Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 440 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24, 1986, must, mehann
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24, 1986, must, mehann
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: E okt 22, 2018 9:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sa ka järele ei jäta... Tubli mees!
Vaatan ja imestan, et küll see poroloon on üks kõva materjal, ei võta seda ka liivaprits Laughing
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R okt 26, 2018 10:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kiidan sind, et oled suure töö ette võtnud. Peale selle on sinu kirjutatut mõnus veerida ja pilte vaadata. Arusaamatuks jääb ainult see, et miks ei oleks võinud autot kohe lahti võtta ja alustada liiva tuiskamisega? Meistritel ja sinul endal oleks olnud lihtsam. Jõudu ja kannatust!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: L okt 27, 2018 9:57 am    Postita teema: Vasta viitega

Ei ole see poroloon nii kõva midagi. Ma ei lasknud lihtsalt seda kohta liivaga puhastada. Liiv võttis uskumatult hästi kõik jama maha. Eks ta on ju teada, et tark õpib teiste vigadest ja loll enda omadest. Tagantjärgi saan ise ka aru, et oleks pidanud alustama teisipidi. Ehk siis järjekorras vastavalt kõik lahti võtta seejärel liivapritsida, ning peale seda keevitama hakata. Läks aga teisiti, sest mul olid algul teistsugused plaanid ja tööde teostamise graafik pole ka minu teha. Ega nüüd ka nii hull polegi. Lähiajal saab ära teha viimased paikamised. Siis kõik traatharjaga puhtaks ja saab põhja ja sisu ära värvida. Ühe soojaga kohe märg märjale hapekrunt, krunt ja pinnakas. Aga muidu nõus , et järgmine kord teeme ilmselt teisipidi. Smile
Tervitab Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E nov 12, 2018 9:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Volga SOS läheb edasi.
Vasak tagumine jalgadealune tulistati liivaga sõelaks. Selle tüki lasin uue panna. Paik sai originaalsest varuosaplekist lõigatud. Nii sai hulga ilusam, kui oleksime seda ise tegema hakanud.



Küljekarpide esimestes otstes ja põranda nurkades olid samuti augud sees. Otsatükid õnnestus hankida Pihkvast läbi tutvuste, nii nagu see asi meie ajal käib. Palusin terved tükid asendada. Eks ta jälle peidetud ilu on, sest seda kohta keegi pärast enam ei näe.



Siin siis veel ühed omad vitsad. Enne liivapritsi kraapisin auto küljest ära lahtise pigi, värvi, rooste ja hermeetiku. Seda kereliimi, mis oli usaldusväärselt kõvasti pleki küljes kinni, ma esialgu ei tahtnud ära kiskuda. Ma tõesti lootsin, et seal all ometi roostet pole. Tagantjärgi tuleb nüüd tunnistada, et lootus on lollide lohutus. Absoluutselt igal pool, kuhu kereliimi oli lastud, või siis oli seda pleki peale tilkunud, laiutas ka rooste. Nüüd kulus mul mitu tundi nende roostekohtade puhastamiseks traatharjade ja ketastega. Liivapritsiga oleks olnud sama töö minutitega tehtav.



Esimese ja tagumise klaasi tihendi vahele on paigaldatud tehases mingi hall möga. Selle aknakiti panija oli ilmselt esimest nädalat tehases tööl ja täitis oma ülesannet kohusetundega. No on see alles nuhtlus, täiesti pekkis. Ära ei tule ja määrib mis hirmus. Kaapisin suurema osa mingi plastikust kaabitsaga auto küljest ära. Jäänused puhastasin akrüül lahustiga. Täitsa ilus ja puhas tulemus.



Katuse ja postide ühendused olid esmasel vaatlusel ilusad, aga lähemalt uurides siiski kahtlased. Kasutades mõningast vägivalda, leidsin täitematerjali alt korralikud roosteussi pesad. Katuse ühenduste pahteldamiseks on kasutatud tehases mingit veidrat materjali. Tina see ei ole pahtel ka just mitte. On selline mustjas hall ja sätendab nagu grafiit. Selle tundmatu kosmosematerjali peal on õhuke pahtlikiht, aga all on rooste. Paksema kihi all kohe tugev rooste. Egas midagi, tuleb ära puhastada.



Lõpuks sai kõik liivapritsitud ja pritsimata kohad terasharjadega puhtaks tehtud. Põhi alt ja seestpoolt, ning samuti kõik teised lapitud ning puhastamist vajanud kohad. Selga tõmmatud happekrunt, epokrunt ja pinnavärv. Peaks hea saama. Must põrand on meie Volgal.



Lansekad puhastatud ja värvitud.



Küljekarbiotsad ja veel puhast põrandat.



Aku alune raam ja esimene nurk seestpoolt ehk tulemüüri ning küljepleki ühenduskoht peale puhastamist ja värvimist.




Järgneb...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T nov 13, 2018 12:19 am    Postita teema: Vasta viitega

Äärmiselt põhjalik sm! Väga tubli! Varsti ootavad ka mind sellised suured asjad ees!
Aga nüüd peaks juba lõbusam olema! Kui ebameeldivad kohad on juba värvitud!
Kui veel värv päris selga saaks... Küll on äge uusi asju tagasi monteerida
Vähemalt loodan nii!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: T nov 13, 2018 5:57 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minu valgel olid näiteks need katuse kinnitus keevitused ültse mööda keevitatud. Arvata võib et robot oli ka juua täis töö ajal! Kuidagi tundub et selle tempoga paned Markost mööda. Julm mees. Tubli , ära lase end netikommentaatoritel häirida, pane ikka edasi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: R nov 16, 2018 7:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ja jah, see värvi mure ka veel. Ei suuda ju kuidagi ära otsustada mis värvi seda autot värvida. Razz Mul on juba 10 korda selline tunne olnud, et kohe läheb lõbusamaks, aga seni pole veel väga läinud. See on nagu jahiga merel tunne. Üks hetk laine harjal ja hetke pärast laine põhjas. Selles mõttes ongi projekt tore, et emotsiooni on püsivalt, küll positiivset ja negatiivset. Ja mööda panemise kohta on hea nõuka aegne anekdoot, kuidas kapitalism on kuristiku serval ja kommunistid on kindlad, et nad lähevad igal juhul kapitalistidest mööda. Sellest olen juba aru saanud, et ettekujutusvõime peab küll üle keskmise olema, et seda kõike üldse teha. Aga kunagi ma teen selle auto valmis nii kui nii.
Igal juhul tänan kaasaelamise ja toetuse eest, see annab jõudu eesmärgi poole edasi trampida.

Tervisi kõigile, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P nov 18, 2018 11:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

Järgmine kambritäis plekki hakkab puhtaks saama. Peab ju pingutama, et maalril oleks käsi kogu aeg soe.



Ma ei tea mis jääkidest see auto tehases tehti või millist vägivalda töötajad tema kalla kasutasid. Igatahes olid katuse ääred ehk veerennid nii jube loppis ja kõverad, et ajab südame pahaks. Muidu olen ma üldiselt ülerestaureerimise vastu, ehk siis asju peaks taastama ikka samasuguseks, nagu nad tehases valmis tehti. Aga no see oli liig mis liig. Leidsin garaažist sellise toreda punase tööriista, nimeks vist liughaamer. Paar tundi toksimist ja saigi juba piisavalt hea, et järgi jätta. Nagu vanad garaazihundid teavad, siis õigel ajal lõpetamine on vajalik oskus. Kui järgi ei jäta ja liiga heaks hakkad tegema, siis läheb raudselt pekki. Pildilt ei ole näha, aga mina jäin rahule.



Tegin pildi imetoredast tööriistast ja veel toredamatest 3M -i ketastest, millega saab suurepäraselt puhastada igasuguseid detaile, eriti servasid, avasid ja nurki ning nurgataguseid. Pildil on põhimõtteliselt 3 erinevat varianti, karukeele ketas, kärje ketas ja plastikust harjasega ketas. Olles neid proovinud, siis ausalt öeldes ma ei oskagi enam millegi muuga keerukamaid asju värvist ja sodist puhastada. Aga klassikaks saanud relakas on ka ikka kasutuses.



Uno tead see robot oli juba minu auto tegemise ajal normaalselt täis. Siin on näha, kuidas sisemine küljekarp on rahulikult 10mm tahapoole keevitatud. Või siis on kogu auto ettepoole sattunud. Uksepost ei saa valesti olla, sest välimine küljepaneel ukseavadega on üks detail, ja see määrab ukseavad ära. Ega miski 1 cm pärast ei jäänud ükski Volga tehases valmis ehitamata ja pärast müümata.



Viimati muudetud mehann poolt (L dets 01, 2018 10:27 am), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: E nov 19, 2018 6:14 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah sõber, selle auto ehituse ajal on vist robot ka Kolkad täis jootnud. No on naljakas kaasaja noorele autoinsenerile näidata säärast cccp toote täpsust. Mäletan kui Priit mul kodus aastaid tagasi teatas, et ebareaalsetest asjadest ei ole võimalik midagi reaalset valmis teha. Aga see ongi reaalsus. cccp.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E nov 19, 2018 8:05 pm    Postita teema: Vasta viitega

No see Uno on nädala tsitaat- "ebareaalsetest asjadest ei ole võimalik midagi reaalset valmis teha" - 10 punkti

Ja mehannile kannatlikku meelt soovib siinkohal kodanik, kes sel hooajal vahetas ühel Volgal katuse ja teisel esiosa. Ma tean kui mönus töö see on.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P dets 09, 2018 10:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

See on hea kild tõesti Uno.
Aga nüüd siis "magustoit". Millegipärast on kombeks magustoit lõpuks jätta. Sai seda jama kuude kaupa edasi lükatud. Ikka leidsin midagi muud teha. No ja loll ikka loodab, et äkki polegi asi nii hull. Terve garaazi meeskond proovis sellest tööst ära viilida ja tulistas ettepanekuid ja vastuargumente nagu valitsuspartei juhatus pressikonverentsil. Lõpuks said kõik vabandused otsa ja mina jäin oma jäärapäisuses üksi Volga kõrvale lolli näoga seisma. Lõpuks võtsime ikkagi selle tulemüüri ja esiklaasi vahel asuva kasti käsile. On kuradi konstrui ikka tehtud. Suuremal osal roostekahjustusega "kahekümneneljadel" on see kast mäda. Asja ei teinud paremaks ka miski kummine mastiks, mille ma parandamiseks umbes 5 aastat tagasi sinna peale määrisin. Vett see pidama ei võtnud, kuigi kõik praod ja avad olid kenasti täidetud. Küll aga on see mögin ajanud kõik kohad rõvedalt roostesse, kus ta iganes metalliga kokku puutus. Ja ometi oli kasutusjuhendi järgi tegemist auto-, mitte kodukeemiaga. Kellega õiendama minna, vot ei teagi, ja see ajab veel eriti vihale. Minu nõudmine oli, et uus kasti põhi tuleb teha uus ja seda ühes tükis. Vältimaks igasuguseid ülekattega liiteid, mis esimesena läbi mädanevad ja siis vihma ning pesuvee tuppa lasevad. Igatahes hakkasin puurima. esmalt katteplekid vendi avade kohalt maha.



Siin väike lugejamängu küsimus ka. Mis detail on välgumihkli kõrval pildil? Esimene õigesti vastaja saab 2 uue radiaalrehvi ostuloa.



Igaks juhuks tegime papist shablooni. Et kui lammutamisega midagi väga pekki läheb, siis on millegi pealt mõõtu võtta. Ja siis puurima. Venelase punktid on nii veidralt suvaliselt viltu keevitatud, et väga lihtne see lahti puurimine polegi.



Paar kolm tundi hiljem avanes selline vaade: Ja just see plekk on tulemüüri poolses servas keevitatud mitte punktidega, vaid 2 cm pikkuste õmblustega. Õnneks oli ka selliseks puhuks relvastus olemas. Pilt jäi ainult tegemata. Järgmine kord näitan.



Rooste on armutult järanud. Augu lappimiseks serv servaga kasutasime abivahendeid. Tellisin need vidinad E-bayst, Eesti kaubandusvõrkudest ei suutnud leida. Hea ikka, et keegi tark inimene interneti leiutas.



Üks auk lapitud, kohe teise kallale. Roolisamba ja pedaalide kinnitamiseks on insener tehases mõelnud tugevduseks topelt pleki. Jälle äärmiselt ebaõnnestunud lahendus. Jah eks ma saan aru, et ega see Volgagi rohkemaks polnud projekteeritud kui tänapäevaauto, ehk 10 aastat kestis ära ja isegi rohkem. No äärmiselt ebaõnnestunud lahedus, ma ütleks. Teada oli mis sealt kahe pleki vahelt välja tuleb.



Ilus rammus rooste. Korraliku niiskuse peal kasvanud. Mõlemad plekid auklikud nagu talupoja püksiperse mõisa ajal.



Kole koht välja ja paik sisse. Pildi peal ikka jube lihtne töö. Nädalaga läheb juba endalgi meelest ära, kui "lihtsalt" see käis.



Kaks päeva kahe mehega ja üks kolmandik sellest etapist ongi tehtud. Vähemalt ära on lammutatud. Isa küll ütleb, Volga sünnimaa keeles: "Slamat, eto ne stroit" , aga ega ta ka kõike ette ei tea.



Suures plaanis on uue tüki esmane kuju juba välja lõigatud. Igatahes annab lootust.



Talveautod on ka kenasti jõulude lähenedes välja aetud. Selline sõiduk oli nädal tagasi siis Männikul.



Tervitab, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E dets 10, 2018 9:30 am    Postita teema: Vasta viitega

Mehhann! Sa oled oma kasutajanime vääriliselt esinenud. Jõudu ja jaksu!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E dets 10, 2018 2:36 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sügav lugupidamine!
Saan aru, miks EVS koosolekule ei jõudnud!
Väga tubli!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T dets 11, 2018 8:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mingil juhul ei oleks ma vahetanud koosviibimist toredate seltsimeestega garaazipäeva vastu. Need tööd olid pühapäevaks juba tehtud. Puudumise põhjused olid seekord perekondlikud, millest kuidagi ära viilida ei õnnestunud. Aga ärge liiga palju ka kiitke. Kui auto ükskord valmis saab ja ilus ka on, siis kiidame Smile

Urmas, ikka tervitab ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N dets 13, 2018 9:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Saku sovhoostehnikumi abitootmise tsehhis, tagasihoidlikes töötingimustes valmis järjekordne Volga gaz 24 varuosadetail. Edendades selliselt suure kodumaa majandust ja aidates varuosade nappuses vaevleval automajandil siiski kapitaalremondi plaanid ära täita. Tänu meistrite tulbile tööle saavad taastatud autod uuesti teedele tagasi, et jälle muretult kilomeetreid mõõta ja rahvamajandust toetada.





Värskeid tervisi, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Järgmine
Lehekülg 5, kokku lehekülgi 13

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud