Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 176 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 21K 1960 Kaldi
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 21K 1960 Kaldi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 398
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E dets 05, 2016 6:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Võtsin kolleegi märkusi tõsiselt:


Tegemist autoga, mille kerenumber on seeriast 85572


Auto spidomeeter on venekeelne, ju siis tehtud siseturul laiamiseks. Ise leidsin kavala rooliluku. Nimelt igal juhil peab kaasas olema oma käigukang



Suurim suvine töö oli nn. tilkuva salongiradiaatori remont. Tegelikult polnudki vaja keevitada, tinutada, sest hea pesu ja korralikult tehtud ühendused tulid korda teha. Senini peab.



Ja sellise hea tujuga läks ta tagasi garaazhi. Spidomeetri näit ca 4 km.
Pidurite remont jääb järgmisesse aastasse.
Hea, et uksetihendid said liimitud.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 435
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: E dets 05, 2016 7:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ära nüüd hullu tempot pane ,saab veel valmis. Embarassed
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 398
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 22, 2017 4:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuidagi tuleb käed õliseks teha:


Doktor Watsonil ei olnud reedel patsiente ja ta tuli 4 rattalisi ravima. Nimelt puudus sellel autol originaalne klaaskupliga bensiinipump, mille panime peale. Vahetasime väsinud tihendikummi uute "kiledega" ja tööle ta hakkaski. Nüüd kohe näeb, millist värvi on bensiin. Edasi musta numbrini.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 398
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P juuni 24, 2018 6:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tahan natukene kirjutada oma Jaanieelsetest ponnistustest. Võtsin ära originaalsed uste alumiste osade moldingud ja asendasin neid läti Gaz21.lv toodanguga. Pole hullu, sobisid, aga vaja jälle auke juurde teha ja viilida-lihvida. Tulemus parem ja läigib rohkem. Nüüd hakkan pilte üles laadima. Jälle variandid: 350 ühikut või 800 ühikut. Västrik aita, miks nii palju. Elu peab olema lihtne.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi


Viimati muudetud Kaldi poolt (P juuni 24, 2018 6:35 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 398
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P juuni 24, 2018 6:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Varem ostetud tsingitud kinnitid ootavad uut lätlaste toodangut.


_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 398
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P juuni 24, 2018 6:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Selline sai ta veidi hiljem:

Särab tõesti paremini kui 1960.a. toodang.
Mõni aasta tagasi sain Vanalt Sõbralt Unolt juhi esiakna avatava kolmnurga. Minu omal oli link eemaldunud raamist. Olgu asi korrektne ja kohe asendan kingituseks saadud kolmnurga:

Vist sai pilt lisatud. Tegelen tehniliste asjadega. Tänan Unot ja soovin Talle head Jaani lõppu. Pildi laadimiseks läks vaid 10min.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 435
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: K juuni 27, 2018 8:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

No nii Kaldi,kas nüüd linna laiama? Näiteks lustisõit. Bensiini ju müüakse. Tubli.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 398
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 10, 2018 9:41 am    Postita teema: Vasta viitega

Ega see linnapeale laiamine nii kerge olegi




Võtsin ette Torustiku läbi puhumise. Eelmisel aastal ostsin uue peapumba. Kuna sellel puudus surveklapp, kasutasin originaalkaant, kuhu surusin Honda pumbaga rõhku. Midagi tuli õhutusniplist välja aga vähevõitu.
Katsetused jätkuvad.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 398
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 10, 2018 9:57 am    Postita teema: Vasta viitega

Kurtsin oma muret foorumlasele Valgutale. Tema soovitaski voolikut uurida. Võtsin lahti ja Watsonilt saingi uue tagavaraosa. Veidi pikem, kui vana, aga õhk käis läbi.


Nüüd kiiremale ringile Kauba tänavale. Teate, kui hea tunne on, kui rattad pidurdavad ja suudad pedaali vajutada. Aga...


Millegipärast töötab minu auto ainult suurtel pööretel. Sain isegi 3 käigu sisse, aga siis Sinilind väsis ja enam ei käivitunud. Õnneks aitas Jaapanlane hädast ja andis täkku. Tuurid üles ja ruttu koju. Kas tõesti on probleem relee-regulaatoris? Kas pean asendama uue P350-ga?
Tore on omada ilusat autot, mis ei sõida!
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 333
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T juuli 10, 2018 11:48 am    Postita teema: Vasta viitega

Kummaline värk. Laadimise kadumise tagajärjel ei tohiks ju mootor kohe seiskuda. Tavaliselt saab aku pealt veel tükk maad sõita. Esialgu ei vilgu suunad enam normaalselt jne, alles viimases järgus seiskub mootor. Kui aku täitsa kutu on, siis on see muidugi võimalik. Laadimist saad ju kohapeal kontrollida, enne kui pingeregulaatorit vahetama hakata. Mingi ühenduse jama. Ja üldse PP350 on gaz 24 vahelduvvoolu pingeregulaator. Kas Su sinilinnul on 24-ja genekas? Tead meil jäi üks 21 kunagi selliselt järsku seisma, kui aku klemmid ei andnud korralikult ühendust! Kontrolli üle need jämedad kaablid mis Aku pealt massi ja starteri peale jooksevad, samuti mootori ja kere massijuhe!

Tervitades, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 454
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuli 11, 2018 2:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm Mehanni elektrijutu jätkuks soovitan ka jagaja ja küünlad kontrollida (nt. kontaktivahed). G22 sai nii väga hea.
Kaldi! Kas said nüüd pidurid täitsa korda?
Tubli!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Lehekülg 9, kokku lehekülgi 9

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud