Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 239 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 2424 KGB variant
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 2424 KGB variant
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 48
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: P juuni 25, 2017 7:05 am    Postita teema: Vasta viitega

Kui veel jõulude ajal tundus täiesti reaalne jaanipäevaks masin valmis saada, siis ei tea kas nüüd on optimistlik heietada mõttest nii pigem august - september















Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 48
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: E juuni 26, 2017 9:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

igasugune kriitika on teretulnud - nagu siin juba varem ära arvati, teen musta numbri jaoks.



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 423
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuni 27, 2017 10:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

"Kriitika" on ainult positiivne! Sellise suure projekti puhul pole "patt", kui masin ka 2018 jaanipäevaks valmis saab. Aga usun, et kui 23 on valmis, siis küll ka see 2424 valmis saab peatselt!
Igal juhul soovin jõudu! Projekt on seda väärt!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1068
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K juuni 28, 2017 6:32 pm    Postita teema: Vasta viitega

Silma jäi, et tagapiduril on ettepoole jääv klots ka justkui lühikese kattega. Kuna foto on tehtud tagumisest klotsist, siis hästi aru ei saa. Raamatu järgi peaks tagumise ratta ettepoole jääv klots olema pika kattega.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2686
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: T juuli 18, 2017 10:13 am    Postita teema: Vasta viitega

No kui nüüd just väga norida, ma mõtlen ... VÄGA norida ... siis tegelikult peaksid esisilla kinnituse keermestatud klotsid olema mustad, mitte tsingitud Smile
Väga ilus töö ikka.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 130
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: T juuli 18, 2017 2:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah, kahtlemata ilus töö, hea vaadata. Meenutab natuke VAZ tehase toodangu eripära, sealsel lääne juurtega tehasel ongi teistest vene autotehastest erinev koostamise "käekiri". Siiski oleks saanud lihtsamalt läbi, sest restaureerimise käigus, kas meelega või ekslikult püütakse asju natuke edevamalt teha, kui tegelikuses. Sildade juures on siin rohkem vaeva nähtud, kui vaja. Rahumeeli oleks võinud juba koostatud sillad üleni musta värvi alla panna, nii nagu nad on ka juba Gorki tehases ja tsinkida poleks olnudki vaja rohkem, kui neli esisilla kinnituspolti raamile ja tagasillal eesmised vedrupoldid mutritega ja taga kiikedel vaid mutrid.
Enda projekti sillad läksid üleni värvi alla, kinni katsin vaid rataste tikkpoldid, kuid ka nende otstel on veel siiani alles tehasepoolse värvimise riismeid. Tehases värviti sillad muidugi õhukese kihina ja lohakalt, ilmselt kõikjale värvi ei jõudnudki. Sama teema kattub ka mootori värvimisega.
Siin allpool valik tehasepilte kus on ikka näha, et ka värvi all olid ka rummu laagri kattetopsid.





Sellel pildil on näha ka koostetehnoloogia: sillale kinnitatakse eelnevalt mootor koos k/kastiga ja kogu kupatusele lastakse kere ülevalt peale, kinnitatakse sild ja käigukast tala kerele ja ongi ühe operatsiooniga mitu suurt tükki korraga küljes.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 48
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: R sep 01, 2017 9:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kodanik Medvedjevi täiesti asjakohased tähelepanekud, ainult et vale auto juures. Sobiks siia, kui tegemist oleks tavalise Volgaga. Selgitan. Nimelt KGB volgasid koostati Tšaika liini peal ja käsitsi. Volga liinilt võeti ainult kere, mis ka ümber ehitati. Et kuna vedrustus ja roolisüsteem oli teine, kui tavalisel volgal, pandi see ka seal käsitsi kokku.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 48
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: R sep 01, 2017 9:18 pm    Postita teema: Vasta viitega

Natukene on vahepeal nokitsetud





Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 48
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: P okt 08, 2017 1:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Valmis!!! Ka esimesed proovisõidud tehtud. Pisivigasi tuleb veel korrigeerida ja reguleerida. Näiteks süütelukk ei keera ennast kohe tagasi peale starteri andmist, et pead ise olema hoolas ja kiirelt tagasi keerama. Tuleb uuesti lahti võtta. Siis veel "neutral safety switch" paneb näkku - tahab olla väga kindla asendi peal, et laseks käivitada. Klappe sai ka juba uuesti reguleeritud. Pärast proovisõite ja ka 120 - 130 km/h sõitmist ei töötanud mootor nii ühtlaselt enam. Väikene reguleerimine ja mootor töötas mahedamalt kui varem - või tundus ainult. Salongi esimene ventilaator käib vist vastu korpust - tuleb ka lahti urgitseda. Kui muidu auto teelpüsimine ja juhitavus on rahuldav, siis 120 pealt roolilõtk hakkab häirima. Ei julge ka roolikarbist rohkem peale keerata, et äkki poob kinni. Väga kahju, et sumbuti torud peavad kokku minema ühte väiksesse - kõik see mõnus V8 heli kaob sinna ära. Nüüd jääb see isend ootama 35 aasta täitumist, et siis saaks ehtida mustade numbritega.











Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 373
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P okt 08, 2017 3:36 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tubli. Tegelikult käigukangi lutt on vale. Nüüd jääb vaid üks Gaz 31... korda teha ja astuda EVS liikmeks. Referents on korralik, toetame kolleegi ja kohtume Võhmas?
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 48
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: P okt 08, 2017 6:05 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas 84ndal pandi nahast lutte? Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 306
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E okt 09, 2017 4:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kiidan Samuti! Tubli töö ja ilus tulemus. Käigukangi lutt oli ikka kummist. Pildi järgi tundub, et tegemist on tänapäeva toodanguga. See erineb oma kujult "pisut" originaalist, kuigi isegi 24-ga algav tootenumber on tal peal. Eks mingi koperatiiv on kasutanud kõikide sarnaste toodete valmistamise jaoks ühte ja sama vormi. Siin on pildil kõrvuti originaal ja uustoodang.

Ega neid originaale väga turul enam ei liigu. Seega tuleb kasutada, mida on. Minu silmale on originaalile isegi sarnasem Gaz 53 ja 3307 -me lutt, mida peaks ka saama kenasti kasutada. Need olid veel hiljuti idanaabri juures letikaup. Siin üks pilt ka.
http://fotoalbum.ee/photos/mehann/106061653

Tervitustega, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 423
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N okt 12, 2017 9:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Palju õnne! Uskumatud mehed ikka! Ükskord vaid "lükkasid edasi" valmimistähtaega! Arvas, et september-oktoober 2017 ja nii oligi!
Garaažis on vaid mustad autod!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Beriozka
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 08, 2014
Teateid: 23
Asukoht: Keila

TeadePostitatud: R okt 13, 2017 9:23 am    Postita teema: Vasta viitega

Võibolla 1984. aastale see lutt ei sobi aga see ei tähenda tingimata kooperatiivitoodangut. Ei ole ühte ja õiget "24 lutti". 1972 näiteks on lutil kolm "lõõtsa" (nt siin on midagi sarnast reklaampildil, kuigi ka mitte 1:1 minu autoga): http://www.volga.ee/albumphoto_dl/Gaz_24_1s._reklaamprospekt_5.jpg. Kokkuvõttes ei maksa kahtlast lutti ära visata, neid tehti erineva kujuga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Lehekülg 5, kokku lehekülgi 5

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud