga vabandan, kui valesti nägin...
Tublisti jõudu projekti lõpuleviimisel!
Teame seda probleemi - eelmised olid juba uue tüübi omad, et ei olnud midagi renoveerida ka. Otsin - kas keegi oskab juhatada äkki? _________________ Tõde on kusagil olemas!
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E apr 29, 2019 1:15 pm Postita teema:
Ilus töö ja ilus algupärane aku hakkab silma, aga .... paar asjakest hilisemaks kodutööks. Lappasin veidi internetti ja katalooge. Minu andmetel muudeti elektrisüsteemi polaarsus miinuseks massis 1960. aasta jaanuarist (umbes raaminumbrist 76300), seega ka Teie autol peaks see nii olema. Kirjutan sellest kuna pildil on aku miinusega starteri poole. Oletan, et aku on lihtsalt ajutiselt valet pidi peale tõstetud. Ka akujuhtmel on otsas vale klemm. Mõlemad juhtmed kinnituvad sirgelt klemmidega (vt. joonist).
Lisaks hakkas silma bensiinipumbast karburaatorisse viiv voolik, mis peaks olema täies pikkuses vasktoru. Alles viimasel mudelil (Gaz-21P) hakati karburaatori juures kasutama voolikuga jätkamist.
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: R mai 03, 2019 6:45 am Postita teema:
Väga head tähele panekud!!! Käis küll peast läbi, et küsin foorumist polaarsuse kohta, aga teised targad raiusid, et 60 oli veel vastupidi. No oligi üks kuu. Tuleb ümber teha! Ja toru läheb ka vahetusse! _________________ Tõde on kusagil olemas!
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: K mai 15, 2019 8:36 pm Postita teema:
Käib viimane häälestamine ja proovimine. Kui tundus, et kõik hakkas juba sujuma ja valmis saama, siis testimisega üllatusi tuleb nii, mis kole.
Kõigepealt see polaarsus - sai siis ümber tehtud. Ainuke häda, et raadio ei kannatuanud seda miinust keres ja kärssas ära.
Spidomeetri näidik paneb natuke palju võssa. Tundub, et selle käigukasti jaoks oli ka oma näidik või midagi kusagil teisiti. Otsime uurime - või keegi teab midagi?
Valesti on hetkel veel tulede kaablid - lähituled on kuhugi ära kadunud.
Temperatuuri näidik (vist polaarsusest) näitab temperatuuri tõustes vähem kraade.
Kui uksed said kõik väga hästi liikuma ja käima, siis nüüd tihenditega annab neid vastuseid reguleerida ja eks vist need tihendid peavad seisma ka.
Ja õli tahaks ka juba ära vahetada - ei ole üldse mesine enam, vaid mingi ollus, kuigi mootor täiesti tehtud. No eks see sissetöötamise lugu.
Mootor korralikult kuumaks sai, oli järgmine päev auto all valik automahlu. Need originaal klambrid ei pea tosooli - pidi tavalise hetkel kõrvale panema. Karter vajas ka natukene õrna pingutust ja nii ka käigukasti karter. _________________ Tõde on kusagil olemas!
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mai 17, 2019 5:22 pm Postita teema:
Lastehaigused
Olen elanud selle auto tastamisele südamega kaasa ja proovin omalt poolt nõu anda "peenhäâlestuseks".
Lõdvikuklambritega on asi nii, et ka need originaalid saab tosooli pidama. Tõstuseks olgu see, et nii Ladad, Mossed kui uuemad Volgad tulivad tehasest välja tosooliga ja pidasid küll. Mina ise olen lõdvikute paigaldamisel pannud vahele hermeetikut ( 88, moment liim jm.). On tulnud ette olukordi, kus torule on tulnud jämedamaks saada teibi pealekeeimise abil.
Nüüd spidomeetrist. Otsisin välja 1958. A. Kataloogi, milles on nii automaatkast kui manuaalne. Autommatkasti tigu kannab numbrit 21-3802034 ja manuaali tigu numbrit 21A-3802034. Tunnistan, et mul pole olnud vajadust süüvida koodidesse sedavõrd, et oskaksin öelda, milles on nende erinevus. III- seeria omadel on numbrile lisatud lõppu slaavi B. Julgen oletada, et reduktorite ülekanne on sama, sest spidomeetrit ennast saab reguleerida. Seier on ühendatud juusbedruga, mille tugevust reguleeritakse. Tehases in see paika pandud ja pruunu liimi/värviga üle tõmmatud. Ehk saab selle reguleerimisega kiirusnäidu õigeks. Esmalt võiks maanteel sõites kontrollida läbitud tee pikkust odomeetril, sest see on jäigalt seotud reduktoriga
Nüüd veel elektrisüsteemist. Esmalt tunnen ennast vastutavana, sest toppisin ennast sellesse aku polaarsuse teemasse. Hetkel saan jagada Andresega sarnast infot, et I-seeria autodel (ilmselt polaarsuse muutumiseni) oli tempratuurinäidikul skaala tagurpidi ( 100 80 40) pingestamata olekus osuti asetseb vasakul (see on minu oletus ühe joonise põhjal). Hilisematel näidikutel on numbrid 40 80 110. Pingestamata olekus on osuti paremal servas 110 peal. Selle info põhjal saate määrata näidiku tüübi. Ise vahetaksin esmalt näidiku klemmidel juhtme otsad ringi ( tegemist on ju nagu testriga alalisvoolu mõõtmisega).
Jään huviga arengut jälgima!
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: R mai 17, 2019 9:23 pm Postita teema:
MTJ juhataja kirjutas:
Lastehaigused
Olen elanud selle auto tastamisele südamega kaasa ja proovin omalt poolt nõu anda "peenhäâlestuseks".
Jään huviga arengut jälgima!
Tänud kaasaelamast ja heade soovituste eest. Seda juhtmete ümbertõstmist olen ka ise mõelnud - aga kartsin seda ka ära kärsatada (vist ei saa). Seda spidomeetri lugu peab kohe proovima. Kui saan asjad joonde järgmiseks laupäevaks siis mõõdan maa Võrust Otepääle ära.
Olen jõudnud nüüd ka esisilla määrimiseni. Mida võiks/peaks kasutama tsentraalmäärimisel? On käinud volgasid läbi, kel süsteemid peal, aga torud eemale kakutud ja niplitega asendatud. Ning ühel esimesel seerial oli mootoriõli sarnane ollus potskas. Võibolla oligi vana mootoriõli. _________________ Tõde on kusagil olemas!
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L mai 18, 2019 8:24 am Postita teema:
Unustasin kontrollida peaülekande arvusid. automaadil on ülekandeks 3,78 kuid tavalisel tagasillas on ülekanne 4,55.
Pakun välja, et siin ongi peamine põhjus.
Keskmäärimiseks on auto kasutusjuhendis ette nähtud mootoriõli.
P.S. Täna lugesin kataloogi esimestelt lehtedelt kasutusõpetust - detailid, mille numbrile järgneb slaavi B, ei ole vahetatavad ainult numbrikoodiga või A täiendiga detailidega ( vt. Minu eelmine postitus).
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: L mai 18, 2019 8:19 pm Postita teema:
MTJ juhataja kirjutas:
Unustasin kontrollida peaülekande arvusid. automaadil on ülekandeks 3,78 kuid tavalisel tagasillas on ülekanne 4,55.
Pakun välja, et siin ongi peamine põhjus.
See võib nii olla küll. _________________ Tõde on kusagil olemas!
Liitunud: Mar 31, 2005 Teateid: 116 Asukoht: Võrumaa
Postitatud: L mai 18, 2019 8:33 pm Postita teema:
Sven59 kirjutas:
MTJ juhataja kirjutas:
Unustasin kontrollida peaülekande arvusid. automaadil on ülekandeks 3,78 kuid tavalisel tagasillas on ülekanne 4,55.
Pakun välja, et siin ongi peamine põhjus.
See võib nii olla küll.
Tegelikult ikka ei ole - mootori pöörete ja kiiruse järgi on kõik õige. Pean seda vahemaad testima. Äkki on ikka seieriga midagi, sest see ka väga lendlev. _________________ Tõde on kusagil olemas!
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.