Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 233 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24 (1977) roheline, Zaparov
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24 (1977) roheline, Zaparov
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
sm. Siim
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 06, 2009
Teateid: 34

TeadePostitatud: L veeb 23, 2013 10:53 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ja lisaks saab selle võtmega keerata piduri ekssentrikuid. Väga multifunktsionaalne võti.

Aga üldiselt võib öelda Sm. Zaparovi projekti kohta: läbi raskuste tähtede poole. Ehe näide, et piisava pealehakkamise korral on kõik võimalik. Aega läheba, aga asja saab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E veeb 25, 2013 3:42 pm    Postita teema: Vasta viitega

Olen tänulik, heade sõnade eest. Kuid endale luban ma kiituse teha ja pudeli Vana Tallinna likööri, kui see sõiduk saab kattevärvi peale ükskord. Seni aga tuleb tööd teha.

Ning, et eestimaalt pole ära kadunud head inimesed. Siis üks seinalehe lugeja Tartust. Otsustas annetada selle "võimatu " projekti jaoks uue plokikaane,mis tal nagu nii kasutult seisis. Suurimad tänud talle.Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mär 01, 2013 11:48 am    Postita teema: Vasta viitega

Selle nädala töö, võib võtta kokku nõnda, et ettevalmistused värvimiseks on tehtud ja põhjaga sai ka enam vähem ühele poole.
Parem on põhja teha, kui auto oleks kas "grillis" või telfri otsas. Selepärast plaanin, veidi oma tööde järjekorda ümber sättida.


Sai muretsetud ka veidi materjali juurde. Ainus asi, mida pole on täitekrunt,sest see on otsa saamas ja pean ootama kuna lisa tuuakse.


Minu jaoks veidi kummaline aga milleks on vaja kaks turvavöö kinnitus kohta üles C-piilari juurde? Kui kasutatakse sealt vaid ühete kinnitust?
Turvavöösid tagaistujatele pole autol olnud aga kerel on kõik kinnituskohad olemas.


Lõpetuseks, pilt minevikust. Paralleelselt auto taastamisega, olen tegelenud ka auto, hämaravõitu mineviku uurimisega. Ja tundub, et see töö hakkab vilja kanda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: R mär 01, 2013 11:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Päris lahe vaadata arengut.Hoia ikka pöördeid peal tegevusel nagu MTJ ka mõistagi andis.Seniks kiidame tegiat.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L mär 02, 2013 8:17 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Autojuht kirjutas:
Päris lahe vaadata arengut.Hoia ikka pöördeid peal tegevusel nagu MTJ ka mõistagi andis.Seniks kiidame tegiat.


Selle peale oskan öelda seda, mida ütles minu vana sõiduõpetaja: " rauda tuleb taguda seni, kuni see veel kuum on!"
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mär 08, 2013 2:34 pm    Postita teema: Vasta viitega

Alustasin sellest, et täitsin kere hermeetikuga ära erinevad vahed, mis on auto kokku keevitamisel tekkinud. Tehasest tulid ka Volgad juba sarnase põhimõttega nagu nende lääne analoogid. Kuid venelase koostekvaliteet, tekitab minus alati imestust. Kohati olid vahed, plekkide puhul lausa 3mm!
Ilmselt oli keevitajamehel(või ka keevitus robotil) tehases kiire ja lasi punktkeevitusega auto ruttu kokku. Samas kui need vahed jätta igasuguse täiteta siis tulemuseks on aastate pärast, valtside vaheline rooste. Originaalis kasutati sarnast aga läbipaistvat, silikooni taolist ainet, kuid see kivistus ära ja kippus lahti kuivama. Ning sealt, kust lahtikuivas, võttis rooste kohe võimust.





Eelviimaseks kihiks sai peale kantud, vanakooli meestele tuttav tinamenning.


Viimane kiht saab olema elastne mastiksit.


Osade seltsimehed, mina kaasa arvatud. Üritasid mõistatada võtme teise poole funktsiooni. See pilt illustreerib, milleks see teine pool on ettenähtud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: P mär 10, 2013 11:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pildilt tundub, et kütusetorustiku kinnitamise vitsad on karbi küljest puudu. Ilmselt ära murdunud? Mõistlik oleks uued teha ja nad enne värvimist külge tagasi keevitada. Muidu pärast oled hädas.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E mär 11, 2013 7:26 am    Postita teema: Vasta viitega

Olen teadlik, ära murdunud toru kinnitustest. Nad on tehtud nii õrnast materjalist, mis ei kannatanud vähematki painutamist.
Keevitan ilmselt uued aga alles siis kui saan kere liigutada teise ruumi, kus on keevitus olemas. Peale selle on veel mitu polti,mida ei saa kätte muidu, kui keevitada mutter otsa.

Jätkuvalt otsin tungraua koha, kinnituse jooniseid või mõõtudega näidist!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mär 15, 2013 1:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pool põhja on 1l pigiga nüüd koos. Ülejäänud põhja, tahaksin teha koos lonzeronidega.


Paraku selgus,et kere kruntimisega ei lähe asi nii ladusalt. Esmalt probleem tekkis kondentsiga, kompressoris. Siis selgus,et väidetavalt puhas värvipüstol oli seest korralikult umbes ja ime ka, et sealt üldse mingit värvi välja sai tulla. Peale tükk aega, pool umbes värvipüstoliga töötamist, sain aru, et nii ei saa. Tööriistad tuleb korda teha ja häälestada ära. Samuti hakkas ei tea kust, meeletult tolmu lendlema. Ühesõnaga valmis sain vaid 1/3 planeeritust. Aga asi tuleb siiski lõpule viia,kuna kaugel see 1.aprill enam on.

Eks järgmise nädala alguses tuleb töö lõpuni viia, sest muidu ei saa ülejäänud kavaga edasi minna. Õnneks läheb ka väljas soojemaks,seega peaks värvimine olema kergem.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mär 22, 2013 2:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ei oska midagi kirjutada, lasen piltidel ise enda eest rääkida.










Põhja alt on mastiksiga kõik, mida oli vaja teha tehtud. Jäänud on veel lasta kruntvärv katusele ja mootori ruumi+silikooniga täitmised. Ning siis mastiks määrida lonzeronidele ning paari kohta salongis ja pagasiruumis. Kui see tehtud, jääb ainult sillad alla panna ja asuda uste ja luukide juurde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N mär 28, 2013 11:04 am    Postita teema: Vasta viitega

Foorumist võib lugeda, et seltsimehed on asunud usinalt oma volgasid korrastama. Erinevalt varasematest aastatest ei kavatse ka mina seekord, lihtsalt käed taskus istuda. Tegin ära värvimis töö ja enam vähem see,mis vajas tegemist sai tehtud.



Kuid väga rahul ma tehtud tööga ei ole. Esiteks lendas ei tea kust tolmu ja liivaterasid, lonzeroni peale. Ning need said korralikult sisse värvitud. See viga on parandatav aga eeldab seda, et poolraamidesse jäänud liiv tuleb kättesaada ja otsida parem ruum värvimiseks. Või lausa konstrueerida kodune värvikamber. Lisaks hakkavad vanad tervisehädad välja lööma ja see on omakorda raskendav asjaolu.
Kui saan sillad alla tõstetud ja muud pisitööd ületatud. Hakkan vähehaaval tegelema nende osadega. Millele aprilli kuus tuleb ilmselt olulist lisa.

Kõrval firmas valmistuvad Ameerika auto omanikud, hooajaks aga ka nende töö ei edene rohkem, kui minu volga komplekteerimine.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Kommel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2013
Teateid: 4
Asukoht: Suure autoga, suures Jevroopas...

TeadePostitatud: N mär 28, 2013 1:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ühetsõnaga tuleb valge?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N mär 28, 2013 3:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Kommel kirjutas:
Ühetsõnaga tuleb valge?

Täpselt nii. Kuigi kruntvärv on hall, siis fotodelt paistab ta valgena.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E apr 01, 2013 2:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tagasivaade ajas:
2009.a

2013.a
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E apr 01, 2013 4:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma huvi pärast küsiks, et millega sa need pahtli parandusmärgised tiivale joonistasid? Ega ometi markeriga? Ma kunagi joonistasin ka markeriga. Peale kolmandat kihti krunti tuli marker ikka läbi. Lõpuks lihvisin kõik kuni plekini maha ja alustasin otsast peale.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Järgmine
Lehekülg 15, kokku lehekülgi 18

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud