Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: K apr 02, 2014 6:38 pm Postita teema:
Poltidega on selle projektiga, arvestades eelmiste projektide kogemusi, asi nii, et esiotsa polte nii kapoti all kui väljaspool seda ma ei värvi ja põhimõtteliselt ka vanu polte ei kasuta. Põhjus see, et peale värvimist tuleb neid mitmeid kordi keerata ja tagajärg on pooleldi värvitud poldid, mida hiljem pintsliga püüad parandada ja tulemus pole kiita. Värvitud poldid on võimalik jätta siis kui värvid auto tervikuna, mitte uksed tiivad eraldi. Olen püüdnud neid pöörata ka läbi riidest lapi, kuid ega seegi eriti eduline ole. Poltide originaalsusega on asi nii, et reeglina on nii vanal autol esiotsa poldid juba vähemalt kolmest ajavööndist ja demontaazil keerad veel mingi osa puruks. Minu silmale on korretne ühesuguste poltidega komplekteerimine. Spets poldid ja suuremad poldid on originaalid ja uuesti tsingitud. Selle uuesti tsinkimisega on ka selline kogemus, et kui just mini liivapritsis neid ei puhasta, siis on kahe kolme aastaga uuesti rooste väljas. Poltide ettevalmistus tsinkimiseks käib mul nii, et topin nad kõik 4L plastik kanistrisse ja mootoripesu vedelik peale ning seal ma neid siis kaks-kolm päeva leotan ning teen kolm neli korda päevas baarmani liigutusim ning loksutan neid korralikult. Peale seda käin nad kõik üksikult puurpingi pöörleva terasharjaga üle. Paraku on tsinkimise tulemus ikkagi selline, et osa poldi peast on läikiv, osa matt ja peale montaazi see ilusat pilti ei jäta. Liivapritsi käinud poldid on peale tsinkimist kõik matid.
Kroomiring tuleb I seeria originaal, st. ainult aknaring. Veerenni pikkused on I seerial tõesti vist erinevad. Minul on nad originaalis sellised nagu pildilt näha, kuid Marko arvas, et on ka teistsuguseid pikkusi.
Hetkel küll kohe uut projekti tegema ei hakka, saaks sellegi kokku. Kroomimisele sai kogu varandus kaasa võetud, et nii kauge sõit ära tasuks ja mingi osa on veel tegemises. Mingi osa läheb müügiks ( tagumised tuled, laternavõrud, üks kapotimärk, täiskomplektne I seeria kannel koos suunatulede ja viisnurgaga, üks I seeria esistange ja üks tagastange, üks jooks käepidemeid ning palju pisividinaid). Ainult enne ei müü kui enda valik tehtud ja auto koos.
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: N apr 03, 2014 11:18 am Postita teema:
Nüüd ma tean miks esimese seeria iluvõre teisega asendati. Seda üheksast vidinast koosnevat puslet kokku panna on tõeliselt s....t., eriti kui auto on värskelt värvitud.
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: P apr 13, 2014 6:31 pm Postita teema:
Võtsin täna uued tagavedru pakid puhastamiseks ja määrimiseks lahti, ning märkasin, et mõlemal vedrul on ühel pool vedrulehtede ülekate erinev ca 15mm. See tähendab, et üks vedru pool on tugevam. Kas see on tüüpiline vene praak või peabki asi nii olema? Volga raamatust ei leidnud selle kohta midagi.
Liitunud: Apr 07, 2006 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P apr 20, 2014 1:07 pm Postita teema:
andres21 kirjutas:
Mis mõttes sa seda raskust mõtled? Cadillac on vaieldamatult keerulisem ( vaakum süsteemid, kliimaseadmed, roolivõim, pidurivõim, elektri aknad, servo sulgurid, el. istmed jne.) ja seega ka töö maht vähemalt kaks korda suurem. Ameeriklase tegemise juures on probleem ka tollkeermega poldid.
Samas küsin, et mis tihend ja kuidas on tehase poolt paigaldatud bensiinipaagi ja põhja vahele? Kas sealt peaks õhk läbi käima või püüda see tihendada nii, et sinna vesi ja pori ei satu?
Kadillak on 2 korda suurem kui Volga.
Tehniliselt on mäekõrguselt keerulisem.
Silumiini on kordades rohkem.
Ja varuosad maksavad miljonid. Ehk siis, erinevalt Volgast, mille varuosasid saab kilohinnaga, Caddy isegi vanad ja roostes osad maksavad täiesti valusat raha (näit. istemootor, kasutatud 100 usd + kohaletoomine jne, kõlarid kasutatud 40-50 usd, jne)
Hunnik asju lihtsalt pole saadaval ka.
Kui Volga juhtmestiku saab 50 euriga, siis Caddy juhtmestiku pole saadaval üldse. Caddy mootori remkomplekt (kolvid jne) on 1500 usd + kohaletoomine.
Ja oluline - Cadillac on ka oluliselt paremini viimistletud, see tähendab, et see töökvaliteet mis Volga puhul "käib küll" Cadillaci puhul jätab üsna sita mulje.
Ehk siis ma arvan, umbes 3-4 korda see Caddy taastamine rohkem maksma läheb.
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: L mai 03, 2014 6:48 am Postita teema:
Enne homset Tagadi laata oleks vist paslik seltsimeestele meelde tuletada, et vene ajal läksid praakdetilid paraku tagavaraosadeks. Seega tasub ostu tehes väga detailselt asju uurida. Omal nahal viimasel nädalal saanud kaks valusat õppetundi. Uut käsipiduri trossi paigaldades, mis oli juba korralikult värvitud ja õlitatud, selgus, et trossi otsas olev keermestatud kinnitus on enne trossi otsamist paigaldatud trossile keermega sissepoole. Trossi uus otsamine on suht problemaatiline garaazi tingimustes. Eile oli aga täielik error, kui paigaldasin radiaatorit. No mingist asendist ei sobi parempoolne ülemine kinnitus. Natuke hullu tunne tekkis, et ei saa radikat ette. Selgus, et õlifiltri kinnituse kõrval olev radika kinnituse kronstein on tehases keevitatud 180 kraadi valesti ja radika kronsteini kinnitusauk vaatab õlifiltri poole. Detail oli uus ja enne paigaldust ja värvimist ei osanud küll niisugust asja kontrollida.
Nüüd kui auto värvitud ja kere praktiliselt koos on selle kronsteini lahtilõikamine, uus keevitus ja värvimine, ning rattakoopas olevate poltide uus kivikaitsega katmine paar päeva täiendavat tööd.
Edukat laadapäeva kõigile.
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: K mai 14, 2014 11:37 am Postita teema:
Küsimus esilaternate kohta. Kas I seerial võisid olla luubiga klaasid, kollased või tavalised? Olemas luubiga valged, luubiga kollased ja tavalised ilma ühegi kirjata klaasid(üleval ainult verh). Millised panna?
Postitatud: K mai 14, 2014 11:56 am Postita teema:
Luubiga klaas oli kasutusel juba Moskvit¨ 401 ja 402(ka hilisemal 407,403 ja 408) mudelil. Seega võis vabalt juba 1957-1958.a volgadel esineda. Kindlasti oli ta läbipaistev. Pole kuulnud,et neid kollaseid luubika klaase, kellegi autol oleks olnud küljes. Samas kuna pole sellele ajal elanud siis võib minu informatsioon lünklik olla.
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: N aug 21, 2014 6:40 pm Postita teema:
Nii nagu ma kartsin, nii ka juhtus. Kui suve alguseks projekti valmis ei saa, siis jääb venima. Nüüd siis võib öelda, et valmis. Proovisõitu oleks võinud teha kuu aega tagasi, aga tundes ennast, oli oht, et mis siis veel tegemata, see jääbki pikalt lohisema. Täna sai siis ka pagassi polster sisse, esisild lõplikult reguleeritud, natuke süüdet seatud, paagist veel kord sete välja lastud ja polnudki nagu enam midagi teha. Proovisõidu eel olin enda jaoks pannud paika, et kui mingi agregaat nõuab uuesti lahtivõtmist või mingit suuremat tööd, siis Volgat enne talve ei näpi ja pühendun Cadillaci sõidumõnule.
Prooviring oli ca 10 km ja tagasi garaazi tulles pidin nentima, et teha pole midagi. Tahtsin küll hakata esisilda kontrollima ( kergelt uitas), kuid siis tuli meelde Cadillac ja diagonaal rehvid. Volga uitamine oli sellega võrreldes ikka poisike. Homme ülevaatusele, näis mis masind arvavad. Kui kõik OK, siis laupäeval Pärnu üritusel.
Tänud kõigile foorumis osalejatele hea nõu ja õpetuste eest. Tänud ka kõigile kes aitasid osadega.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 467 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N aug 21, 2014 7:40 pm Postita teema:
Tubli mees. Kindlasti soovivad foorumlased näha ka viimaseid pilte. Või toimub tutvustus millalgi Tartumaal. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: R aug 22, 2014 1:32 pm Postita teema:
Esimene väljanäitus peaks olema homme Pärnus Konse vanatehnika päeval. Tartus näeb alati ja kui keegi pilti teeb ja üles riputab, saab õlled minu poolt.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.