Postitatud: L veeb 23, 2013 10:53 pm Postita teema:
Ja lisaks saab selle võtmega keerata piduri ekssentrikuid. Väga multifunktsionaalne võti.
Aga üldiselt võib öelda Sm. Zaparovi projekti kohta: läbi raskuste tähtede poole. Ehe näide, et piisava pealehakkamise korral on kõik võimalik. Aega läheba, aga asja saab.
Postitatud: E veeb 25, 2013 3:42 pm Postita teema:
Olen tänulik, heade sõnade eest. Kuid endale luban ma kiituse teha ja pudeli Vana Tallinna likööri, kui see sõiduk saab kattevärvi peale ükskord. Seni aga tuleb tööd teha.
Ning, et eestimaalt pole ära kadunud head inimesed. Siis üks seinalehe lugeja Tartust. Otsustas annetada selle "võimatu " projekti jaoks uue plokikaane,mis tal nagu nii kasutult seisis. Suurimad tänud talle.
Postitatud: R mär 01, 2013 11:48 am Postita teema:
Selle nädala töö, võib võtta kokku nõnda, et ettevalmistused värvimiseks on tehtud ja põhjaga sai ka enam vähem ühele poole.
Parem on põhja teha, kui auto oleks kas "grillis" või telfri otsas. Selepärast plaanin, veidi oma tööde järjekorda ümber sättida.
Sai muretsetud ka veidi materjali juurde. Ainus asi, mida pole on täitekrunt,sest see on otsa saamas ja pean ootama kuna lisa tuuakse.
Minu jaoks veidi kummaline aga milleks on vaja kaks turvavöö kinnitus kohta üles C-piilari juurde? Kui kasutatakse sealt vaid ühete kinnitust?
Turvavöösid tagaistujatele pole autol olnud aga kerel on kõik kinnituskohad olemas.
Lõpetuseks, pilt minevikust. Paralleelselt auto taastamisega, olen tegelenud ka auto, hämaravõitu mineviku uurimisega. Ja tundub, et see töö hakkab vilja kanda.
Postitatud: R mär 08, 2013 2:34 pm Postita teema:
Alustasin sellest, et täitsin kere hermeetikuga ära erinevad vahed, mis on auto kokku keevitamisel tekkinud. Tehasest tulid ka Volgad juba sarnase põhimõttega nagu nende lääne analoogid. Kuid venelase koostekvaliteet, tekitab minus alati imestust. Kohati olid vahed, plekkide puhul lausa 3mm!
Ilmselt oli keevitajamehel(või ka keevitus robotil) tehases kiire ja lasi punktkeevitusega auto ruttu kokku. Samas kui need vahed jätta igasuguse täiteta siis tulemuseks on aastate pärast, valtside vaheline rooste. Originaalis kasutati sarnast aga läbipaistvat, silikooni taolist ainet, kuid see kivistus ära ja kippus lahti kuivama. Ning sealt, kust lahtikuivas, võttis rooste kohe võimust.
Eelviimaseks kihiks sai peale kantud, vanakooli meestele tuttav tinamenning.
Viimane kiht saab olema elastne mastiksit.
Osade seltsimehed, mina kaasa arvatud. Üritasid mõistatada võtme teise poole funktsiooni. See pilt illustreerib, milleks see teine pool on ettenähtud.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P mär 10, 2013 11:22 pm Postita teema:
Pildilt tundub, et kütusetorustiku kinnitamise vitsad on karbi küljest puudu. Ilmselt ära murdunud? Mõistlik oleks uued teha ja nad enne värvimist külge tagasi keevitada. Muidu pärast oled hädas.
Postitatud: E mär 11, 2013 7:26 am Postita teema:
Olen teadlik, ära murdunud toru kinnitustest. Nad on tehtud nii õrnast materjalist, mis ei kannatanud vähematki painutamist.
Keevitan ilmselt uued aga alles siis kui saan kere liigutada teise ruumi, kus on keevitus olemas. Peale selle on veel mitu polti,mida ei saa kätte muidu, kui keevitada mutter otsa.
Jätkuvalt otsin tungraua koha, kinnituse jooniseid või mõõtudega näidist!
Postitatud: R mär 15, 2013 1:11 pm Postita teema:
Pool põhja on 1l pigiga nüüd koos. Ülejäänud põhja, tahaksin teha koos lonzeronidega.
Paraku selgus,et kere kruntimisega ei lähe asi nii ladusalt. Esmalt probleem tekkis kondentsiga, kompressoris. Siis selgus,et väidetavalt puhas värvipüstol oli seest korralikult umbes ja ime ka, et sealt üldse mingit värvi välja sai tulla. Peale tükk aega, pool umbes värvipüstoliga töötamist, sain aru, et nii ei saa. Tööriistad tuleb korda teha ja häälestada ära. Samuti hakkas ei tea kust, meeletult tolmu lendlema. Ühesõnaga valmis sain vaid 1/3 planeeritust. Aga asi tuleb siiski lõpule viia,kuna kaugel see 1.aprill enam on.
Eks järgmise nädala alguses tuleb töö lõpuni viia, sest muidu ei saa ülejäänud kavaga edasi minna. Õnneks läheb ka väljas soojemaks,seega peaks värvimine olema kergem.
Postitatud: R mär 22, 2013 2:22 pm Postita teema:
Ei oska midagi kirjutada, lasen piltidel ise enda eest rääkida.
Põhja alt on mastiksiga kõik, mida oli vaja teha tehtud. Jäänud on veel lasta kruntvärv katusele ja mootori ruumi+silikooniga täitmised. Ning siis mastiks määrida lonzeronidele ning paari kohta salongis ja pagasiruumis. Kui see tehtud, jääb ainult sillad alla panna ja asuda uste ja luukide juurde.
Postitatud: N mär 28, 2013 11:04 am Postita teema:
Foorumist võib lugeda, et seltsimehed on asunud usinalt oma volgasid korrastama. Erinevalt varasematest aastatest ei kavatse ka mina seekord, lihtsalt käed taskus istuda. Tegin ära värvimis töö ja enam vähem see,mis vajas tegemist sai tehtud.
Kuid väga rahul ma tehtud tööga ei ole. Esiteks lendas ei tea kust tolmu ja liivaterasid, lonzeroni peale. Ning need said korralikult sisse värvitud. See viga on parandatav aga eeldab seda, et poolraamidesse jäänud liiv tuleb kättesaada ja otsida parem ruum värvimiseks. Või lausa konstrueerida kodune värvikamber. Lisaks hakkavad vanad tervisehädad välja lööma ja see on omakorda raskendav asjaolu.
Kui saan sillad alla tõstetud ja muud pisitööd ületatud. Hakkan vähehaaval tegelema nende osadega. Millele aprilli kuus tuleb ilmselt olulist lisa.
Kõrval firmas valmistuvad Ameerika auto omanikud, hooajaks aga ka nende töö ei edene rohkem, kui minu volga komplekteerimine.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E apr 01, 2013 4:46 pm Postita teema:
Ma huvi pärast küsiks, et millega sa need pahtli parandusmärgised tiivale joonistasid? Ega ometi markeriga? Ma kunagi joonistasin ka markeriga. Peale kolmandat kihti krunti tuli marker ikka läbi. Lõpuks lihvisin kõik kuni plekini maha ja alustasin otsast peale. _________________ Terve aasta poole aastaga
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.