Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 268 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - 24/2410 tagaklaasi eemaldamine
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

24/2410 tagaklaasi eemaldamine

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: K apr 08, 2015 3:01 pm    Postita teema: 24/2410 tagaklaasi eemaldamine Vasta viitega

Tere
Mure. Ei ole kunagi ise teinud, seega enne kangelastegudele asumist kuulan targemate kolleegide nõuandeid - kuidas eemaldada tagaklaasi?
Kroomliist on välja kangutatud, aga klaas tihendi sees hermeetikuga ja tihend kereküljes hermeetikuga. Nõukaaegne ¸igulii klaasivaraste tehnika "hüppa-katus-lohku-ja-tuleb-ise" ei müü.
Kas enne alumine v ülemine serv? Eeldan, et klaas eemaldub ikka koos tihendiga?
P.S. Esiklaasi sain kätte, aga õppida sealt midagi ei olnud, kuna klaas oli juba eelnevalt praoga, siis enne kui arugi sain oli klaas veel pragulisem ja olulist vastupanu eemaldamisel ei osutanud. Õnneks ei olnudki plaani seda klaasi uuesti peale panna.
Tagaklaasi aga tahaks tervena kätte saada ja taaskasutada.
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K apr 08, 2015 10:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tagaklaasi on võrreldes esimesega päris raske ära lõhkuda. Ta on suht paks karastatud klaas. Ära võtmisel mingit imet ei ole. Kaks meest, kaks plastikust või puust heeblit (tegelikult sobib ka laiem kruvikas kui ise ettevaatlik oled) ja natuke kannatust.

Meie alustame tavaliselt ühest ülemisest nurgast. Üks hakkab seest nurka välja vajutama ja tihendit heebli või kruvikaga plekivaltsi taha ajama. Kui välimine mees juba oma heebli vahele saab, on võimalik hoida väljast kerget pinget peal ja samal ajal lükkeb sisemine mees järjest tihendit plekiserva taha. Vaadake ainult et väljast heebliga katusele mõlke ei vajuta. Mida rohkem tihendit seest serva taha oled lükanud, seda lihtsamaks asi läheb.

Me oleme paaril romuautol lükanud klaasi eest ka jalgadega. Lihtsalt kossid jalast ära, jalalabaga ülemisest nurgast pinge peale ja natuke heebliga tihendit aidanud. Ükski tagaklaas pole meil veel siiani katki läinud. Esimesed küll.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N apr 09, 2015 9:25 am    Postita teema: Vasta viitega

Minu kogemused on samasugused. Ilmselt ei ole läikivat iluliistu ka mõtet ennem eraldama hakata, sest mina rikkusin liistu välja võtmisega ära.
Ilmselt on targem klaas koos liistu ja tihendiga eest ära võtta ja seejärel eemaldada liist. Kogenenumad võivad täpsustaga.

Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N apr 09, 2015 1:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui tehase poolne mastiks veel tihendi ja kere vahel on, siis tasub puust võinoaga või spetsiaalse plastikust polstrieemaldamise tööriistaga tihendi ja kere vahelt mastiks niiöelda lahti lõigata (vajadusel seda mitu korda tehes, kuna nätske mastiks kleepub uuesti kokku). Kruvikeerajaga askeldades võib märkamatult katuse ääre ära mõlkida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: R apr 10, 2015 10:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui juba kangelastegu tehtud ja liistud jõuga välja rebitud, soovitan nende olemus ka üle vaadata.Kas need enam lainevabaks jäävad tagasi pannes.Sama mure ka 21 puhul,enamus liistud on kangelaste käest läbi käinud.Valus teema.Kunagi käisin Tammepärja tänava kandis miski klouni käest uusi liistusi soetamas,kuid vennikese arsenal koosneski ainult kangekaelsetest liistudest!See seleks, kuid põhinen ainult kogemusele!Usun et Mehann ka eriti rõõmus oma teo üle polnud.Aga tublid mehed ikka.Muidu projekti suhtes sügav kummardus,ulme tahtejõud.Erite veel värv,mul sama tooni multivan bussike.Lahe.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R apr 10, 2015 11:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere. Räägin enda kogemustest. Olen ise kahel autol tagaklaasi eemaldanud ja hiljem tagasi pannud. Kõiva Endli 24-l pressisin ise kahe jalaga korraga tagaklaasi eemale, isa oli turvapärast vastu võtmas. Ühtegi nikkelliistu me ei eemaldanud, sest tuleb nii ka.
Sama tegin ka oma 3102-ga ja ei mingit jama.
See niklite eemaldamine on tõesti hull töö ja võib liistud pekki keerata.
Oma 3102 tagaklaasi tagasipanekul tegin lolli vea, et panin vaid liistud tagasi ja ei pannud vahetükke kohe (need on 4 tk laiusega 2cm, mis petavad ebakorrektsusi). need tuleb kohe panna.
Ega ma muidu nii kõva mees ei oleks, aga välis EÜE-s aastal 1985 töötasin Polski Fiati tehases 2 nädalat esi-ja tagaakende paigaldajana ja täitsin kõvasti plaani.
Mina muidugi sõber Undu autovärvi väga heaks ei kiida, aga see kiiks oli Tal kohe, kui auto ostis.
Edu
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
undu
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 22, 2014
Teateid: 52
Asukoht: Tallinn, vahel Vääna

TeadePostitatud: P apr 12, 2015 2:51 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänud. Proovin.
Esiklaasilt tulid niklid üllatavalt lihtsasti, mingit ülemõistuse väänamist ei olnud vaja ja kõveraks väändumist kartsin ise ka. Tagaklaasil sain kätte vaid vertikaalsed liistud, need ka olulist vastpanu ei osutanud.
Järgmine kord siis asi selge, võtan poest uue paari valgeid sokke kaasa - küll selle klaasi ka kätte saab.
_________________
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud