Liitunud: Nov 07, 2014 Teateid: 70 Asukoht: Jõhvi
Postitatud: E juuni 18, 2018 12:09 pm Postita teema:
Nagu Sm Autojuht oma viimase reisikirja katkendit lõpetas, täpselt nii ka juhtus. Saime just Stalini liinidelt suuna kodumaa suunda navigeeritud, kui ca 5 km pärast järjekordne tehniline ehmatus meid tabas. Suvalisel hetkel pilk peeglis reetis, et meie auto, jah, just nimelt meie auto, eraldab sellises koguses sinist suitsu, et tahavaatepeegli vaateväli sellega täielikult kaetud oli! Jalg kiirelt pidurile, tee äärde seisma ja süüde välja ning asja uurima! Kõikjalt kapoti luugi vahelt läbitungivat suitsu vaadates ei tõotanud see midagi head! Kogu kapotialune sõna otseses mõttes suitses-auras-praksus, eraldas väga imalat haisu ning kogu mootoriruum oli sõna otseses mõttes nagu mingi kuuma ja kärssava möginaga üle valatud. Ning mis kõige hullem - auto alla tekkis kiiresti VÄGA SUUR loik. Andres tegi sõrmeotsaga kindlaks, et tegemist on mootoriõliga. Seegi hea, et mitte jälle pidurivedelik! Silma jäi ka õlilekke põhjus - õliradiaatori voolik oli lõhki nagu pajuvile. Kuid mitte sellest otsast, mida enne reisi algust sai pingutatud, vaid hoopis radikapoolsest otsast. Rsk! Seda voolikut ei osanud me oma suurde pruuni portfelli küll tagavaraks kaasa võtta. Sest lihtsalt selle purunemine tundus niivõrd ebatõenäoline, kuna tegemist oli paar aastat tagasi vahetatud uustootega, mis mingeid kulumise jälgi enne reisi ei ilmutanud. Mine võta kinni, kas hiljuti teostatud mootori kap.remondist kõrgemale tõusnud õlirõhust või lihtsalt väsimusest või kaasaja vene toodete olematust kvaliteedist tingituna või hoopis meie enda küüneviha tõttu (loe: käpardlikust paigaldusest tingituna), see selgusetuks jäigi. Kuna enne lõplikku diagnoosi suutsin sõbrad oma telefonikõnega surnuks ehmatada ja nad juba kummide vilinal meie suunas kimasid, siis nüüd ruttu uus kõne peale, et diagnoos on pandud, auto saab uuesti sõidukõlblikuks ja ärgu nad meie pärast muretsegu! Õliradiaator teatavasti on GAZ-24 mootoril ühendatud õlitussüsteemi läbi käsitsi avatava-suletava kraani, mille kinnikeeramine lubab autot väiksematel välistemperatuuridel edukalt kasutada. Pealevalatava õli koguse järgi hinnates kaotasime läbi purunenud vooliku ca 3 liitrit õli. Õnneks oligi täpselt selline kogus meil kaasa võetud, nüüd siis päästis see meid jälle liikuma. Kraavipervele jäetud õliloik on mul siiani südametunnistust närimas. Elav kujutlusvõime manas ette vilkurite välkudes saabuvad miilitsad ja evakuaatorauto, hilisemad seletuskirjad pühapäeval valvelauas igavlevale korrapidajamiilitsale ja hilisem keskkonnareostuse eest väljakirjutatav trahv tekitasid tollel hetkel mõtte, et tundus mõistlik olevat sealt nii kiiresti kui võimalik, jalga lasta. Nii ka tegime.
Liitunud: Nov 07, 2014 Teateid: 70 Asukoht: Jõhvi
Postitatud: E juuni 18, 2018 12:42 pm Postita teema:
Ette ruttavalt ütlen kohe neile, kes meie järjejutus veel mingit tehnilist viperust leida loodavad, et rohkem meil mingeid suuri jamasid kuni koduni ei juhtunud. Kui mitte arvestada seda, et summuti andis leegitorust pisut kinnituses järele ja hakkas igas suuremas kurvis vastu kere kolksuma. Alguses mõtlesime, et andsid järele need transporttöörlindist lõigatud summuti kandurid, kuid need näisid hilisemal ülevaatusel siiski korras olevat. Piiriületus kulges samuti ladusalt, mistõttu sai autos tehtud kiire otsus jätta see öö magamata ja kasutada tekkivat ärkveloleku aega sõitmiseks. Tehtud otsus tundus tagantjärgi siiski mitte esimeses nooruses olevale kahele seltsimehele pisut liiga kurnav olevat, nii et harvad möödakäijad võisid näha esimestes koidukiirtes Võru Olerexi tankla taha pargitud Volgas kahte kõverasse tõmbunud matkaselli lühikest uinakut tegemas.
Kokkuvõttes peab ütlema, et oli ütlemata tore vanatehnikaüritus! Nüüd, kui auto tehniline null-nivoo jälle taastatud, tundub kogu see viperuste karussell ainult meie reisimuljeid vürtsitavat ning on andnud ainest nii seda reisikirja kirjutada kui ka arvukaid seltskondi oma reisiplaane muutma panema (loomulikult ikka Valgevene suunas:)! Eraldi tahaks siinkohal veelkord tänada meie toredaid reisikaaslasi - Sm Autojuhti ja Kod.Medvedevi oma abikaasaga, kes oma laheda olemise, rõõmsa meele ja külluslikest kogemustest salvestatud lugudega kogu reisi vältel meid oma jamadega ära kannatasid ning meid tabanud viperustes seltsimehelikult viimast leivakannikat (vabandust! mitte leivakannikat, vaid piduri töösilindrit) poolitasid! Teiega, igatahes, võib sõita kuhu iganes!
Kui nüüd pildimaterjali ka kuskile taasesitamist võimaldavasse vormi saan tõmmatud, siis järgmiste järjejuttude kreedoks olen seadnud - rohkem pilte, vähem sõnu!
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 551 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: L juuni 23, 2018 11:56 pm Postita teema:
Nii ta siis välja kukkuski, kui meie õli lombini jõutsime oli plats puhas õlitajatest. Kuigi sõbrad just olid ka helistanud ja teavitanud et õli vahetus läks edukalt! Lahedad vennad lahkusid ja jätsid meid maad avastama. Nii saigi ette võetud kaubandus maailm.Äge oli hulgilaos laiata,mina vaatasin algul et kuhu Väino selle hiigel kärutäie nodi mahutab,kuid siis avastasin et endal sama suur koorem, näe ära mahtus. Ma siis ostsin ja ostsin ja masin sai täis kõiksugu saada olevaid kauppu mis meil pea kolm neli korda kallimad.Volga osadest rääkimatta. Kolasime veits linnas ja võtsime siis järgmise hotelli mis veel ägedam ja odavam, kuigi sealgi adminnid nagu eelmiseski....Karule suudeti pähe määrida kahetoaline kolme inimese number. Väideti et kõik hõivatud kuigi tundus et selles hiigel suures hotellis oli peale meie mõned asukad.Parklas täis tühjus ,ainult meie kaks volgat. Võtsime õhtu kokku nautisime kõike pakutavat.Tegime väikseid plaane et järgmisel päeval rünnata Mtz tehast.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 551 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: L juuni 30, 2018 10:45 pm Postita teema:
Tere jälle.Kuna meie puhul tegemist täiesti tavaliste inimestega siis oleme rõõmsad et me eetris oleme. Kohe ka lõpetame sest ,nagu ka kirjast lugeda võib,me omavahel klappisime, nii säde süütas lõkke! Aga teema jätkuks mõned meenutused MTZ vallutusest.
Viimati muudetud Sm. Autojuht poolt (P juuli 01, 2018 9:45 am), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 551 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: L juuni 30, 2018 11:02 pm Postita teema:
Tegelikult olin platsis hommikul kell kümme et vallutada tehas. Võtsin seljataha kaks Karu ja tungisin kabinetti 311. Sm.Vladimir Vladimirovits Nasosnõi valdustesse. Sealt käivitus reaktiooon, sellest .... kunagi.?
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 551 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: L juuli 14, 2018 11:17 pm Postita teema:
Jah sõbrad,puhtus Valgevenes peaks meile kõigile eeskuju näitama,räpane euroopa.No midagi kuskil ei vedele ega häiri silma.Italia,Hispania võiks pisaraid valada,Jne. Panen veel mõned pildid tehase vallutuskäigust.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: P juuli 22, 2018 9:23 pm Postita teema:
See peaks minuteada olema selline leiva-saia nimetus...pätsike, kakuke vms. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2, 3
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 3
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.