Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 155 külastaja(d) ja 2 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - MTJ juhataja GAZ 21
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

MTJ juhataja GAZ 21
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 474
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L jaan 28, 2017 6:37 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas hakkame plaani pidama? MTJ-l on juba kogemusi Skandinaavias.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 463
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: L jaan 28, 2017 10:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Igatahes"- Seltsimehed ! Tuleb Prokuröriga kooskõlastusi looma hakata!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 412
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E jaan 30, 2017 1:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ei midagi erilist, aga üks vanatehnikasõber tegi märkuse, et pilte pole pandud. Eks neid mootorite pilte on kõik raamatud täis, aga täidan sõbra soovi.
Plokikaane sain freesimisest-lihvimisest kätte. Otsustasin tegasihoidliku -3mm kasuks, et Marko saaks kiirteel endiselt minust mööda tuisata. Klapid on uued ja klapipesad üle lõigatud. Töö tehti Teearu töökojas Madara uulitsal.


Teadaolevalt oli selles plokikaanes rohkest tosooliga seismisest tekkinud alumiiniumoksiidi ja sültjat ollust, mille eemaldamiseks võtsin plekist vaheseina välja ja kraapisin seest oradega ning tuiskasin avadest suruõhku sisse. Pidasin seda veel ebapiisavaks ja lõpuks valasin jahutuse täis 10% oblikhapet. Selleks, etvedelik välja ei voolaks, tegin kummikilest ja kilpparketis ajutise seina avadele ette. Lasin happel ööpäeva toimida ja valasin sodi välja. Vesiselge hape oli muutunud tumehalliks. Happejäägid loputasinm veega ära (ei pidanud vajalikuks leelisega neutraliseerida).


Kuna mootor oli enne minu kätte jõudmist pikalt mudas ja lumehanges seisnud, siis tegin ka õlikastrulile iludusravi. Ausalt öelda, ei tea ma veel isegi millega nii karter, kollektor kui ka mootoriblokk hõbedaseks võõbata?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 412
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K veeb 22, 2017 7:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minu Volga esimene omanik

Sellel suvel täitub 10 aastat Volga ostmisest, kuid alles täna saabus esimene pilt, millel on oma tööpostil Tallinna Masinaehitustehases jäädvustatud Volga esimest omanikku Aleksandrit (Muhu saarelt pärti eesti mees).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 399
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N veeb 23, 2017 7:45 am    Postita teema: Vasta viitega

Super töö ja nähtud vaev. Ju ta läheb ka ilusasti kokku ja hakkab tööle.
Aga millisele autole see peale läheb? Tahaks kunagi grupipilti teha sõitva Rohelise sõbraga. Mootor läheb ehk selle tarbeks.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 412
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E aug 07, 2017 12:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

10 aastat Volgadega
Oi kuidas aeg lendab! Juba 10 aastat olen olnud siin forumis, millele eelnes esimese Volga omandamine. Poole sellest ajast kulutasin auto taastamisele ja teise poole olen autoga lihtsalt ringi kärutanud ja eputannud. Praegu on juba piinlik ikka sama autoga tuttavate sekka tulla ja peab ikkagi lõpuks midagi uut hakkama tegema?
Volga seltsi ja foorumi ümber on kogunenud mònusad kaaslased, kellega on hea ka lihtsalt kohtuda ja lobiseda ( autodega sõitmisest räääkimata).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 412
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T jaan 23, 2018 12:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Talv 2018
Vale oleks arvata, et talvel Volgaga midagi ei tehta. Näiteks ühel "krõbeda pakasega" (värskest ajakirjandusest laenatud termin kirjeldamaks -10 kraadist mõnusat talveilma) päikeselisel talvepäeval sai auto käima pandud ja tallist päikese kätte sõidetud. Kangesti oleks tahtnud nende pasteldega kuskil jäärajal triftitada, aga unistamist ei saa ju keelata ja jäärada tuli veidi hiljem läbida hoopis tõukekelguga kihutades.

Põhjuseks ei olnud just selle auto tuulutamine, vaid ühe vanakese GAZ-24 inspekteerimiseks vajaliku päevavalguse lisamine.
Tegelikult sai vana aasta lõpetatud eelmisel talvel kokku pandud GAZ-21 mootori pööritamisega. Seda küll esialgu ilma kompressioonita ja ainult starteri jõul. eelmisel kevadel jäi töö seisma, sest vänt käis ringi ikka väga pika varrega võtmega keerates, kuigi sõitnud vändale saivad pandud uued standardmõõdus saaled. Kartsin, et kui sellise mootori autole peale panen, siis võivad käima vedamisel tagarattad lihtsalt lohiseda ja mootorit ei õnnestugi tööle panna. Konsulteerisin mitmete meestega, et leida stend mootori sissetöötamiseks. Ei leidnud sellist kohta ja ise ka ei viitsinud seda ehitama hakata, kuigi sobivaid reduktoreid oma laost juba otsisin. Üks tuntud rallisõitja ütles, et nemad koputasid sellisel puhul vasaraga saalede kausid pingutamise käigus üle, et need paremini kohale sobituksid. Kuna ma olin karteri hoolikalt tihendanud, siis ma ei raatsinud seda enam lahti võtta. Lõpuks võtsin kätte ja valasin ikka õli sisse ja kruttisin mõnda aega lihtsalt võtmega mootorit ringi ning lõpuks panin ka uue starteri peale. Ja oh imet - No Problemo!
Nüüd jään ootama kevadist sooja, et mootor peale tõsta ja Ettevaatustl, auto! ajaks see sisse sõita.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 412
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 11, 2018 9:31 am    Postita teema: Vasta viitega

Vanatehnika hooaeg 2018
Võtsin tahtejõu kokku ja hakkasin sõitvat autot lammutama. Sai ju lubatud uus mootor peale panna. Kui korra sai sellel autot mootorit vahetatud Buchenwaldi surmalaagri moodi - esimene barakk vahetas teisega (üks mittetöötav asendatud vana, aga töötavaga), siis seekord panen peale enda ehitatud mootori. Loodan, et ehk saab paremini jooksma ja parklasse ei tekita enam õliloiku?


Üksiku poisslapsena pidin ohutuks kapoti eemaldamiseks võtma appi tropid ja kraana.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 474
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L apr 14, 2018 10:54 am    Postita teema: Vasta viitega

Kõrgem pilotaaž! Üksi jändamiseks peab olema väga kaval!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 412
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 07, 2018 8:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Saan tunnistada tõsiasja, et MTj hall Volga liigub jälle! Esialgu sissesõidu režiimil. Läbitud esialgu tagasihoidlikud 120km, aga kokkutuleku ajaks tahaks ikka täie rauaga tulistamiseni jõuda. Tiksub vaikselt, aga nüüd kostavad alusvankri loksud liigagi hästi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 463
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: K mai 09, 2018 2:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tubli sinust , postitusedki on armsalt lühikeseks jäänud. Vat kirjaoskamatul vähe kergem sisule pihta saada. Ära sõber pahanda aga ma lihtsalt ilukirjanduses metsa poole. Ikka pea püsti ja gaas pöhja!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 412
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 24, 2018 11:30 am    Postita teema: Vasta viitega

Buchenwaldi pesuvahetus - esimene barakk vahetab teisega, kolmas neljandaga. Nii ka minu autoga, millele sai pandud peale doonori kast. Põhjuseks oli raskused kolmanda käigu sisse- ja väljalülimisega kuuma mootori korral. Töö tulemusena sai üks probleem vahetatud teise vastu - nüüd on käigukastist kuulda nõrka laagrivilinat, mis kaob siduri lahutamisel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 412
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K okt 31, 2018 7:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aasta kokkuvõte
Foorumis hakkab levima hea tava kord aastas oma teemasse aasta kokkuvõte teha. Eks see ongi ju loomulik, et alguses autot ehitades on rohkem emotsioone ja probleeme kui hiljem sõitmisega.
Nagu eelpool kirjutatud algas selleks hooajaks ettevalmistus mootori vahetusega. Vanaga eitahtnud enam sõita, sest see polnud enda ehitatud või siis vastupidi - tahtsin enda tehtud mootoriga sõita. Töö õnnestumisel oli ka teine põhjus, sest eakas ema tahtis oma sünnipäevapeole sõita kindlasti poja Volgaga. Ega pidu pidamata poleks jäänud, kui oleksin ebaõnnestunud, aga õnneks läks kõik hästi.
Minu jaoks andsid pidustustega seotud sõidud hea võimaluse mootorit sisse sõita Ettevatust, auto! järjekordseks külastamiseks. Külastamine ongi vast see õige sõna, sest ühtegi punkti ma ei otsinud ja tulemust kirja ei saanud. Põhjus ei olnud tehniline vaid intellektuaalne, sest olles juba kord jõudnud Lõuna-Eestisse, kasutasin seda ühe ugri-mugri mõttekaaslase külastamiseks ja tema uuele raamatule autgrammi võtmiseks. Võit muidugi väita, et seda saaks ka muul ajal teha. Õigus, aga üksinda sõites on pagana tülikas lugeda kaarti ja otsida õigeid vastuseid. Avamisel ja lõpetamisel olin rivis ja ERMi kuulsas restoranis toidusabas.
Suviste sõitude hulka tuleb panna mõningad Lustisõidud. Ühel nendest hakkas ilmnema probleem käigukastiga. Kolmas käik ei läinud enam soojal mootoril ladusalt sisse ja lõpuks ei tahtnund enam välja ka tulla. Kuna remondi käigus olin vahetanud õli moodsama vastu, pannud varrastele uusi pukse jne., siis proovisin vana head olukorda taastada (v.a. Vana õli, mille olin utiliseerimud). No ei õnnestunud. Siis võtsin laost teise kasutatud kasti, ja panin vigase asemele. See hakkas tööle, kuid ütleme, et hindele neli.
Kuskil sai veel käidud. Viimasel hetkel meenus Rakveres korraldatud Silber auto üritus ja ei kahetse, et läksin. Päris palju tuttavaid oli kohale tulnud oma sõidukitega, eelregistreerimisega olid kohad platsidel kindlaks määratud. Käis pidu ja,pillerkaar ( olime autodega Drive-in rokk-kontserdil). Pidulik vanatehnika sõit linnas oli turvatud vilkurite ja reguleerijatega. Ilm oli ka südasuvine.
Viimaseks vanatehnika ürituseks kujunes sm. Tihhonovi autahvlile panemine, kuhu nagu ei sobinud tavasõidukiga veereda.
Hooajaga sai läbitud üle 4000 km, millest enamik lihtsalt ilusa ilmaga tavasõite tehes.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Lehekülg 17, kokku lehekülgi 17

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud