Võrreldes JuuTuubi versiooniga on siin eksponeeritavad samad Avtoexpordi filmiklipid tolle aja kohta ikka väga kvaliteetsed- selged ja värviküllased. Küll algab aga hoopis Mare Gar¨neki (andis Agnesele hääle filmis "Viimne reliikvia") poolt juhitava valge Volga eksponeerimisega, Oja ilus kirsipruun ilmub aga alles teises osas.
https://elkad.mikkeliamk.fi/Elkad/public/preview.jsp?uri=http://ap.mikkeliamk.fi/Elkad/20101030V-1-11371-17-58.mxf
Paremal asuvast tulbast vajutada aeg 26:07
Lisaks ka muud Avtoexpordi filmilõigud nii Mossedest-Elitedest, Gaz-i Maz-i veokatest jne.
Veel rohkemat OY KONELA-ga seonduvat näeb siis, kui lähete sellele lehele:
https://elkad.mikkeliamk.fi/Elkad/public/PublicSearch.do
Otsige nimekirjast "Konelan vanhoja filmejä" valikust sobiv, seejärel avaneb uues aknas antud filmiosa tutvustus, akna paremal ülaosas vajutage "KATSELE" ja juba uues aknas hakkab kino pihta.
"Ekraan" on küll võrdlemisi väike, kuid mina venitasin enne vaatama asumist "ekraani" arvutihiire rulli abil suuremaks.
Nii nagu vanasti teles, "Jupiteri" saate lõppedes, Ahto Vesmes soovis ikka kõigile-
HÄID FILMIELAMUSI!
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K veeb 27, 2013 2:02 pm Postita teema:
Mina vaatasin huviga 58.a. Volgat. Avastasin sealt midagi uut. I-seeria Volgal oli Soomes nii esiklaasi kui ka tagaklaasi tihenditel kroomliist peal (nagu GAZ-24), aga puudus traditsioonilllline kroomvöö (Esimene auto). Teine oli juba tavalise kroomvööga.
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: R veeb 21, 2014 11:05 am Postita teema:
Loodan, et siia teemasse sobib. Ei ole küll otseselt reklaam, aga tugevad demosugemed on 1969.a. filmilõigus olemas. "Esitlemisel" on Gaz 24 eelseeria isend.
Kohe ilus oli vaadada neid alguseotsa toodangu pikki lehvivaid porilapakaid, mis masina graatsilistel pööramistel mööda asfalti lohisevad. Filmitegevust mitte jälgides, vaid kui pilk ainult Volga sisemuse koostedetailidele suunata, leiab sealt mõndagi ainulaadset: heledad ukseavade kandid, A ja B piilarite huvitavates värvides plekikatted...
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: N mär 06, 2014 6:33 pm Postita teema:
Eelmise postituse jätkuks tegin sellest filmijupist mõned stoppkaadrid.
Krt, see auto on filmi tegemise ajaks juba üsna eakas. Vast isegi katseautode partiist, tiivapealsetest peeglitest on vaid kännud järgi. Aga minu tähelepanu köitsid jällegi need kummalised tagatuled, millel sõõriga gabariidiklaas. Oma volga teemas spekuleerisin, et see sõõr võib olla gabariidiklaasiga ühitatud helkur. Siinne värviline film aitab siiski tõele lähemale. Liikuva objekti kaadrile salvestamisega tekib mõningane laialivalgumine, nii ka siin. Kuid kas minu nägemine petab või ikkagi need, kes on klippi vaadanud, kinnitavad samuti minu nägemust, et see sõõr kumab päikesevalguses hoopis kollaselt- merevaigukollaselt? Aga helkurid on ikka oma tavapärase koha peal. Seega on selle sõõri taga tavatu koha peal järelikult tagumised suunatuled ja piduri-gabariidituli on tule keskel, sest tema hoomamatu värvus langeb kokku helkuritega ehk siis punased. Ei ole ju kollased, nagu seeriaautodel oleme harjunud nägema?
Ja ega eesmisedki suunatuled paista päris esimese põlvkonna suunatulede moodi, aga liikuv pilt võib neid moonutada ka.
Huvitav on tõdeda, et roolisammas on ka värvitud vanavolgalikult kerega ühte tooni. Nendel piltidel paistab natuke suunalüliti korpust, mis seeriaautodel on ikka musta värvi.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N mär 06, 2014 11:59 pm Postita teema:
See suunatuli tundub olema küll see nn "prototüüp-suunatuli", mis olid küljes mingitel katseeksemplaridel. Nad olid kuidagi rohkem kummis ja eest peaaegu täisnurga all. Kuid häid fotosid sellisest tulest pole mina näinud.
Ilus ta ei olnud ja hea, et tootmisse ei läinud. Aga taga tundub küll olema nii nagu detektiiv on oletanud. Miks ei võinudki suunatuli üleval olla. Moskvitsil oli ju ka. Ning veidi väljaulatuv klaas võimaldab suunatulel paista paremini ka külgedele. Igati loogiline. Aga taas - hea et tootmisse läks ilusam lahendus.
Aga nagu sm Simmtann meie I seeria teemas fotodel ära tõestas - oli ka I seeria Gaz 24 suunatulel kaks erinevat kuju. Nii et Karupapa - siin on sulle jälle uus kont.
Liitunud: Dec 28, 2008 Teateid: 130 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mär 07, 2014 3:21 pm Postita teema:
Tegelikult selle "C-varuosa" asja hammustasin ise juba suht kohe peale nende fotode üles laadimist läbi. See tumedam suunakas on viimistluselt palju lahjem - valuservad koledamad jne. Alguses pidasin teda lihtsalt "sinisel esmaspäeval" toodetuks. Siiski on tegu päris viisaka tükiga. Auto küljes, kui just volgaklubi inimesed ei vaata, petab ära kindlasti. Originaali jätan endale alles, aga kui kellelgi on huvi, siis selle järeletehtu võin millegi huvitava vastu vahetada.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: R mär 07, 2014 4:22 pm Postita teema:
Mina arvan, et see Medvedevi poolt stopkaadrisse püütud Volga on Gaz 24 jrk. numbriga 12. Toodetud aasta varem ja kuna 68a. aprilliks oli teada, et tootmisse läheb auto ühe välipeegliga, siis sellest ka need köndid veel seal.
Minule teadaolevalt olid ülemiste tulesektsioonide peal algvariantidel ikkagi helkurid. Esimesi eksemplare maskeeriti nime "Super" taha ja seal neid tulesid prooviti.
Kaadris olev auto on ka segu vanemast visioonist ja tulevasest konveierist. Filmi ajaks oli teada, et helkurid tulevad tagapaneelile, siis ongi selline vahepealne hübriid kokku saanud.
PS: sel on ka juba 4 sil. mootor kapoti all. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: L mär 08, 2014 3:05 pm Postita teema:
Eile potsatas postkasti ajakirja "Za Ruljom" värske number, septembrikuust 1969. Värske just mulle, kuna vaid see number puudus mul aastakäigust.
Eriti hea meel oli mul kena tagakaane foto üle, mille osalist fragmenti on korra juba siin 8 aastat tagasi esitletud.
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: L mär 08, 2014 5:30 pm Postita teema:
Tikud Norrast, I seeria Volgaga.
Ja kalli seltsimehe kallis kingitus mulle. Taskukalender aastast 1970, millel I seeria või õigemini eelseeria Gaz 24.
Volga ja naised, mmmm....
Tänasel rahvusvahelisel tähtsal päeval tervitagem meie tublit naisperet, kes ükskõik, mil moel, otseselt või kaudselt on seotud Eesti Volgaseltsi ja seltsimeestega ja on meie "volgakiiksu" välja kannatanud või mõnel puhul isegi sellesse kiiksu nakatunud!
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: L mär 08, 2014 8:09 pm Postita teema:
Volga tikud on lahedad- et kui katki läheb pane põlema _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: E mär 10, 2014 1:53 pm Postita teema:
Võrgust leitud vana foto kuldsetest kuuekümnendatest.
Nu bljaa, vot siin on Volgas aga eriti ¨eff ja ainulaadne sisu! Selline valge, steriilne, daamilik...
Kuskil on üles riputatud pilt ka valge rooliga katseautost. Siin on küll rool must, aga lisaks heledale istmepolsterdusele ja uksepappidele, on heleda nahaga kaetud ka armatuurlaua ülemine osa ja ukse ülemised paneelid, veel on valged ukselukustusnupud, sangad laes ja ukseavade kandid. Ka roolisammas on hele. Huvipakkuv on seejuures roolialune suunalülitit ümbritsev korpus, mis siin on ühes tükis. Seeriaautodel koosneb see kahest osast: allpool koonus, mille külge kinnitatakse silindrikujuline suunalülija korpus.
No ja neiu Galja on ka täitsa net¨evo! Galja Kiljova, Gorki Moemaja modell.
Võib olla sm. Gazik oskab öelda, mis järjekorranumbrit see auto võib kanda või on sisu koguni Super kirjetega autost?
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.